وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


مجموعه 1000 استاتوس و جوک خفن ، داغ و بی ادبی ویژه سال 95 – 2016

جوک , جک , جوک خفن

جوک های خفن  جک بی ادبی

اول صبح‌ها آدم‌های تو خیابون طوری نگاه می‌کنن

انگار من از خواب بیدارشون کردم !

جوک های خفن  جک بی ادبی

روغن نارگیل اگه خوب بود

موهای خودِ نارگیل اونجوری نبود

جوک های خفن  جک بی ادبی

انقد که ایرانسل سعی کرده گولم بزنه تو مسابقه های اس ام اسی شرکت کنم

شیطان گولم نزده گناه کنم !

جوک های خفن  جک بی ادبی

تنها جذابیتی که از اس‌ام‌اس‌ها باقی مونده

همون پیام‌های واریز پوله …

جوک های خفن  جک بی ادبی

امروز نمیدونستم چطوری به خانوادم بگم من زن میخاااام و دیگه بزرگ شدم

پا شدم کولرو خاموش کردم

بابام اومد ماچم کرد گفت: حالا یه مرد شدی وقته زن گرفتنته

کلید اسرار: الگو گرفتن از پدر !

جوک های خفن  جک بی ادبی

یکی از تردستیام تو بچگی این بود که

جعبه شیرینی تو یخچالو بدون اینکه بند روش باز بشه خالی میکردم

هیشکی هم نمی فهمید

جوک های خفن  جک بی ادبی

یکی از نفرت انگیزترین کارهایی که آدم مجبور به انجام دادنش میشه

کارت به کارت کردن پوله

وقتی کارت به کارت میکنی بخشی از وجودت میمیره

جوک های خفن  جک بی ادبی

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﻮﻥ اﺣﺴﺎﺱ ﭘﻮچی ﻛﺮﺩﻳﻦ

ﺑﻪ اﻭﻧﻬﺎیی ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻴﻦ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻦ

ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﺎﻫﻮاﺭﻩ ای و ﺗﻘﺎﺿﺎی آﻫﻨﮓ درخواستی ﻣﻴﻜﻨﻦ !

جوک های خفن  جک بی ادبی

فقط یه ایرانی میتونه آدمو صدا کنه و زمانی که رفتی پیشش

ازت سوال کنه : چی کارت داشتم ؟

جالب اینکه ما هم می شینیم حدس می زنیم یارو چیکارمون داشته !

جوک های خفن  جک بی ادبی

ماهی قرمزمون سیاه شده بازم نمیمیره

داداشم رفته بود بغل تنگش میگفت ما هزار و پونصد تومن دادیم

بیشتر از این ازت توقع نداریم بمیر دیگه

جوک های خفن  جک بی ادبی

طرف نیم ساعت میره بیرون ۴۰ بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی

اونوقت ما با دوستامون میریم شمال بابام ۳ روز بعدش زنگ میزنه میگه:

علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار

جوک های خفن  جک بی ادبی

با این شانس

من اگه تو خانواده گیتس هم به دنیا میومدم بیل نمیشدم

یا اره بودم یا کلنگ :|

جوک های خفن  جک بی ادبی

مورد داشتیم دختره رفته تو گوگل سرچ کرده :

اسم اون پسری که نزدیک مدرسه مون مغازه داره چیه؟!!

گوگل جواب داده برو درستو بخون

دو شنبه امتحان فارسی داری!

جوک های خفن  جک بی ادبی

یارو مکعب روبیک رو زیر پنج ثانیه حل کرده

اونوقت من از خواب پا میشم تا یه ربع دنبال دستام میگردم

جوک های خفن  جک بی ادبی

یخچال خونمون موقع روشن شدن جوری صدا میده

انگار یخای قطب شمال کار اینه !

عنتر حالا درشو باز میکنی

پشه ها توش دارن آفتاب میگیرن !

جوک های خفن  جک بی ادبی

بابای من هر چند وقت یبار همینجوری وقتی همه نشستن

یهو به یکی میگه یه لیوان آب بیار

که ببینه هنوزم تو خونه حساب میبریم ازش یا نه

جوک های خفن  جک بی ادبی

من اگه از دیوار مهربانی هم لباس بردارم بپوشم

بازم بابام میگه گرون خریدی

جوک های خفن  جک بی ادبی

اگه تو خیابون یه فامیل دیدی که:

حواسش به یه جای دیگست

بدون که اون تورو زود تر دیده !

جوک های خفن  جک بی ادبی

زندگی جاریست …

نمیدونم شایدم خواهرشوهر باشه !

ولی هر چی هست از اقوام شوهره چون خیلی رو اعصابه !

جوک های خفن  جک بی ادبی

ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ !

ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺮﺍﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻥ ﻣﯽﮔﺮﺩﻥ

ﮐﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻧﺮﻡ سمت ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩﺷﻮن ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﺪﺑﺨﺘﺶ ﮐﻨﻢ

جوک های خفن  جک بی ادبی

دخترخالم گوشی مامانشو که ۳ میلیون قیمتش بوده گم کرده

هیچی بهش نگفتن که روحیش خراب نشه !

حالا من همسن اون بودم، پاک‌ کنمو گم کردم

با پادرمیونی فامیلا تو خونه رام دادن

جوک های خفن  جک بی ادبی

جدیدترین مدل قهر در ایران

.

.

.

left the group

خخخخخخخخخ:))

جوک های خفن  جک بی ادبی

تو لایق بهتر از منی..

.

.

.

ترجمه : عاشق یکی دیگه شدم

جوک های خفن  جک بی ادبی

یه پست پزشکی دیدم نوشته بود

بعضی غذاها اگر دوبارگرم بشن نباید خورد…

سرطانزا میشن!!!

مثل تخم مرغ نیمرو شده :|

.

.

.

حالا یه سوال پیش میاد

کسی که نیمرو رو دوبارداغ میکنه میخوره رو میشه از سرطان ترسوند؟

چیزی هم واسه از دس دادن داره ؟

جوک های خفن  جک بی ادبی

ما یه فامیل داریم فقط خبر مرگ میده

هر وقت زنگ میزنه اول لباس مشکی میپوشیم بعد جواب تلفونو میدیم

جوک های خفن  جک بی ادبی

ملت از بیرون زنگ میزنن واسشون غذا بیارن

اونوقت من باید از بیرون زنگ بزنم

که غذامو نخورین توروخدا الان میرسم

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

اسم تنهایی لیلا رو باید میزاشتن

.

.

.

از ستایش بدبخت تر

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

مزیت شبکه های اجتماعی تو کشورمون اینه که

هر کی یه دست لباس نو میخره

مدل میشه

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

ﻣﻮهاﯾﺶ ﺳﭙﯿﺪ ﮔﺸﺖ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﮐﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ

ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﺁﺭﺩ

ﮐﻪ بفهمه ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺷﺨﺼﯿﻪ

ﮐﺎﻣﻼ ﺷﺨﺼﯽ

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

تو زندگی مهمترین چیز اینه که :

” شلوارتو خوب بکشی بالا ”

چون به هر موفقیتی برسی میگن :

این همونی بود که نمیتونست شلوارشو بکشه بالا

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟

گفت : سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده .

.

.

.

ماکروفر :|

جوک , جک , جوک خفن

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

ملت یه جوری واسه امتحانا دارن درس میخونن

که انگار نه انگار عاقبت هممون خاکه …

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

کاش یکی بود صدای پسرا رو تو 16 سالگی ضبط میکرد

تا به قیافه ما دخترا تو 16 سالگی گیر ندن

حالا چشای پف کرده و دماغ بادنجونی

و ریش و سیبیل کچلک زدشون پیشکش

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

پسره ﺍﮔﻪ یه ﮐﭙﯽ ﺍﺯ ﻗﯿﺎﻓﺸﻮ ﺑﺒﺮﻩ ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ

ﺑﻬﺶ ﻭﺍﻡ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺒﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ، ﻣــــــــــﺎﻫﺘﻮ ﺩﯾﺪﯼ؟

یعنی کاکتوس اعتماد به نفس اینو داشت

سالی سه بار هلو میداد

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

مورد داشتیم تیمشون میخاسته نیمه نهایی جبران کنه

یک چهارم نهایی حذف شده

مدیونید اگه فکر کنید استقلالو میگما

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

سگه قند حیف نون رو میخوره

حیف نون میگه : چخه ، سگه پاچشو میگیره

حیف نون میترسه میگه :

به ارواح بابام واسه قند نیست ، دندونات خراب میشه گلم

جوک های خفن ، جک بی ادبی

Joke

خواهی نشوی رسواآشنا دیدی بلاکش کن :|



۹۵/۰۷/۰۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی