وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی

حج تمتع

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به حج تمتع تا اطلاع ثانوی به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان با ایران خبر داد.

محمدعلی اسفنانی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مورد تاثیر قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران بر موضوع حج تمتع امسال اظهار کرد: در فاجعه منا حق مطلب این بود که ایران در قطع روابط دیپلماتیک با عربستان پیشقدم شود نه اینکه دولت عربستان با ارتکاب این همه جنایت بخواهد در این مورد تصمیم‌گیری کند زیرا سعودی‌ها در فاجعه منا بسیاری از حجاج مظلوم و بی‌گناه را به شهادت رساندند و حالا نیز با وقاحت تمام اقدام به اعدام شیخ نمر کردند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، وی افزود: قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران، نهایت دنائت دولت وهابی را نشان می‌دهد بنابراین همزمان با قطع روابط دپیلماتیک عربستان با ایران، اعزام حجاج به حج تمتع نیز قطع می‌ شود و در سال آینده امکان اعزام به حج تمتع وجود ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی روابط دیپلماتیک به طور کامل قطع شود کنسولگری‌های آن کشور نیز تعطیل می‌ شود و همزمان با تعطیلی کنسولگری، صدور ویزا و مجوزهای اقامت نیز قطع می‌شود مگر اینکه دولت واسطی بین ایران و عربستان، وساطتت و میانجی‌گری کند که به نظر من هیچ ضرورتی به چنین اتفاقی نیست زیرا درست است که بحث حج جزو واجبات محسوب می‌شود اما انجام واجبات در شرایط خاصی در شرع از جمله وقتی موجبات تعذر باشد وجوبش برداشته می‌شود.

اسفنانی تصریح کرد: وقتی از لحاظ حقوقی هیچ نوع ارتباط دیپلماتیکی با دولتی نداشته باشیم امکان اجرای توافقات مشخص شده در بحث صدور ویزا و اقامات و اعزام به حج و حضور نمایندگان ما در آنجا و تعهدات دولتی عربستان در برابر اتباع ایرانی نیز به صورت خود به خود لغو می‌شود.

وی افزود: ضرورتی ندارد که بحث لغو حج تمتع در مجلس شورای اسلامی مطرح شود، البته مجلس می‌ تواند در این موضوع ورود پیدا کند و مصوبه ای را بگذراند و یا دولت تصمیمی برای این موضوع بگیرد اما وقتی یک طرف به طور کامل روابط دیپلماتیک خود را با ما قطع می‌ کند موجبی برای مصوبه و بحث وجود ندارد و به صورت خودکار روابط لغو می شود.

این عضو کمیسیون حقوقی مجلس یادآور شد: ایران می تواند در مورد فاجعه منا و تجاوز دو مامور خاطی عربستان ایران به مجامع بین المللی و دیوان لاهه شکایت کند و حقوق حقه خود را مطالبه کند.

اسفنانی گفت: متاسفانه رفتار زشت دولت عربستان در اعدام شیخ نمر نشان داد که دولت عربستان به هیچ عهد و پیمان و هیچ مساله انسانی و حقوق بشری پایبند نیست.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت امروز طی بیانیه ای به نقل از سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد:با توجه به اینکه اظهارنظرهای مختلفی بر اساس گمانه زنی غیر مستند توسط برخی رسانه ها و همچنین در فضای مجازی پیرامون وضعیت حج تمتع سال ۹۵ را شاهد بوده ایم.

لذا به آگاهی عموم هموطنان عزیز می رساند: اتخاذ هرگونه تصمیم در خصوص برنامه های حج تمتع صرفاً از طریق بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با در نظر گرفتن مسائل شرعی و نظر مسئولان محترم بلند پایه نظام و دولت محترم صورت خواهد گرفت.

سازمان حج و زیارت در این بیانیه تاکید کرد هموطنان عزیز هرگونه اخبار مربوط به حج و زیارت را صرفا از طریق روابط عمومی این سازمان پیگیری نمایند.

گردآوری: سایت تفریحی دز فان

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی | سایت ...

dezfun.com › اخبار

Translate this page

3 days ago - سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به حج تمتع تا اطلاع ثانوی به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان با ایران خبر ...

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی|سایت ...

borjface.ir/خبر-لغو-اعزام-زائران-ایرانی-به-حج-تمتع-ت/

Translate this page

2 days ago - سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به حج تمتع تا اطلاع ثانوی به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان با ایران خبر ...

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی - سئوی ...

www.goldtarh.ir/.../خبر-لغو-اعزام-زائران-ایرانی-به-ح...

Translate this page

ارسال شده در قسمت : مطالب جدید Tags: اخبار, فرهنگی, خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی, حج تمتع, لغو حج تمتع, اخبار حج تمتع, دلیل لغو حج تمتع ...

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی

newspost.ir/خبر-لغو-اعزام-زائران-ایرانی-به-حج-تمتع-...

Translate this page

2 days ago - سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به حج تمتع تا اطلاع ثانوی به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان با ایران خبر ...

برچسب ها - حج تمتع - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/حج%20تمتع

Translate this page

کد خبر: ۴۴۲۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶. بیانیه سازمان حج: ... اعزام به حج تمتع به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان... ایران بر ... زائران ایرانی در نوروز از سر گرفته شود اعزام حج... اعلام آخرین ... عمره مفرده تا اطلاع ثانوی تعطیل است. رییس سازمان ...

برچسب ها - حج عمره - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/حج%20عمره

Translate this page

کد خبر: ۴۴۱۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲. اردوغان خاک ... تعداد فوتی های زائران ایرانی در حج تمتع به 4 نفر رسید. معاون حج و ... ایران برای اعزام دوباره زائران به حج عمره طرح بازبینی... background-color rgb 255, 255, 255 " امیدواریم بعد از حج. ... و ارشاد حج عمره را لغو کرد این بار در. ... به کشور تا اطلاع ثانوی رسما پروازهای عمره به تعلیق.

حج تمتع لغو شد

nemonesoal94.rozblog.com/حج-تمتع-لغو-شد.html

Translate this page

3 days ago - ... با ایران خبر داد. حج تمتع سال 95 لغو شد - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا .... تا اطلاع ثانوی اعزام زائران به سرزمین وحی لغو شد + متن ... www.yjc.ir ...

لغو اعزام به حج تمتع به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان ...

abc58.rozblog.com/.../لغو-اعزام-به-حج-تمتع-به-دلیل-...

Translate this page

2 mins ago - با قطع روابط دپیلماتیک عربستان با ایران، اعزام حجاج به حج تمتع نیز قطع . ... خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی.

برچسب ها - حج تمتع - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/حج%20تمتع

Translate this page

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خبر داد: تبعات قطع‌روابط ... اعزام به حج تمتع به دلیل لغو روابط دپیلماتیک عربستان... ایران بر موضوع حج ... همزمان با قطع روابط دپیلماتیک عربستان با ایران اعزام حجاج... به حج تمتع ... عمره مفرده تا اطلاع ثانوی تعطیل است ... رئیس سازمان حج و زیارت گفت انتقال زائران مدینه قبل... دارد و حجاج ...

عمره مفرده - خبرگزاری حج

hajj.ir/78/عمره%20مفرده

Translate this page

رییس سازمان حج و زیارت خبر داد؛ ... حدود 6 میلیون زایر سال گذشته به عمره اعزام شدند ... در صورت عملی شدن شروط کشور جمهوری اسلامی ایران در خصوص سفر عمره مفرده ... وزارت حج عربستان آمار ورود عمره گزاران و زائران به حرمین شریفین در مدینه منوره و مکه ..... کل پروازهای عمره تا اطلاع بعدی لغو شده است و از این رو فرودگاه امام تا اطلاع ثانوی ...

خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی - نوش چت

nooshchat.net/.../خبر-لغو-اعزام-زائران-ایرانی-به-حج-...

Translate this page

3 days ago - خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی حج تمتع سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به .

سازمان حج و زیارت استان اصفهان > نگارخانه

isfahan.haj.ir/Default.aspx?tabid=85

چکیده: سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اولویت های اعزام به حج تمتع سال آینده و زمان نام .... چکیده: مدیرکل عتبات سازمان حج با بیان اینکه از امروز اعزام زائران ایرانی در قالب .... تکذیب خبر لغو روادید ایام اربعین از سوی سفارت عراق ... ستاد مرکزی اربعین تا ساعت 16 امروز پنجشنبه پنجم آذرماه تعیین شده بود، تا اطلاع ثانوی تمدید گردید.

سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه > خبرگزاری

kermanshah.haj.ir/Default.aspx?tabid=85

چکیده: راهکارهای پیشنهادی امنیت زائران حج تمتع را به مسوولان عربستانی ارائه می ... سازمان حج و زیارت از احتمال اعزام زائران به سامرا در دوره جدید اعزام‌های عتبات خبر .... چکیده: سفارت عراق در ایران لغو روادید ایام اربعین حسینی برای زوار ایرانی را ... چکیده: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مهلت ثبت نام در سامانه سماح تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

اعزام به حج رسما تعطیل شد | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../اعزام-به-حج-رسما-تعطیل-شد/

Translate this page

3 days ago - لغو اعزام به حج تمتع محمدعلی اسفنانی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مورد تاثیر قطع روابط ... محدودیت اعزام به حج رسما لغو شد کد خبر: LU1URTNOelE1. ... عربستان با حجاج ایرانی” خواستار توقف اعزام زائران به عمره مفرده شده بود. ... عمره تا اطلاع ثانوی تعطیل شد – روزنامه شهروند.

تا اطلاع ثانوی اعزام زائران به سرزمین وحی لغو شد + متن اطلاعیه ...

www.yjc.ir › اجتماعی › رفاه و تعاون

Translate this page

اوحدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد: تا اطلاع ثانوی اعزام زائران به سرزمین وحی لغو شد + متن اطلاعیه سازمان حج ... نوجوان ایرانی، براساس گفته وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد. ... 20 اردیبهشت، آخرین مهلت پرداخت قسط دوم تمتع.

Posts Tagged 'دلیل لغو حج تمتع' - چابهار چت | چت روم چابهار

chabaharchat.in/tag/دلیل-لغو-حج-تمتع/

Translate this page

... اطلاع ثانوی بسته هستند. خبر لغو اعزام زائران ایرانی به حج تمتع تا اطلاع ثانوی حج تمتع سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از لغو اعزام به …

حج عمره - khouznews.ir | اخبار خوزستان

www.khouznews.ir/fa/tag/1/حج%20عمره

Translate this page

خدمت زائران ایرانی هستند معاون حج عمره و عتبات سازمان... حج و زیارت ... های خود را مدیریت می کند تا حج امسال علی... کد خبر: ۹۸۲۱۶ ... هزار زائر خوزستانی به حج تمتع اعزام میشوند ناصر حویزاوی... یکشنبه در ... به دنبال لغو سفر عمره مفرده از سوی دولت جمهوری... کد خبر: ... اعزام های... عمره توسط مسئولان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

Text/HTML - پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت > اخبار و ...

www.hajnews.ir/Default.aspx?tabid=89

Translate this page

6 hours ago - ( گروه: اخبار عمومی, حج تمتع, استان ها, حج 1394, RSS, حادثه منا 94 ) ... چکیده: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: طبق تفاهم‌نامه ستاد عمره و ... وی با اشاره به اینکه 79 زائر ایرانی در مقبره الشهدا شهر مک. .... حج و زیارت؛ سعید اوحدی با اشاره به تفاهم‌نامه سوریه و ایران که قرار بود شش ماه روی آن کار شود تا ...

پروازهای تهران به بغداد لغو شد | نسخه چاپی

khordadnews.ir/print.php?id=65436 - Translate this page

... عتبات عالیات از تهران به بغداد تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت :تمامی پروازهای زایران از ... با اشاره به وضعیت کشور عراق خاطر نشان کرد:هیچ تغییری در اعزام زایران نداریم. ... رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کمیته ای در بغداد با حضور سفیر ایران ... اوحدی به دو قسطی شدن هزینه های حج تمتع اشاره کرد و افزود: امسال برای نخستین ...

برچسب ها - اطلاع ثانوی

aghigh.ir/fa/tag/1/اطلاع%20ثانوی

Translate this page

... اطلاع ثانوی... کد خبر: ۶۶۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ ... علت بی حرمتی ماموران عربستانی به زائران ایرانی تا اطلاع... ثانوی لغو شده ... اطلاع ثانوی لغو شده است که شامل باقیمانده پروازهای دانشجویی... کد خبر: ... طی اطلاعیه ای شرایط دانشجویان اعزامی به عمره مفرده را... عمره مفرده ... توقف ثبت نام جدید حج تمتع تا اطلاع ثانوی. اطلاع ثانوی ...



۹۴/۱۰/۱۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی