وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری,

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا ,دانلود آهنگ پریا از احسان خواجه امیری,دانلود تیتراژ پایانی سریال پریا,

دانلود تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم,دانلود تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری با کیفیت بالا,دانلود آهنگ درد عمیق احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری تیتراژ سریال پریا,

احسان خواجه امیری,سریال پریا,دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ جدید,دانلود,

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری | کیفیت 320 و 128

دانلود تیتراژ سریال پریا با لینک مستقیم | آهنگ درد عمیق از احسان خواجه امیری

مجموعه پریا در باره شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی لادن مستوفی است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد و ...


متن آهنگ تیتراژ سریال پریا ( آهنگ درد عمیق) از احسان خواجه امیری


با درد عمیق دل من تو دیدی مردم که چه کردن


تو پیش غرورم نشستی تو زخمای قلبم رو بستی


تو زخمای قلبم رو بستی


شکل رفتن این روزگار منو تو گریه تنها نزار


منو از ادما پس بگیر منو دست خودم نسپار


منو دست خودم نسپار


جز تو هیشکی مهربون نبود با هجوم این درد


زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد


من هنوز همون درد دیروزم


آدم همیشه هیشکی مثل من عاشقت نبود


عاشقت نمیشه


***


دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام درد عمیق


***


تو که میدونی دنیا چه رسم تلخی داره


از هر چی که میترسی اونو سرت میاره


صدا زدم دنیا رو نفس کشیدم توی باد


هوای تو اینجا بود منو نجاتم میداد


جز تو هیشکی مهربون نبود با هجوم این درد


زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد


من هنوز همون درد دیروزم


آدم همیشه هیشکی مثل من عاشقت نبود


عاشقت نمیشه


***


دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری با کیفیت اورجینال 320


 


دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری با کیفیت 128


منبع:بیپ موزیک

 برچسب ها دانلود تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا , دانلود آهنگ پریا از احسان خواجه امیری , دانلود تیتراژ پایانی سریال پریا , دانلود تیتراژ سریال پریا از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم , دانلود تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری با کیفیت بالا , دانلود آهنگ درد عمیق احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری تیتراژ سریال پریا , احسان خواجه امیری , سریال پریا , دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ جدید , دانلود ,



۹۵/۰۴/۲۰
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی