وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


 : ایران در المپیک 2016 , تیم ملی والیبال در المپیک 2016 , تیم های همبازی والیبال در المپیک , گروه تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک ریو برزیل 2016 , گروه والیبال ایران در المپیک , هم گروه های ایران در المپیک 2016 , والیبال ایران در المپیک , والیبال ایران در المپیک 2016

گروه تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک ریو برزیل ۲۰۱۶

گروه تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک ریو برزیل 2016

گروه تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک ریو برزیل ۲۰۱۶

تیم ملی والیبال ایران

گروه تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک ریو برزیل ۲۰۱۶ که تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به المپیک ریو در گروه B این مسابقات قرار می گیرد. جایی که تیم های ملی لهستان، روسیه و آرژانتین نیز حضور خواهند داشت و شرایطی بهتر از گروه A دارد.

در روز ششم رقابتهای والیبال انتخابی المپیک، تیم های ملی فرانسه و ایران توانستنند جواز صعود به المپیک ریو را کسب کنند. فرانسه از سد ونزوئلا گذشت و ایران برابر لهستان به پیروزی رسید.

بر اساس آنچه که در سایت ویکی پدیا آمده است تیم ملی ایران در گروه B المپیک ریو قرار خواهد گرفت. جایی که تیم های ملی لهستان، روسیه و آرژانتین نیز حضور دارند. به طور حتم رویارویی با خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی آرژانتین برای مردان والیبال ایران جالب خواهد بود. اگرچه تقابل با روسیه و لهستان نیز هیجان انگیز است. تیم کشورمان در سال های اخیر بارها با این حریفان مواجه شده است.

در گروه A نیز تیم های ملی برزیل، ایتالیا، فرانسه و آمریکا قرار دارند که به نظر بسیار دشوارتر از گروه B است. برزیل میزبان مسابقات و مدعی درجه یک قهرمانی است. فرانسه قهرمان لیگ جهانی و آمریکا و ایتالیا هم از تیم های مدعی کسب مدال طلا به حساب می آیند.

این تیم ها بر اساس رتبه بندی در گروه های اول و دوم قرار گرفته اند. البته هر گروه شش تیمی خواهد بود. در صورتی که یکی از تیم های کانادا و استرالیا به المپیک صعود کنند به گروه A منتقل می شوند و تیم کوبا به گروه B خواهد رفت و تکلیف مصر، نماینده آفریقا نیز پس از صعود دیگر تیم ها به المپیک مشخص خواهد شد.

مسابقات انتخابی المپیک در مکزیک نیز با حضور تیم های ملی الجزایر، تونس، شیلی و مکزیک آغاز شده که از این جمع یک تیم المپیکی خواهد شد.

در این باره بیشتر بخوانید

دانلود فیلم جشن قهرمانی ایران بعد از برد لهستان ۱۵ خرداد ۹۵

گردآوری: سایت تفریحی افق فان


۹۵/۰۳/۱۶
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی