وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بیوگرافی بهنام صفوی ,


عکس همسر بهنام صفوی, بیماری بهنام صفوی,همسر بهنام صفوی کیست؟,بهنام صفوی متولد چه سالی است؟,بهنام صفوی بیوگرافی,بهنام صفوی و همسرش, زندگینامه بهنام صفوی, بهنام صفوی اهل کجاست؟, بهنام صفوی,عکس خانوادگی بهنام صفوی,بهنام صفوی ازدواج,بیوگرافی,تصاویر جدید بهنام صفوی,بیوگرافی خوانندگان,تحصیلات بهنام صفوی, زن بهنام صفوی,تومور مغزی بهنام صفوی, بهنام صفوی ویکی پدیا ,بیماری بهنام صفوی,بهنام صفوی ازدواج کرده است؟,


بهنام صفوی | بیوگرافی بهنام صفوی و همسرش | ماجرای بیماری و ازدواج


بیوگرافی بهنام صفوی و همسرش: 


بهنام صفوی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز، خواننده است.پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناس است، در حال حضر در حوالی قیطریه تهران زندگی میکند


زندگینامه بهنام صفوی خواننده،بهنام صفوی و همسرش , عکس های بهنام صفوی و همسرش با بیوگرافی , همسر بهنام صفوی , عکس های دیده نشده از بهنام صفوی , بیماری بهنام صفوی , زن بهنام صفوی 


شروع فعالیت بهنام صفوی 


از د‌‌‌وران کود‌‌‌کی ساز می‌ زد‌‌‌م و ساز تخصصی‌ ام پیانو و کیبورد‌‌‌ بود‌‌‌ه است.د‌‌‌غد‌‌‌غه خواند‌‌‌نم از فعالیت‌ هایی که برای گروه سرود‌‌‌ مد‌‌‌ارس د‌‌‌اشتم شروع شد‌‌‌.آن موقع به عنوان تک خوان فعالیت د‌‌‌اشتم اما به صورت جد‌‌‌ی خواند‌‌‌ن را از سال ۸۵ با آهنگ «تنها» شروع کرد‌‌‌م.نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد


ازدواج بهنام صفوی 


بهنام صفوی در مورد ازدواج اش می گوید : فکر می کنم یکی از اتفاقات مهم زندگی هر انسانی ازدواج است و هیچ ارتباطی هم به جلوگیری از پیشرفت کاری ندارد تفاقاً خیلی از مواقع به پیشرفت و رشد انسان کمک می کند. ازدواج یک مرحله جدید در زندگی است و فکر می کنم می تواند به عنوان موتور محرک زندگی عمل کند.


من برنامه ریزی و تصمیمی برای ازدواج نداشتم و همه چیز با خواست خدا پیش آمد و قسمت بود که ازدواج کنم،انتخاب خودم بود و خانواده عزیزم هم به انتخاب من احترام گذاشتند و من را حمایت کردند


بهنام صفوی و همسرش،زن بهنام صفوی،بهنام صفوی و زنش،زن بهنام صفوی کیست؟


 ماجرای بیماری تومور مغزی بهنام صفوی 


وی از سال ۱۳۹۲ دچار تومور مغزی شده بود.با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد او بدلیل پیشرفت بیماری سرطان مغز هم اکنون دوره های پرتودرمانی و شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد


شباهت صدای بهنام صفوی به رضا صادقی و کدورت ها


 


 خیلی‌ها گفتند‌‌‌ صد‌‌‌ای من شبیه صد‌‌‌ای رضا صاد‌‌‌قی است.یکسری حرف‌ های عجیب و غریب، مثل اینکه من و رضا با هم چالش د‌‌‌اریم و… که همه این صحبت‌ ها شایعه‌ای بیش نبود‌‌‌. خود‌‌‌ رضا هم شایعه بود‌‌‌ن این حرف‌ ها را تایید‌‌‌ کرد‌‌‌ به قول رضا صاد‌‌‌قی د‌‌‌ر صد‌‌‌ا هم مثل خیلی از فاکتور های د‌‌‌یگر امکان شباهت وجود‌‌‌ د‌‌‌ارد‌‌‌، همانطور که این شباهت د‌‌‌ر چهره و قیافه وجود‌‌‌ د‌‌‌ارد‌‌‌ د‌‌‌ر صد‌‌‌ا هم هست


 حمایت خانواده از بهنام صفوی 


پدر و مادرم همیشه حامی من بوده اند و بعد از آنها همسرم و طرفدارانم. آنها برای کسب تجربه های تازه انرژی زیادی به من می دهند که از این بابت خدا را شاکرم


آلبوم های رسمی بهنام صفوی 


● عشق من باش (۱۳۸۸)


● آرامش (۱۳۹۱)


● فوق‌ العاده (۱۳۹۳)


● بگو دوستم داری (۱۳۹۴)


● معجزه (۱۳۹۵)


منبع:فتوکده/ویکی پدیا/


مطلب پیشنهادی:


دانلود خندوانه بهنام صفوی


 برچسب ها بیوگرافی بهنام صفوی , عکس همسر بهنام صفوی , بیماری بهنام صفوی , همسر بهنام صفوی کیست؟ , بهنام صفوی متولد چه سالی است؟ , بهنام صفوی بیوگرافی , بهنام صفوی و همسرش , زندگینامه بهنام صفوی , بهنام صفوی اهل کجاست؟ , بهنام صفوی , عکس خانوادگی بهنام صفوی , بهنام صفوی ازدواج , بیوگرافی , تصاویر جدید بهنام صفوی , بیوگرافی خوانندگان , تحصیلات بهنام صفوی , زن بهنام صفوی , تومور مغزی بهنام صفوی , بهنام صفوی ویکی پدیا , بهنام صفوی ازدواج کرده است؟ ,


۹۵/۰۶/۰۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی