وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


جزئیات کالاها و فروشگاههای مشمول وام خرید کالا 10 میلیون تومانی

وام خرید کالا | همه چیز درباره وام خرید کالا 10 میلیون تومانی

جزئیات خرید کالای ایرانی با وام 10 میلیونی

فهرست خرید 7 گروه کالایی با وام 10 میلیون تومانی + جدول

اعلام جزییات کارت خرید 10 میلیونی کالای ایرانی

فهرست خرید 54 گروه کالایی با وام 10 میلیون تومانی منتشر شد

این کالاها را می توانید با وام 10 میلیون تومانی بخرید

وام خرید کالای سرانجام پس از 63 روز تاخیر آن هم متفاوت از روزهای ابتدایی مطرح شدنش به بار نشست.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد هماهنگی امور اقتصادی دولت متن کامل بسته خروج از رکود را درحالی اواخر مهر ماه رونمایی کرد که در بند سیاست های تحریک تقاضای اعتباری آن آمده بود "با توجه به مشکلی که امروز بنگاه ها در فروش محصولات خود با آن مواجه هستند لازم است تا بخشی از منابع بانکی در شرایط موجود برای تحریک تقاضا اختصاص یابد؛ بدین منظور سیاست های اعتباری زیر در نظر گرفته شد. " که در این سیاست ها به  اعطای تسهیلات خرید کالای مصرفی بادوام (از جمله اتومبیل) با ابلاغ بانک مرکزی مبنی بر تخصیص  ۲۰ درصد از تسهیلات اعطایی برای خرید کالاهای ایرانی و تخفیف در نرخ تسهیلات بانکی خرید کالا در صورت تسویه پیش از موعد سخن گفته شده بود. 

موضوعی که نهایتا در اطلاعیه مشترک بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص آغاز اجرای طرح خرید کالای ایرانی اینطور مطرح شد که کارت خرید کالای ایرانی، ابزاری اعتباری است که توسط بانک های کشور برای عموم مردم که درآمد مشخص و ثابتی دارند، صادر شده و دارنده آن می تواند تا سقف تعیین شده که متناسب با درآمد ماهیانه و حداکثر معادل یکصد میلیون ریال خواهد بود. 

وامی که همگان منتظر بودند تا در روزهای ابتدایی مانند وام خرید خودرو به بار نشیند سرانجام پس از 63 روز تاخیر آن هم متفاوت از روزهای ابتدایی مطرح شدنش به بار نشست.

حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات در خصوص جزییات این طرح  گفت: زوج‌های جوانی که به تازگی ازدواح کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه قرض‌الحسنه ازدواج و با دریافت کد رهگیری وارد سامانه شده و گزینه طرح خرید کالا را انتخاب کنند و سپس بعد از ثبت درخواست از طریق این سامانه پیامکی مبنی بر دریافت کارت اعتباری به آنها داده خواهد شد.

وی ادامه داد: کارمندان و مستمری‌بگیران نیز از طریق ثبت‌نام در حوزه منابع انسانی می‌توانند نسبت به دریافت طرح خرید کالا درخواست داشته باشند و سپس گواهی کسر از حقوق خود را برای بانک‌های عاملی که حقوقشان از آن طریق واریز می‌شود ارائه دهند و بعد از ثبت درخواست و مراجعه به بانک آنجا فرم قرارداد را امضا کنند.

حکیمی با اشاره به محدودیت ثبت‌نام برای این طرح اظهار داشت: با توجه به شرایطی که پیش‌بینی شده برای زوج‌های جوان و کارمندان و مستمری بگیرانی که حقوق دریافتی آنها یک میلیون و 500 هزار تومان است ثبت‌نام به صورت کامل انجام خوهند شد و هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات در خصوص سایر اقشار جامعه برای استفاده از این طرح بیان کرد: در حال حاضر تنها افراد مشمول دریافت کارت می‌توانند ثبت‌نام داشته باشند منابع 200 میلیارد تومانی این طرح کفایت این دو گروه را می‌کند و حال اگر منابعی اضافی تخصیص داده شود در اطلاع‌رسانی‌های بعدی مردم را آگاه می‌کنیم.

***جزییات دریافت وام خرید کالا 

براساس این گزارش بانک مرکزی نیز در اطلاعیه ای در خصوص مرحله اول صدور کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی‌ اعلام کرده است در اجرای بخشنامه شماره 308075 مورخ 94.10.17 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور صدور کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی، از تاریخ 94.10.19 بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور حسب درخواست دستگاه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی برای کارکنان و بازنشستگان حائز شرایط زیر در چارچوب فصل (ح) دستورالعمل صدور کارت اعتباری مرابحه، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی صادر می‌کنند:

کارکنان رسمی و پیمانی سازمان‌ها فوق که حداکثر حقوق و مزایای تعهد نشده ماهانه آنها معادل پانزده میلیون ریال است.

بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که حداکثر مستمری تعهد نشده آنها ماهانه معادل پانزده میلیون ریال است.
سقف اعتبار این کارت‌ها، حداکثر معادل چهار برابر حقوق و مزایای تعهد نشده ماهانه (سقف گواهی کسر از حقوق) متقاضی بوده و تضمین بازپرداخت اقساط صرفاً از طریق گواهی کسر از حقوق و بدون نیاز به تضامین و وثایق دیگر انجام می شود.

درخواست کارکنان و بازنشستگان سازمان‌ها توسط واحدهای منابع انسانی آنها گردآوری و در قالب فهرست رایانه‌ای به همراه نامه گواهی کسر از حقوق گروهی که به تایید ذیحساب سازمان مربوطه رسید است به بانک‌هایی که حقوق و مستمری کارکنان آن سازمان را پرداخت می‌کنند ارسال می‌شود.

بانک‌های عامل مکلفند بلافاصله پس از دریافت فهرست رایانه‌ای نسبت به اعتبارسنجی و صدور کارت اعتباری برای کارکنان و مستمری بگیران معرفی شده اقدام کرده و پس از صدور کارت، مراتب را به صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع‌رسانی کنند. متقاضیان پس از دریافت پیامک با مراجعه به شعبه یا واحد بانکی معرفی شده، ضمن امضای قرارداد و سایر مدارک، کارت اعتباری خود را دریافت می‌کنند. این کارت‌ها از زمان تحویل، در تمام مراکز معرفی شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خرید کالاهای فهرست شده توسط وزارتخانه مزبور، قابل استفاده هستند.

تمامی زوج‌هایی که مشمول تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و در در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج ثبت‌نام نموده لیکن تا کنون موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نشده‌اند، می‌توانند علاوه بر تسهیلات مزبور، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نیز درخواست کنند. به این منظور در چارچوب فصل (ح) دستورالعمل صدور کارت اعتباری مرابحه، حسب درخواست متقاضیان، برای هر یک از زوجین تا سقف پنجاه میلیون ریال، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی صادر می‌شود. ضوابط و مدارک لازم برای دریافت کارت اعتباری همانند تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و این کارت‌ها در بانکی که توسط زوجین معین شده است، صادر و تحویل می‌شوند.

درخواست کارت‌ اعتباری خرید کالای ایرانی از طریق تارنمای سامانه قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی و با در دست داشتن کد رهگیری مربوط به درخواست تسهیلات ازدواج از تاریخ 94.10.19 امکان‌پذیر است. مجدداً تاکید می‌شود که درخواست و دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به هیچ عنوان موجب تاخیر یا محرومیت از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نبوده و این تسهیلات مطابق با روال گذشته و با تامین منابع توسط بانک عامل تخصیص خواهد یافت.


لازم به ذکر است که  مدت زمان بازپرداخت تسهیلات خرید کالا از 18 ماه به 12 ماه کاهش یافته است که با این شرایط، امکان پرداخت اقساط برای اکثر مردم با قدرت خرید پایین وجود نخواهد داشت چراکه  با کاهش اقساط پرداخت تسهیلات خرید کالا، برای وام ده میلیون تومانی باید ماهانه یک میلیون تومان قسط پرداخت شود که با قدرت خرید بسیاری از مردم مغایرت دارد.
آغاز پرداخت وام خرید کالا+ جزییات دریافت وام
www.yjc.ir › اقتصادی › صنعت ، تجارت و کشاورزی
Translate this page
1 hour ago - وام خرید کالای سرانجام پس از 63 روز تاخیر آن هم متفاوت از روزهای ابتدایی مطرح شدنش به بار نشست.
آغاز پرداخت وام خرید کالا+ جزییات دریافت وام | وام خرید - قطره
www.ghatreh.com/.../آغاز-پرداخت-وام-خرید-کالا-جزییا...
Translate this page
42 mins ago - وام خرید کالای سرانجام پس از 63 روز تاخیر آن هم متفاوت از روزهای ابتدایی مطرح شدنش به بار نشست.کلید واژه ها: خرید.
جزئیات استفاده از وام 10 میلیون تومانی خرید کالا
www.hau.ir/...کالاهای.../613-جزئیات-استفاده-از-وام-10...
Translate this page
درسال‌های دور هر زوج جوان با وام بانکی 150 هزار تومانی زندگی خود را آغاز می‌کردند که پس از ... بدین ترتیب زوج‌های جوان به جای آنکه برای دریافت وام کالا به فروشگاه‌های ... لوازم خانگی توضیحاتی را ارائه کرد و به ثبت نام کنندگان وام کالا این اطمینان را داد ...
آغاز پرداخت وام خرید کالا+ جزییات دریافت وام صبح شنبه 19 ...
khabarche.ir/.../آغاز-پرداخت-وام-خرید-کالا--جزییات-در...
Translate this page
1 min ago - وام خرید کالای سرانجام پس از 63 روز تاخیر آن هم متفاوت از روزهای ابتدایی مطرح شدنش به بار نشست. منبع باشگاه خبرنگاران شنبه 19 دی 1394 ساعت ...
خبرگزاری تسنیم - جزئیات ۳ طرح خرید کالای ایرانی؛آغاز ...
www.tasnimnews.com/.../جزئیات-3-طرح-خرید-کالای-ا...
Translate this page
Nov 6, 2015 - جزئیات ۳ طرح خرید کالای ایرانی؛آغاز پرداخت وام خودرو از ۱۸ آبان ... و مستمری بگیرانی که مایل به دریافت کارت خرید کالای ایرانی هستند، ارائه شود.
جزئیات پرداخت وام جدید خودرو، کالا و مسکن - ایران
www.ion.ir/News/19704.html
Translate this page
Oct 19, 2015 - بنابراین در این بسته به صورت ویژه وام خرید خودرو به 25 میلیون تومان ... براساس اعلام مقامات مسئول پرداخت وام 25میلیون تومانی خودرو از 15 آبان ماه آینده آغاز خواهد شد. اما برای دریافت این وام نیازی به مراجعه متقاضی به بانک نیست و ...
سایت ثبت نام وام 10 میلیونی کالا - پی سی اس
www.p30s.ir › پی سی اس
Translate this page
Dec 15, 2015 - وام ۱۰ میلیونی خرید کالای ایرانی + جزئیات و سایت ثبت نام. «فرآیند ... آغاز ثبت‌نام برای وام ۱۰ میلیونی خرید کالا از هفته آینده. ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش.
اطلاعیه آغاز طرح خرید کالای ایرانی/ شرایط دریافت وام خرید ...
www.khabaronline.ir/detail/475471/.../macroeconomi...
Translate this page
Nov 6, 2015 - اطلاعیه آغاز طرح خرید کالای ایرانی/ شرایط دریافت وام خرید خودرو و کالا ... سالانه 16درصد به صورت چک یا سفته) به نمایندگی مجاز پرداخت کنند.
جزئیات کالاها و فروشگاههای مشمول وام خرید کالا 10 ... - نمناک
namnak.com/22777-جزئیات-جدید-از-وام-خرید-کالا.html
Translate this page
Nov 7, 2015 - وام خرید کالا و شرایط وام خرید کالا و درخواست وام خرید کالا و کارت خرید کالا و شرایط ... با اعلام آغاز طرح خرید اقساطی کالای ایرانی فهرست کالا و فروشگاه های مشمول ... جزئیات و سایت ثبت نام وام 10 میلیونی کالا · خودرو وام 25 میلیونی ...
ایسنا - چگونگی دریافت تسهیلات 10 میلیونی کالا به جای وام ...
www.isna.ir/.../چگونگی-دریافت-تسهیلات-10-میلیو...
Translate this page
Aug 21, 2015 - چگونگی دریافت تسهیلات 10 میلیونی کالا به جای وام نقدی ازدواج ... سقف تسهیلات فروش اقساطی که بانکها مکلف به تضمین پرداخت اقساط آن هستند در ... تومانی نقدی ازدواج، تسهیلات 10 میلیون تومانی خرید اقساطی کالا دریافت کنند ...
Search Results
راهنمای خرید خودرو از ایران خودرو با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...
libarshad1388.blogsky.com/.../راهنمای-خرید-خودرو-از-ا...
Translate this page
Nov 9, 2015 - جام جم آنلاین-جزئیات بازپرداخت وام 25 میلیونی خودرو در دوره 4 . ... مدارک لازم برای ثبت نام و دریافت وام 25 میلیونی خرید خودرو ..... 2 hours ago - ایسنا نوشت:پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است.
جزئیات شرایط فروش خودرو با تسهیلات جدید بانکی - فارس
www.farsnews.com/139408180004...
Translate this pageFars News Agency
Nov 9, 2015 - همچنین برای پژو 206 تیپ 2 در فروش چهار ساله، مبلغ پیش‌ پرداخت 8 میلیون و 410 ... آغاز نام‌نویسی خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی/ بیشتر مردم ...
تسهیلات فروش اقساطی خرید کالاهای مصرفی با دوام ساخت داخل ...
https://www.bs...
Translate this pageBank Saderat Iran ‑ بانک صادرات ایران
تسهیلات فروش اقساطی خرید کالاهای مصرفی با دوام ساخت داخل و خودرو ... و کارت ملی و مستندات شغلی و یا گواهی اشتغال به کار متقاضی دریافت وام و ضامن - یک برگ از ... ​نحوه باز پرداخت, ​خرید کالاهای مصرفی بادوام دارای اقساط مساوی و ماهیانه می باشد .
جزئیات دریافت وام خودرو، کالا و مسکن - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/.../bankinginssurance
Translate this page
Jun 2, 2015 - پس از ۲۷ روز انتظار مردم نیازمند، بانک مرکزی راهنمای دریافت وام خرید ... بانک مرکزی، وام خودرو در قالب فروش اقساطی با مدت بازپرداخت 5ساله خواهد بود و ...
نحوه و شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو | دانلود ...
model2016-photo.ir/.../نحوه-و-شرایط-دریافت-وام-25-م...
Translate this page
Oct 18, 2015 - ۲۱ ساعت پیش – شرایط دریافت وام 15 میلیونی خرید خودرو+باز پرداخت 30.7 میلیونی … ... ۱۸ ساعت پیش – وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو |میزان سود مدارک مهلت زمان تاریخ چگونگی .... جزییات پرداخت وام 25 میلیونی خودرو به خریداران.
اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام
car110.ir/.../اقساط-ماهانه-وام-25-میلیونی-خودرو-زمان-و-...
Translate this page
Oct 19, 2015 - جزئیات شرایط فروش خودرو با تسهیلات جدید بانکی/ وام 16 میلیونی پراید .... و بانک مرکزی، پرداخت وام خرید خودرو از هجدهم ماه جاری (آبان) آغاز خواهد شد.
بانک ملی: یک ضامن برای وام 10 میلیونی کافیست ...
www.momtaznews.com/بانک-ملی-یک-ضامن-برای-وام-...
Translate this page
شرایط وام خرید خودرو بانک ملی گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز ممتازنیوز: در ... آغاز شد و در همان ساعات اولیه شرایط ثبت نام بیشتر مد نظر متقاضیان قرار دارد. .... اعمال هم اکنون از طریق ایمیل davidsmithloanfirm05@gmail.com برای جزئیات بیشتر.
وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو |میزان سود مدارک مهلت زمان ...
jadidtarinadmin.rozblog.com/post/543
Translate this page
Oct 17, 2015 - وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو |میزان سود مدارک مهلت زمان تاریخ چگونگی ثبتنام دریافت پرداخت شرایط وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو ثبتنام وام…,وام 25 ... جزئیات برنامه تحریک تقاضا توسط دولت، اعلام کرد: سقف وام خرید خودرو ...
برای دریافت وام خرید کالا چه‌کار کنیم؟ - صفحه اصلی - شما نیوز
shomanews.com/.../برای-دریافت-وام-خرید-کالا-چه‌کار-...
Translate this page
Nov 15, 2015 - به گزارش مشرق ، استقبال بیش از 100 هزار نفر از طرح خرید خودرو موجب شد تا در ... میلیون تومانی خرید کالا از هفته گذشته با اعلام مشخصات کالاها و نمایندگی‌های ... فرهنگیان از طریق آن پرداخت می‌شود را هفته گذشته آغاز کرده بود و در این ...
وام ازدواج 20 میلیونی شامل خرید خودرو نمی شود » گروه نشریات ...
home.abrarnews.com/2883-وام-ازدواج-20-میلیونی-شام...
Translate this page
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره جزئیات وام ازدواج بر اساس آنچه در لایحه بودجه ... مجلس درباره زمان پرداخت وام ازدواج که قرار است به شیوه خرید اقساطی برای زوجین باشد ... مصری ادامه داد: « قبلا زوجین فقط وام دریافت می کردند اما امسال در قانون بودجه مبلغ آن 2 ... این کارها آغاز می شود که فروشنده ها چه کالایی را بفروشند چه نفروشند فاکتوری را ...


۹۴/۱۰/۱۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی