وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود فیلم قتل خوی , دانلود فیلم قتل دختر توسط پسر , دانلود فیلم قتل دختر در خوی , دانلود فیلم قتل در خوی , دانلود فیلم کشتن دختر با گلوله تفنگ پدر در شهرستان خوی , دانلود فیلم کشتن دختر توسط پسر , دانلود فیلم کشتن دختر در خوی , دانلود فیلم کشته شدن دختر خوی , دانلود فیلم کشته شدن دختر در خوی

دانلود فیلم کشتن دختر با گلوله تفنگ پدر در شهرستان خوی

دانلود فیلم کشتن دختر با گلوله تفنگ پدر در شهرستان خوی

دانلود فیلم کشتن دختر با گلوله تفنگ پدر در شهرستان خوی

دانلود فیلم کشتن دختر

دانلود فیلم کشتن دختر با دو گلوله تفنگ پدر که در این فیلم کشته شدن دختری به دست پدر بی‌ رحم با شلیک گلوله در شهرستان خوی را مشاهده خواهید کرد.

ظهر امروز اهالی بلوار ولیعصر در شهرستان خوی با مرد میانسالی در حالیکه اسلحه ای به دست داشت روبرو شدند. مرد خشمگین بعد از اینکه به مقابل دانشکده پرستاری رسید با شلیک دختر جوانی را هدف دو گلوله قرار داد.

مردم که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند قصد داشتند تا به کمک دختر جوان بروند اما مرد خشمگین ادعا کرد که پدر دختر جوان است و کسی حق نزدیک شدن به آنها را ندارد.

در ادامه با اعلام موضوع به پلیس، ماموران در صحنه حاضر و مرد میانسال را بازداشت کردند. همچنین عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه مرگ دختر جوان را تائید کردند.

با انتقال مرد میانسال به اداره پلیس او در بازجویی های اولیه با اعتراف به قتل دخترش با اسلحه شکاری مدعی شد: چند روزی بود که به رفتارهای دخترم سو ظن داشتم. فکر می کردم او با پسر غریبه ای ارتباط دارد، برای اینکه آبروی خانواده ام را حفظ کنم امروز دخترم را تعقیب کردم و او را با شلیک دو گلوله به قتل رساندم.

با اعترافات پدر دختر کش او برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.


۹۵/۰۳/۳۰
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی