وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ملیکا شریفی نیا در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی را درکنار خواهرش منتشر کرد.ملیکا شریفی نیا به تازگی عکس جدیدی را در کنار خواهرش مهراوه شریفی نیا در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

 عکسهای ملیکا شریفی نیا , پیج شخصی ملیکا شریفی نیا , اینستاگرام ملیکا شریفی نیا, صفحه شخصی ملیکا شریفی نیا , عکس جدید ملیکا شریفی نیا , ملیکا شریفی نیا و خواهرش , عکسهای مهراوه شریفی نیا , پیج شخصی مهراوه شریفی نیا , صفحه شخصی مهراوه شریفی نیا , اینستاگرام مهراوه شریفی نیا , عکسهای جدید مهراوه شریفی نیا , عکس های مهراوه شریفی نیا , مهراوه شریفی نیا بازیگر , مهراوه شریفی نیا تصاویر

عکس 2 خواهربازیگر ایرانی در قایق تفریحی

وی در صفحه اینستاگرام خود و در توضیح این عکس نوشت:

داره کندی کرش بازی می کنه 

عین این بچه نق نقو ها هی از دستش می کشم 

که خودم بازی کنم ! با اینکه بلد نیستم 

ذوق زده، فقط درجا می زنم تو مراحلش !

با صبوری و خنده اجازه میده 

اون وسط مسطا راهنماییمم می کنه 

ببین وقتی این میاد باید اینجوری بزنی 

که بهت " شوکولات " بده 

میگم این که شوکولات نیست 

میگه چرا ببین ! شوکولاته 

می گم نهههه اون شبیه آبنباته 

میگه باشه بابا خب آبنباته !

بعد اینا رو که اینجوری می زنی

یهو این آبنباتا که زندانی ان باز می شن

خلاصه انقدر خوب و با حوصله توضیح میده 

که یهو دلم می خواد خودمم شروع کنم ! 

حق هم دارم خب 

وقتی خواهرت " معلم " به دنیا اومده باشه

هر چیزی رو که بهت یاد بده شیفته ش میشی 

یه کم میرم جلو و کم میارم 

هی به بهانه های مختلف مبایلامونُ عوض می کنم 

که اون مراحل من رو بگذرونه و

منم عشق کنم با مراحل سخت اون 

که نمی تونم بگذرونمشون و اشکالی نداره 

البته مراحل خودمم نمی تونم بگذرونما 

ولی چون مراحل آسونن واقعا خجالت داره !


۹۵/۰۶/۲۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی