وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


درگیری نورآباد ممسنی انتخابات,درگیری امروز در ممسنی فارس,درگیری ببین هواردان نامزدهای انتخاتی در ممسنی,درگیری امروز شهرستان ممسنی,,

درگیری انتخاباتی در نور آباد و کشته شدن یکنفر,انتخابات در نورآباد ممسنی به درگیری کشیده شد,ماجرای تیراندازی در حوزه انتخابیه ممسنی فارس چه بود,انتخابات در نورآباد ممسنی,درگیری نورآباد ممسنی انتخابات 95 -آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی,درگیری نورآباد,درگیری در شعب اخذ رای نوراباد,

درگیری انتخاباتی نوراباد شیراز,آخرین نتایج درگیری نوراباد , انتخابات صبح امروز در نورابادآسـیب ‌شـناسی و چـرایی خـشونـت در انـتخـابـات هـای مـمسـنی,

اخبار شهرستان ممسنی,


درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد شیراز استان فارس


ماجرای تیراندازی در ممسنی


مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه ممسنی و رستم استان فارس که یکی از کاندیداهای آن از اساتید دانشگاه آزاد بوشهر می باشد، با ناآرامی هایی همراه بوده است.


به گزارش «خلیج فارس»؛ روایت غیر ررسمی حاکی از آن است که جوالی ساعت 10 صبح برخی افراد به خودروهای پلیس مستقر در محل رای گیری تیراندازی کرده اند و پس از آن با حضور یگان ویژه، تلاش برای آرام کردن فضا و دستگیری ضاربان آغاز شده است.


براین اساس، 4 نفر در این حوادث زخمی شده اند، ضمن اینکه طبق اعلام فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی، 25 نفر از مظنونان این حادثه دستگیر شده اند.


همچنین انتخابات در این حوزه به دلیل شرایط پیش آمده، با تصمیم استاندار فارس و شورای تامین استان تا ساعت 18 عصر پایان یافت و تمدید نشد.


حوزه انتخابیه ممسنی و رستم فارس یک نماینده در مجلس دارد که تعیین آن به مرحله دوم موکول شد. دکتر مسعود گودرزی از اساتید رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد بوشهر به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و عبدالرضا مرادی (نماینده فعلی) کاندیدای اصولگرایان در این حوزه می باشند.


شانس پیروزی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان (گودرزی) بیشتر است.


درگیری میان هوادار نامزدها بود


در همین زمینه فرماندار ممسنی با بیان اینکه درگیری در این شهرستان امنیتی نبوده، گفت: ۲۵ نفر در این درگیری دستگیر و 4 مجروح هم به بیمارستان منتقل شدند.


رهام پیکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه درگیری در شهرستان ممسنی میان هواداران کاندیدهای انتخاباتی بوده، اظهار داشت: با توجه به فضای حاکم بر انتخابات و با نظر شورای تامین شهرستان و موافقت استانداری انتخابات در ممسنی ساعت 18 پایان یافت و شمارش آرا آغاز شد.


درخواست ابطال آرا حوزه ممسنی صحت ندارد


قائم مقام وزارت کشور نیز ضمن تکذیب خبری درخصوص درخواست ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم از سوی یکی از دو نامزد انتخاباتی، اعلام کرد: به هیچ عنوان چنین مساله‌ای صحت ندارد و من چنین خبری را تایید نمی‌کنم.


حسینعلی امیری ادامه داد: باوجود این‌که زمان اخذ رای در تمامی حوزه‌های انتخابیه تمدید شد اما باتوجه به این‌که ضرورت تمدید مهلت اخذ رای در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم احساس نشد، زمان انتخابات در این حوزه انتخابیه تمدید نشد.


امیری در پایان گفت: دقایقی پیش هم با استاندار استان فارس و هم با معاون دادگستری این استان به‌صورت تلفنی صحبت کردم؛ آرامش به طور کامل در این منطقه برقرار است و هیچ مشکل خاصی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.


58 نفر از عاملان درگیری در ممسنی بازداشت شدند


علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری 58 نفر از عاملان درگیری  در شهرستان ممسنی خبرداد و گفت: دستورات قضایی در راستای برخورد قاطع با عاملان درگیری در جریان برگزاری دور دوم انتخابات صادر شده است.


 


رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از حوادث روز گذشته 58 نفر در شهرستان ممسنی  با اتهامات مختلف از جمله اخلال در نظم و امنیت ، تخریب ، تبلیغات غیر مجاز و اقدام به تیراندازی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند گفت: متأسفانه در جریان  اقدام به تیراندازی یک نفر به سمت رأی دهندگان در شهرستان ممسنی 6 نفر مجروح شدند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال مجروحان مساعد گزارش شده است.


 


رئیس شورای قضایی استان فارس از صدور دستورات قضایی جهت دستگیری سریع و برخورد قانونی و قاطع در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و تأکید کرد:  این حادثه بلافاصله با پیگیری نماینده دادگستری استان و نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در حوزه انتخابیه ممسنی کنترل و به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان لطمه ای وارد نشد .منبع:میزان


.


برای دیدن جزئیات بیشتر از درگیری ممسنی اینجا کلیک کنید


.


برچسب ها:عاملان درگیری در ممسنی بازداشت شدند,آخرین خبر از درگیری در ممسنی,درگیری در ممسنی,درگیری امروز ممسنی,درگیری نورآباد ممسنی انتخابات,آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی,درگیری امروز در ممسنی فارس,درگیری ببین هواردان نامزدهای انتخاتی در ممسنی,درگیری امروز شهرستان ممسنی,درگیری نورآباد شیراز,درگیری امروز در نورآباد در دور دوم انتخابات,درگیری در شعب اخذ رای نوراباد,درگیری انتخاباتی نوراباد,درگیری شدید در نوراباد,


۹۵/۰۲/۱۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی