وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


همسر دختر و پسر برانکو ایوانکوییچ 

 

برانکو ایوانکوویچ متولد ۲۸ فوریه ۱۹۵۴ ‏در شهر چاکوتس کرواسی (یوگسلاوی سابق) است

 

برانکو خود زمانی به عنوان فوتبالیست در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۰ برای تیم واراژدین بازی می‌ کرد و در ۲۶۳ بازی، ۳۱ گل برای این تیم به ثمر رساند وی پس از پایان دوره بازی در زمین فوتبال به مربیگری رو آورد و سابقه دستیاری تیم فوتبال کرواسی، تیم ملی ایران و تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ایران و همچنین باشگاه دینامو زاگرب را در کارنامه خود دارد

 

عکس خانوادگی برانکو ایوانکوییچ,عکس خانواده برانکو ایوانکوییچ در ایران,عکس دختر خوشگل برانکو,عکس زن خوشگل برانکو,عکس پسر برانکو ایوانکوییچ,خانواده برانکو 

حضور خانواده برانکو ایوانکوویچ در ایران

 

حضور خانواده برانکو در ایران جالب است – البته همسرش حدودا ۱۰ سال پیش به ایران آمده بود – دخترش در مورد ایران میگوید من هیچ تصویری از ایران نداشتم و فقط شنیده بودم کشو ربسته ای است

 

ماجرای ازدواج برانکو همسرش که ۸ سال طول کشید

 

همسر برانکو : آن زمان ما خیلی جوان بودیم و معمول بود که پسرها و دخترها ابتدا با هم ارتباط داشته باشند و سپس با یکدیگر ازدواج کنند. وقتی ما با هم آشنا شدیم من دبیرستانی بودم و برانکو می خواست برای دانشگاه ثبت نام کند

 

من باید در آن شرایط ابتدا دبیرستان را تمام می کردم و سپس در دانشگاه ثبت نام کرده و تحصیلم را در آنجا هم به پایان می رساندم و سپس به ازدواج فکر می کردم. به همین دلیل وقتی هر دو فارغ التحصیل شدیم توانستیم با یکدیگر ازدواج کنیم.

 

عکس خانوادگی برانکو ایوانکوییچ,عکس خانواده برانکو ایوانکوییچ در ایران,عکس دختر خوشگل برانکو,عکس زن خوشگل برانکو,عکس پسر برانکو ایوانکوییچ,خانواده برانکو 

علاقه دختر برانکو به فوتبال و آَشنایی با لیگ ایران

 

دختر برانکو : اصولا اصلا به فوتبال علاقه ای ندارم

اما نتایج تیم هایی که پدرم در آنها عضویت دارد را دنبال می کنم و آشنایی کامل با لیگ ایران دارم

 

عکس خانوادگی برانکو ایوانکوییچ,عکس خانواده برانکو ایوانکوییچ در ایران,عکس دختر خوشگل برانکو,عکس زن خوشگل برانکو,عکس پسر برانکو ایوانکوییچ,خانواده برانکو

  عکس برانکو ایوانکوییچ و پسرش در حال موتور سواری در ایران

عکس خانوادگی برانکو ایوانکوییچ,عکس خانواده برانکو ایوانکوییچ در ایران,عکس دختر خوشگل برانکو,عکس زن خوشگل برانکو,عکس پسر برانکو ایوانکوییچ,خانواده برانکو

 

عکس خانوادگی برانکو ایوانکوییچ همسر و دختر و پسرش | سایت فتوکده

 


۹۵/۰۲/۲۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی