وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو |جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی 19 آبان 94

آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو |جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی 19 آبان 94 |وام ۲۵ میلیون

آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو 25 میلیونی 19 آبان 94

آخرین آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو 25 میلیونی 19 آبان 94

آخرین خبرها از آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو 25 میلیونی 19 آبان 94

جدول آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو 25 میلیونی 19 آبان 94

لیست آمار ثبتنام کنندگان وام خودرو 25 میلیونی 19 آبان 94

چند نفر برای وام 25 میلیون تومانی ثبتنام کرده اند؟

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی

آمار فروش در روز اول پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو
با وام ۲۵ میلیونی خودرو چه اتومبیل‌هایی را با چه شرایطی میتوان خرید؟
تعداد ثبت نام کنندگان وام ۲۵ میلیونی خودرو
سایت ثبت‌نام خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی
استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی
کدام بانک ها و با چه سودی باید به شما "وام خودرو" بدهند

 

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
1447064401289_Hamidreza Amlashi-12.jpg

پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و بازپرداخت عمدتا چهار ساله پرداخت می‌شود.

 

در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش مصرف‌کنندگان به آغاز پرداخت این تسهیلات می‌گوید: از صبح امروز تاکنون از 2000 نفر از متقاضیان خرید خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت‌نام صورت گرفته است.

 

رضا تقی‌زاده با بیان اینکه 70 درصد خودروهای فروخته شده تاکنون مربوط به پراید و تیبا بوده است، خاطرنشان کرد: 20 درصد ثبت‌نام نیز مربوط به تندر 90 و پارس تندر، پنج درصد وانت زامیاد و مابقی، باقی محصولات بوده است.

 

وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با بانک‌های عامل، برای تضمین بازپرداخت اقساط تسهیلات، چک از خریداران اخذ می‌شود و نیازی به حضور شخص ثالث به عنوان ضامن نیست.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: البته پیش‌ از ثبت‌نام از متقاضیان، نمایندگی‌های فروش به صورت آنلاین اقدام به اعتبارسنجی از مشتریان از طریق شرکت اعتبارسنجی مرتبط با بانک مرکزی می‌کنند به‌گونه‌ای که اعتبار افرادی که چک برگشتی داشته و یا دارای اقساط تسهیلات معوق در سیستم بانکی هستند، رد شده و نمی‌توانند از تسهیلات 25 میلیون تومانی استفاده کنند.

 

وی در پاسخ به اینکه بازپرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی چند ساله خواهد بود، تصریح کرد: در این طرح تا سقف حداکثر هفت سال امکان بازپرداخت وجود دارد به‌گونه‌ای که در صورت ارائه 84 فقره چک از سوی مشتریان، بازپرداخت تسهیلات هفت ساله خواهد بود با این حال به دلیل ممکن نبودن این موضوع، به طور کلی تسهیلات چهار ساله پرداخت می‌شود.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این زمینه می‌گوید: از صبح امروز تاکنون از 6000 نفر از متقاضیان استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو، پیش‌ثبت‌نام صورت گرفته است.

 

مصطفی خان‌کرمی با بیان اینکه حدود 45 درصد از ثبت‌نام کنندگان وجه پیش‌پرداخت را واریز کرده‌اند، خاطرنشان می‌کند: تمام محصولات تولیدی ایران خودرو به جز دو محصول گراند ویتارا و هایما در این طرح عرضه می‌شود.

 

وی اظهار می‌کند: بانک مرکزی اعتبار خرید 100 هزار دستگاه خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی را تامین کرده است بنابراین تا زمان اتمام این اعتبار پرداخت این تسهیلات ادامه خواهد یافت.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان می‌کند: تحویل خودروهای عرضه شده با تسهیلات 25 میلیون تومانی حداکثر یک ماه پس از واریز وجه خواهد بود. البته در برخی خودروها امکان تحویل خودرو یک هفته پس از واریز وجه وجود دارد.

 

مصطفی جعفری - مدیر فروش کرمان موتور - نیز در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه میزان استقبال مردم از شرایط جدید فروش خودرو چگونه بوده است؟ می‌گوید: میزان مراجعه مردم به نمایندگی‌ها از انتظارات بیشتر بوده است. البته هنوز ابتدای پرداخت وام بوده و فضا هیجانی است. مردم در مرحله پرسش و بررسی شرایط هستند.

 

 

نام‌نویسی برای فروش خودرو با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی از صبح امروز در نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز آغاز شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق اقتصادی (وام ۲۵ میلیون تومانی) فوری است، گفت: تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز (دوشنبه) بیش از ۵۰۰۰ ثبت نام برای فروش خودرو انجام شده است.

به گزارش تالار خبر به نقل از ایسنا، مجتبی خسروتاج امروز – دوشنبه – در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نشست خبری تبیین طرح خرید کالای ایرانی اظهار کرد: قرار‌ شده تحویل خودرو ظرف مدت یک هفته پس از انعقاد قرار‌داد انجام شود.

وی گفت:‌ سند به نام مشتری زده نمی‌شود تا زمانی که پرداخت اقساط تمام شود. اگر کسی می‌خواهد خودروی خود را بفروشد باید کل مبلغ اقساط را تسویه کند.

به گفته خسروتاج، از ساعت ۱۰ صبح امروز ( به عنوان اولین روز اجرای طرح) تاکنون ثبت‌نام برای فروش بیش از ۵۰۰۰ هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: پراید و تندر ۹۰ سهم ۹۹ درصدی در ثبت‌ فروش را داشته‌اند.

http://talarekhabar.com/wp-content/uploads/2015/11/khodro-vam-firstday.jpg

منبع: ایسنا


 

در همین زمینه بخوانید :

آغاز نام‌نویسی خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی/ بیشتر مردم سؤال‌کننده هستند/ مشکل متقاضیان برای تهیه چک

در طرحی که امروز برای فروش خودرو با پرداخت ۸۰ درصد ارزش خودرو به صورت وام بانکی با سود ۱۶ درصد اجرایی شده، مردم می‌توانند نسبت به خرید ۲۶ مدل خودروی سواری، ۱۸ مدل وانت و یا ۱۴ مدل تراکتور اقدام کنند.

بررسی وضعیت مراجعه مردم به نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز نشان می‌دهد که بیشتر برای پی بردن به جزئیات شرایط فروش خودرو و تحویل آن کنجکاو هستند و فعلاً در این مورد پرس و جو می‌کنند، تا اقدام برای خرید.

علی مرادی، یکی از مراجعه‌کنندگان برای خرید خودرو به خبرنگار فارس گفت: برای خرید خودرو باید چند فقره چک ارائه کنیم که تهیه این چک‌ها کار سختی است و کسی حاضر نیست این تعداد چک را به ما بدهد.

مسعود عظیمی، یکی دیگر از مراجعه کنندگان نیز می‌گوید: فکر می‌کردم قرار است خودرو با اقساط ۷ ساله عرضه شود ولی امروز که به نمایندگی مراجعه کردم متوجه شدم که این دوره بیشتر از ۴ سال نیست.

مونا میرکاظمی یکی دیگر از افرادی است که در حال سوال پرسیدن از کارشناسان یک نمایندگی فروش خودرو است، وی می‌گوید بهتر بود قیمت خودروها کمی کاهش می‌یافت و به اندازه‌ سود وام، از قیمت خودرو کم می‌کردند تا خرید نقدی می‌کردیم و نیازی به ارائه چک و ضمانت نبود.

طبق اعلام شرکت‌های خودروساز، متقاضیان برای خرید خودرو باید علاوه بر کپی شناسنامه و کارت ملی، تأییدیه بانکی برای برخورداری از تسهیلات را تهیه کنند و بسته به وضعیت فروش خودرو و شرایط آن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر این اساس، مشتریان ابتدا اعتبارسنجی می‌شوند و پس از آن با هر کد ملی امکان خرید یک دستگاه خودرو را خواهند داشت.

به گفته معاون فروش ایران‌ خودرو، در فروش خودرو با وام بانکی، متقاضیان باید ۲۰ درصد مبلغ خودرو را به صورت نقدی به حساب شرکت خودروساز از طریق واریز اینترنتی در نمایندگی‌ها پرداخت کنند و ۸۰ درصد بقیه مبلغ خودرو تا سقف ۲۵ میلیون تومان در دوره یک ساله، دو ساله، سه ساله یا چهار ساله قابل پرداخت است.

این در حالی است که دولت در ابتدا از دوره هفت ساله بازپرداخت وام خودرو خبر داد و چند روز پس از آن اعلام شد که بانک‌ها فقط تا چهار سال پرداخت وام را تضمین می‌کنند و خودروسازان می‌توانند این مدت را تا ۷ سال افزایش دهند، اما در نهایت شرکت ایران‌ خودرو این دوره را به همان چهار سال محدود کرده است.

شرکت ساپیا نیز محصولاتش را در دوره های یک، دو، سه و چهار ساله عرضه می‌کند.

در خرید اقساطی خودرو مشتریان می‌توانند با انتخاب دوره سه ماهه، چهار ماهه یا شش ماهه برای پرداخت اقساط خود به نمایندگی‌های فروش خودرو چک بانکی ارائه کنند.

کوتاه‌ترین زمان تحویل محصولات ایران‌ خودرو در این طرح با فروش فوری، ۳۰ روز پیش‌بینی شده است.

 

تالار خبر | آمار ثبت نام کنندگان وام خودرو در روز اول چقدر بود؟
talarekhabar.com/آمار-ثبت-نام-کنندگان-وام-خودرو-در-روز-او/
۶ ساعت پیش - نام‌نویسی برای فروش خودرو با وام خودرو ۲۵ میلیون تومانی از صبح امروز در نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز آغاز شد.
ایسنا - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی
www.isna.ir/fa/news/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-با-وام-25-میلیونی
۱۳ ساعت پیش - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... مصطفی خان‌کرمی با بیان اینکه حدود 45 درصد از ثبت‌نام کنندگان وجه ...
الف - آمار فروش در روز اول پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو
alef.ir/vdcgw79w7ak9zu4.rpra.html?308738
۲ ساعت پیش - به گزارش مهر، اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از ساعات ... از تقاضای ثبت‌نام کنندگان را برای حضور در این طرح، به خود اختصاص می دهد.
با وام ۲۵ میلیونی خودرو چه اتومبیل‌هایی را با چه شرایطی می ...
www.zoomit.ir/articles/car/25773-automobil-debt-25-milion-tooman
۹ ساعت پیش - وام خودرو شامل ۸۰ درصد قیمت اتومبیل انتخاب شده است و تا سقف ۲۵ میلیون تومان .... ولی شاید این امار پیش ثبت نام کننده ها باشه که لزوما به معنیه طی ...
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی | پرداخت وام ... - ...
www.ghatreh.com/news/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-وام-میلیونی
۱۳ ساعت پیش - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش مصرف کنندگان ب

ه آغاز پرداخت این ... خرید خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت نام صورت گرفته است.
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی | پرداخت وام ... - ...
www.ghatreh.com/news/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-وام-میلیونی
۱۱ ساعت پیش - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در صدر تقاضا ... گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش مصرف کنندگان به آغاز پرداخت این ... خرید خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت نام صورت گرفته است.
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی / ایسنا
khabarfarsi.com/ext/14818878
پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش مصرف کنندگان به آغاز ... از متقاضیان خرید خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت نام صورت ...
برچسب ها - تعداد ثبت نام کنندگان - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/tag/1/تعداد%20ثبت%20نام%20کنندگان
خودرو یک هفته‌ای تحویل داده می‌شود/ در 2 ساعت 5هزار نفر ثبت نام کرده‌اند ... اعلام آمار دقیق ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی فرهنگیان/ تشریح آخرین اطلاعات درباره ... مردم از وام 25 میلیونی استقبال گسترده کردند/ قطع شبکه ثبت نام خرید خودرو + عکس.
ثبت‌نام خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد ... - کواره
www.kavare.ir/ثبت‌نام-خرید-خودرو-وام-میلیون-تومانی/
۱۵ ساعت پیش - ثبت‌نام برای فروش خودرو با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی از صبح امروز در ... خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد/بیشتر مردم سوال کننده هستند.
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی + ...
www.freecamp.ir/post/1705
۱۰ ساعت پیش - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودروجدیدترین آمار فروش ... پراید و تیبا بوده است، خاطرنشان کرد: 20 درصد ثبت‌نام نیز مربوط به تندر .... همچنین بهای مصرف کننده برای تیبا با فرمان هیدرولیک و کیسه هوا با ارز ...
اعلام آمار دقیق ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی فرهنگیان ...
www.mizanonline.ir/.../اعلام-آمار-دقیق-ثبت‌نام-کنندگان-آزمون-استخدامی-...
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی با بیان این مطلب که آمار واقعی برای تعداد ثبت نام کنندگان تعداد بیش از 178 هزار نفر است ... لیست کامل فروش خودروها با وام 25 میلیونی + جدول.
استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی/صف ... - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/476448/Economy/177
۱۲ ساعت پیش - مشاهدات نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام ... جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در صدر ...
آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور 94 - سایت خبری تحلیلی ...
https://www.tabnak.com/fa/news/.../آخرین-آمار-ثبت-نام-کنندگان-کنکور-9...
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان در آزمون سراسری سال 94 گفت: تا ساعت ... پیش‌بینی استقبال شدید مردم از وام خودرو.
کدام بانک ها و با چه سودی باید به شما "وام خودرو" بدهند - وارش نیوز
vareshnews.ir/detail/News/15369
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمارها نشان می دهد در همین مازندران آمار ثبت نام برای دریافت وام خودرو در 10 سال ... مرکزی متقاضی باید از قدرت انتخاب بانک دریافت کننده وام برخوردار ...
سازمان هدفمندی آمار ثبت‌نام کنندگان را تکذیب کرد - فرارو
fararu.com/fa/news/.../سازمان-هدفمندی-آمار-ثبت‌نام-کنندگان-را-تکذیب-ک...
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای ... ایسنا، در مورد آمار‌های مربوط به تعداد ثبت‌نام کنندگان و یا انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی اظهار کرد: .... جدول اقساط وام ۲۵میلیونی برای ۲۱مدل خودرو (۲۱ نظر).
جزئیات کامل کنکور سراسری ۹۴ / علوم تجربی دارای ...
www.mehrnews.com/.../جزئیات-کامل-کنکور-سراسری-۹۴-علوم-تجربی-...
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه آزمایشی, تعداد ثبت نام کنندگان, آمار کارت صادر شده. علوم ریاضی .... بازپرداخت ۷ساله وام ۲۵میلیونی مشروط شد/فروش ۵هزار خودرو در چند ساعت ...
خبرنامه دانشجویان ایران | آمار نفرات ثبت‌نام کننده وام ازدواج ...
iusnews.ir/fa/news.../آمار-نفرات-ثبت‌نام-کننده-وام-ازدواج-دانشگاه-آزاد/
۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه درخواست وام‌های ازدواج این دانشگاه به صورت اینترنتی ثبت‌ می‌شود، گفت: تاکنون ...
جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو + لیست تکمیلی / 21 مدل ...
libarshad1388.blogsky.com/.../جدول-اقساط-وام-25-میلیونی-خودرو-لیست...
۱ روز پیش - آنا | راهنمای خرید خودرو با وام جدید ۲۵ میلیون تومانی +جدول اقساط ... جدیدترین .... مهلت ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو تا کی است؟ حال دولت بعد از رکود ...
گودنیوز - آمار فروش در روز اول پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو
goodnews.ir/.../آمار-فروش-در-روز-اول-پرداخت-وام-۲۵-میلیونی-خودرو
۱ ساعت پیش - به گزارش مهر، اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از ساعات ... از تقاضای ثبت‌نام کنندگان را برای حضور در این طرح، به خود اختصاص می دهد.
آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور 94 - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/283417/آخرین-آمار-ثبت-نام-کنندگان-کنکور-94
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان در آزمون سراسری سال 94 گفت: تا ... اقساط وام ۲۵ میلیونی برای ۲۱ مدل خودرو+جدول ...
اقتصاد آنلاین - 78درصد ثبت‌نام کنندگان وام ازدواج نگرفته‌اند
www.eghtesadonline.com/.../78درصد-ثبت‌نام-کنندگان-وام-ازدواج-نگرف...
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی با اشاره به آمار تسهیلات اعطایی بانک‌ مسکن عنوان کرد: "از ابتدای سال 1392 تا پایان خرداد ماه، این بانک مبلغ 8689 میلیارد ریال بابت طرح‌های ...
آموزش ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو آبان 1394 | دانلود سریال 94
download-series.ir/.../آموزش-ثبت-نام-وام-25-میلیونی-خودرو-آبان-1394/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام. car110.ir/… ... با این حال ثبت کنندگان لحظه های جالب و ناب که این ثبت کنندگان می تواند .
وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو |میزان سود مدارک مهلت زمان ...
jadidtarinadmin.rozblog.com/post/543
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می‌توانند در طرح جدید اسقاط خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کرده و ضمن دریافت 25 ... وام خودرو به مصرف کننده به میزان ۸۰ درصد قیمت خودرو و تا ۲۵ میلیون ...
اعلام آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان بیمه رایگان
www.fardanews.com/fa/.../اعلام-آخرین-آمار-ثبت‌نام-کنندگان-بیمه-رایگا...
مهر: سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی آخرین جزئیات و آمار ثبت نام کنندگان در سایت بیمه ... آیا وام 25 میلیونی خرید خودرو در بهبود وضعیت اقتصادی کشور تاثیر دارد؟
با وام 25 میلیونی خودرو چه خودرویی را با چه شرایطی می‌توان ...
www.iq8.ir/5973/با-وام-25-میلیونی-خودرو-چه-خودرویی-را-با-چ/
۲ ساعت پیش - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی/ تیبا و پراید در صدر … .... مشاهدات خبرنگار ایلنا نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از …
هر روز چند نفر برای دریافت وام مسکن ثبت نام می کنند؟ | آفتاب
www.aftabir.com/news/article/view/2015/10/02/978741
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر روز چند نفر برای دریافت وام مسکن ثبت نام می کنند؟ ... شهرسازی، محمدحسن مرادی مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: « درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم ... دستورالعمل اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو تصویب شد.
5000 ثبت‌نام برای فروش خودرو در یک روز / فیلم - قیمت خودرو
www.iranjib.ir/.../5000-ثبت‌نام-برای-فروش-خودرو-در-یک-روز---فیلم/
۹ ساعت پیش - اگر آغاز طرح را ساعت 8 صبح در نظر بگیریم، طبق آمار رسمی، ظرف 5 ساعت و نیم، ..... در صورتی که وام خودرو را در یکی از شرکتهای بیمه سرمایه گذاری کنیم در پایان 7 سال چه مبلغی خواهیم داشت؟ ..... ثبت نام کنندگان خیرنخواهنددیدانشاالاه ...
متوقف شدن تولید مگان و 4 پیشنهاد سایپا به ثبت‌نام ...
arvandplak.ir › اخبار خودروهای داخلی
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متوقف شدن تولید مگان و 4 پیشنهاد سایپا به ثبت‌نام کنندگان خودروی مگان ... با اشاره به متوقف شدن تولید مگان در ایران از افرادی که برای این خودرو ثبت‌نام ... + جدول کامل اقساط · جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی ...
عصر خودرو - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی
www.asrekhodro.com/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-با-وام-25-میلیونی
۱۲ ساعت پیش - عصر خودرو- پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده ... خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت‌نام صورت گرفته ...
آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد 92
sadkhabar.ir/fa/news/.../آمار-ثبت-نام-کنندگان-آزمون-کارشناسی-ارشد-92
۱۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد 92. بر اساس آمارهای به دست آمده ... پای بهره مرکب هم به وام ۲۵ میلیونی خودرو باز شد · فهرست 28 مرجع رسمی ...
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۹۴/آمار ثبت کنندگان - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار کنکور و دانشگاه
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۹۴/آمار ثبت کنندگان .... اجرا تا پایان اردیبهشت ۹۵ ؛ دستورالعمل اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو تصویب شد.
امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام مجدد در آزمون سراسری - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توکلی گفت: آمار کل تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال 1394 شامل آمار ثبت نام ... اقساط وام ۲۵میلیونی برای ۲۱مدل خودرو (+جدول).
آیا مردم از وام 25 میلیونی استقبال کردند؟ - شایان آنلاین
www.shayanonline.com/.../آیا-مردم-از-وام-25-میلیونی-استقبال-کردند.ht...
۵ ساعت پیش - مشاهدات خبرنگار ایلنا نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند. برچسب ها: وام 25 میلیونی, تاثیر وام 25 میلیونی, ...
الف آخرین آمار ثبت نام کنندگان - درباره ی ما
coolaac.ir/news/4cc7b438b366163a86358c0546c989b2_0/
۵ روز پیش - آخرین اخبار از آمار انصراف از یارانه نقدی | تراز پنجشنبه، 14 آبان 1394 ... تاکنون دولت با محوریت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تعداد دقیق ثبت نام کنندگان یارانه نقدی .... ایستگاه فضایی بین‌المللی ۱۵ ساله شد هزینه وام خودرو از کجا می آید؟
چرا کسی آمار رسمی ثبت نام و انصرافی‌ها را اعلام نمی‌کند؟
rooykard.ir/fa/doc/.../چرا-کسی-آمار-رسمی-ثبت-نام-انصرافی-ها-اعلام-نمی-ک...
درحالی که بنابود بعد از اتمام دوره ثبت‌نام یارانه نقدی در فاز دوم آمار تعداد ثبت ... ها منعکس شده بود تاکید داشت هرگونه آمار درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان و انصراف ... نرخ سود وام خودرو ۲۱ درصد است/آغاز پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان واقعی از هفته آینده.
استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی - فرادید
faradeed.ir/fa/news/5942/استقبال-گسترده-از-خودرو-با-وام-25-میلیونی
۱۲ ساعت پیش - این استقبال در حالی است که امروز هوای تهران سرد و بارانی می‌باشد. مشاهدات نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند.
78 درصد ثبت‌نام کنندگان فعلا وام ازدواج نگرفته‌اند/ آمار بانک ...
onib.ir/.../78-درصد-ثبت-نام-کنندگان-فعلا-وام-ازدواج-نگرفته-اند--آمار-...
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 78 درصد ثبت‌نام کنندگان فعلا وام ازدواج نگرفته‌اند/ آمار بانک مرکزی از وام ... ریال تسهیلات نیز جهت جایگزینی خودروهای سواری و وانت اعطا گردید.
بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان دنا ادامه دارد | دنده 6 - مجله آنلاین ...
dande6.com/22088/بلاتکلیفی-ثبت-نام-کنندگان-دنا-ادامه-دا.html
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثبت‌نام‌کنندگان خودروی دنا در حالی روزهای انتظاری را برای تعیین قیمت این ... مدارک لازم برای دریافت وام 25 میلیونی خرید خودرو / سفته به جای چک ...
تمام خواسته های تحریم کنندگان خرید خودرو + عکس | دنده 6 - ...
dande6.com/27234/تمام-خواسته-های-تحریم-کنندگان-خرید-خود.html
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهمترین عامل و انگیز خریداران از انتخاب یک خودرو صفر کیلومتر، آرامش ذهنی ... خودروها · جزییات پرداخت وام 25 میلونی مشخص شد + تاریخ آغاز ثبت نام ...
استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی - دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/959207/
۱۴ ساعت پیش - استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی ... به گزارش ایلنا مشاهدات نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی - آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان ...
sahebkhabar.ir/.../آخرین-آمار-ثبت-نام-کنندگان-صندوق-پس-انداز-مسکن-...
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودرو ... هر روز چند نفر برای دریافت وام مسکن ثبت نام می کنند؟ ... آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن/ جذب منابع ...
اخبار خودرو, جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان
www.donyayekhodro.com/
بر اساس شرایطی که خودروسازان به نمایندگی‌ها برای خرید خودرو با وام ۲۵میلیونی ابلاغ کردند، اولاً علی‌رغم مصوبه دولت مبنی بر اعطای تسهیلات ۷ساله خودروسازان فقط ...
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی - News
web.shafaqna.com/FA/IR/515405
۹ ساعت پیش - صف سوال کنندگان به جای صف خریداران خودرو +عکس ... ثبت نام خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شد/بیشتر مردم سوال کننده هستند/ مشکل ...
خبرگزاری تسنیم - آمار انصرافی‌‌ها منطبق با پیش‌بینی دولت ...
www.tasnimnews.com/Home/Single/335578
خبرگزاری تسنیم: در پی اعلام آمار تأییدنشده‌ای درباره ثبت‌نام و یا انصراف دریافت یارانه ... نرگس نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره میزان ثبت‌نام کنندگان برای .... پرداخت وام 25میلیون تومانی خودرو تا اردیبهشت 95.
خودرو - اتحادیه طلا
www.tgju.org/news/category/115
۱۱ ساعت پیش - تحویل فوری خودروهای فروش اقساطی/ ثبت‌نام بیش از 5000 نفر در روز اول ... جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در صدر تقاضا برای خرید ... گردش آخر)، گواهی امضای محضری متقاضی و صادر کننده چک و صادر کننده ...
طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در آبان 94 + شرایط ...
carnet.ir › آخرین اخبار
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در ... طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در آبان ماه 94 به شرح ذیل می باشد : ... جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی · متقاضیان وام خودرو ...
کدام خودرو رنگ وام ۲۵ میلیونی می گیرد + لیست نهایی « ...
shabestarnews.ir/71238/کدام-خودرو-رنگ-وام-۲۵-میلیونی-می-گیرد-ل/
۱۷ ساعت پیش - وزارت صنعت معدن و تجارت، نام محصولاتی که وام خودرو به آن تعلق می گیرد ... و پارس خودور مراجعه کنند اظهار کرد: مراجعه کنندگان برای ثبت نام مدارکی ...
هر روز چند نفر برای دریافت وام مسکن ثبت نام می کنند؟
www.eqtesaddan.ir/هر-روز-چند-نفر-برای-دریافت-وام-مسکن-ثبت/
به گزارش اقتصاددان،محمدحسن مرادی مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: « درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن اظهار کرد: طی ۹۳ روز ...
وام و شرائط کالاها - مشمول طرح دولت www.bourex.info
talarebourse.bourex.info/viewtopic.php?p=1227028&sid...
۱۴ ساعت پیش - 12پست
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی » سرویس: اقتصادی - خودرو ... نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند.
ساعت 24 - آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور 94
www.saat24.com/fa/doc/news/.../آخرین-آمار-ثبت-نام-کنندگان-کنکور-9...
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور 94 ... مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان در ... جزئیات تازه از وام ۲۵ میلیونی خودرو.
اقساط خودروهایی که وام خودرو تعلق میگیرد | کلیک بی بی 94
deracola.ir/tag/اقساط-خودروهایی-که-وام-خودرو-تعلق-میگی
۱ روز پیش - 2015-11-08 دسته‌بندی نشدهاقساط خودروهایی که وام خودرو تعلق میگیرد، خودرو های که ... و پارس خودور مراجعه کنند اظهار کرد: مراجعه کنندگان برای ثبت نام مدارکی نظیر ... دو برابر شدن آمار مزاحمت خیابانی در ایران در عرض دو سال 2015-11-07.
سایپا نیوز
www.saipanews.com/
مدال افتخار صادر کننده نمونه بر سینه سایپا · خودروسازان نحوه ... جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در صدر تقاضا برای خرید · وام 25 میلیونی ...
اقتصاد ایران آنلاین
www.eghtesadeiranonline.com/
جزئیات بازپرداخت وام 25 میلیونی خودرو در دوره 4 تا 7 ساله +جدول. با شروع .... جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ پراید و تیبا در صدر · اجاره بهای .... گوشواره های خیره کننده «های ونی» +عکس ... آغاز ثبت نام‌ های نوروزی عتبات از بهمن‌ ماه +لینک.
آمار فروش در روز اول پرداخت وام 25 میلیونی خودرو
www.shahrahnews.ir/اخبار-روز/399781
۲ ساعت پیش - آمار فروش در روز اول پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو ... ۹۰ بیش از ۹۰ درصد از تقاضای ثبت‌نام کنندگان را برای حضور در این طرح، به خود اختصاص می دهد.
زمان و نحوه پرداخت وام 25 میلیونی خودرو + جزئیات
www.dailysun.ir/زمان-و-نحوه-پرداخت-وام-25-میلیونی-خودرو-ج.html
... وام 25 میلیونی خودرو, سایت ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو, زمان ثبت نام وام خودرو ... کرده است در نهایت مصرف کننده این امکان را تا ۸۰ درصد قیمت خودرو حداکثر تا ۲۵ ...
ثبت نام خودروهای فرسوده استان اصفهان - آرشیو اخبار


۹۴/۰۸/۱۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی