وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


طالع بینی جدید فال 11 مهر ماه فال روز 11 مهر 94 فال روز 11 مهر ماه فال روز 11 مهر ماه 1394 فال روز شنبه 11 مهر 94 فال روزانه فال روزانه فردا 11 مهر 94 فال شنبه 11 مهر 94 فال طالع بینی کف خوانی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

فال روز ۱۱ مهر ۹۴ برای تمامی ماه های سال ۹۴

فال روز ۱۱ مهر ۹۴

 فال روز 11 مهر 94 برای تمامی ماه های سال 94

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ برای تمامی ماه های سال ۹۴

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴

در این قسمت از جزقل  فال روز ۱۱ مهر ۹۴ را برای شما علاقه مندان به طالع بینی و فال قرار داده ایم.

متن فال روز ۱۱ مهر ۹۴

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه فروردین: شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.


برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید 


فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه اردیبهشت: امروز تلاشهای شما برای نشان دادن دلسوزی و درک کردن دیگران شاید به ثمر ننشیند. البته این سخن بدین معنی نیست که تلاشهایتان کاملا بی فایده است؛ بلکه معنی اش این است که شما مطئن نیستید که دقیقا چه چیزی خیلی مهم است. حتی حس می‌کنید چشمهایتان را بسته اند و دور خودتان می‌چرخید!! به جای اینکه سعی کنید به افراد دیگر کمک کنید، یادتان باشد که یک کار کوچک و کمی‌ مهربانی می‌تواند نتایج خیلی بزرگی به همراه داشته باشد.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه خرداد: در مراحل بعدی زندگی تان افرادی که از شما قدرتمندترند وارد زندگی تان می‌شوند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند که از حق خود بگذرید. شما باید به این موضوع توجه کنید، اما این اتفاق موقعی پیش می‌آید که شما عضو یک گروه یا سازمان اجتماعی جدید شده‌اید. جای تعجب نیست که وقتی دوستان‌تان خودشان را تغییر می‌دهند، پس شما هم دنیای خود را تغییر خواهید دهید. مبارزه و تقلا برای حفظ کردن چیزهایی که برایتان مناسب نیستند می‌تواند آنقدر خسته‌تان کند که وقتی برای مسائل مهم تر نیاز به انرژی دارید نتوانید کاری بکنید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه تیر:  امروز شما کملاً می‌توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما کاملاً حرفهای آنها را گوش می‌کنید، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌کنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه مرداد: باوجود اینکه امروز سعی می‌کنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید کسی که خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست که دوست ندارید کسی هم راهیتان کند و یا از صمیمی شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریک زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بکنید که بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد کنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی که به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه شهریور: ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می‌دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی‌شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می‌کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می‌کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی‌های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه مهر: یک صدا به شما می‌گوید که به دنبال آن چیزی که می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید،‌ صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید که انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه آبان: امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه آذر: به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.

********

  فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه دی: با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه‌های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه بهمن: امروز شما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگری ندارید.حتی فکر کردن به اینکه اتفاقاتی که در خانه روی داده است را نادیده بگیرید، یک لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحرکی خانواده می‌تواند آشفته کننده باشد، اما حالا وقت این است که به احساسات افراد دیگر نیز توجه کرده و با نوعی از فعالیت که بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.

********

 فال روز ۱۱ مهر ۹۴ ماه اسفند: امروز شما توجهی به مسوولیت‌هایتان ندارید، اما این موضوع تأثیری بر بازدهی کلی شما ندارد. اخیراً توجه شما به پروژه خاصی است که آن را دنبال می‌کنید. شاید به بن بست بخورید و برای جبران آن نیاز به تلاش زیادی داشته باشید.اما اکنون دید شما فراتر ازیک برنامه فوری است و به اهداف بلند مدت تری فکر می‌کنید. خوشبختانه، نگرش مثبت شما باعث می‌شود تا کار خود را طبق برنامه‌تان به اتمام برسانید.



فال روزانه شنبه 11 مهر 1394 :: جدیدترین اخبار روز

news99.blog.ir/post/فال-روزانه-شنبه-11-مهر-1394

Translate this page

10 hours ago - چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 11 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی تمام زندگی تان می درخشد و شما از شرایطی ...

فال روزانه | فال روز شنبه 11 مهر 1394 - نمناک

namnak.com/21304-فال-روز-شنبه-11-مهر-1394.html

Translate this page

13 hours ago - فال و فال روزانه و فال روزانه 11 مهر 94 و فال روزانه امروز شنبه و فال امروز و فال جذاب و فال 11 مهر و فال daily omen.

فال روزانه شنبه 11 مهر 1394 | فال روزانه | پرشین فال | 11 مهر 94

www.libarshad1388.blogsky.com/.../فال-روزانه-شنبه...

Translate this page

5 hours ago - فال و طالع بینی روزانه ماه تولد| فال 11 مهر 1394 | فال روز شنبه 11 مهر 94 | 1394/07/11 (فال 3 اکتبر 2015.10.03). آرشیو فال روزهای قبلی ...

فال امروز شما شنبه 11 مهر 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد

www.akairan.com/talebini/fale.../falroozaneh.html

Translate this page

فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1394 فال حافظ,fal hafez فال امروز ...

فال روزانه تولد : فال روزانه شنبه 11 مهر 94 | نمکستان

namakstan.ir › فال روزانه

Translate this page

فال روزانه تولد,فال روزانه,فال روز,فال گرفتن آنلاین,فال روزانه روز تولد,فال روزانه اصل,فال روزانه جدید,فال روزانه جالب,گرفتن فال روزانه اینترنتی.

فال و طالع بینی شنبه 11 مهر 94 - جدیدترین ها در سایت جدیده

jadide.ir › مطالب گوناگون

Translate this page

23 hours ago - فال روزانه, فال ۱۱ مهر ۹۴, فال و طالع بینی, فال ۹۴/۷/۱۱, فال امروز ۱۱ مهر ۹۴. فال روزانه 11 مهر 94. فروردین ماه. شما امروز به راحتی می توانید از احساسات خود ...

فال روز شنبه 11 مهر 1394 - بیست ستون

www.bistsotoon.com/p/فال-روز-شنبه-11-مهر-1394

Translate this page

فال روز شنبه 11 مهر 1394. چاپ مطلب بازدید : 6 شنبه ۱۱ مهر ۹۴. موضوع : فال گیر کافه بیست ... امروز ذهن تان را به کارهای خلاقانه چون نوشتن ، نقاشی و ... اختصاص دهید .

فال امروز 11 مهر 1394 - طالع بینی و فال روزانه بر اساس ماه تولد ...

https://talebini.org/

Translate this page

مشاهده فال امروز خود در بهترین و کاملترین سایت طالع بینی و فال روزانه فارسی, farsi talebini roozane, fal e ruzane.

فال 11 مهر 94 | فال روز شنبه 11 مهر 1394 - همراه با علم

baelm.ir/فال-11-مهر-94-فال-روز-شنبه-11-مهر-1394/

Translate this page

1 day ago - فال 11 مهر 94 | فال روز شنبه 11 مهر 1394 ،امروز شنبه،فردا شنبه،فال روزانه 11 مهر 94 یازدهم مهر 94 یازده مهر فروردین: امروز شما با موج تازه ای از احساسات ...

عناوین روزنامه های ورزشی 11 مهر 94 + عکس - جزقل

jezghel.com/.../title-of-sport-newspaper-in-11-mehr-9...

Translate this page

11 hours ago - عناوین روزنامه های ورزشی ۱۱ مهر ۹۴ + عکس ... در این مطلب از جزقل نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 11 مهر ۹۴ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. .... مصطفی وند · فال روز ۲۷ اردیبهشت ۹۴ برای تمامی ماه های سال · ترول های خنده دار مرداد ۹۴ سری ...

فال روزانه شنبه 11 مهر 1394 :: جدیدترین اخبار روز

news99.blog.ir/post/فال-روزانه-شنبه-11-مهر-1394

Translate this page

10 hours ago - چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 11 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی تمام زندگی تان می درخشد و شما از شرایطی ...

فال روزانه | فال روز شنبه 11 مهر 1394 - نمناک

namnak.com/21304-فال-روز-شنبه-11-مهر-1394.html

Translate this page

13 hours ago - فال و فال روزانه و فال روزانه 11 مهر 94 و فال روزانه امروز شنبه و فال امروز و فال جذاب و فال 11 مهر و فال daily omen.

فال روزانه شنبه 11 مهر 1394 | فال روزانه | پرشین فال | 11 مهر 94

www.libarshad1388.blogsky.com/.../فال-روزانه-شنبه...

Translate this page

5 hours ago - فال و طالع بینی روزانه ماه تولد| فال 11 مهر 1394 | فال روز شنبه 11 مهر 94 | 1394/07/11 (فال 3 اکتبر 2015.10.03). آرشیو فال روزهای قبلی ...

فال امروز شما شنبه 11 مهر 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد

www.akairan.com/talebini/fale.../falroozaneh.html

Translate this page

فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1394 فال حافظ,fal hafez فال امروز ...

فال روزانه تولد : فال روزانه شنبه 11 مهر 94 | نمکستان

namakstan.ir › فال روزانه

Translate this page

فال روزانه تولد,فال روزانه,فال روز,فال گرفتن آنلاین,فال روزانه روز تولد,فال روزانه اصل,فال روزانه جدید,فال روزانه جالب,گرفتن فال روزانه اینترنتی.

فال و طالع بینی شنبه 11 مهر 94 - جدیدترین ها در سایت جدیده

jadide.ir › مطالب گوناگون

Translate this page

23 hours ago - فال روزانه, فال ۱۱ مهر ۹۴, فال و طالع بینی, فال ۹۴/۷/۱۱, فال امروز ۱۱ مهر ۹۴. فال روزانه 11 مهر 94. فروردین ماه. شما امروز به راحتی می توانید از احساسات خود ...

فال روز شنبه 11 مهر 1394 - بیست ستون

www.bistsotoon.com/p/فال-روز-شنبه-11-مهر-1394

Translate this page

فال روز شنبه 11 مهر 1394. چاپ مطلب بازدید : 6 شنبه ۱۱ مهر ۹۴. موضوع : فال گیر کافه بیست ... امروز ذهن تان را به کارهای خلاقانه چون نوشتن ، نقاشی و ... اختصاص دهید .

فال امروز 11 مهر 1394 - طالع بینی و فال روزانه بر اساس ماه تولد ...

https://talebini.org/

Translate this page

مشاهده فال امروز خود در بهترین و کاملترین سایت طالع بینی و فال روزانه فارسی, farsi talebini roozane, fal e ruzane.

فال 11 مهر 94 | فال روز شنبه 11 مهر 1394 - همراه با علم

baelm.ir/فال-11-مهر-94-فال-روز-شنبه-11-مهر-1394/

Translate this page

1 day ago - فال 11 مهر 94 | فال روز شنبه 11 مهر 1394 ،امروز شنبه،فردا شنبه،فال روزانه 11 مهر 94 یازدهم مهر 94 یازده مهر فروردین: امروز شما با موج تازه ای از احساسات ...

عناوین روزنامه های ورزشی 11 مهر 94 + عکس - جزقل

jezghel.com/.../title-of-sport-newspaper-in-11-mehr-9...

Translate this page

11 hours ago - عناوین روزنامه های ورزشی ۱۱ مهر ۹۴ + عکس ... در این مطلب از جزقل نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 11 مهر ۹۴ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. .... مصطفی وند · فال روز ۲۷ اردیبهشت ۹۴ برای تمامی ماه های سال · ترول های خنده دار مرداد ۹۴ سری ...

طالع بینی واقعـــاً شگفت انگیز !! - که

www.irannaz.com/news_detail_14671.html

Translate this page

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید! <. <. <. <. < طالع بینی چینی! .. سال جدید چینی امسال سال اژدهای آهنین ...

فال و طالع بینی-شخصیت - جذاب

www.jazzaab.ir/news_cats_4.html

Translate this page

زیباترین طرح های ناخن جدید و جذاب · مدل کیف پول چرم مردانه .... طالع بینی شناخت شخصیت از روی حرکات دست ها ... فال و طالع بینی سال 2015 – سه ماهه چهارم · فال و طالع ...

طالع بینی هندی مرد و زن در سال جدید - تالاب

www.talab.ir/.../طالع-بینی-هندی-مرد-و-زن-در-سال-جدی...

Translate this page

طالع بینی هندی فروردین طالع بینی هندی اردیبهشت طالع بینی هندی خرداد طالع بینی هندی تیر طالع بینی هندی مرداد.

فال، طالع بینی - روزنامه ،سلامت

www.akairan.com/talebini/

Translate this page

طالع بینی,فال,فال روزانه,استخاره آنلاین,فال انبیا,فال حاجت,فال عشق,فال قرآن,فال ... کشف تکنیک جدید جراحی میکروسکوپی ایمپلنت توسط دکتر بهنام شکیبایی ...

طالع بینی سال جدید | پرشین فال

www.persianfal.com/tag-طالع-بینی-سال-جدید.html

Translate this page

طالع بینی سال جدید - فال و طالع بینی سال 1391 سال اژدها | طالع بینی سال 2012 | سال نهنگ - طالع بینی سال جدید سال 1390 سال خرگوش سفید,فال سال 90 - برای تمامی ...

انواع فال و طالع بینی

www.parsnaz.ir/news_cats_4.html

Translate this page

انواع فال و طالع بینی,فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال انبیاء,فال قهوه,فال تاس,فال عشق ... حضور جنجالی شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی.

طالع بینی سال ۲۰۱۵ - بیتوته

www.beytoote.com/fun/.../year-horoscopes2-fall.html

Translate this page

انواع فال و طالع بینی فال متولدین فروردین فال ماه تولد , طالع بینی سال 94 , فال ازدواج , فال جدید , فال حافظ , طالع بینی سال ۲۰۱۵ , فال و طالع بینی , طالع بینی ازدواج ...

فال،فال روزانه،فال حافظ،طالع بینی،فال انبیا ... - بیتوته

www.beytoote.com/fun/astronomy/

Translate this page

فال روزانه چهارشنبه 08 مهر 1394. ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 08 مهر 1394 فال روز متولدین فروردین: امروز ماه جدید دوست داشتنی برج…

انواع طالع بینی - نیک صالحی

www.niksalehi.com/anvae-talebini.php

Translate this page

طالع بینی و شخصیت شناسی. میوه کدام درخت ... چطور زیباترین بینی دنیا را داشته باشیم(بدون جراحی) ... عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (65).

فال،فال روزانه،فال حافظ،طالع بینی،فال انبیا ... - پرشین وی

persianv.com/talebini.php

Translate this page

طالع بینی خون · طالع بینی درخت · طالع بینی بیوریتم · محاسبه سطح انرژی امروز شما ... فال و طالع بینی جدید گل و گلبرگ · فال و طالع بینی جدید گل و گلبرگ ...




۹۴/۰۷/۱۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی