وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


 آرینا مافی , آرینا معافی , دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی , دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان , دانلود فیلم مبارزه دختر ایرانی , دانلود کلیپ مبارزه دختر ایرانی , فیلم آرینا مافی , فیلم تینا و ارینا مافی , فیلم مبارزه آرینا مافی , کلیپ مبارزه آرینا مافی , مبارزه آرینا مافی , مبارزه تینا و ارینا , مبارزه دختر ایرانی در قفس

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان

مبارزه آرینا مافی

دانلود فیلم جنجالی مبارزه دلخراش آرینا مافی دختر کاراته کار ایرانی در مسابقات رشته MMA ارمنستان که در داخل قفس به طرز وحشتناکی انجام می شود و حسابی کتک می خورد. آرینا مافی ورزشکار نوجوان ۱۲ از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ارمنستان می رود و با لباس کاراته داخل قفس به طرز وحشتناکی مقابل ورزشکار تخصصی این رشته کتک می خورد.

در این رده سنی وقتی مبارز روی زمین می افتد مشتزنی خطاست و مبارز مجاز به استفاده از فنون قفلی است در صورتیکه ورزشکار مقابل نوجوان ایرانی پس از به زمین افتادن وی ضربات بی شماری را به سر وی وارد می کند و داور مسابقه هم ناظر این خشونت است.

وزارت ورزش پیش از این از اعزام ورزشکاران خانم بدون مربی زن خودداری می کرد ولی در ورزشهای رزمی شاهد اعزام های خودسرانه هستیم. گفته می شود این ورزشکار نوجوان به همراه مربی مرد پا به این مسابقات گذاشته است.

اطلاعیه فدراسیون کاراته

فیلم منتشر شده ربطی به کاراته ندارد

به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مبارزه یکی از ورزشکاران دختر نوجوان که با لباس کاراته در رقابت های داخل قفس ارمنستان حاضر شده بود، فدراسیون کاراته اطلاعیه ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: این فیلم مربوط به رقابت های رشته MMA (تلفیقی از ورزشهای رزمی) است که در آن ورزشکاران در قفس به رقابت با یکدیگر می پردازند و اساسا این رشته ورزشی ارتباطی با کاراته ندارد.

تنها دلیل آنکه هر بیننده ای تصور می کند این ورزشکار از کاراته کاهای ایران بوده، لباس کاراته ای که دختر مبارز نوجوان بر تن کرده است!

به اطلاع می رساند کلیه سفرهای خارجی کاراته کاهای ایرانی به رقابت های آسیایی و جهانی، تنها پس از تایید فدراسیون و اخذ مجوز آن در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.

در پایان ضمن هشدار به کلیه والدین محترم ، تقاضا داریم این عزیزان برای فعالیت ورزشی فرزندان خود در رشته کاراته به سبک هایی مراجعه کنند که مورد تایید فدراسیون می باشد و در صورت مواجهه با افراد فاقد صلاحیت و دریافت پیشنهاد‌هایی اغوا کننده، مراتب را به فدراسیون کاراته اعلام کنند.

متاسفانه در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده شاهد هستیم که داور مسابقات به هیچ عنوان قوانین MMA را رعایت نکرده است و حتی پس از زمین خوردن ورزشکار ایرانی به حریف او اجازه می‌دهد تا به مبارزاتش ادامه دهد.

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی

::

کلیپ فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان (دانلود ...

topak.ir/.../کلیپ-فیلم-مبارزه-آرینا-مافی-دختر-ایرانی-در-قفس-...

Translate this page

3 hours ago - (دانلود) کلیپ ✿ آهنگ زیبا از شراره دختر ایرانی ✿ (دانلود) title✿ زیبا یی دختر ... کلیپ فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان (دانلود) ... احساسات دو بازیگر مشهور پس از موفقیت شهاب حسینی و اصغر فرهادی!+عکس.

دانلود فیلم مبارزه آرینا معافی دختر ایرانی در قفس بوکس ارمنستان

freedownloadnew95.rozblog.com/.../دانلود-فیلم-مبارزه-آرینا-معا...

Translate this page

3 hours ago - دانلود فیلم مبارزه آرینا معافی دختر ایرانی در قفس بوکس ارمنستان دانلود دانلود فیلم مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر ایرانی در قفس MMA | سایت ...

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان | سایت ...

ofoghfun.com › دانلود

Translate this page

سایت تفریحی افق,عکس,فیلم,دانلود. آسمان برای گرفتن ماه تله نمی ... دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان. سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵; ۰ دیدگاه.

فیلم مبارزه آرینا مافی | سایت تفریحی افق,عکس,فیلم,دانلود

ofoghfun.com/tag/فیلم-مبارزه-آرینا-مافی/

Translate this page

دانلود فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان. سه شنبه ، ۴ ... ۲ خرداد ۱۳۹۵. عکس جنجالی فتح الله زاده در حال تماشای کشتی زنان آمریکا ۱ خرداد ۱۳۹۵.

شرکت دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در ارمنستان بدون مربی خانم

www.yjc.ir › ورزشی › کشتی و رزمی

Translate this page

16 hours ago - ارینا مافی ورزشکار نوجوان 12 از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ارمنستان رفته و با لباس کاراته داخل قفس به طرز وحشتناکی مقابل ... به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مبارزه یکی از ورزشکاران دختر نوجوان که با لباس کاراته در ... بازتاب پیوستن "تراویسا" به ارومیه در رسانه خارجى+عکس.

دانلود فیلم مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر ایرانی در قفس MMA | سایت ...

beroznews.com › اخبار

Translate this page

6 hours ago - دانلود فیلم مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر ایرانی در قفس MMA ... روز گذشته فیلمی از مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر ایرانی کاراته کار در قفس MMA در ارمنستان ... عکس دختران طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ۱۱ اردیبهشت ۹۵.

ویدیو های سایت تفریحی افق فان - سرویس اشتراک ویدیو

www.palmcourtexcellence.com/s.../سایت_تفریحی_افق_فان

Translate this page

فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان. ۸۳۰ بازدید. -. ۴ خرداد ۹۵. دانلود فیلم مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر کاراته کار ایرانی در مسابقات رشته ...

جزئیات کتک خوردن دختر ایرانی در مسابقات mma ارمنستان + فیلم و ...

picture.iranoo.ir/.../جزئیات-کتک-خوردن-دختر-ایرانی-در-مسابقا/

Translate this page

45 mins ago - عکس. برخی برده به دنیا می آیند، دیگران برده می شوند و باز عده ای به سوی برده ... جزئیات کتک خوردن دختر ایرانی در مسابقات mma ارمنستان + فیلم و تصاویر ... به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می خورد و مبارزه را واگذار می کند. ... می 24, 2016; دانلود مقاله فایل اکسل داده های آماری متغیرهای حسابداری شرکتهای ...

دختر رزمی کار در دام نیت سودجویانه+ فیلم - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/.../دختر-رزمی-کار-در-دام-نیت-سودجویانه-فیلم

Translate this page

6 hours ago - مبارزه در قفس دختر نوجوان ایرانی در ارمنستان که مورد تایید قرار ... اجتماعی · علمی و فرهنگی · ورزشی · عکس · فیلم · فضای مجازی · پژوهش · تحلیل · استانها .... فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مبارزه آرینا مافی نوجوان 12 ساله ایرانی ... MMA ( تلفیقی از ورزش‌های رزمی ) است که در آن ورزشکاران در قفس با هم ... دانلود تصویر.

جزئیات کتک خوردن دختر ایرانی در “مسابقات mma” ارمنستان + فیلم و ...

javuni.ir/news/91252

Translate this page

1 hour ago - فیلم دلخراش کتک خوردن آرینا مافی دختر ایرانی در رینگ “مسابقات mma” ارمنستان در فضای مجازی منتشر شده است. البته در مسابقه مبارزه در قفس 2 ...

دختر ایرانی در رقابتهای mma - خبر ایرونی - آخرین اخبار ایران و جهان

macho.ir/search/?q=دختر+ایرانی+در+رقابتهای+mma

Translate this page

واکنش فدراسیون ورزش‌های رزمی به کتک‌ خوردن دختر ایرانی در ارمنستان ... رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: فیلم پخش شده مبارزه دختر ایرانی در قفس هیچ ... دانلود ویدئو. ... جوان؛ ارینا مافی ورزشکار نوجوان 12 از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ارمنستان می. ... عکس های ترانه علیدوستی در مراسم اختتامیه جشنواره کن + عکس.

شرکت دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در ارمنستان بدون مربی خانم ...

wwwkhabar.ir/6448437

Translate this page

ارینا مافی ورزشکار نوجوان 12 از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ... داخل قفس به طرز وحشتناکی مقابل ورزشکار تخصصی این - دانلود کتک خوردن ارینا مافی. ... با لباس کاراته در ارمنستان بدون مربی خانم · فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی ... واکنش به کتک خوردن "دختر ایرانی" در رینگ مبارزه (عکس) · همسر شهید بابایی در ...

شرکت دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در ارمنستان بدون مربی خانم ...

wwwkhabar.ir/6449488

Translate this page

ارینا مافی ورزشکار نوجوان 12 از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ... کاراته داخل قفس به طرز وحشتناکی مقابل ورزشکار تخصصی این - دانلود فیلم ارینا مافی. ... مبارزه دختر ایرانی در ارمنستان غیرقانونی است · مبارزه دختر ایرانی در ارمنستان ... در رینگ مبارزه (عکس) · واکنش فدراسیون کاراته به فیلم کتک خوردن دختر ایرانی ...

فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی - خبر

akhbari.vcp.ir/...ایران.../1549062-فیلم-دلخراش-مبارزه-دختر-ایران...

Translate this page

1 hour ago - فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی در رینگ ارمنستان را در ذیل مشاهده کنید. ... دانلود فیلم مبارزه دلخراش آرینا معافی دختر ایرانی در قفس MMA .... کتایون ریاحی با پوشش جدیدش در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس مادر + .... بابک مافی.

فیلم کتک خوردن ارینا تینا مافی در مسابقات

funbid.ir/search/?q=فیلم+کتک+خوردن+ارینا+تینا+مافی+در...

Translate this page

May 8, 2016 - مسئولیت کتک خوردن دختران ایرانی در رقابت‌های MMA با کیست؟ فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور ... در آن دختر نوجوانی به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می خورد و ... مهناز افشار و طناز طباطبایی در پوستر فیلم عبدالرضا کاهانی+ عکس.

بالاترین: لینک‌های تازه

https://www.balatarin.com/links/recent/time/all/4

Translate this page

یکی از کسانی که رابطه‌ نزدیکی با سفارت ایران در اسلو دارد، گفته رابطه‌ نزدیکی بین دو ... فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان ... دانلود فیلم جنجالی مبارزه دلخراش آرینا مافی دختر کاراته کار ایرانی در مسابقات رشته MMA ... عکس بنر جدید میدان ولی عصر با عنوان "مردم این سرزمین همه منتظر یک نفرند" به مناسبت ...

شبکه‌خبر - ماجرای دختری که در مبارزه در قفس کتک خورد - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/.../ماجرای-دختری-که-در-مبارزه-در-قفس-کتک-خورد

Translate this page

11 mins ago - جنجال مبارزه در قفس دختر نوجوانی که گفته می شود ایرانی است، هنوز ادامه ... دانلود ... مسئولیت کتک خوردن دختران ایرانی در رقابت‌های MMA با کیست؟ ... ورزش‌های رزمی تصریح کرد: فیلم پخش شده مبارزه دختر ایرانی در قفس ... خبرگزاری صداوسیما نیز گزارش داد دختری که در این مبارزه حضور دارد، با نام آرینا مافی 12 ساله ...

کاراته‌نیوز

karatenews.ir/

Translate this page

فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی در رینگ ارمنستان/ مسئولیت اعزام با کیست؟ ... مبارزه کردن این دختر ایرانی در داخل قفس هیچ ارتباطی به این دو فدراسیون ندارد. ... به گزارش کاراته‌نیوز: ارینا مافی ورزشکار نوجوان ۱۲ از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به .... حضور قهرمان سابق تیم ملی کاراته ایران در سمینار آموزشی چین+ عکس.

کتک خوردن دختر ایرانی در قفس به خاطر یک مشت دلار / نوجوان ایرانی با ...

www.akairan.com/havades.../ana/news201652415573565973.html

Translate this page

44 mins ago - ... دین و اندیشه · ایرانگردی · جهانگردی · تعبیر خواب · بازی · دانلود اندروید ... آرینا مافی ورزشکار نوجوان ۱۲ ساله از ایران برای شرکت در مسابقات رشته MMA به ارمنستان می رود و با لباس کاراته داخل قفس به طرز وحشتناکی مقابل ورزشکار ... عکسی از این مبارزه نوشت: «صحنه های کتک خوردن دختر ایرانی در رینگ مبارزه ...

کلیپ غذاخوردن بشدت خنده دار مهران مدیری - آپارات

www.aparat.com/v/.../کلیپ_غذاخوردن_بشدت_خنده_دار_مهران_مدیر...

Translate this page

کلیپ غذاخوردن بشدت خنده دار مهران مدیری شوخی کردم , مهران مدیری , کمند امیر سلیمانی , , عیدالز. ... فیلم مبارزه آرینا مافی دختر ایرانی در قفس MMA ارمنستان.



۹۵/۰۳/۰۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی