وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


درگیری مرگبار طرفداران نامزدهای انتخاباتی در شوش

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: درگیری هواداران نامزدهای انتخاباتی در شوش یک نفر کشته و سه زخمی برجا گذاشت.
درگیری مرگبار طرفداران نامزدهای انتخاباتی در شوش
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدرحمان موسوی ، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان باعث شد که هواداران دو نفر از نامزدها که همگی فامیل بودند ظهر امروز با هم درگیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: این درگیری‌ به برخوردهای فیزیکی کشیده و باعث ایجاد تنش در یکی از محلات شهر شوش شد که در پی آن یک نفر بر اثر شدت ضربات چاقو جان خود را از دست داد و 3 نفر نیز به مراکز درمانی اهواز انتقال یافتند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق پلیس وارد عمل شد و اوضاع را تحت کنترل قرار داد.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر وضعیت در منطقه شوش آرام است و ماموران پلیس در حال بررسی کارشناسی حادثه هستند. افزود: اخبار تکمیلی از این حادثه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : فارس

۹۴/۱۱/۰۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی