وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بهاره رهنما, پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما, پیمان قاسم خانی

در ماه های اخیر شایعات بسیاری پیرامون جدایی زوج موفق سینما و تلویزیون ایران، بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی شنیده میشد و این در حالی است که هیچ یک از آنها حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشدند.
بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»، «ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.
بهاره رهنما در گفتگوی نوروزی با مجله دیده بان وقتی  سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند!
رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت: {مردم} لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد.
وی ادامه داد: علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند.
بهاره رهنما این گونه از پاسخگویی شفاف طفره می رود و سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا روابط دوستانه تان با پیمان قاسم خانی همچنان برقرار است» بیان داشت: بله، هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. بعضی ها زیاد حرف می زنند. شما کاری نداشته باشید. به این حرفها نباید توجه کنید.(خنده)
پیمان به من زنگ زد و گفت بازیگر خوبی هستی
این سوال البته که می تواند به مخاطبان اطلاعات کامل را درباره شایعه موردنظر بدهد بخصوص وقتی در کنار بخشی از گفته های رهنما درباره چگونگی حضورش در «خوب بد جلف» به کارگردانی قاسم خانی قرار می گیرد.
رهنما که در اولین تجربه کارگردانی پیمان ایفای نقش کرده است درباره چگونگی همکاری گفت: با وجودی که من توی قصه «خوب بد جلف»نبودم و قصه هم قصه سریال پژمان نبود، پیمان به من زنگ زد و گفت تو بازیگر خوبی هستی و فکر می کنم جایت جلوی دوربینم خالی است و مثل همه دوستان دیگر دعوت شدم به این کار.
رضا رویگری از جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می گوید!
رضا رویگری بازیگر تاتر،سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص همکاری با فیلم سینمایی «خوب،بد،جلف» اولین تجربه بلند سینمایی پیمان قاسمخانی گفت: این فیلم قصه ای جذاب و روان دارد ودر آن شاهد موقعیت های طنز نیز خواهیم بود، از طرفی قاسمخانی به عنوان کار اول سینمایی خود توانست به خوبی از عهده آن برآید و حرفه ای عمل کند اما قضاوت را باید به زمان اکران موکول کنیم.
رویگری در خصوص صحبت های مبنی برجدایی بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی خاطر نشان کرد: من  هم این موضوع را شنیده ام اما صحت آن را به هیچ عنوان تایید نمی کنم و در کل عادت ندارم در زندگی خصوصی افراد کنکاش کنم،در هر صورت اگر دو نفر تمایل به زندگی مشترک باشند ادامه می دهند، در غیر این صورت از هم جدا می شوند و این امری عادی است چه بهتر که به حاشیه ها دامن نزنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

marzfun
طلاق در زندگی شخصی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی!؟ - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۴ روز پیش - به نظر میرسد در زندگی شخصی و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده اند. ... جزئیات زندگی شخصی گلوریا هاردی و آشنا شدن با ساعد سهیلی · بازیگر زن ... ایدز چیست؟ آگهی های ویژه ...
ماجرای شایعه طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی | مدل جدید 95 ...
nowruz95-model2016.ir/2016/.../ماجرای-شایعه-طلاق-بهاره-رهنما-و-پیمان-...
۳ روز پیش - www.cinemajournal.ir/توضیحات-بهاره–رهنما-درباره-شایعات-جدا/ ... ۲ ساعت پیش – ماجرای طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی … spsp.avablog.ir/ ... احتمال باز شدن پای پلیس فتا به ماجرای توهین به محسن بنگر در فضای مجازی ۱۲ مرداد ..... زیباترین آبشار مصنوعی چین+ عکس راز طلاق های سه سوته دهه هفتادی ها چیست؟
شایعه طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی جدی شد
spsp.avablog.ir/.../شایعه+طلاق+بهاره+رهنما+و+پیمان+قاسم+خانی+جدی+شد
۳ روز پیش - آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت . ... رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده اند. ... ماجرای ازدواج دوم مهراب قاسم خانی با شقایق دهقان + عکس ..... برخی از شایعات حکایت از ممنوع الفعالیت شدن شریفی نیا طی سال گذشته می‌داد. ..... زردی زبان نشانه چیست.
عکس شخصی و جدید بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی و ...
www.momtaznews.com/عکس-شخصی-و-جدید-بهاره-رهنما-و-همسرش-پیما/
عکس شخصی و جدید بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی و دخترش پریا ... و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده اند. طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی در ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک ... بهاره ... جدیدترین عکس بهاره رهنما که نشان میدهد وی در حال لاغر شدن است!
همسر بهاره رهنما از حسادت به یک دختر 15 ساله می‌گوید + عکس
www.akairan.com/biography/actor1/201352505841.html
پیمان قاسم خانی فراماسون,پیمان قاسم خانی اهل کجاست,پیمان قاسم خانی و دخترش,پیمان ... قاسم خانی بهاره رهنما,پیمان قاسم خانی سلحشور,پیمان قاسم خانی عکس,پیمان قاسم ... بگذارد و درباره تجربه پدر شدن بگوید و پیمان قاسم‌خانی گزینه خیلی خوبی بود. ... به خاطر شغلم بیشتر از مادرش در خانه هستم تا جایی که آنقدر ماجرا شور شده بود که ...
بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی از هم جدا شده اند؟ | به نظر
www.ghatreh.com/news/.../بهاره-رهنما-پیمان-قاسم-خانی-جدا-شده-اند
۶ ساعت پیش - به نظر می رسد در زندگی شخصی و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و ... نمایش ماجراهای عجیب راننده و روباه در شبکه مستند ... شغل دوم هر کدام از هنرمندان کشور چیست؟ ... ماجرای طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی ... دل نوشته هدیه تهرانی برای خسرو شکیبایی/ از همبازی شدن تا آنچه در آیین تدفین گذشت ...
راز کاهش وزن بهاره رهنما چیست؟ + تصاویر - نمناک
namnak.com/6671-کاهش-وزن-بهاره-رهنما.html
عکسهای بهاره رهنما و دخترش ، راز کاهش وزن بهاره رهنما ، بهاره رهنما در کنار همسر و دخترش ... بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران و همسر پیمان قاسمخانی نویسنده ... بله، به نظرم هر آدمی جدا از تربیت و آموزش هایی که فرا می گیرد، یک ذات هم دارد و پریا ذاتا دختر عاقل و فرزانه ای است. .... طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی صحت دارد؟
پدر شوهر و مادر شوهر بهاره رهنما و شقایق دهقان + عکس - نمناک
namnak.com/10234-بهاره-رهنما-و-شقایق-دهقان.html
مادر شوهر بهاره رهنما ، مادرشوهر شقایق دهقان ، عکس مادرشوهر و پدر شوهر بهاره رهنما را در ... شقایق دهقان و خانواده ، مادر شوهر بهاره رهنما ، پیمان قاسم خانی ... و پیمان قاسم خانی طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی صحت دارد؟ بهاره رهنما ... ماجرای آشنایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان; رابطه بهاره رهنما و شقایق دهقان ... راز کاهش وزن بهاره رهنما چیست؟
ماجرای جدا شدن های پیاپی جواد رضویان از مجموعه های تلویزیونی ...
www.persianv.com/entekhab/327087.php
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای جدا شدن های پیاپی جواد رضویان از مجموعه های تلویزیونی چیست ؟ ..... آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت دارد؟
پدر شوهر و مادر شوهر بهاره رهنما و شقایق دهقان + عکس - نمناک
namnak.com/10234-بهاره-رهنما-و-شقایق-دهقان.html
مادر شوهر بهاره رهنما ، مادرشوهر شقایق دهقان ، عکس مادرشوهر و پدر شوهر بهاره رهنما را در ... شقایق دهقان و خانواده ، مادر شوهر بهاره رهنما ، پیمان قاسم خانی ... و پیمان قاسم خانی طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی صحت دارد؟ بهاره رهنما ... ماجرای آشنایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان; رابطه بهاره رهنما و شقایق دهقان ... راز کاهش وزن بهاره رهنما چیست؟
طلاق های پرسروصدا در سینمای ایران + تصاویر - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../طلاق-های-پرسروصدا-در-سینمای-ایران-تصاویر
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همه طلاق های پر سرو صدای سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را هم در بر داشته است و حالا جدید ترین زوجی که به تازگی ازدواج کرده بودند متاسفانه و ناگهانی از هم جدا شدند. ... آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد .... بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی .... این نشاندهنده چیست؟
طلاق پیمان قاسم خانی | سایت خبری و سرگرمی
redarmy.ir/category/طلاق-پیمان-قاسم-خانی/
۳ روز پیش - آیا خبر طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی حقیقت دارد؟ ... بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده اند.
طلاق بهاره رهنما همسرش پیمان قاسم خانی صحت دارد؟ | جستجو | یاس
ea3.ir/list/طلاق+بهاره+رهنما+و+همسرش+پیمان+قاسم+خانی+صحت+دارد؟.html
Images for طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی صحت دارد؟ ... طلاق طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است. ... نحله چیست ودر چه شرایطی تعلق می گیردبخششی از جانب مرد است زمانی که شرایط تعلق اجرت المثل .... به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، ماجرا از این قرار است که در یکی از آیتم های ...
جزییات پاسخ “شقایق دهقان” به نامه جنجالی و توهین آمیز همسرش ...
saten.ir › اخبار داغ
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همسر محراب قاسم‌خانی همسر شقایق دهقان نامه شقایق دهقان لو رفته شقایق دهقان ... هم بدیم و با غیرت و تعصبمون جلوی ساخته شدن هر فیلم و سریالی رو بگیریم.» ... تاریخ تولد: ۱۳۵۲ در اراکاعضای هنرمند خانواده بهاره رهنماپیمان قاسم خانی (همسر) پریا قاسم خانی (فرزند) .... مصاحبه با فرناز رهنما و همسرش کیارش اعتمادی + عکس.
ماجرای دوستی و ازدواج بهاره رهنما و همسرش +عکس
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی, داستان ازدواج بهاره رهنما و همسرش, در مورد دوستی عاشقانه بهاره رهنما.
ماجرای جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی+جزئیات
pnueb1394.rozblog.com/.../ماجرای-جدایی-بهاره-رهنما-و-پیمان-قاسم-خانیج...
بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی از هم جدا شده‌اند؟ به نظر می‌رسد در زندگی شخصی و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده…,ماجرای جدایی بهاره رهنما و پیمان ...
خانه | آیا خبر طلاق ج بهاره رهنما همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت ...
9452.tk/.../آیا+خبر+طلاق+ج+بهاره+رهنما+همسرش+پیمان+قاسمخانی+حقیق...
آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت دارد؟ ... علل افزایش طلاق درجوامع امروزی چیست؟ ... طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان ..... واکنش پرستویی به خبر سرطان شجریان · ماجراهای انتخابات و عمو محمود.
نامزدی شیرین آقای بازیگر کمدین پس از طلاق تلخ از همسر ...
asemaniha90.com/?p=26032
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اتفاق عجیبی است که قطعا به فروش فیلم در زمان اکران کمک می‌کند، اما پشت پرده بازی این دو بازیگر در این فیلم سینمایی چیست؟ ... آقای بازیگر کمدی ماجرا را برای همسرش توضیح داد. ... طلاق در زندگی شخصی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی! ... شاید هم رامبد جوان و سحر دولتشاهی میگه اخه شنیدم این دو نفر هم از هم جدا شدن…


۹۵/۰۱/۰۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی