وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


استخدام جدید سال 95, استخدام سال 95, استخدام دولتی سال 95

خبر 28 شهریور 95 : وزیر آموزش و پرورش از تحصیل ۱۳.۵ میلیون دانش آموز در مدارس کشور در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از  فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: امسال روز چهارشنبه 31 شهریور روز جشن شکوفه ها و غنچه هاست و چون اول مهر، روز پنج شنبه است و مدارس پنج شنبه ها تعطیل هستند، سوم مهر آغاز سال تحصیلی است که با حضور رئیس جمهور مراسم سال تحصیلی جدید شروع می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود سال تحصیلی جدید بیش از 13.5 میلیون دانش آموز داشته باشیم؛ البته در حال حاضر در سامانه سناد، اطلاعات 12.5 میلیون دانش آموز ثبت شده است.

فانی افزود: امسال پیش بینی می کنیم که 700 هزار نوآموز پیش دبستانی داشته باشیم؛ در دوره ابتدایی 7 میلیون و 600 هزار دانش آموز، در دوره متوسطه اول و دوم 5 میلیون و 300 هزار دانش آموز و 73 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در 107 هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند، گفت: امسال 134 میلیون جلد کتاب درسی در بیش از یک هزار عنوان جلد چاپ شده است و 947 هزار فرهنگی در آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، 5822 پروژه با 33 هزار و 66 کلاس درس احداث شده است.

وی در خصوص کلاس های درس دارای سیستم گرمایشی غیراستاندارد گفت: از مجموع 211 هزار و 963 کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد، موفق شدیم 152 هزار و 877 کلاس درس را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کنیم.

فانی به مشارکت خیرین در مدرسه سازی اشاره کرد و بیان داشت: حدود 30 درصد از کلاس های درس کشور توسط خیرین یا با مشارکت آنها احداث شده است.

فانی در خصوص استخدام در این وزارتخانه اظهار داشت: امسال 10 هزار نفر از طریق کنکور  سراسری جذب شده که در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تحصیل می کنند و 10 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان  در آموزش و پرورش جذب می شوند.


اطلاعیه جدید :

خبر 21 شهریور ۹۵ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان انتشار اصلاحات دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش در شهریورماه سال ۱۳۹۵

پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۹۵/۶/۷، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی می‌رساند با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور صورت گرفته که این تغییرات طی اطلاعیه‌ای در روز شنبه مورخ ۱۰/۷/۹۵ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

لذا ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود از تاریخ ۹۵/۷/۱۱ لغایت ۹۵/۷/۱۷ اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که در این آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (سومین آزمون استخدامی متمرکز و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و همچنین اطلاعیه‌های اصلاحی مورخ ۹۵/۴/۳۱ و ۹۵/۵/۴ (که در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان موجود می‌باشد)، در بازه زمانی فوق (۹۵/۷/۱۱ لغایت ۹۵/۷/۱۷) نسبت ‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.

همچنین به اطلاع می‌رساند که وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد ۱۰۰۰۰ نفر بصورت پیمانی اقدام می‌نماید که نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور و جزییات لازم در این خصوص در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۹۵/۷/۱۰ منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

در پایان به اطلاع‌ متقاضیان می‌رساند که تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۸ خواهد بود.

خبر مهم: (استخدام سال ۹۵)

وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی روز یکشنبه ۳ مرداد خبرگزاری صدا و سیما گفت: این وزارتخانه نیازمند ده هزار معلم با مدرک کارشناسی و بالاتر است و آزمون استخدامی برای جذب این نیروها شهریور امسال برگزار می‌شود.

خبر ۱۴ شهریور ۹۵ : احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش پرورش در مهر95

وزیر آموزش و پرورش از احتمال برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد و گفت: هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نشده و به محض آنکه قطعی شود، اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، علی اصغر فانی در حاشیه دیدار با وزیر تربیت عراق در پاسخ به پرسشی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی امسال نیز توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.
وی افزود: مذاکراتی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام شده تا آزمون اخیر با آزمونی که قبلا قرار بود برگزار شود، همزمان انجام شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم. سازمان امور اداری با توجه به هماهنگی‌هایی که باید صورت پذیرد مهرماه را زمان برگزاری آزمون استخدامی در نظر گرفته‌اند و به محض آنکه نهایی و قطعی شود، زمان را اعلام می‌کنیم.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری درباره پرداخت بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی اظهار کرد: روز گذشته با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای پیرامون کسری اعتبارات در آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان داشتیم که وعده دادند در اولین فرصت تعهدات را جبران کنند.
فانی افزود: البته تاریخ دقیق ذکر نشده و امیدواریم هر چه زودتر نهایی و مشخص شود. هشت درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال ۹۳ به تعویق افتاده بود که تخصیص اعتبارات آن از سوی سازمان مدیریت داده شده و باید خزانه تامین اعتبار کند تا پرداخت شود.

خبر ۷ شهریور ۹۵: مشخص شدن زمان ثبت نام آموزش و پرورش

اطلاعیه سازمان سنحش در خصوص زمان اعلام شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در روز ۷ شهریور به اطلاع می‌رساند که وزارت آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد ۱۰۰۰۰ نفر بصورت پیمانی اقدام می نماید که نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور و جزییات لازم دراین خصوص در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۲۱ منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

جدیدترین اخبار / 6 شهریور 95

سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که «آیا تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی انجام می‌شود؟»، اظهار داشت: رویکرد دولت بر اساس مجوزهایی که به دستگاه‌هایی اجرایی می‌دهد، پیمانی بودن است.

وی افزود: فرقی بین نیروی رسمی و پیمانی وجود ندارد و تمام ضوابط و مقررات، حقوق و دستمزدی که یک نیروی رسمی دریافت می‌کند، نیروی پیمانی هم دریافت می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه فقط نوع استخدام در پیمانی و رسمی متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای دریافت مجوز استخدام نیاز به نظر سازمان امور اداری و استخدامی داریم و برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی نیز نیاز به نظر این سازمان داریم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش پنج هزار ردیف استخدامی دریافت کرد که تمامی آنها را مجوز پیمانی داد؛ امسال هم 10 هزار ردیف استخدام آزاد دریافت کردیم که پیمانی هستند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دیگر را هم که رصد می‌کنیم همگی پیمانی است و به این شکل پیش می‌رود، ضمن اینکه فرقی هم نمی‌کند زیرا تفاوتی بین پیمانی یا رسمی بودن وجود ندارد.

شهریور 95 | استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش

سید حسن حسینی مدیر کل دفتر امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز آزمون استخدامی برای 10 هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این مجوز طی 2روز گذشته با پیگیری‌های آموزش و پرورش اخذ شده و سایر مراحل اداری را باید برای آن انجام دهیم.
وی ادامه داد: ‌با توجه به این مجوز افراد می‌توانند در پست‌های آموزشی پذیرفته شوند که شامل دوره‌های مختلف تحصیلی و هنرستان‌ها است.
حسینی اظهار کرد:‌ پس از اخذ مجوز باید سهمیه استان ها و شغل های مورد نیاز به تفکیک هر منطقه مشخص شود که این فرآیند در مراحل ابتدایی قابل  اجرا است.
مدیر کل دفتر امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون استخدامی مشخص نشده چرا که پس از اخذ آگهی استخدام حداقل یک ماه فاصله تا برگزاری آزمون استخدامی نیاز است و درج آگهی استخدام باید زمانی انجام شود که تمامی سهمیه‌ها برای پست‌های مختلف تعیین شده باشد.
حسینی گفت: این تعداد نیرو برای آموزش و پرورش نیاز بوده و با وجود هرگونه تغییری امیدواریم این فرآیند به قوت خود باقی باشد چرا که برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش این افراد نیاز است و آموزش و پرورش در حال پیگیری است تا شرایط آزمون استخدامی هرچه سریع تر فراهم شود.

خبر 31 مرداد 95 : فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان قطعاً جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود مهرمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس در رابطه با مهمترین برنامه‌های راهبردی این دانشگاه اظهار داشت: مهمترین برنامه ما پذیرش ۱۰ هزار دانشجو از طریق آزمون استخدامی است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: مهمتر از تعداد پذیرش افراد، این است که بتوانیم کسانی را که برای دوره مهارت آموزی یک ساله وارد دانشگاه می‌شوند، به صورت مناسب برای حرفه معلمی آماده کنیم، در سال ۹۵ یکی از دغدغه‌های اصلی مسئله دوره یک ساله مهارت آموزی افرادی است که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه می‌شوند.
وی در رابطه با رویکرد دانشگاه فرهنگیان در ساماندهی تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: شایستگی‌های اجتماعی و سیاسی از طریق تشکل های اسلامی به شکل بارزی می‌تواند تقویت شود و سیاست دانشگاه فرهنگیان این است که از این بستر و زمینه غفلت نکند و تا جایی که می‌تواند بستر و زمینه توسعه تشکل‌های دانشجویی را در این دانشگاه فراهم کند.
مهر محمدی به وجود برنامه‌های خاص برای ارتقا زیرساخت‌های دانشگاه ماموریت‌گرای فرهنگیان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی از جمله در حوزه هوشمند سازی زیرساخت‌های سامانه‌ای و شبکه ای در دستور کار است، در حوزه آموزش طرح جامع آموزش و در حوزه فرهنگی نیز تدوین طرح جامع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دستور کار قرار دارد و اینها فعالیت‌هایی است که جنبه زیر ساختی دارد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه تصریح کرد: برای جذب هیئت علمی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها، تلاش های گسترده ای آغاز شده و امیدواریم با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی بتوانیم ردیف های لازم را به تعداد هیئت علمی دریافت کنیم.
وی در ارتباط با قانون منع ادامه تحصیل تا سه سال برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بر اساس برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش وارد دانشگاه می‌شوند، این برنامه ریزی‌ها برای از بین رفتن خلأ آموزش و پرورش از حیث نیروی انسانی است.
مهر محمدی ادامه داد: فلسفه دانشگاه فرهنگیان این است که خلاء آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی را تامین کند، به همین خاطر با توجه به فلسفه دانشگاه فرهنگیان مسئله ادامه تحصیل که انتظار منطقی در سایر دانشگاه‌ها است، در این دانشگاه منطقی ارزیابی نمی‌شود و دانشجویان این دانشگاه باید حتماً پس از فراغت از تحصیل وارد آموزش و پرورش شوند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: ادامه تحصیل فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان به زمانی که چند سال در آموزش و پرورش خدمت کردند موکول می‌شود البته شرایط نیروی انسانی در منطقه محل خدمت نیز در ادامه تحصیل نقش مهمی دارد.
وی با اشاره به اینکه ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان امکانپذیر است، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان می‌توانند در دانشگاه‌های دیگر به ادامه تحصیل بپردازند به شرط اینکه تعارض و تداخلی با وظایف آموزشی معلمی شان نداشته باشد، همچنین برای اینکه مدرک تحصیلی شان اعمال شود نیاز است که براساس نیاز محل خدمت خود به تحصیل در رشته های مختلف بپردازند.

خبر 30 مرداد 95 : برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور امسال

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از جذب ۱۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌‌شود این آزمون همزمان با آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور در شهریور ماه برگزار شود.
نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: امسال برای طرح مهارت‌آموزی حرفه‌ای معلمان، ۱۰ هزار نفر ظرفیت داریم که این افراد پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گذراندن دوره‌های آموزشی به دانشگاه فرهنگیان می‌آیند.
وی با بیان اینکه باقی‌مانده‌های ردیف‌ استخدامی سال گذشته انتخاب معلم، در آزمون استخدامی ادارات دولتی که شهریور ماه برگزار می‌شود درج شده است و تعدادی از افراد نیز ثبت نام کردند، افزود: وزارت آموزش و پرورش قبلاً به ما وعده داده است که اگر بتواند قبل از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، ردیف اسخدامی بگیرد،‌ این آزمون با آن آزمون استخدامی مشترک برگزار می‌‌شود و امیدواریم با توجه به اینکه ردیف اخذ شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز ۱۹ شهریور ماه برگزار شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دوره یکساله آموزشی مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید از مهرماه شروع شود، گفت: سال گذشته این دوره خیلی طول کشید و از اسفند ماه شروع شد به همین سبب دوره نه چندان رضایت‌بخشی برگزار شد و مشکلات آموزشی و اجرایی زیادی داشتیم که امیدواریم امسال بتوانیم دوره آموزشی یکسال مهارت را بدون مشکلی آغاز کنیم.
وی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکل ما این است که باید منطبق بر شرایط اجرای مدرسه، آموزش‌هایمان را دنبال کنیم یعنی از همان اول مهر که دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند مهارت‌آموزان و کسانی که دوره‌های کارورزی را طی می‌کنند باید بتوانند در مدرسه حضور پیدا کرده و تمام شرایط واقعی مدرسه را تجربه کنند.
موسی‌پور تصریح کرد: تأخیر در اعلام نتایج و پذیرش عملاً این انطباق با شرایط طبیعی مدرسه را دچار مشکل می‌کند و آموزش‌ها به کیفیت‌ کمتر می‌انجامد.

خبر 30 مرداد 95 : درخواست مجوز استخدام ۵۰۰۰ معلم از سازمان امور اداری و استخدامی

زنجان- معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور اداری و استخدامی درخواست کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی ناصری شامگاه پنجشنبه در حاشیه گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص موارد مورد بحث در زمینه استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش، افزود: این استیضاح غالبا دو جنبه دارد که یکی در پوسته ظاهری مربوط به کمبود حقوق، مزایا و پاداش بازنشستگان و در باطن استیضاح هم خواسته های نمایندگان برای حوزه های انتخابیه است.
وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در زمینه استخدام معلمان حق التدریسی طبق آنچه مجلس تصویب کرده بود، رفتار کرد، ادامه داد: طبق تصویب مجلس، وزارت آموزش و  پرورش ۲۰ هزار نفر معلم حق التدریس را استخدام کرد.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور ادارای خواسته است و اگر مجوز داده شود امسال این تعداد نیرو جذب خواهند شد.
ناصری افزود: حقوق معلمان طی سه سال ۸۲ درصد رشد داشته است و دولت هر چه میزان بودجه در اختیار وزارت آموزش قرار بدهد هزینه خواهیم کرد.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش  همچنین در جمع  حامیان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه طی سه سال فعالیت دولت یازدهم مخالفان هر تلاشی را برای تضعیف این دولت انجام دادند، گفت: سدهای پیش روی دولت تدبیر و امید شکسته شد و  آرامش بی‌نظیری در مدت زمان استقرار دولت تدبیر و امید در کشور حاکم شده که مهم‌ترین آن خلاصی از  «بگم، بگم‌ها» است.
ناصری افزود: دولت تدبیر و امید در سال چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مردم هم حامی دولت هستند و هر چند دلیل برخی از مسائل قابل گفتن نیست و شاید به این زودی هم قابلیت گفتن نداشته باشد ولی به طور حتم مردم کمک می‌کنند و همراه خواهند بود.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم طی سه سال گذشته، روزهای پرفراز و نشیب زیادی را پشت سرگذاشته است،  افزود: دولت یازدهم روزهای سختی را پشت سرگذاشته و طی این مدت همواره چالش ها و مشکلاتی برای دولت به‌وجود آمده است.
ناصری با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در استقرار دولت یازدهم در کشور داشتند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در استقرار دولت ایفا کردند و نتیجه آن گشایش در کار بود چرا که دولت طرفدار آزادی بیان و فعالیت رسانه‌ای است.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان بزرگ‌ترین قشر جامعه  هستند و هیچ کس از جمله دانش‌آموزان نباید به خاطر فکر و بیان مورد مواخذه قرار گیرند و هزینه‌های پرداختی دولت نتیجه همین تفکر است.
ناصری  با تاکید بر اینکه کنترل تورم یکی از موفقیت‌های دولت در بخش اقتصاد است، افزود: تثبیت قیمت‌ها در بازار و موفقیت‌های سیاست‌های خارجی، ایران امروز را سربلندتر از هر زمان دیگر کرده است.
ناصری با بیان اینکه همه حامیان دولت و آحاد مختلف جامعه برای موفقیت دولت طی یک سال مانده به عمر دولت تلاش می کنند، افزود: با این روند جشن پیروزی این دولت برای دور دوم با همراهی مردم برگزار می‌شود.

خبر 27 مرداد 95 : ضوابط استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره ضوابط استخدام در این وزارتخانه گفت: دست‌کم به ازای بازنشسته شدن سه نفر در آموزش و پرورش یک نفر استخدام شود.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «به ازای هر چند نفر بازنشسته در آموزش و پرورش استخدام جدید انجام می‌شود؟»، اظهار داشت: بر اساس مصوبه، در دستگاه‌های غیرحاکمیتی یک به سه است یعنی با خروج سه نفر، یک نفر وارد آموزش و پرورش می‌شود و اگر حاکمیتی باشد، به ازای هر یک نفر، یک نفر باید جذب شود.
وی افزود: به جهت اختلالی که در ساماندهی نیروی انسانی داریم و در جایی تراکم نیرو و در جایی با کمبود نیرو مواجه هستیم، در تلاش هستیم تا از این فرصت استفاده کنیم و نیرویی که بازنشسته و خارج می‌شود با اصلاح ساماندهی نیاز به ورودی جدید کاهش پیدا کند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این نکته که کمترین حالت اینطور است که به ازای بازنشسته شدن هر سه نفر در آموزش و پرورش، یک نفر استخدام شود، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بر اساس اعداد و ارقام اعتقاد دارد که در سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ که طرح مهر آفرین وجود داشت ظرفیت جذب آینده پیش خور شده است و یعنی آموزش و پرورش جلو جلو بیش از آنچه که ظرفیت داشته باشد را جذب کرده و سازمان مدیریت روی این موضوع یک اختلافی هم با ما دارد.

خبر 27 مرداد 95 : استخدام معلمان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به صورت بومی‌ انجام شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور کم کردن تقاضای جابه جایی معلمان در استان باید استخدام معلمان در مناطق محروم به صورت بومی و منطقه‌ای انجام شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: استفاده از نیروهای آموزشی بومی در مناطق محروم استان سبب می‌شود که ماندگاری معلمان در این مناطق زیادتر شود چرا که اکنون برخی افراد آن‌قدر در این مناطق مانده‌اند که دیگر انگیزه کافی برای تدریس و آموزش دانش‌آموزان ندارند.
وی عملکرد آموزش و پرورش استان برای جابه‌جایی معلمان در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و افزود: به جای اینکه کمیسیون پزشکی نَقل و انتقالات حذف شود باید برای افرادی که مشکل خاص یا فرزند، همسر و پدر و مادر بیمار دارند با اقدامات تخصصی و حساب‌ شده راهکار مناسب ارائه شود چرا که با حذف این کمیسیون معیارها از دست می‌روند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید برای رفع این مشکل و کم‌کردن تعداد افراد متقاضی جابه‌جایی از مناطق محروم استان به دولت و وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد قرار دادن مشوق و حقوق بالاتر برای معلمان مناطق محروم استان و استفاده از افراد بومی آن مناطق برای استخدام ارائه شود.
سلیمانی با بیان اینکه نقل و انتقالات با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق آموزشی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که در برخی مناطق کمبود معلم در یک رشته خاص وجود داشته باشد باید همپوشانی معلمان صورت گیرد.

۲۶۰۰ فرهنگی در چهارمحال و بختیاری متقاضی نقل و انتقال هستند
بیات سلطانی هم در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ۳۵۲ معلم تقاضای جابه‌جایی در کمیسیون پزشکی نَقل و انتقالات استان را داشته‌اند که در بین آن‌ها دیسک کمر با ۳۵ درصد، بیماری فرزند و همسر با ۱۳ درصد و متفرقه با ۱۲ درصد بیشترین متقاضی را داشته‌اند.
وی با بیان اینکه ۸۵ درصد متقاضیان جابه جایی از طریق کمیسیون پزشکی خانم‌ها هستند، افزود: ۳۵ درصد متقاضیان در این کمیسیون از شهرستان لردگان بوده‌اند که ۱۰۰ نفر آن‌ها خانم و ۱۷ نفر آقا هستند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عدم جایگاه قانونی کمیسیون پزشکی و عدم انگیزه پزشکان متخصص در بررسی پرونده‌های پزشکی نَقل و انتقالات به دلیل تبعات آن یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این کمیسیون است.
سلطانی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این کمیسیون صدور گواهی دال بر لزوم انتقال توسط پزشکان معالج برای بیمارانشان و در نتیجه ایجاد حق برای بیماران و انتقال فرهنگیان با سابقه کم است.

۹۵/۰۶/۲۸
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی