وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


شماره بازیکنان استقلال , شماره تلفن بازیکنان استقلال , شماره تلفن بازیکنان ستاره استقلال در فضای مجازی , شماره موبایل بازیکنان استقلال , شماره همراه بازیکنان استقلال

شماره تلفن بازیکنان ستاره استقلال در فضای مجازی

شماره تلفن بازیکنان ستاره استقلال در فضای مجازی

شماره تلفن بازیکنان ستاره استقلال در فضای مجازی

شماره تلفن بازیکنان استقلال

شماره تلفن و موبایل بازیکنان معروف و ستاره استقلال در فضای مجازی لو رفته است. چند بازیکن معروف استقلال اخیرا با مشکلی رو به‌ رو شده‌اند که شاید تکراری باشد ولی در نوع خود جالب است.

فردی که هنوز معلوم نیست چه کسی است، شماره تلفن تعدادی از ستاره‌های استقلال را در فضای مجازی منتشر کرده و این موضوع باعث شده تا این بازیکنان با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند. قبلاً هم شماره بازیکنان پخش شده بود اما هیچ‌گاه سابقه نداشته که شماره چند بازیکن را همزمان در فضای مجازی منتشر کنند.

این اتفاق برای آبی‌ها افتاده و حتی آنها مسئولان تیم را در جریان گذاشته‌اند. البته خبری از شکایت این بازیکنان نیست و گویا ترجیح داده‌اند با عوض کردن خط‌های خود، این مشکل را رفع کنند. پس از انتشار شماره این بازیکنان، تماس‌های آنها به شدت افزایش پیدا کرده و پیامک‌های بیشماری از سوی هواداران مختلف برای آنها ارسال می‌شود.

البته به گفته بازیکنان این پیامک‌ها توهین‌آمیز نیست و بیشتر از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنند! بعضی‌ها هم از بازیکنان خواسته‌اند از مظلومی بخواهند تا تاکتیک‌های جدیدی را به کار بگیرد تا این تیم قهرمان شود! بعضی هم به بازیکنان پیغام داده‌اند که جلوی پرسپولیس کم نیاورند و دربی را حتماً ببرند. حجم این پیغام‌ها به قدری بوده که بازیکنان استقلال بهت‌زده شده‌اند و البته در این شرایط ترجیح داده‌اند اصلاً تلفن‌هایشان را چک نکنند.

گردآوری: سایت تفریحی دز فان


۹۴/۱۱/۰۳
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی