وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


شراره رخام در اظهار نظری عجیب با اشاره به دلایل کم کاری و بیکاریش از تزریق ژل لب تا بی قید و بندی برخی زنان بازیگر سخن گفت.


به گزارش سایت ناگهان، شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود گفت: البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد.


وی ادامه داد: اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام. 

 

شراره رخام


رخام با بیان اینکه پاسخی به دوستانی دارم که این قضیه جراحی لب من را علم کرده بودند که من را به حاشیه بکشانند باید بگویم آنها اشتباه می کنند و این مشکل حل شده است افزود: یادم است تهیه کننده ای به من پیشنهاد داد که تو اخلاقت را درست کن و من به این ترتیب تو را در تولیدات راه می‌دهم که در پاسخ به او گفتم من ترجیح می دهم اخلاقم این باشد ولی با تو وارد سریالها نشوم همان فرد که به خواسته های اشتباه او پاسخ رد دادم قضیه ژل لب مرا علم کرد و به همه میگفت که رخام برای هیچ نقشی مناسب نیست.


متاسفانه برخی از خانم‌های بازیگر اصول اخلاقی لازم را رعایت نمی کنند


این بازیگر همچنین با انتقاد از حضور افراد بی صلاحیت در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه برخی از خانم‌های بازیگر خودشان به هر راهی متوسل می شوند که در برخی از تولیدات حضور داشته باشند آنها اصول اخلاقی لازم را رعایت نمی کنند البته گویا بازار عرضه و تقاضا برای آنها فراهم شده و تقاضای آنها هم بی جواب نمی‌ماند زیرا در ازای یک سری تعاملات چنین افرادی وارد حرفه بازیگری و در نهایت تبدیل به یک الگو می شوند و متاسفانه جایگاه فرهنگی یک بازیگر را خدشه دار می کنند.


 وی با اشاره به اینکه من با فردی مواجه شدم که می‌گفت با توجه به اینکه تو در عرصه تهیه کنندگی هم دستی داری به من کمک کن تا یک عده بازیگران بی قید و بند را دور خود جمع کنم و با هم خوش بگذرانیم که این موضوع باعث تعجب من شد ادامه داد: من کاری به زندگی خصوصی افراد ندارم اما عده‌‌ای به صورت اشتباه وارد این عرصه شده‌اند. نگاه این افراد به بازیگری فقط کسب شهرت و خوش گذرانی است، البته من برای تمام همکاران خودم احترام قائل هستم زیرا می دانم انسانهای بسیار شریف و متعهدی هم در عرصه سینما هستند اما با این وجود گاهی چنین افرادی پیدا می شوند که امیدوارم چنین حواشی زودتر حل شود. 


وی عنوان کرد:امیدوارم حضور پررنگ من در دنیای بازیگری تو دهنی محکمی باشد به یک سری افراد ناشایستی که از بازیگران تقاضای بدی دارند.

۹۵/۰۲/۱۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی