وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


پاک کردن دکمه میکروفن از صفحه کلید ، تایپ سریعتر در آیفون ، ترفند ios ، ترفند آیفون ، تنظیمات صفحه کلید آی او اس ، حذف دکمه ی voice در کیبورد iOS ، حذف دکمه ی میکروفون کیبورد ، کیبورد آیفون ، محوکردن دکمه ی دیکته در آیفون

دکمه ی دیکته یا بلندگوی صفحه کلید آی او اس در بدترین جایی که میتوان فکرش را کرد قرار گرفته است و هربار که میخواهید دکمه ی فاصله را بزنید ممکن است انگشتتان به آن برخورد کند. شاید شما هم بارها به این فکر افتاده باشید که چگونه می توان آن را بصورت کامل از کیبورد آیفون محو کرد. خوشبختانه راه حلی ساده برای این کار پیدا کرده ایم تا در صورتیکه از این قابلیت استفاده نمی کنید و بالعکس بیشتر مزاحم تایپ کردنتان می شود دکمه اش را غیرفعال کنید.

 

در ابتدا وارد قسمت تنظیمات (Settings) شده و بر روی بخش عمومی (General) ضربه بزنید.

 

How to Remove the Microphone Button from Your iPhone Keyboard 1

 

در این قسمت به پایین صفحه رفته و بخش صفحه کلید (Keyboard) را انتخاب کنید..

 

How to Remove the Microphone Button from Your iPhone Keyboard 2

 

در این صفحه تنظیمات مربوط به کیبورد دستگاه نمایش داده می شود. به پایین صفحه رفته و گزینه ی “Enable Dictation” را خاموش کنید.

 

How to Remove the Microphone Button from Your iPhone Keyboard 3

 

تنظیمات را ببندید و صفحه کلید خود را تست کنید. مشاهده می کنید که به همین راحتی این گزینه حذف شده و دیگر در هنگام تایپ مزاحمتان نخواهد شد.

.

How to Remove the Microphone Button from Your iPhone Keyboard 4

 

بدون شک اگر میدانستید محوکردن این دکمه اینقدر راحت است در همان اوایل استفاده از گوشی، حذفش می کردید.


۹۵/۰۳/۰۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی