وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


نتیجه بازی ایران و برزیل 1 مهر 95,

خلاصه بازی ایران و برزیل 1 مهر 95,فیلم گلهای بازی ایران و برزیل 1 مهر 95,ترکیب ایران و برزیل 1 مهر 95,برد تاریخی فوتسال ایران از برزیل 1 مهر 95,بازی فوتسال ایران و برزیل 1 مهر 95,فیلم برد ایران از برزیل در جام جهانی فوتسال, فوتسال ایران و برزیل ,خلاصه بازی, ایران,برزیل, فوتسال,جام جهانی فوتسال کلمبیا,نتیجه بازی دیشب ایران برزیل,فیلم خلاصه بازی برد ایران از برزیل,گلهای بازی دیشب ایران و برزیل, فیلم پنالتی بازی فوتسال ایران و برزیل,برد فوتسال ایران از برزیل,فیلم بازی پیروزی فوتسال ایران از برزیل

نتیجه بازی فوتسال ایران و برزیل 1 مهر 95 جام جهانی | فیلم خلاصه و گلها

نتیجه و فیلم خلاصه و گلهای بازی ایران و برزیل : جام جهانی فوتسال در کمبیا


پنجشنبه 1395/7/1 / پخش زنده: از شبکه سه


سوم شدن تیم ملی فوتسال در گروه F جام جهانی 2016 کلمبیا موجب شد آنها در مرحله یک هشتم نهایی حریف برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی که در مرحله گروهی 29 گل به اوکراین، استرالیا و موزامبیک زده بود، شود و سخت‌ترین مسابقه ممکن برای شاگردان ناظم‌الشریعه در انتظار باشد ولی آنها کار غیر ممکن را ممکن کردند و مقابل این تیم پُر افتخار که ستاره‌های مطرحی در اختیار دارد توانستند سه مرتبه بازی‌ای که باخته بودند را مساوی کنند و با نمایش هوشمندانه و بدون اشتباه، بازی را در وقت‌های معمول و اضافی با نتیجه 4 بر 4 خاتمه دهند.


ملی پوشان فوتسال ایران برخلاف سه بازی گروهی که مقابل اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان پُر اشتباه بودند، برابر برزیل به جز دو صحنه که منجر به گل حریف هم شد اشتباه تاثیرگذاری انجام ندادند و این مهم را تا ضربات پنالتی ادامه دادند و با تمرکز بالای خود هر 3 پنالتی را گل کردند تا در مقابل یک پنالتی به تیرک خورده آری سانتوس نسبت به قهرمان جهان برتری پیدا کنند و با حذف این تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.


 مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال


سالن محل بازی: بیسنتناریو بوکارامانگا / ساعت آغاز: 2 بامداد به وقت ایران


داور: آندرج سرنی(چک)، کمیل چتین(ترکیه)، یوری گارسیا سانچز(کلمبیا) و ساسا تومیچ(کرواسی)


 بازیکنان ایران


سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی، فرهاد توکلی و مهدی جاوید


سرمربی: محمد ناظم الشریعه


 بازیکنان برزیل 


تیاگو مندز روشا(گویتا) (GK)، تیاگو د ملو مارینهو(GK)، جیانکارلو راموس رادولفو(جیان) (GK)، آری سانتوس، دیگو هنریکو زوفو، جکسون ون ریل دانکانال، رافائل فرانسا بزرا(رافائل رتو)، لوییس فرناندو کوئلیو سایدل(شوشا)، جفرسون لوئیس کوریا کارپس(جه)، فرناندو ناسیمنتو کوزمه(فرناندینیو)، دیونه الکس ورونزه(باتریا)، الساندرو روزا ویرا(فالکائو)، دیگو هنریک د آبرو آسیس(دیگویینهو) و رودریگو هاردی آرائوژو


سرمربی: سرجیو لوئیز


 ترکیب اولیه ایران


علیرضا صمیمی، محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور


 ترکیب اولیه برزیل


تیاگو د ملو مارینهو، آری سانتوس، دیگو هنریکو زوفو، رافائل رتو و فرناندینهو


 اخطارهای بازی فوتسال ایران و برزیل:


رودریگو(7) - رافائل رتو (24) از برزیل


 حسین طیبی(23) - فرهاد توکلی(36) از ایران 


شرح گلهای بازی فوتسال ایران و برزیل:


ایران 0 - برزیل 1 (دقیقه 9: فالکائو): پاس لاب شوشا از کرنر را فالکائو کاپیتان برزیل با شوت روی پای چپ تبدیل به گل اول مسابقه کرد.


 ایران 0 - برزیل 2 (دقیقه 13: فالکائو): فالکائو با عبور از روی توپ به تیرک اول ایران و مقابل دروازه خالی صمیمی رفت که رودریگو توپ را در اختیار او قرار داد و کاپیتان برزیل دومین گل خود و تیمش را به راحتی با حرکتی تکنیکی به ثمر رساند.


 ایران 1 - برزیل 2 (دقیقه 14: حسین طیبی): توپ‌گیری عالی سنگ‌سفیدی در میانه زمین فرصت را در اختیار طیبی قرار داد که او با پا عوض کردن مقابل دروازه‌بان برزیل و زدن شوت فنی پای چپ گل اول ایران را زد.


 ایران 1 - برزیل 3 (دقیقه 29: دیگویینهو): اشتباه توکلی در مقابل دروازه ایران بهترین فرصت را در اختیار دیگویینهو قرار داد تا این بازیکن با ضربه چیپ سومین گل را برای برزیل به ارمغان بیاورد.


 ایران 2 - برزیل 3 (دقیقه 31: افشین کاظمی): کار خوب طیبی و پاس او را کاظمی با شوت سر ضرب به تور دروازه برزیل چسباند تا دوباره اختلاف به حداقل برسد.


ایران 3 - برزیل 3 (دقیقه 37: علی‌اصغر حسن‌زاده): سیستم پاور پلی(بازی با 5 نفر بدون دروازه بان) ایران کمتر از یک دقیقه نتیجه داد و پس از کار تیمی عالی و تعویض توپ به جناح‌های راست و چپ، اسماعیل‌پور توپ را به محوطه جریمه فرستاد تا حسن‌زاده با شوت پای چپ تماشایی طاق دروازه برزیل را فرو بریزد.


 ایران 3 - برزیل 4 (دقیقه 48: فالکائو): اشتباه حمید احمدی بهترین موقعیت را در اختیار فالکائوی فرصت‌طلب قرار داد تا او چهارمین گل برزیل را بزند و هت‌تریک کند.


 ایران 4 – برزیل 4 (دقیقه 48: محمد کشاورز): ناظم‌الشریعه پس از گل چهارم برزیل از سیستم پاورپلی استفاده کرد که کار او سریع جواب داد و کشاورز که یار پنجم ایران بود موفق شد با ضربه چیپ چشم‌نواز دوباره بازی را به تساوی بکشاند.


نتیجه بازی فوتسال ایران و برزیل 1 مهر 95 جام جهانی | فیلم خلاصه و گلها


 ضربات پنالتی بازی فوتسال ایران و برزیل:


 ایران 0 - برزیل 1 : شوت رودریگو به سمت راست دروازه و خلاف جهت صمیمی تبدیل به گل شد.


ایران 1 - برزیل 1 : ضربه عالی حسن‌زاده به طاق دروازه برزیل تبدیل به گل شد.


ایران 1 - برزیل 1 : پنالتی آری سانتوس به تیرک عمودی سمت راست دروازه ایران برخورد و هدر رفت.


ایران 2 - برزیل 1 : شوت سنگ‌سفیدی به وسط دروازه برزیل گل دوم ایران در پنالتی را به همراه داشت.


ایران 2 - برزیل 2 : فالکائو برخلاف جهت صمیمی توپ را به سمت راست دروازه زد.


ایران 3 - برزیل 2 : اسماعیل‌پور مهم‌ترین پنالتی زندگی خود را به سمت راست دروازه زد تا کار بزرگ ایران تکمیل شود و برزیل از دور رقابت‌ها کنار برود.


 بهترین بازیکن بازی فوتسال ایران و برزیل:


به غیر از دو صحنه که منجر به گل‌های برزیل شد در طول 50 دقیقه بازی تمام بازیکنان ایران بی‌نظیر کار کردند و مقابل بهترین بازیکنان جهان و ابر قدرت فوتسال دنیا سه بار به بازی برگشتند تا ایران به پیروزی بزرگی برسد؛ البته در جمع نفرات ایران باید اشاره کرد علیرضا صمیمی روز فوق‌العاده‌ای داشت و مهم‌ترین عامل برد بود.


 اتفاق ویژه بازی فوتسال ایران و برزیل:


ایران تاکنون 23 بار مقابل برزیل بازی کرده بود که به غیر از دو مسابقه در تمام بازی‌ها شکست داشت اما این بار در یک هشتم نهایی جام جهانی 2016 آنها این طلسم را در ضربات پنالتی شکستند تا با حذف این مدعی قهرمانی به جمع 8 تیم نهایی راه پیدا کنند.


حاشیه های بازی فوتسال ایران و برزیل:


* تیم ملی فوتسال ایران پس از سه بازی در سالن ایوان شهر مدلین به شهر بوکارامانگا سفر کرده تا دیدار برابر برزیل را برگزار کند.


* قدرت بهادری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ایران را همراهی کند.


* محمد طاهری با وجود مصدومیتی که دارد حاضر به بازی شده است.


* نخستین موقعیت جدی ایران دقیقه 5 روی شوت پای چپ طیبی ایجاد شد.


* برزیل نخستین تایم اوت را 8 دقیقه و 41 ثانیه مانده به پایان نیمه اول گرفت.


* 40 ثانیه به پایان نیمه اول ایران پنجمین خطای فنی را مرتکب شد.


* چهار دقیقه مانده به پایان مسابقه ایران با اضافه کردن کشاورز به عنوان دروازه‌بان- بازیکن از سیستم پاور پلی استفاده کرد تا نتیجه را به تساوی بکشاند.


* طیبی یکی از بهترین بازیکنان ایران در این بازی پس از مصدومیتی که چند دقیقه به پایان نیمه دوم دچار آن شد دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.


* تماشاگران حاضر در سالن از بازی ملی پوشان ایران به وجد آمدند و آنها را تشویق می‌کنند.


* محمد کشاورز کاپیتان ایران با بازیکنان صحبت کرد و به آنها روحیه داد تا ضربات پنالتی را با تمرکز بالا بزنند.


نتیجه بازی: ایران 4  برزیل 4  نتیجه پنالتی: ایران 3 برزیل 2

==================


دانلود فیلم خلاصه بازی ایران و برزیل 1مهر 95 یک هشتم نهایی جام جهانی کلمبیا


لینک دانلود        لینک کمکی


==================


منبع:ورزش سه/  


 برچسب ها نتیجه بازی ایران و برزیل 1 مهر 95 , خلاصه بازی ایران و برزیل 1 مهر 95 , فیلم گلهای بازی ایران و برزیل 1 مهر 95 , ترکیب ایران و برزیل 1 مهر 95 , برد تاریخی فوتسال ایران از برزیل 1 مهر 95 , بازی فوتسال ایران و برزیل 1 مهر 95 , فیلم برد ایران از برزیل در جام جهانی فوتسال , فوتسال ایران و برزیل , خلاصه بازی , ایران , برزیل , فوتسال , جام جهانی فوتسال کلمبیا , نتیجه بازی دیشب ایران برزیل , فیلم خلاصه بازی برد ایران از برزیل , گلهای بازی دیشب ایران و برزیل , فیلم پنالتی بازی فوتسال ایران و برزیل , برد فوتسال ایران از برزیل , فیلم بازی پیروزی فوتسال ایران از برزیل ,


۹۵/۰۷/۰۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی