وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود رمان دروغ من حقیقت استدانلود رمانبهترین رمان هارمان جدیددانلود رمان عاشقانهرمانرمان کوتاهرمان ایرانیرمان خارجیبهترین رمان های عاشقانهرمان کوتارمان pdfرمان اندرویددانلود رمان مخصوص موبایلرمان های با موضوع جدیدرمان طنزرمان ترسناکرمان های Zeynabbb2015رمان های خاصدانلود رمان دروغ حقیقت من است

 دانلود رمان دروغ حقیقت من است (موبایل و PDF)

 دانلود رمان دروغ حقیقت من است نسخه اندروید , PDF و آیفون 

دانلود رمان دروغ حقیقت من است با لینک مستقیم از رمان فوریو

دانلود رمان دروغ حقیقت من است

دانلود رمان

خلاصه رمان :

 وحید رسولی مرد جوانی است که بخاطر افسردگی همسرش دچهر تشویش و نگرانی شده و تمام سعیش این است که همسرش را از این حالت و حس و حال بیرون بکشد ... 

 

 دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان -JAVA)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه -JAVA)

 دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

 دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

 

قسمتی از متن این رمان :

صدای زن میانسال داخل مغرش تکرار شد..

رنگش دیگر با گچ های روی دیوار فرقی نداشت .. قطره های عرق روی تمام تنش نشست. باورش نمیشد ، در این مدت کم این همه اتفاق ؟!

رنگ نگاه سمانه سرد شد.. بدون اینکه اشکی بریزد به لامپ روی سقف خیره شد .. خدایا صبر .. این دیگر چه امتحانی بود ؟

برچسب‌ها : دانلود رمان دروغ من حقیقت استدانلود رمانبهترین رمان هارمان جدیددانلود رمان عاشقانهرمانرمان کوتاهرمان ایرانیرمان خارجیبهترین رمان های عاشقانهرمان کوتارمان pdfرمان اندرویددانلود رمان مخصوص موبایلرمان های با موضوع جدیدرمان طنزرمان ترسناکرمان های Zeynabbb2015رمان های خاصدانلود رمان دروغ حقیقت من است


۹۵/۰۳/۲۴
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی