وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


10 فرد مشهور که از گوشی همراه استفاده نمی‎کنند , التون جان (Elton John) , ایان مک‎کلن (Ian McKellan) , تام کروز (Tom Cruise) , تایرا بنکس (Tyra Banks) , سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) , سایمون کاول (Simon Cowell) , کارل لاگرفلد , کریستوفر والکن (Christopher Walken) , کیسی افلک (Casey Affleck) , 


۱۰ فرد مشهور که از گوشی همراه استفاده نمی‎کنند


شاید شما فکر کنید که جا گذاشتن گوشی‎ در خانه امری خطیر به شمار برود، ولی برای این افراد مشهور چنین چیزی معمولاً رخ می‎دهد. آن‎ها به زندگی خود ادامه می‎دهند بدون اینکه نگران فراموش کردن گوشی خود، از دست دادن گوشی‎شان، یا عوض کردن آن باشند، چون آن‎ها اصلاً گوشی ندارند که نگرانش باشند. ممکن است زمانی‌که دلایل این افراد مشهور را بابت نپیوستن به دوران گوشی‎های همراه، می‎شنوید شگفت‎زده شوید. پس به گزارش آی اپل سنتر (سایت فروش اپل آیدی ) در این ضمینه توجه فرمایید

 

۱- التون جان

التون جان (Elton John)  ممکن است یکی از نوابغ دنیای موزیک باشد، ولی نظیر اکثر نوابغ، او اندکی دیوانه هم است. او مخالف استفاده از تکنولوژی است، تا این اندازه که او موافق خاموشی جهانی اینترنت است! اگر فکر می‎کنید که یک روز بدون اینترنت ممکن است آنقدر بد نباشد، او اشاره می‎کند که ۵ سالی می‎شود از اینترنت استفاده نمی‎کند! افزون بر این او دارای گوشی همراه هوشمند نیست و بعید است اصلاً از آن‎ها استفاده کرده باشد.

۲- ایان مک‎کلن

شایعه شده است که ایان مک‎کلن (Ian McKellan) دارای گوشی همراه نیست و هرگز چنین چیزی هم نداشته است. به نظر نمی‎رسد چنین چیزی در حرفه‎ی هنرپیشگی او خللی ایجاد کرده باشد یا سرعت او را در جاده‎ی مورد نظر آهسته کرده باشد. به نظر می‎رسد او و بهترین دوستش پاتریک استوارت اوقات خوشی با هم دارند. ایان مک‎کلن شاید در سال‎های اخیر با نقش مگنتو در سری فیلم‎های مردان مجهول بیشتر شناخته شده باشد.

 

 

۳- وینس وان

به گزارش آی اپل سنتر وینس وان (Vince Vaughn) در استفاده از گوشی همراه مشکلی ندارد. او اگر کاری داشته باشد و باید با کسی تماس بگیرد، از یک نفر آیفونمش را قرض خواهد گرفت. ولی او، با ایده‎ی داشتن گوشی همراه توسط خودش مخالف است چون دوست ندارد مردم به سادگی قادر به تماس با او باشند. او دوست دارد یک نوع حریم شخصی برای خودش داشته باشد و مردم نتوانند هر جایی که هست با او تماس بگیرند.

 

 

۴- کیسی افلک

کیسی افلک (Casey Affleck) گفته می‎شود گوشی همراه خود را به داخل اقیانوس انداخته است چون نگران عواقبی است که استفاده از آن بر روی سلامتش دارد. نگرانی‎های او هیچ ربطی به اعتیاد به گوشی یا رسانه‎ی اجتماعی نداشته است، ولی این ترس در وجود او به چشم می‎خورد که گوشی‎های همراه واقعاً می‎توانند باعث بُروز سرطان شوند. او سرانجام یک گوشی جدید تهیه کرده است، ولی واقعاً سعی می‎کند تا جای ممکن استفاده از آن را برای خودش محدود کند.

۵- کریستوفر والکن

کریستوفر والکن (Christopher Walken) الزاماً مخالف گوشی‎های همراه نیست. او حتی اظهار می‎کند که از نظر او آن‎ها جالب هستند، ولی او دارای یکی از آن‎ها نیست. هر زمان که او در یک فیلم بازی می‎کند، تهیه کنندگان به او یک گوشی می‎دهند تا بتوانند با او در تماس باشند و او همیشه آن را در انتهای فیلم‌برداری پس می‎دهد. او همچنین کامپیوتر ندارد و از اینترنت هم استفاده نمی‎کند، به گزارش iapplecenter او ادعا می‎کند که موفق به استفاده از آن‎ها نشده است چون هنوز زمانی که رادیوهای ترانزیستوری برای خودشان چیزی بودند را به یاد می‎آورد.

 

 

۶- سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) از گوشی همراه برای برقراری تماس یا مورد تماس قرارگرفتن استفاده نمی‎کند چون ترس دارد که صندوق پیام‎های صوتی او پر شوند. او می‎گوید که می‎توانسته‎ است از میان ایمیل یا تماس‎های تلفنی به یکی متعهد باشد، و ایمیل را انتخاب کرده است. او همچنین به این دلیل از ایمیل خوشش می‎آید که به سادگی می‎تواند با گوشی بلک‎بری خود ایمیل را چک کند، ولی نگران این است که پیام‎های تلفنی در یک صندوق پیام‎های صوتیِ پُر گم شوند. او همچنین با افراد از طریق ایمیل ارتباط برقرار می‎کند و این راه برقراری ارتباط را دوست دارد.

 

۷- کارل لاگرفلد

شما ممکن است او را با این نام کارل لاگرفلد نشناسید، مگر اینکه اهل دنیای مد باشید چون او طراح لباس مشهور شرکت شانل است. او به این دلیل پذیرای تکنولوژی نیست چون اولویت‎های متفاوتی دارد. او به همین دلیل گوشی همراه ندارد و تنها دارای کامپیوتر است چون از نظر او آن‎ها از جنبه‎های زیبایی‌شناسی دل‎انگیز هستند. او در واقع از آن‎ها زیاد استفاده نمی‎کند، و یقیناً تنها فردی است که در عوض اینکه از کامپیوتر به خاطر کامپیوتر بودن استفاده کند، به عنوان یک چیز تزئینی استفاده می‎کند.

۸- تام کروز

شایعه شده است که تام کروز (Tom Cruise) گوشی همراه ندارد و چنین چیزی ربطی به درگیری او با مکتب ساینتولوژی (علم‌گرایی) دارد. به هرحال، او می‎داند که چقدر شنودکردن تماس‎های تلفنی و گوشی همراه آسان است چون گفته می‎شود از کلیسا خواسته بوده است که چنین کاری را با نیکول (کیدمن) و کتی (هولمز) انجام دهد. کتی حتی مجبور به استفاده از یک گوشی همراه دور انداختنی (گوشی‎های بسیار ارزانی که برای استفاده‎ی موقتی ساخته می‎شوند) شد تا بتواند کارهای لازم برای خلاصی یافتن از دست تام در حین طلاق را انجام دهد. 

 

 

۹- تایرا بنکس

مشخص نیست که تایرا بنکس (Tyra Banks) اکنون گوشی همراهی دارد یا نه، ولی او زمانی که متوجه شد به گوشی بلک‎بری خود معتاد شده است آن را رها کرد. او آنقدر از آن گوشی استفاده می‎کرد که به دنبال استفاده‎ی دائم از آن دچار درد بدنی شده بود. او به خوبی این دستگاه را ترک کرد ولی همچنان اگر مجبور باشد از یک گوشی همراه استفاده می‎کند. او نهایت تلاش خود را می‎کند تا تماس خود با گوشی‎ها را محدود کند تا دوباره به آن‎ها دچار نشود.

۱۰- سایمون کاول

سایمون کاول (Simon Cowell) مشکلی با گوشی‎های همراه ندارد ولی با آنکه یکی از آن‎ها را دارد، خیلی کم از آن‎ استفاده می‎کند. گزارشات نشان از این دارند که مدل گوشی او بسیار ساده است. او تنها زمانی که مجبور باشد از آن استفاده می‎کند و واقعاً ترجیح می‎دهد از گوشی‎های همراه دوری کند. گرچه، تصاویری از او گرفته شده است که نه تنها در حال استفاده از یک، بلکه همزمان دو گوشی همراه است. 


۹۵/۰۲/۱۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی