وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بیوگرافی سمیرا حسن پور, زندگینامه سمیرا حسن پور, عکس سمیرا حسن پور, تصاویر سمیرا حسن پور, عکس های سمیرا حسن پور, تصاویر جدید سمیرا حسن پور

 سمیرا حسن پور بازیگری را در سال ۸۵ از تئاتر «مجلس شبیه خوانی» بهرام بیضایی شروع کرده و چند سالی در تئاتر فعال بوده است. سریال «چاردیواری» و «پایتخت یک» سیروس مقدم و تله فیلم های «آوا»، «مردان نمکی» و… از بازی های شاخص اوست. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند و برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده و دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق. سمیرا نوروز امسال در مجموعه «هفت سین» و نقش معصومه بازی کرد که به این بهانه با او به گفتگو نشستیم.

زندگی نامه سمیرا حسن پور :

از کودکی به هنر علاقمند بودم و برای انتخاب رشته دبیرستان هم دوست داشتم که رشته هنری را انتخاب کنم اما مادرم زیاد موافق نبودند و همین شد که برای رشته دانشگاهی ام طوری که مادرم نفهمند کنکور هنر هم شرکت کردم و انتخاب اولم نمایش بود و انتخاب دومم گرافیک چون که از کودکی نقاشی می کشیدم. رفته رفته و پس از گذراندن دوره دانشکده در صحنه تئاتر حضور پیدا کردم و با تشویق های بهرام بیضایی به کلاس بازیگری رفتم و می شود گفت ایشان از مشوق های خیلی خوبم در این حیطه بودند.

نقش معصومه در مجموعه «هفت سین»

در ابتدا که فیلمنامه را خواندم قرار بر این بود تا نقشی متفاوت را بازی کنم و خوشحال تر شدم آن هم به این خاطر که گفتند نقشی که قرار است بازی کنی دختری ترک زبان،  ساده و زودباور است که با تمام این تفاسیر این نقش برایم بسیار دوست داشتنی و جذاب شد. همان زمان گفتند نقش پدرت را رضا کیانیان بازی می کند و بعد شد مهدی فخیم زاده و بعد فردوس کاویانی و کلاً همه چیز و حتی ترک زبانی من و پدرم هم عوض شد. برای این نقش حدود یک ماه روی یادگیری این زبان زمان گذاشتم و از پدرم که اصالتاً ترک هستند خیلی یاد گرفتم. با اینکه جاذبه های نقش برایم کمتر شد اما باز هم نقشم را دوست داشتم.

عکس سمیرا حسن پور

جدیدترین عکس های سمیرا حسن پور

عکس های سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور


۹۵/۰۷/۰۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی