وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


کدام مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال است؟,از مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال کدام است؟,

مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال کدام گزینه است؟,مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال,

کدام یک مهمترین نشانه خانواده باحال است؟,

مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال چیست؟

مهمترین نشانه یک خانواده باحال,خانواده باحال مهمترین نشانه,کدام نشانه یک خانواده را باحال میکند,

خانواده باحال,نشانه خانواده باحال,از نشانه های مهم خانواده باحال,

نشانه مهم خانواده باحال,

مهمترین نشانه داشتن خانواده باحال چیست؟

۱- سرحال بودن

۲- لذت بردن از در کنار هم بودن

جواب : لذت بردن از در کنار هم بودن

توضیحات بیشتر :


یکی از عمده ترین راه های خوشبختی در زندگی رضایت و خشنودی به قضا و قدر الهی است. آن چنان که حضرت علی (ع) می فرماید: « ان رضیتم بالقضا طالبت عیشکم» اگر به مقدرات الهی راضی شدید زندگی شما شیرین و گوارا می شود. (غررالحکم ج ۳ ص ۶۶) و یا در جایی دیگر امام صادق (ع) می فرماید: “نشاط و شادی در پرتو راضی بودن ه رضای خدا و یقین به دست می آید و اندوه و غم در شک و ناخشنودی به مقدرات الهی حاصل می شود”


خانواده در طی مراحل تکوین خود در سطوح مختلف گسترش می یابد. هر یک از این مراحل همراه باتغییراتی است که می تواند سبب ایجاد بحران و فشار روانی (استرس شود. تغییرات عبارتند از: الف) ازدواج زن و مرد و تشکیل خانواده. ب) گسترش خانواده از طریق تولید مثل و زاد و ولد. ج) پراکندگی به ازدواج فرزندان یا اقامت در نقطه ای دور از والدین یا حتی مرگ آنان. د) پایان به سبب مرگ یکی از همسران. تغییرات فوق منجر به دو نوع واکنش می شود: الف) سازگاری. ب) تزلزل یافتن و از هم پاشیدگی. بحرانهای خانواده همچون: اعتیاد از دست دادن کار تولد یک کودک معلول ذهنی یا روانی. بیماری طولانی مدت یک عضو طلاق مرگ والدین و… موجب تنش درگیری خشونت های خانوادگی و… می گردند که در صورتیکه بحرانهای مزبور با برقراری نظام باز ارتباطی و بطور همیشگی و به نحو صحیح مدیریت شوند. موجب سازگاری شده ولی درغیراینصورت فرجام خوشی نخواهند داشت.


 


۹۵/۰۵/۰۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی