وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


نوروز 96, فیلم سلام بمبئی, سلام بمبئی, محمدرضا گلزار

نوروز 96 / زمان اکران فیلم سلام بمبئی

اکران فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور در روزهای اخیر با حواشی خاصی مواجه شد. برخی از مداحان نسبت به خبر اکران این فیلم در ماه محرم واکنش نشان دادند و این موضع گیری باعث شد اکران این فیلم به تاخیر بیفتد.

گمانه‌زنی‌هایی در مورد زمان نمایش «سلام بمبئی» در نوروز 96 وجود داشته، اما جواد نوروز بیگی تهیه کننده این فیلم به ما می‌گوید که اکران در نوروز یکی از گزینه‌های پیشنهادی شواری صنفی نمایش است.

«سلام بمبئی» جدیدترین ساخته قربان محمد پور که در آن محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و… به ایفای نقش پرداختند، به دلیل موضوع  و اتفاقات آن که در کشور هند می‌گذرد، باعث ایجاد برخی حساسیت‌ها شد. اما با ابتکار تهیه کننده و عوامل  فیلم، «سلام بمبئی» قبل از اکران عمومی برای نمایندگان مجلس و وزیر ارشاد به نمایش درآمد و آنها موافقت ضمنی خود را با اکران عمومی این فیلم اعلام کردند.

اما در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر اکران «سلام بمبئی» در اواخر ماه محرم شنیده می‌شد، برخی از مداحان نسبت به زمان نمایش عمومی فیلم مخالفت کردند و حتی کار را به تهدید نیز کشاندند. بعد از موضع گیری مداحان نسبت به اکران این فیلم، شایعه‌هایی مبنی بر مخالفت حوزه هنری با اکران این فیلم در ماه‌های محرم و صفر هم شنیده شد.

کارگردان فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت که مدیران وزارت ارشاد به دلیل ترس از تهدید‌های برخی مداحان، زمان اکران این فیلم را عقب انداخته‌اند. این در حالی بود که محمدپور پیش‌تر بهترین تاریخ برای نمایش عمومی فیلم‌اش را اکران عید فطر عنوان کرده بود و تلاش داشت تا قبل از جشنواره فجر فیلم خود را اکران کند.

اما جواد نوروز بیگی، تهیه کننده «سلام بمئی» درباره زمان اکران این فیلم با توجه به حاشیه‌هایی که برای آن به وجود آمده، به ما می‌گوید: «هنوز تاریخ دقیق اکران فیلم «سلام بمبئی» مشخص نیست و ما همچنان مشغول مذاکره با شورای صنفی نمایش هستیم و تا زمانی که شورا زمان اکران فیلم را مشخص نکند، ما نمی‌توانیم به طور قطع درباره تاریخ آغاز اکران این فیلم صحبت کنیم.»

اما نوروز بیگی در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل تهدید‌های مداحان زمان اکران «سلام بمبئی» به تعویق افتاده است، پاسخ مستقیم نمی‌دهد:« قرارداد نمایش «سلام بمبئی» در شورای صنفی نمایش هنوز به ثبت نرسیده است. یکی از گزینه‌های ما برای اکران این فیلم، عید نوروز است و ما همچنان با شورای صنفی در حال مذاکره هستیم تا تصمیم نهایی مورد رضایت دو طرف باشد.»


۹۵/۰۷/۰۲
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی