وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


چگونه در مسابقه خانواده باحال شرکت کنیم دانلود قسمت آخر مسابقه خانواده باحال دانلود قسمت اول مسابقه خانواده باحال دانلود مسابقه خانواده باحال راه های شرکت در مسابقه خانواده باحال زمان پخش مسابقه خانواده باحال عکس های برنامه خانواده باحال عکس های مسابقه خانواده باحال مسابقه خانواده باحال مسابقه خانواده باحال در برنامه خندوانه مسابقه خانواده باحال در خندوانه مسابقه خانواده باحال در ماه رمضان مسابقه خانواده باحال کی شروع می شود

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مسابقه خانواده باحال در برنامه خندوانه ویژه ماه رمضان ۹۵

مسابقه خانواده باحال

مسابقه خانواده باحال در برنامه خندوانه ویژه ماه رمضان 95

مسابقه خانواده باحال در برنامه خندوانه ویژه ماه رمضان ۹۵

برنامه خندوانه برای ماه مبارک رمضان بخش جدید و جالبی را به برنامه اش اضافه خواهد کرد. این بخش جدید مسابقه ای با نام خانواده باحال خواهد بود.
خانواده باحال در خندوانه

با شروع ماه مبارک رمضان، مسابقه «خانواده باحال» به محتوای برنامه خندوانه اضافه خواهد شد.

مسابقه «خانواده باحال » که افتتاحیه آن دوشنبه شب پخش خواهد شد یک مسابقه هیجان انگیز است که افراد سرشناس اعم از هنرمند و ورزشکار به همراه خانواده هایشان در آن شرکت خواهند کرد.

در این مسابقه هرشب دو گروه باهم به رقابت میپردازند و در موقعیت های مختلفی قرار میگیرند که باید از آن عبور کنند.

بعد از هر مسابقه مردم فرصت دارند تا به گروه برتر رای دهند. بنابراین گروهی که بیشترین رای مردم را داشته باشد به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

از بین دوازده گروه در انتها سه گروه برتر این مسابقه برای مقام های اول تا سومی باهم رقابت میکنند.

مسابقه« خانواده باحال » که با هدف تحکیم خانواده و برای ماه مبارک رمضان طراحی شده، یکی از جذاب ترین بخش های اضافه شده در برنامه خندوانه است که میتواند مثل مسابقات «خنداننده برتر »و «لباهنگ»،مخاطبان را با خود همراه کند.

***

این برنامه از افرادی تشکیل شده که با تست خنده به برنامه وارد شدند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها هیئت داوران خندوانه گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار تیتراژ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. ابتدا گفتگویی با دو نفر از دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان شروع می‌شود که با شوخی و خنده همراه است. در پایان از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و هیئت داوران خندوانه در برنامهٔ پایانی هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه نیما شعبان نژاد کارهای خنده‌دار انجام می‌دهد.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان برنامه (مصاحبه با مردم داخل تهران، استان های ایران، خارج از کشور)، میان برنامه (انیمیشن) و … نام برد.

مسابقه خانواده باحال


۹۵/۰۳/۱۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی