وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر

داعش در ایران

حمله داعش به پایگاه

جنایت ها داعش

داعش در عراق

 داعش در سوریه

تصرف شهر به دست داعش

داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا مرتکب شدند و محور مقاومت با نقش آفرینی مثبت توانسته در برابر این جنایات ایستادگی و از گسترش آن جلوگیری کند. 

اخیرا داعش ادعایی را مطرح کرده که مشابه آن را چند ماه پیش به نحو دیگری اعلام داشته بود که با واکنش‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران مواجه شده بود. 



**بازخوانی ادعای داعش

گروه  تکفیری  صهیونیستی «داعش» در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نجف، کربلاء و سامرا است. این گروه تکفیری نوشت: بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.  «داعش» از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد. گروه تکفیری داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: مشهد ایران را با خاک یکسان می کنیم.  




داعش و لاف




داعش و لاف



**شکست‌های داعش در استان  "الانبار" و "صلاح الدین"

این ادعاهای تروریست‌های داعش در حالی مطرح می‌شود که داعش هم اکنون در باتلاق عراق دست و پا می‌زند و اکنون در جبهه عملیات الانبار متحمل شکست‌های سنگینی شده  و این شکست‌ها از سوی ارتش و نیروهای مردمی عراق به داعش تحمیل شده و داعش در حال از دست دادن مواضع خود در استان  "الانبار" و "صلاح الدین" است. 




داعش و لاف




البته شایان ذکر است که در استان‌های مختلف داعش یک حامی پنهان به نام ایالات متحده آمریکا دارد که هر زمان که شیب شکست‌های تروریست‌ها در عراق در حال تشدید است؛ آمریکا با کمک‌های هوایی، اطلاعاتی و تسلیحاتی به یاری این گروه تروریستی می‌شتابد.  



ایالات متحده با انتقال کمک‌های تسلیحاتی از گذرگاه‌های مرزی سوریه و عراق با همسایگان این دو کشور و پرتاب محموله‌های تسلیحاتی ( که در استان‌های "دیاله"،"نینوا"،"صلاح‌الدین" و "الانبار") مشاهده شده، داعش را از نظر تسلیحاتی یاری می‌کند. در این پروسه ترکیه و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس با ارسال کمک‌های تسلیحاتی در جبهه نبرد جنوبی و شمالی در سوریه به کمک تسلیحاتی داعش می‌شتابند.




**لاف حمله به ایران

حال که داعش در عراق در حال از دست دادن مواضع خود است چگونه می‌تواند به ایرانی حمله کند که آماده پاسخ  لازم به تروریست‌ها هستند. ضمنا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در سال 1390 نسخه تروریست‌های پژاک را پیچید ؛ می‌تواند اقدامات موثر در نابودی تروریسم در منطقه شرق و غرب  انجام دهد.  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز آماده پاسخ لازم و درخور به تروریست‌ها هستند و فرماندهان نیروی زمینی سپاه و ارتش به روشنی مواضع خود را در تامین امنیت مرزهای شرقی و غربی مطرح کردند.   



داعش و لاف



در چند ماه اخیر داعش در مواضع خود شکست‌های سنگینی را متحمل شدند که از جمله آن می‌توان به  از دست دادن شهر "تکریت" مرکز استان صلاح الدین و بخش‌های وسیعی از استان "دیاله" اشاره کرد. 



**سرلشکر فیروزآبادی: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سرلشکر "حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه عنوان داشت: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و اگر در  نزدیکی به 40 کیلومتری مرزهای ایران باشد ما آن را نابود می کنیم.



**سردار آسودی: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سردار سرتیپ "محمد علی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.



**امنیت در استان های مرزی ایران چگونه است؟

در مجموع استان های جنوبی عراق که در مجاورت  استان‌های جنوب غربی ایران است از جمله "نجف"، "کربلا" و "بصره" و ... از امنیت خوبی برخوردار بوده و هیچ اثری از داعش در این مناطق نیست و البته استان‌های مجاور کشورمان از جمله "ایلام" و "خوزستان" و سایر استان‌های غربی از امنیت بسیار خوبی برخوردارند؛ اما لزوم رصد هرچه بیشتر مرزها ضروری به نظر می رسد که این اقدام به خوبی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام می‌شود.




**امیر پوردستان: هرگونه تهدیدی قبل از رسیدن به مرز در نطفه خفه خواهد شد

امیرپور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه در مرزهای کشور حرکت‌های اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای توسط نیروهای مسلح صورت گرفته است، اظهارداشت: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور عزیزمان نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.




داعش و لاف


وی تاکید کرد: حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید به شمار نمی‌آید و من به ملت عزیزمان این قول را می‌دهم که مرزهای ما با وجود نیروهای مسلح از اقتدار و توان کافی برخوردار است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحلیل حرکت‌های داعش در منطقه گفت: یکسری حرکت‌هایی از سوی داعش در عراق و سوریه صورت گرفته، اما بایستی توجه داشت که آمادگی نیروهای مردمی و ارتش این کشورها در سطح بالایی برخوردار است. 


امیر پوردستان آینده داعش را بسیار تیره برشمرد و تصریح کرد: امروزه داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود و ایران تهدید عمده‌ای از جانب داعش احساس نمی‌کند.



**امیر آراسته: اگر تروریست‌‌ها به انقلاب اسلامی چشم طمع  داشته باشند، سرکوب خواهند شد

امیر سرتیپ ستاد "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره مطالب مطرح‌شده درباره نزدیک شدن تروریست‌های تکفیری داعش به مرزهای ایران اظهار داشت: داعش جرات نزدیک‌شدن به مرزهای ایران را ندارد.



وی ادامه داد: تکفیری‌ها خود می‌دانند که خطوط امنیتی جمهوری اسلامی ایران فقط مرزهایش نیست  و اگر تروریست‌‌ها چشم طمع  به انقلاب داشته باشند، سرکوب خواهند شد.




البته داعش به عنوان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل بعضا ادعاهایی را مطرح می‌کند که واقعیت ندارد و کذب بودن آن از قبل کاملا مشخص بوده که در گذشته هم ادعای تصرف میدان آزادی را مطرح کرده بود که با وجود نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران  هرکدام  از این تهدیدات قبل از عملی شدن با پاسخی دردناک مواجه خواهد شد. 



داعش و لاف

داعش و لاف


داعش و لاف


داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر - وبگردی
webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
Translate this page
8 hours ago - داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر. اخیرا داعش ادعایی را مطرح کرده که مشابه آن را چند ماه پیش به نحو دیگری اعلام داشته بود که با واکنش‌های مقامات ...
دولت بهار:داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر
www.dolatebahar.com/telex-164049.html
Translate this page
3 hours ago - تلکس دولت بهار: داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر ... دولت بهار: داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.
داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/picnews/1443850080142511
Translate this page
افکار نیوز : داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر. ... تصاویری از تشییع جنازه باشکوه کاپیتان فقید پرسپولیس با حضور گسترده مردم · میلائو، طولانی ترین و ...
داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر | داعش اخیرا در ادعایی - قطره
www.ghatreh.com/news/.../داعش-لاف-حمله-ایران-تصاو...
Translate this page
11 hours ago - داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد - البته شایان ذکر است که در استان ه.
داعش و لاف «حمله به ایران» + تصاویر - پژواک
pajvak.com/main/.../داعش-و-لاف-حمله-به-ایران-تصاوی...
Translate this page
10 hours ago - داعش و لاف «حمله به ایران» + تصاویر. ... متفاوت ترین باشگاه بدن‌سازی دنیا + تصاویر · پوست میوه برای سلامتی و جوانی پوست · خواص و مضرات ...
داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر - نور نیوز
www.noornews.ir › صفحه نخست › بین الملل
Translate this page
10 hours ago - به گزارش نورنیوز؛ تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا مرتکب شدند و محور مقاومت با نقش ...
اخبار پارسیک - داعش و لاف حمله به ایران
news.parseek.com/Url/?id=11273872
Translate this page
9 hours ago - داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر. به گزارش افکارخبر، تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا ...
داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر - اساتید برتر
abbi.ir › ... › داعش و لاف "حمله به ایران" + تصاویر
Translate this page
9 hours ago - به گزارش اساتید برتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا ...
داعش و لاف حمله به ایران + تصاویر / افکار نیوز - خبر فارسی
khabarfarsi.com/ext/14396746
Translate this page
8 hours ago - به گزارش افکارخبر، تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا مرتکب شدند و محور مقاومت با نقش ...
داعش و لاف «حمله به ایران» + تصاویر - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...
www.mashreghnews.ir/.../داعش-و-لاف-حمله-به-ایران-ت...
Translate this page
9 hours ago - داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.
دستگیری امیر “داعش در ایران”! + عکس - نمناک
namnak.com/8427-دستگیری-امیر-داعش.html
Translate this page
گروه داعش که در ابتدای حمله به عراق ایران را تهدید به حمله کرد و برای خود خلیفه ای نیز مشخص کرده بود. داعش برای ایران امیر انتخاب کرده بود که یک نهاد امنیتی او و ...
حمله داعش به ایران - آپارات
www.aparat.com/result/حمله_داعش_به_ایران
Translate this page
داعش: به ایران حمله میکنیم و مشهد را با خاک یکسان مکنیم. از وحید DARK. ۴۶,۵۹۸بازدید. ۰:۲۵ · هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگی. از مرد اول. ۲۶,۰۰۴ ...
‎داعش - ‎حمله داعش به ایران+18 - ‎هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله ... - ‎جواب سردار سلیمانی
خبر ساحلی - واکنش سپاه به حمله احتمالی داعش به ایران:داعش ...
www.khabaresaheli.ir/.../واکنش-سپاه-به-حمله-احتمالی-...
Translate this page
واکنش سپاه به حمله احتمالی داعش به ایران:داعش استعداد چنین کاری را ندارد .... تمام أقوام ایران که رگ غیرت تان به جوش أمده از دیدن چنین تصاویری وخواهشه منه حقیر از تمامی ...
<!--:fa-->جت های ایران برای حمله به داعش وارد بغداد شدند! - بسیج ...
tmubasij.ir/?p=5190
Translate this page
داعش خرکیه که خواسته باشه به ایران حمله کنه یه مشت سگ ولگردوهابی .... به نظر من حمله نظامی داعش به ایران میتونه به نفع ما باشه البته اگر ما طی مدت بسیار کوتاه و به طرز ..... fa-->سرقت تصاویر خصوصی زنان ایرانی به نام کمپین آزادی یواشکی/ فیلم<!
به ایرانی ها بابت مبارزه با داعش مدیون نیستم؛ انها به خاطر ...
www.entekhab.ir/.../به-ایرانی-ها-بابت-مبارز...
Translate this pageEntekhab
به گزارش «انتخاب»، العبادی در واکنش به این سئوال «وقتی ایران، نه آمریکا بعنوان مهمترین ... ابراز امیدواری کرد که ای کاش این حمایت سریعتر و موثرتر می بود؛ خصوصا در آغاز حمله داعش به عراق. ... چون داعش به مرزهای ایران نزدیک شده بود، مقامات ایران آنها را بعنوان یک تهدید امنیت ملی ..... تصاویر : فریاد پرسپولیسی‌ها در فراق کاپیتان.
تصمیم گروه داعش برای حمله به ایران.!! - پایگاه علمی مذهبی کوثر
www.kosar20.ir/تصمیم-گروه-داعش-برای-حمله-به-ایرا...
Translate this page
سعی گروه مسلح و تروریستی داعش ( دولت اسلامی عراق و شام ) برای حمله به ایران. ... داعش بدنبال حمله به ایران و تسلط بر هسته ی مرکزی شیعیان یکی از افسران داعش مدعی شد که: «دولت اسلامی عراق و .... تصاویر زیبا سازی مذهبی بسیار زیبا (ماه رمضان).
داعش و لاف «حمله به ایران» + تصاویر - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...
www.mashreghnews.ir/.../داعش-و-لاف-حمله-به-ایران-ت...
Translate this page
9 hours ago - داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.
عکس/امکانات جدید اسرائیل برای حمله به ایران! - صراط
www.seratnews.ir/.../عکسامکانات-جدید-اسرائیل-برای-...
Translate this page
نتانیاهو با دستوری جدید به ارتش اسرائیل بار دیگر ایران را تهدید به اقدام نظامی کرد!
تازه‌ترین اقدام سعودی‌ها برای حمله به ایران +تصاویر - صراط
www.seratnews.ir/.../تازه‌ترین-اقدام-سعودی‌ها-برای-حمل...
Translate this page
5 days ago - سعودی‌ها پس از آبروریزی در فاجعه «منا» دست به هر کاری می‌زنند تا حکام سعودی را مبری از این حادثه کنند و در یک گامی فراتر ایران را مقصر جلوه دهند!
حمله جوجه‌تیغی به کشاورز لرستانی (+عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › حوادث
Translate this page
تصاویر زیر، دست و پای یک کشاورز خرم‌آبادی را نشان می‌دهند که شب‌ هنگام هدف حمله یک جوجه‌ تیغی قرار گرفته است. به گزارش پارسینه، این تصاویر در اورژانس ...
تصاویر/ تظاهرات در شهرهای ایران علیه حمله عربستان به یمن
aftabnews.ir/.../تصاویر-تظاهرات-در-شهرهای-ایران-علیه...
Translate this page
تصاویر/ تظاهرات در شهرهای ایران علیه حمله عربستان به یمن. راهپیمایان هم‌چنین شعارهایی مانند "آل سعود، جیره خور آمریکا است، با قاتلان صهیونیست هم‌صدا است"،" وهابی ...
<!--:fa-->جت های ایران برای حمله به داعش وارد بغداد شدند! - بسیج ...
tmubasij.ir/?p=5190
Translate this page
داعش خرکیه که خواسته باشه به ایران حمله کنه یه مشت سگ ولگردوهابی .... به نظر من حمله نظامی داعش به ایران میتونه به نفع ما باشه البته اگر ما طی مدت بسیار کوتاه و به طرز ..... fa-->سرقت تصاویر خصوصی زنان ایرانی به نام کمپین آزادی یواشکی/ فیلم<!
پاسخ یزدگرد ساسانی به عمر قبل از حمله اعراب به ایران+تصاویر
www.sirana.ir/NewsDetail.aspx?itemid=19356
Translate this page
آژانس خبری جنوب ایران(سیرانا)-آنچه برای آگاهی دوستان ارجمند در ذیل می آید متن (ترجمه نامه عمر خلیفه دوم به یزدگرد سوم ساسانی) وپاسخ یزدگرد به عمر می باشد.


۹۴/۰۷/۱۱
بخش نظرات این مطلب
محسن نامور صدیق

داعش گروهی منفور و ضد بشر است که متاسفانه پس از ظهورش اقدامات جنایتکارانه بسیار زیادی را مرتکب شده است. و مشخص نیست جانورانی که در لباس انسان ظاهر شده اند از کجا آمده اند و اصولاً چه میخواهند. فقط در حال جنگ وخونریزی هستند و مهمترین شاخصه آنها بریدن سر انسانهای بیگناهی است که دستشان به هیچ کجا نمیرسد. صد البته پیکارجویان داعشی آدم های ترسوئی هستند چرا که اگر جرات و شهامت داشتند سر آدمهای قدرتمند و فاسد دنیا را از تن جدا میکردند نه اینکه دستشان به خون آدمهای بیگناهی مانند ایزدیان و سایر شهروندان سوری و عراقی بی دفاع آلوده میشد. داعش بدرستی روی چنگیزخان مغول را سفید کرده چرا که چنگیز خان عاشق جنگ بود اما هیچگاه در تاریخ نیامده که دستش به خون بیگناهان آلوده شده است. چنگیزخان فقط با کسانی که مقابلش می ایستادند میجنگید اما در تمامی شهرهائی که در تسلطش بود هیچگاه دستش را آلوده به خون زنان و کودکان نکرد. اما داعشیان نیروئی خبیث قدرت طلب فاسد و عیاش هستند که فقط دنیا را برای خودشان میخواهند و به دیگران هیچ اهمیتی برای زندگییشان متصور نیستند و صحبت از اجرا و گستراندن عدل از طرف داعش فریبی بیش نیست چرا که فقط به فکر غارت و چپاول و دست اندازی به جوامع جهت تفریح شخصی هستند و پس از هر عمل متجاوزانه و وقیحانه خود و در پس هر عمل فجیع جنایتکارانه، قهقه ناشی از مستی غرور سر میدهند. در خبرها و ویدئوها همگی شاهد بوده اند که چگونه این گروه کثیف ( که حتی ظاهرشان هم به آدمیزاد نمیخورد و بیشتر شبیه جانوران هستند) جان انسانهای بیگناه را گرفته اند یا میگیرند. احیراً نیز در خبرها آمده بود که یک زن زیبا فقط بخاطر زیبائیش بدست جلادان وحشی داعش اعدام شد. و یا جنایتهای ضد بشری (مانند انفجار کودک با مواد منفجره، گردن زدن در ملا عام حتی مقابل چشم کودکان معصوم) که اصولاً گفتنش برای یک انسان متهوع و چندش آور است چه برسد به اینکه انسان بخواهد چنین رفتاری از خودش نشان دهد. چه در قران چه در انجیل یا در تورات و یا هیچ کتاب آسمانی دیگری، به گستراندن عدل و انصاف و حکومت هیچ اشاره ای به این شیوه وعملکرد و رفتار اینچنینی نشده و برعکس افراطی گری را تقبیح کرده اند و اینگونه افراد را بیماران نامتعادل روحی و جانوران درنده خو و دشمنان دین معرفی کرده اند. ایران نیز کشوری قدرتمند و بزرگ است و قابل قیاس با سوریه و عراق و خرده کشورهای منطقه نیست. حرکت به سمت ایران یعنی خودکشی دست جمعی داعش چرا که علیرغم وجود اختلافات داخلی در ایران، داعش یک دشمن مشترک است برای همه که ریختن خون تک تک این جانوران از اهم واجبات است و دیگز تعارفی برای این قضیه وجود ندارد. بهرحال سقوط این خبیثان نزدیک است و بزودی شاهد تکه و پاره شدن افراد این گروه خبیث خواهیم بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی