وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود فیلم بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ جهانی ۲۹ خرداد ۹۵

دانلود فیلم بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ جهانی 29 خرداد 95

دانلود فیلم بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ جهانی ۲۹ خرداد ۹۵

والیبال ایران و آمریکا

دانلود فیلم کامل بازی والیبال تیم های ملی ایران و آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۶ که امروز شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ در کشور برزیل برگزار و با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم آمریکا پایان یافت.

تیم ملی والیبال ایران، دومین دیدار خود در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی والیبال را از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد مقابل تیم ملی آمریکا آغاز کرد. تیمی که در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی شده و سهمیه المپیک را مستقیما تصاحب کرد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال با نتیجه ۳ بر صفر مقابل برزیل، میزبان رقابت ها شکست خورد و در مقابل آمریکا موفق شد در دیداری نزدیک آرژانتین را ۳ بر صفر شکست دهد تا دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف هم بروند.

در پایان این مسابقه جذاب و دیدنی تیم ملی آمریکا موفق شد ایران را سه بر یک شکست دهد تا به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست پیدا کند. آمریکایی ها در ست‌های دوم ، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ ایران را شکست دادند و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شاگردان رائول لوزانو شدند.

دانلود فیلم

::

گردآوری: سایت تفریحی افق فان


۹۵/۰۳/۲۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی