وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


لوستر پذیرایی, مدل لوستر پذیرایی, لوستر پذیرایی جدید, لوستر جدید, مدل لوستر شیک

روشنایی نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون خانه بازی می کند اما این نقش را سخت می توان به صورت درست و دقیق تعریف کرد. مدل های مدرن لامپ و لوستر فقط ابزاری برای روشن کردن خانه در روزهای تاریک نیستند و همچنین نباید از آنها فقط بعنوان وسیله ای دکوری در چیدمان خانه استفاده کرد. یک طراح هیچوقت بدون توجه به کیفیت و شدت نور لامپ های چراغ ها، اقدام به انتخاب مدل مورد نظر خود نمی کند بلکه ابتدا قبل از هر چیزی به بررسی نحوه ارتباط و انفعال نور با سایر عناصر موجود در محیط می پردازد.

در این مطلب با ۴ نمونه از اتاق نشیمن هایی آشنا خواهیم شد که هر کدام از آنها استایل متفاوتی در نورپردازی پیاده کرده اند در نتیجه اگر شما هم بدنبال نمونه هایی جذاب برای سیستم روشنایی خانه خود هستید با توجه در شکل های زیر می توانید ایده های مناسبی برای تم نوری خانه خود پیدا کنید.

در نمونه زیر مشاهده می کنید که چراغ های سقفی توکار وظیفه روشن کردن محیط های حساس اتاق نشیمن را دارند و لامپ زمینی کنار مبلمان که به سبک صنعتی طراحی شده علاوه بر اینکه جلوه ای بسیار زیبا به دکوراسیون می دهد، نور مطلوبی برای مطالعه در شب را نیز فراهم می کند. نتیجه چنین طرحی ایجاد فضایی بسیار شیک شده است. مسلما بسیاری از افراد ترجیح می دهند آخر هفته ها را بجای بیرون رفتن، در خانه خود و در چنین اتاق نشیمنی با یک کتاب داستانی هیجان انگیز سپری کنند.

لوستر پذیرایی جدید

لوستر پذیرایی جدید

لوستر پذیرایی جدید

چیدمان اتاق نشیمن بعدی کاملا حول یک جفت لامپ کروی بسیار زیبا ارنج شده است، البته ترتیب چینش مبل ها بسیار ساده بوده، طوریکه لامپ ها داخل محیط نشیمن قرار می گیرند. این مدل لامپ های کروی طرفداران بسیار زیادی دارند و به همین خاطر تقریبا در همه جا یافت می شوند. خطوط مارپیچ ارگانیک روی لامپ ها کاملا با کفپوش های چوبی و تم رنگی قهوه ای و خاکستری مبلمان همخوانی دارد.

لوستر پذیرایی جدید

لوستر پذیرایی جدید

لوستر پذیرایی جدید

مدل های مدرن لامپ و لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی نظیر


لوستر پذیرایی جدید


تصاویر مدل های لوستر اتاق خواب جدید و لوکس - دکوراسیون داخلی

www.beautyhome.ir/appliances/9343/لوستر-اتاق-خواب

با جدیدترین مدل های لوستر اتاق خواب لوکس و شیک به همراه مدل های لوستر چوبی و ... از مهمترین فضاهای خانه های امروزی محسوب می شود که زیبایی آن اهمیت بسیاری دارد.

چند مدل لوستر مدرن و جدید با طراحی زیبا, دکوراسیون داخلی ...

www.beautyhome.ir/.../1348/چند-مدل-لوستر-مدرن-و-جدید-با-طراحی-های-ز

عکس های مدل لوستر مدرن و جدید با طراحی های فوق العاده جذاب و زیبا مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی و سالن های بزرگ، انتخاب مدل لوستر معمولا بر ... نصب یک لوستر جدید و شیک در اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما کمک بسیاری نماید. ... تصاویر مدل های لوستر اتاق خواب جدید و لوکس.

لوستر های باکلاس و شیک برای اتاق خواب - جدید ترین اخبار ...

www.momtaznews.com/لوستر-های-باکلاس-و-شیک-برای-اتاق-خواب/

اعتراف پریسا به تجاوز در شبکه من وتو +تصاویر” ... لوستر شمعدانی مشکی هم تنوع تازه ای از مدل های قدیمی است و برای این اتاق مدرن ... برای اتاقی که زرق و برق از آن می بارد، لوستر شمعدانی بزرگ با کریستال های بزرگ آویزان اصلاً بسیاری نیست.

یک اتاق پذیرایی شیک و مدرن با لوستر - نمناک

namnak.com/14277-اتاق-پذیرایی-شیک-با-لوستر.html

اتاق پذیرایی و دکوراسیون اتاق پذیرایی و لوستر های شیک و دکوراسیون داخلی ... اکسسوارها و لوازم بسیاری در تقویت این دکوراسیون نقش دارند که لوستر یکی از انهاست. ... دکوراسیون مدرن درست نمی دانیم اما در تصاویر می بینید که در آخرین طراحی های ...

یک اتاق پذیرایی شیک و مدرن با لوستر

www.khabarnewss.ir/post/188

تزئین دیوار اتاق کودک با تکنیک استنسیل ... دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن ... لوسترهای عجیب و غریب (+ تصاویر) ... ایده هایی جالب برای درست کردن یک ...

مدل لوستر پذیرایی مدرن و زیبا - عکس لوستر نشیمن ...

www.otag.ir/مدل-لوستر-پذیرایی-نشیمن-زیبا/

۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدل مبل راحتی بسیار شیک با طراحی فوق مدرن و پیشرفته. اسفند ۲۴ام, ۱۳۹۴ ... مدل لوستر اتاق خواب کودک در رنگهای مختلف که جلوه زیبایی را به اتاق خواب کودک میبخشد. کودک مدل لوستر ... طرح های زیبا از مدل لوستر آشپزخانه شیک.

مدل لوستر مدل های جالب عکس لوستر پذیرایی جدید نورپردازی ...

www.otag.ir/مدل-لوستر-پذیرایی/

لوستر یکی از موارد بسیار مهم در مسئله دکوراسیون منزل است. مدل لوستر از دو جهت ... عکس و طرح انواع مدل میز تلویزیون دیواری شیک برای اتاق نشیمن. hanging lighting ...

یک اتاق پذیرایی شیک و مدرن با لوستر

www.khabarnewss.ir/post/188

تزئین دیوار اتاق کودک با تکنیک استنسیل ... دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن ... لوسترهای عجیب و غریب (+ تصاویر) ... ایده هایی جالب برای درست کردن یک ...

مدل لوستر های شیک اتاق خواب 94 | نایت ملودی

www.nightmelody.com/57746/مدل-لوستر-های-شیک-اتاق-خواب-94.html

تصاویر جدید پریناز ایزدیار تصاویر جدید و متفاوت پریناز .... در ادامه مدل های شیک و زیبا لوستر های اتاق خواب سال ۹۴ را مشاهده خواهید کرد. مدل لوستر های شیک اتاق خواب ...

شیک ترین مدل های لوستر ایرانی برای اتاق پذیرایی

love18x12.rozblog.com/.../-شیک-ترین-مدل-های-لوستر-ایرانی-برای-اتا...

۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 20 مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن و شیک + تصاویر. arga.ir/1290/دکوراسیون-اتاق-پذیرایی .... مدل های بسیار زیبا و شیک لوستر | نایت ملودی.

18 مدل بسیارزیبا از سقف اتاق پذیرایی +عکس - پرشین وی

www.persianv.com/last/274928.php

۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدل های سقف , انواع تزئینات سقف , سقف اتاق پذیرایی , مدل های مدرن از تزئین سقف , طراحی ... مدل های بسیار زیبایی از طرحی سقف اتاق پذیرایی و نشیمن ... برخی از آنها با وجود لوسترهای زیبا، نمای متفاوتی به آن داده و زیبایی اتاق را دوچندان کرده است. .... شیک ترین لباسهای مجلسی و میهمانی ویژه نوروز 95 + تصاویر ...

مدل لوسترهای مدرن و فانتزی برای اتاق پذیرایی و آشپزخانه + ...

www.persianv.com/last/270536.php

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لوستر , لوستر فانتزی , لوستر شیک , لوستر مدرن , نورپردازی , لوستر آشپزخانه , لوستر متنوع ... مدل لوسترهای مدرن و فانتزی برای اتاق پذیرایی و آشپزخانه + تصاویر .... جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب بسیار جذاب2016+تصاویر.

انتخاب لوستر مناسب برای همه بخش های منزل +عکس - پرشین وی

www.persianv.com/last/252106.php

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لوسترها به صورت سنتی در اتاق غذاخوری، اتاق خواب های بزرگ ، راهروهای بزرگ استفاده می شد ولی با ... اتاق نشیمن نیز با لوستر بسیار سازگاری دارد و در این تصویر می توانید ببینید که یک .... با این لوسترها اتاق خوابی رویایی و مدرن داشته باشید+تصاویر ... آشپزخانه ای شیک با جدیدترین مدل کابینت ساده+تصاویر.

دکوراسیون شیک مدرن پذیرایی 94 | برترین های نت

zibapost.shiektarinha.ir/.../دکوراسیون%20شیک%20و%20مدرن%20پذیرا...

۷ روز پیش - مدل پرده های شیک و جدید مناسب اتاق خواب و اتاق پذیرایی–دکوراسیون مدرن خانه مدل پرده های شیک و جدید .... یک اتاق پذیرایی شیک و مدرن با لوستر. یک اتاق ... تصاویر جالب از طراحی مدرن و چیدمان اتاق خواب برای دختر خانم ها تصاویر جالب از ..... گالری تصاویر زیبا و بسیار جذاب از چینش مدل اتاق خواب لوکس و شکیل 2016

تزیین اتاق نشیمن و پذیرایی با مدل های ساده و شیک | نوبرانه

www.nobaraneh.com/4134/طراحی-تزیین-اتاق-پذیرایی-زیبا

این تصاویر گلچینی از مدل دکوراسیون های اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن است که در نمایشگاه ... اتاق نشیمن های موجود دارای طراحی دکوراسیون بسیار کاربردی هستند که در آنها قانون ... تزیین دکوراسیون شیک و مدرن و زیبا اتاق پذیرایی و نشیمن با رنگ سفید ... لوستر سقفی و سوزنی برای اتاق نشیمن و نهارخوری ژانویه 26, 2016 0 Comments.

دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان ...

www.akairan.com/khanehdari/decor1/

دکوراسیون منزل عروس،دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل،دکوراسیون اتاق خواب،دکوراسیون اتاق کودک،دکوراسیون ... ترفندهای زیبایی بسیاری برای زیباتر شدن در نوروز ... مدل های کابینت آشپزخانه شیک و مدرن | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت ... تصاویری از جدیدترین های دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه 2014.

چیدمان و دکوراسیون - سماتک

www.samatak.com/mode/decoration

دکور,دکوراسیون منزل,پرده,دکوراسیون داخلی منزل,لوستر,دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون,دکوراسیون داخلی مدل ... عکس شیک ترین طرح های دیزاین و چیدمان اتاق خواب ... مدل های بسیار شیک جاکفشی ... تزیین سقف اتاق کودک با ایده های مدرن و رنگارنگ.


۹۵/۰۱/۰۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی