وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل ها و خلاصه
نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امروز دیروز
خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امشب دیشب
دانلود گل های بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امروز امشب
دانلود خلاصه گلها نتیجه نهایی بازی امید ایران و چین 28 دی 94
نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امروز امشب دیشب
نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 امروز امشب دیروز دیشب
نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

بازی های انتخابی المپیک ریو 2016
نتیجه نهایی : امید ایران
 3 - امید چین 2

صعود شاگردان خاکپور / ژاپن حریف مرحله بعد

زمان و مکان بازی امید ایران و ژاپن 
مرحله یک چهارم نهایی
جمعه : 2 بهمن 94 - ساعت 17
ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه قطر


دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94

دانلود گل های بازی امید ایران و چین 28 دی 94
دانلود گل مطهری / دقیقه 38 / امید ایران 1 - امید چین 0
دانلود گل چانگ / دقیقه 40 / امید ایران 1 - امید چین 1
دانلود گل پهلوان / دقیقه 41 / امید ایران 2 - امید چین 1
دانلود سوپرگل ترابی / دقیقه 48 / امید ایران 3 - چین 1

دانلود گل شنگ / دقیقه 70 / امید ایران 3 - امید چین 2

دانلود حواشی بازی امید ایران و چین 28 دی 94
دانلود فیلم ورود بازیکنان امید ایران به ورزشگاه 
دانلود فیلم گرم کردن بازیکنان ایران قبل بازی با چین

نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه امروز

گزارش کامل بازی + حواشی

امیدهای ایران توانستند با پیروزی در برابر چین، صعود خود را از این مرحله رقابت ها مسجل کند و ژاپن را به عنوان حریف خود ببیند.
امیدهای ایران توانستند در سومین بازی خود نیز به پیروزی برسند، آنها که در این بازی 3 بار دروازه حریف را باز کردند دو بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند اما با 3 امتیاز حاصل از آن خود را در مرحله بعد دسدند تا روز جمعه به سراغ ژاپنی ها بروند تا پیروزی در آن بازی به المپیک نزدیک تر شوند.

دور دوم مرحله مقدماتی المپیک ریو 2016 در آسیا، ساعت 20، ورزشگاه عبداله بن خلیفه دوحه 

داور: ایلگیز تانتاشف(ازبکستان) 
کمک ها: سایدوف یاخونگیر (ازبکستان)، دنیه گدارا (سریلانکا)

کارت زرد: لیو بین بین دقیقه 23 از چین؛ چانگ فیا دقیقه 45 از چین؛ کارت زرد: محمدحسین کنعانی دقیقه 55 از ایران


امید ایران:
محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی (71 محسن کریمی)، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی (79 علی کریمی)، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری (62 مهرداد محمدی) 
سرمربی: محمد خاکپور


امید چین: 
می هائولون، جین یانگ، وانگ تونگ، ژانگ یانینگ (65 ژین گان)، ژانگ ژیاوبن، وانگ کومینگ، فنگ گانگ، ژائو یوهائو (46 لیائو لیشنگ)، چانگ فیا، لیو بین بین (46 ژائه پنگفی) و ژانگ یینهو
سرمربی: فو بو


شرح گل:

ایران 1 – چین 0 (دقیقه 38، ارسلان مطهری) : سانتر علیاری جلوی دروازه چینی ها پایین آمد اما دروازه بان و مدافع این تیم در دفع توپ اشتباه کردند تا ارسلان مطهری از شم گلزنی خود استفاده کند و ایران را به گل اول برساند.
ایران 1 – چین 1 (دقیقه 40، چانگ فیا) : خیلی زود و دو دقیقه پس از ملی پوشان ایران، حمله سریعی چینی ها در محوطه جریمه ایران، باعث شد تا چانگ فیا با ضربه روپا پاس هم بازیان خود را به گل تساوی تبدیل کند.
ایران 2 – چین 1 (دقیقه 41، احسان پهلوان) : بازهم یک پاسخ سریع دیگر و این بار از سوی امیدهای کشورمان، تیزهوشی کمندانی و پاس زیبای وی به پهلوان رسید تا او با آرامش و پس از دریبل مدافع روبرویش با ضربه ای فنی و دیدنی دروازه چینی ها را برای بار دوم باز کند.
ایران 3 – چین 1 (دقیقه 48، مهدی ترابی) : ضربه ایستگاهی امیدهای ایران توسط مهدی ترابی به زیباترین شکل به سمت دروازه چین نواخته شد و با برخورد به زیرطاق دروازه حریف، گل سوم ایران را به وجود آورد.
ایران 3 – چین 2 (دقیقه 70، لی شنگ) : پنالتی که علی عبداله زاده به چینی ها داد توسط لی شنگ نواخته شد و در حالی که اخباری جهت توپ را تشخیص داده بود له گل دوم حریف ایران تبدیل شد.


موقعیت خطرناک:

دقیقه 24 – اولین موقعیت خطرناک امیدها در این بازی بالاخره شکل گرفت و پاسکاری زیبای ایرانی ها پشت محوطه چینی ها با خطای بازیکنان این تیم روی ترابی قطع شد، پس از سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی حرکت آکروباتیک کنعانی می توانست دروازه حریف را باز کند اما پس از ضربه او داور به نشانه خطا در سوت خود دمید.
دقیقه 27 – بازهم مهدی ترابی و بازهم از جناح چپ حمله دیگری را ترتیب داد اما پاس خطرناک عرضی وی از جلوی پای مطهری عبور کرد تا این موقعیت خوب از دست امیدهای ما برود.
دقیقه 30 – اولین حمله خطرناک چینی ها هم در این لحظه شکل گرفت و ضربه کرنر بازیکنان این تیم و در ادامه با ضربه سر مهاجم چینی ها دروازه ایران را به سختی تهدید کرد.
دقیقه 37 – پاس به موقع کمندانی، پهلوان را راه انداخت اما ضربه وی ضمن ایجاد خطری جدی روی دروازه چین، با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 39 – یک دقیقه پس از گل، امیدهای ایران بازهم می توانستند به گل برسند اما سانتر خطرناک ترابی توسط دروازه بان چین مهار شد.
دقیقه 63 – حرکت مهدی ترابی که در متن حملات ایران قرار دارد و پاس وی پهلوان را راه انداخت اما ضربه محکم و خطرناک این بازیکن توسط مدافعان چینی بلوکه شد.
دقیقه 73 – محسن کریمی تازه به میدان آمده در نزدیکی های خط عرضی و بیرون از محوطه چینی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را به سمت دروازه این تیم نواخت اما این توپ توسط دروازه بان این تیم مهار شد.
دقیقه 74 – مهرداد محمدی توانست از اشتباه مدافع چینی استفاده کند و توپ را از وی برباید و در حالی که با دروازه بان این تیم تک به تک شده بود ضربه خود را به پای وی کوبید تا این موقعیت فوق العاده از دست ایران برود. 
دقیقه 75 – بازهم محسن کریمی بیرون محوطه چینی ها صاحب توپ شد اما شوت وی را گلر چینی ها مهار کرد.

بهترین بازیکن

مهدی ترابی را بدون شک می توان بهترین بازیکن این میدان دانست، ترابی که از اواسط نیمه اول نیز گره تاکتیکی ایران را باز کرده بود هم گل به ثمر رساند و هم توانست در متن تمام حملات ایران(تا زمانی که در میدان حضور داشت) قرار بگیرد، علاوه بر او ارسلان مطهری نیز با شم گلزنی بالای خود بازهم فرصت طلب نشان داد، میلاد کمندانی و احسان پهلوان نیز امروز از خوب های بازی بودند که توانستند بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش بگذارند.

اتفاق ویژه

شاید از این بازی بتوان دو اتفاق ویژه بیرون آورد، یکی تغییرات پیاپی ترکیب تیم ملی امید است که در بازی های مختلف به وجود می آید که با توجه به نزذیک بودن زمان بازی ها و فشردگی آنها تا حدودی منطقی به نظر برسد(البته برخی از تغییرات) و اتفاق دوم نیز حضور شاگردان خاکپور در مرحله بعد این رقابت هاست که بعد از چند دوره، امیدهای ایران خود را در چند قدمی المپیک می بینند و تا آخرین مراحل مقدماتی صعود کردند.

طریقه صعود امیدها به مرحله بعد


در خصوص نحوه صعود تیم ها از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، در صورت تساوی امتیازات تیم ها، بازی رو در روی آنها با یکدیگر تعیین کننده خواهد بود.


اما این اتفاق ممکن است در گروه اول این رقابت ها که تیم امید ایران در آن قرار دارد به گونه ای دیگر اتفاق بیفتد و در نهایت تفاضل گل در این رابطه تعیین کننده باشد. 


در صورت پیروزی تیم سوریه مقابل قطر و برد ایران مقابل چین، سه تیم ایران، قطر و سوریه شش امتیازی خواهند شد و با توجه به اینکه در بازی های رو در رو مقابل یکدیگر صاحب پیروزی شده اند (ایران مقابل سوریه، سوریه مقابل قطر و قطر مقابل ایران) بازی رو در رو نمی تواند تعیین کننده باشد و تفاضل گل و بعد از آن گل زده معیار انتخاب تیم های صعود کننده خواهد بود.

ترکیب امیدها در بازی برابر چین


محمد خاکپور با سیستم ٤-٥-١ در بازی برابر چین حاضر شده و تنها از این بازی برد می خواهد.


تیم ملی ایران دربازی برابر چین ترکیبی متفاوت از دو ترکیب قبلش برای خود می بیند.


با هم ترکیب تیم ملی را بررسی می کنیم:


به مانند دو بازی قبل محمدرضا اخباری دروازه بان تیم است و روزبه چشمی و محمدخسین کنعانی دو مدافع میانی تیم ما هستند.


کنعانی که بازی قبل در پست دفاع راست عملکرد خوبی نداشت به پست تخصصی اش برگشته و دفاع راست تیم امید به مانند بازی اول علی عبدالله زاده است.


رضا علیاری در بازی برابر چین دفاع چپ ایران خواهد بود.


میلاد کمندانی ، شاهین ثاقبی، احسان پهلوان، ماهان رحمانی و مهدی ترابی ٥ هافبک ایران هستند با این تفاوت که رحمانی و کمندانی عقب تر از سه هافبک خلاق دیگر بازی می کنند.


بازهم ارسلان مطهری مهاجم و امید اصلی گلزنی ما خواهد بود.


تیم امید می تواند با بردی شیرین از گروهش صعود کند و به ادامه رقابت ها امیدوارشود.

نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل های بازی و خلاصه امروز

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 - دانلود آهنگ جدید

tafrih30t-rzb.fetros.ir/page-63973.html
Translate this page
5 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94. بازی ,امید ,نتیجه ,خلاصه ,فیلم ,جمعه ,امید ایران ,خلاصه بازی ,نتیجه بازی ,فیلم خلاصه ,بازی امید ...

پیش‌بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و عربستان

https://www.tabnak.ir/.../پیش‌بینی-جلالی-از-نتیجه-د...
Translate this page
11 hours ago - سرمربی تیم فوتبال سایپا نتایج دیدار تیم امید ایران برابر چین و عربستان را پیش بینی کرد.

ترکیب امید ایران در بازی برابر چین - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../ترکیب-امید-ایران-در-...
Translate this page
2 hours ago - محمد خاکپور، 11 بازیکن اصلی منتخب خود را برای رویایی با چینی ها در بازی ...بازی تیم های امید ایران و چین از ساعت 20 به عنوان آخرین بازی این دو ...

نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-امید-ایران-...
Translate this page
38 mins ago - امیدها به دنبال صعود المپیک. گزارش زنده؛ امید ایران 0 - امید چین 0. امیدهایایران در سومین بازی خود از مرحله گروهی مقدماتی المپیک با حریفی دیدار می ...

داور دیدار امید ایران و چین مشخص شد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../داور-دیدار-امید-ایران-و-چین-مشخ...
Translate this page
1 day ago - نام داورانی که بازی تیم ملی امید ایران مقابل چین را قضاوت می‌کنند اعلام شد.

شکست چین، به نفع ایران و قطر :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../شکست-چین،-به-نفع-ایران-و-...
Translate this page
3 days ago - این نتیجه به نفع دو تیم پیروز بازی اول شد و ایران و قطر می توانند این امید را داشته باشند تا در صورت پیروزی در بازی دوم حضور خود را در مرحله بعدی ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم فوتبال امید ایران»

football.ir/news/.../team-football-omid-iran-1387.html
Translate this page
تیم فوتبال ایران فردا دوشنبه در گروه A رقابتهای قهرمنی زیر ۲۳ سال آسیا با چین دیدار می کند.ایران در دو بازی گذشته خود به ترتیب مقابل سوریه و قطر با نتیجه ۲ ...

خبرگزاری تسنیم - قطر با شکست چین بالاتر از ایران ...

www.tasnimnews.com/.../قطر-با-شکست-چین-بالاتر...
Translate this page
6 days ago - تیم فوتبال امید قطر موفق شد در دیدار مقابل چین به پیروزی برسد و بالاتر ... هم رفتند که در این بازی قطری‌ها با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند.

زمان و ساعت بازی امید ایران و چین در انتخابی المپیک 2016 ریو

news.jbums.ir/.../زمان-و-ساعت-بازی-امید-ایران-و-چین-د...
Translate this page
3 days ago - نتیجه مسابقات جام کشتی تختی در روز جمعه 25 دی ماه · زمان بازی امید قطر و سوریه هم گروه های ایران در انتخابی المپیک 2016 » ...

شکست تیم فوتبال امید ایران برابر قطر/ آغاز نگرانی‌های ۴۰ ...

www.mehrnews.com/.../شکست-ت...
Translate this page
Mehr News Agency
3 days ago - تیم امید ایران با ۳ امتیاز باید منتظر دیدار با چین باشد. تیم امید سوریه هم که روز جمعه چین را شکست داده بود ۳ امتیازی است. چین هم که بازی اول را به ...

پیش بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و ... - قطره

www.ghatreh.com/.../پیش-بینی-جلالی-نتیجه-دیدار-...
Translate this page
12 hours ago - سرمربی تیم فوتبال سایپا نتایج دیدار تیم امید ایران برابر چین و عربستان را پیش بینی کرد. -کلید واژه ها: پیش بینی -

اقدام جالب سرمربی تیم ملی امید قطر پس از بازی با ایران+عکس

90tv.ir/.../اقدام-جالب-سرمربی-تیم-ملی-امید-قطر-پس-ا...
Translate this page
3 days ago - سرمربی تیم فوتبال قطر پس از دیدار تیمش مقابل ایران به سمت ... فارس، تیم ملی امید ایران امشب در دیدار مقابل قطر با نتیجه دو بر یک شکست خورد. .... خاکپور: با برد مقابل چین از گروه‌مان صعود می‌کنیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم ...

اعلام ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با چین ...

www.mehrnews.com/.../اعلام-ترک...
Translate this page
Mehr News Agency
2 hours ago - ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با چین در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد که بر این اساس برادران محمدی نیمکت ...

تیم فوتبال امید ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...

www.mehrnews.com/.../تیم+فوت...
Translate this page
Mehr News Agency
سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال سوریه گفت: نتیجه بازی ایران و قطر عادلانه نبود. ... سرمربی پیشین تیم‌های ملی عراق و چین با تاکید بر اینکه تیم فوتبال امید ...

سبد بلاگ | دانلود بازی امید ایران و چین المپیک ریو 2016

axbazigaran.sabad-blog.ir/page-7327.html
Translate this page
دانلود خلاصه بازی امید ایران و سوریه (انتخابی المپیک ریو). انتخابی المپیک آسیا - ریو 2016.نتیجه بازی : ایران 2-0 سوریه. دانلود ویدئو ... بازی ایران - چین (انتخابی ...

امید ایران 2 - 0 امید سوریه / پیروزی قدرتمندانه شاگردان خاکپور

www.asriran.com › صفحه نخست  ورزشی
Translate this page
6 days ago - ایران با پیروزی 2 گله به صدرجدول رفت و منتظر خواهد ماند تا نتیجه بازی قطر وچین هم مشخص شود. ایران روز جمعه مقابل قطر بازی می کند و تکلیف ...

چشم امید فوتبال ایران - حمایت

www.hemayatonline.ir/mobile/detail/10599
Translate this page
20 hours ago - ولی این احتمال وجود دارد که نتایج دیگری به دست آید و مثلاً تیم امید ایرانمقابل چین پیروز نشده و به مساوی دست یابد. در اینجا بازهم نتیجه بازی ...

تیم ملی فوتبال ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../تیم_ملی...
Translate this page
Persian Wikipedia
ایران در مجموع دو بازی با نتیجه ۲–۱ شکست خورد و نتوانست به جام جهانی صعود کند. .... در مر حله نیمه نهایی تیم ایران به مصاف چین رفت که این بازی در وقت‌های قانونی ...

دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران عمان نتیجه

www.yooz.ir/sport/?...دیدار%20تیم%20ملی%20فوت...
Translate this page
وبسایت رسمی برنامه نود - نام داورانی که بازی تیم ملی امید ایران مقابل چین را قضاوت می‌کنند اعلام شد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال امید ...

شیوه بازی تیم امید با قطر اشتباه بود/ مقابل چین نتیجه ...

ilyarkhabar.ir/.../شیوه-بازی-تیم-امید-با-قطر-اشتباه-...
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص سرنوشت تیم امید ایران در بازی برابر چین گفت: به نظرم برابر چین می توانیم موفق عمل کنیم و به مرحله بعد راه یابیم.

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 - دانلود آهنگ جدید

tafrih30t-rzb.fetros.ir/page-63973.html
Translate this page
5 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94. بازی ,امید ,نتیجه ,خلاصه ,فیلم ,جمعه ,امید ایران ,خلاصه بازی ,نتیجه بازی ,فیلم خلاصه ,بازی امید ...

90tv.ir :: خلاصه بازی: امید ایران 6 - 0 امید افغانستان (مقدماتی ...

90tv.ir/.../خلاصه-بازی-امید-ایران-6-0-امید-افغانستان-م...
Translate this page
خلاصه بازی: امید ایران ۶ - ۰ امید افغانستان (مقدماتی المپیک ریو). ۲۸۷۱۶ .... گفتگو با سرپرست تیم ملی امید پیش از دیدار با چین ۱۵ دقیقه پیش. خلاصه بازی: فاینورد ...

90tv.ir :: خلاصه بازی: امید ایران 1 - 2 امید عربستان (مقدماتی ...

90tv.ir/.../خلاصه-بازی-امید-ایران-1-2-امید-عربستان-م...
Translate this page
خلاصه بازی: امید ایران ۱ - ۲ امید عربستان (مقدماتی المپیک ریو). ۸۷۸۷. ایران · داخلی .... پیش بازی امید ایران و امید چین ۱۳ ساعت پیش. خلاصه بازی: رئال مادرید 5-1 ...

داور دیدار امید ایران و چین مشخص شد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../داور-دیدار-امید-ایران-و-چین-مشخ...
Translate this page
1 day ago - نام داورانی که بازی تیم ملی امید ایران مقابل چین را قضاوت می‌کنند اعلام شد. ... سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری اسامی داوران دیدار ایران و چین را اعلام کرد. بدین ترتیب داور وسط ایلگیز ... چلسی 3-3 اورتون (خلاصه بازی).

1Varzesh | سایت 1 ورزش - خلاصه بازی؛ امید ایران 5-0 امید نپال

www.1varzesh.com/.../iran/.../14046-خلاصه-بازی؛-امی...
Translate this page
هفته اول دور گروهی مقدماتی المپیک / زیر 23 سال آسیا (امید). دانـلـــــــــــود. دوشنبه 3 فروردین ۱۳۹۴. امید ایران ۵-۰ امید نپال. شهر: تهران. ورزشگاه: آزادی. گل‌ها: ارسلان مطهری ...

پیش بازی امید ایران و امید چین - خبرگزاری تماشاگر

www.tamashagar.com/.../پیش-بازی-امید-ایران-و-امید-...
Translate this page
11 hours ago - خلاصه رویداد. رویدادهای ورزشی ایران و جهان ... پیش بازی امید ایران و امید چین. انتخابی المپیک ریو ... اخبار مرتبط. پیاده روی صبحگاهی تیم ملی امید.

سبد بلاگ | دانلود بازی امید ایران و چین المپیک ریو 2016

axbazigaran.sabad-blog.ir/page-7327.html
Translate this page
2 days ago - دانلود خلاصه بازی امید ایران و سوریه (انتخابی المپیک ریو . ... بازی ایران چین. تاریخ ارسال: سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت ... Jan 4, 2016 - ساعت بازی های ...

خلاصه بازی امید ایران و امید سوریه امروز سه شنبه 22 دی 94 - خبرده

khabarde.nasrblog.com/.../خلاصه-بازی-امید-ایران-و-ام...
Translate this page
6 days ago - بازی ایران چین. تاریخ ارسال: سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 17:49 | چاپ مطلب نظر ... دیدار تیم های ملی امید ایران و سوریه از ساعت 17 امروز سه شنبه (22 ...

کاپ | خلاصه بازی؛ امید ایران ( 2 ) - امید سوریه ( 0 ) / ویدیو

cup.ir/sport/.../خلاصه-بازی؛-امید-ایران-2--امید.../96075
Translate this page
6 days ago - برچسب ها: خلاصه بازی، امید ایران، امید سوریه، انتخابی المپیک ... احمد علاءالدین؛ امید قطر ( 1 ) - امید ایران ( 0 ) / ویدیو · خلاصه بازی؛ چین ( 1 ) - سوریه ...

اعلام ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با چین

footballitarin.com/link_page.php?id=274771
Translate this page
1 hour ago - ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با چین در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد که بر این اساس برادران محمدی نیمکت ...

خلاصه بازی تیم ملی امید ایران و چین Iran Football ... - Facebook

https://nl-nl.facebook.com/IranFootball/.../773853669...
Translate this page
خلاصه بازی تیم ملی امید ایران و چین Iran Football Magazine مجله فوتبال ایران.

زمان و ساعت پخش زنده بازی ایران - چین (انتخابی المپیک ریو ...

varzeshonline.blogsky.com/.../زمان-و-ساعت-پخش-زنده-...
Translate this page
2 days ago - برچسب‌ها: پخش زنده فوتبال امشب، زمان بازی ایران و چین، بازی ایران و چین، ... دانلود خلاصه بازی امید ایران و قطر در انتخابی المپیک ریو · نتیجه بازی ...

بازی امید ایران و قطر با قضاوت داوران مالزیایی و کره ای ...

varzeshonline.blogsky.com/.../بازی-امید-ایران-و-قطر-...
Translate this page
4 days ago - ... اردن – ویتنام. داور: ما نینگ (چین) ، کمک ها: وانگ دینگ (چین) هیو مین یو (چین تایپه) ... دانلود خلاصه بازی امید ایران و قطر در انتخابی المپیک ریو.

نتیجه بازی امید ایران و قطر 25 دی 94 + دانلود گل های بازی و ...

libarshad1388.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-امید-ایران-...
Translate this page
3 days ago - دانلود گلها خلاصه و نتیجه نهایی بازی ایران و قطر 25 دی 94 امروز دیروز ... فیلم گل علی کریمی؛ بازی امید قطر و ایران ..... چین, 3-1, سوریه, 17:00. قطر ...

Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

sporttv.ir/
Translate this page
گزارش لحظه به لحظه؛ امید ایران 0 - 0 امید چین ... ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۸:۳۴دیدار محصص با مایلی کهن و خاکپور در آستانه بازی چین (عکس); ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۸:۳۰ورمزیار: رضا با مردنش ...

خلاصه بازی : سوریه ۳ - ۱ چین ( هم گروه ایران ) - رسانه ی خبری ...

aparat.rasanetv.ir/page-724305.html
Translate this page
2 days ago - کاپ خلاصه بازی؛ امید ایران ( 2 ) امید سوریه ( 0 ) / ویدیو4 روز پیش : خلاصه بازی، امید ایران، امید سوریه، انتخابی المپیک دیدارهای خاطره انگیز ...

جهان نیوز - فیلم / خلاصه بازی امید ایران و سوریه

jahannews.com/vdcfxedjcw6dvma.igiw.html
Translate this page
6 days ago - برتری امیدهای قطر مقابل چین ... فیلم / خلاصه بازی امید ایران و سوریه. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ... توقف تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا ...

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران قطر جمعه 25 دی 94

javuni.ir/news/17576
Translate this page
1 day ago - نتیجه امید ایران قطر جمعه 25 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران قطر ... به مرحله بعد صحبت کنند دیداری که در مقابل چین نیمه جان برگزار خواهد شد.

پیش بازی امید ایران و امید چین - آخرین اخبار ایران و جهان

khabar724.ir/1394/.../پیش-بازی-امید-ایران-و-امید-چی...
Translate this page
10 hours ago - خلاصه رویداد. رویدادهای ورزشی ایران و جهان · برنامه های ورزشی دیگران · استودیو · نوستالژی; ورزش‌ها. کانال ویدیویی فوتبال ایران · کانال ویدیویی ...

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و امید قطر امروز جمعه 25 دی 94 ...

tabarok1.blog.ir/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-امید-ایران-و-ا...
Translate this page
3 days ago - نتیجه بازی امروز جمعه امید ایران و امید قطر دانلود خلاصه بازی امید ایران و امید ...چین راست نویس لینک متن به آدرس حذف لینک مشاهده کد حذف فرمت متن ...

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 - دانلود آهنگ جدید

tafrih30t-rzb.fetros.ir/page-63973.html
Translate this page
5 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94. بازی ,امید ,نتیجه ,خلاصه ,فیلم ,جمعه ,امید ایران ,خلاصه بازی ,نتیجه بازی ,فیلم خلاصه ,بازی امید ...

نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../نتیجه-بازی-امید-ا...
Translate this page
نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 ... گزارش زنده؛ امید ایران 0 - امید چین 0 ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:12 | چاپ مطلب. نظرات (0). برای نمایش ...

ترکیب امید ایران در بازی برابر چین - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../ترکیب-امید-ایرا...
Translate this page
بازی تیم های امید ایران و چین از ساعت 20 به عنوان آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی المپیک ریو برگزار ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 19:05 | چاپ مطلب.

ترکیب تیم ملی امید ایران برابر چین امروز دوشنبه 28 دی 94

khabarde.nasrblog.com/.../ترکیب-تیم-ملی-امید-ایرا...
Translate this page
2 hours ago - ترکیب تیم ملی امید ایران برابر چین امروز دوشنبه 28 دی 94 ... بازی تیم هایامید ایران و چین از ساعت 20 به عنوان آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی المپیک ریو ..... پیش‌بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و عربستان.

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94

ir98download.rozblog.com/.../پخش-زنده-بازی-ایران-و...
Translate this page
11 hours ago - پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94,پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی94,دانلود با ... هافبک تیم امید گفت: هم قسم شده ایم که در بازی با چین باخت به قطر را جبران کنیم. ... پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر 25 دی 94.

دانلود گل های بازی ایران و چین دوشنبه 28 دی 94

ir98download.rozblog.com/.../دانلود-گل-های-بازی-ایرا...
Translate this page
6 hours ago - پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - دانلود با لینک مستقیم . ... ۳ روز پیش -نتیجه بازی امید ایران و قطر 25 دی 94 + دانلود گل های بازی و .

زمان و ساعت بازی امید ایران و چین در انتخابی المپیک 2016 ریو

news.jbums.ir/.../زمان-و-ساعت-بازی-امید-ایران-و-چین-د...
Translate this page
3 days ago - نتیجه مسابقات جام کشتی تختی در روز جمعه 25 دی ماه · زمان بازی امید قطر و سوریه هم گروه های ایران در انتخابی المپیک 2016 » ... به گزارش سایت خبری جیبامز تیم هایامید ایران و چین در دوشنبه 28 دی 94 از ساعت 20:00 به مصاف هم خواهند ...

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - سایت تفریحی و بروز

pop-music.biz/.../پخش-زنده-بازی-ایران-و-چین-28-دی-...
Translate this page
10 hours ago - هافبک تیم امید گفت: هم قسم شده ایم که در بازی با چین باخت به قطر را جبران کنیم. ... پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر ۲۵ دی ۹۴.

پخش انلاین بازی ایران و چین 28 دی 94

sarbehava.ir/1394/10/28/3561
Translate this page
۳ روز پیش - نتیجه بازی امید ایران و قطر 25 دی 94 + دانلود گل های بازی و . ..... ISN - تیم فوتبال امید قطر بازی باخته مقابل چین در مسابقات قهرمانی آسیا و .

برنامه بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../برنامه-بازی‌های-تیم-امید-در-انت...
Translate this page
Jan 4, 2016 - ساعت بازی های تیم امید ایران در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو اعلام شد. ... ایران  چین / دوشنبه 28 دی ساعت 19:00 به وقت ایران ... کند، دیداری که فروردین سال جاری در تهران برگزار شد و ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

پیش بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و ... - قطره

www.ghatreh.com/.../پیش-بینی-جلالی-نتیجه-دیدار-...
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال سایپا نتایج دیدار تیم امید ایران برابر چین و عربستان را پیش بینی کرد. -کلید واژه ها: ... دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 09:302016-01-18ورزشی ...

پیش بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و ... - قطره

www.ghatreh.com/.../پیش-بینی-جلالی-نتیجه-دیدار-...
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال سایپا نتایج دیدار تیم امید ایران برابر چین و عربستان را پیش بینی کرد. - به گزارش ... دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 09:322016-01-18ورزشی ...

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94

sarbehava.ir/1394/10/28/3560
Translate this page
... ساعت: 20:00. رقابت‌های راهیابی…,پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94,انجمن تفریحی. ... ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۰۹:۵۱ویسی برای تماشای بازی تیم امید- چین به قطر رفت; ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ . ... ۳ روز پیش - پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر 25 دی 94 .

سبد بلاگ | دانلود بازی امید ایران و چین المپیک ریو 2016

axbazigaran.sabad-blog.ir/page-7327.html
Translate this page
نتیجه بازی امید چین و قطر در سه شنبه 22 دی 94 | سایر رسانه ها . ... دی 94 · دانلود فیلم گل های بازی امید ایران و سوریه در انتخابی المپیک 2016 . ..... راهیابی به المپیک ریو 2016 : زمان و ساعت دقیق بازی ایران و چین دوشنبه 1394/10/28 ساعت: 20:00.

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94

www.sar3damusic.ir/post/1377
Translate this page
11 hours ago - هافبک تیم امید گفت: هم قسم شده ایم که در بازی با چین باخت به قطر را جبران کنیم. ... پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر 25 دی 94.

تیم ملی امید ایران - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/346/تیم-ملی-امید-ایران
Translate this page
ایران-چین ، روز پایانی مرحله گروهی رقابت‌های زیر 23 سال آسیا، دوشنبه 28 دی ماه 1394، ساعت 20:00، ورزشگاه عبدا. ... چشم‌انتظار بودیم تیم امید در بازی با قطر با همان ترکیب بازی با سوریه وارد میدان شود ... نتیجه تیم‌ ملی امید در شروع امیدوار‌کننده بود.

1Varzesh | سایت 1 ورزش - خلاصه بازی؛ امید ایران 5-0 امید نپال

www.1varzesh.com/.../iran/.../14046-خلاصه-بازی؛-امی...
Translate this page
یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ ..... خلاصه بازی؛ امید ایران 5-0 امید نپال. هفته اول دور گروهی مقدماتی المپیک / زیر 23 سال آسیا (امید) ... امید ایران ۵-۰ امید نپال ... 28. 7. تراکتورسازی. 17. 26. 8. نفت. 17. 25. 9. سپاهان. 17. 24. 10. گسترش. 17. 22 ... امید چین 20:00 پخش زنده تلویزیون شبکه 3 سیما قهرمانی زیر 23 سال آسیا / مقدماتی المپیک - دور سوم ...

ایسنا - اعلام برنامه بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک

www.isna.ir/.../اعلام-برنامه-بازی-های-تیم-امید-در-انتخا...
Translate this page
Jan 4, 2016 - ساعت بازی های تیم امید ایران در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو اعلام شد. ... ایران  چین / دوشنبه 28 دی ساعت 19:00 به وقت ایران ... کند، دیداری که فروردین سال جاری در تهران برگزار شد و ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران قطر جمعه 25 دی 94

javuni.ir/news/17576
Translate this page
1 day ago - نتیجه امید ایران قطر جمعه 25 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران قطر جمعه 25 دی 94, فیلم ... و سپس از صعود به مرحله بعد صحبت کنند دیداری که در مقابل چین نیمه جان برگزار خواهد شد. ..... پیشخوان روزنامه های ورزشی دوشنبه 28 دی 94 ...

ورزشی - ettelaat newspaper

www.ettelaat.com/new/index.asp?code...
Translate this page
Ettela'at
... برگزار شد مقابل تیم پیکان قرار گرفت و موفق شد در این مسابقه با نتیجه ? ... دوشنبه 28 دی 1394) - هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال با رقابت بالانشینان ... دوشنبه 28 دی 1394) - تیمامید فوتبال ایران در سومین دیدار خود امشب به مصاف تیم چین می ... در این گروه قطر با 6 امتیازاز دو بازی در رتبه اول قراردارد و ایران با سه امتیاز و ...

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 - دانلود آهنگ جدید

tafrih30t-rzb.fetros.ir/page-63973.html
Translate this page
5 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94. بازی ,امید ,نتیجه ,خلاصه ,فیلم ,جمعه ,امید ایران ,خلاصه بازی ,نتیجه بازی ,فیلم خلاصه ,بازی امید ...

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - دانلود با لینک مستقیم و ...

ir98download.rozblog.com/.../پخش-زنده-بازی-ایران-و...
Translate this page
11 hours ago - پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94,پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی94,دانلود با ... پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر 25 دی 94.

ترکیب امید ایران در بازی برابر چین - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../ترکیب-امید-ایرا...
Translate this page
بازی تیم های امید ایران و چین از ساعت 20 به عنوان آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی المپیک ریو برگزار ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 19:05 | چاپ مطلب.

نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../نتیجه-بازی-امید-ا...
Translate this page
نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 ... گزارش زنده؛ امید ایران 0 - امید چین 0 ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:12 | چاپ مطلب. نظرات (0). برای نمایش ...

پخش انلاین بازی ایران و چین 28 دی 94

sarbehava.ir/1394/10/28/3561
Translate this page
۲ ساعت پیش - زمان و ساعت پخش زنده…,پخش انلاین بازی ایران و چین 28 دی 94,انجمن ... ۳ روز پیش - نتیجه بازی امید ایران و قطر 25 دی 94 + دانلود گل های بازی و .

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94

www.sar3damusic.ir/post/1377
Translate this page
11 hours ago - تقریباً ۳۴۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۵ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدزمان و ساعت پخش زنده بازی ایران - چین (انتخابی…, پخش زنده بازی ایران ...

ترکیب تیم ملی امید ایران برابر چین امروز دوشنبه 28 دی 94

khabarde.nasrblog.com/.../ترکیب-تیم-ملی-امید-ایرا...
Translate this page
2 hours ago - پیش‌بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و عربستان. 01:01 ... جلدایران ... پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - سایت تفریحی و بروز.

زمان و ساعت بازی امید ایران و چین در انتخابی المپیک 2016 ریو

news.jbums.ir/.../زمان-و-ساعت-بازی-امید-ایران-و-چین-د...
Translate this page
3 days ago - نتیجه مسابقات جام کشتی تختی در روز جمعه 25 دی ماه ... به گزارش سایت خبری جیبامز تیم های امید ایران و چین در دوشنبه 28 دی 94 از ساعت 20:00 به ...

برنامه بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../برنامه-بازی‌های-تیم-امید-در-انت...
Translate this page
Jan 4, 2016 - ساعت بازی های تیم امید ایران در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو اعلام شد. ... ایران  چین / دوشنبه 28 دی ساعت 19:00 به وقت ایران ... کند، دیداری که فروردین سال جاری در تهران برگزار شد و ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

اخبار هندبال - قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/handballl-هندبال/0/20
Translate this page
تماشاگر - ورزشی - 1 ساعت پیش - دوشنبه 28 دی 1394، ساعت 14:37 - - 29865751 ... حال برگزاری است مقابل عربستان قرار گرفت و بازی را با نتیجه [&] - به گزارش .... در ادامه رقابت های قهرمانی هندبال آسیا تیم ملی ایران باید فردا مقابل چین به میدان برود ...

نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 - دانلود آهنگ جدید

tafrih30t-rzb.fetros.ir/page-63973.html
Translate this page
5 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94. بازی ,امید ,نتیجه ,خلاصه ,فیلم ,جمعه ,امید ایران ,خلاصه بازی ,نتیجه بازی ,فیلم خلاصه ,بازی امید ...

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - دانلود با لینک مستقیم و ...

ir98download.rozblog.com/.../پخش-زنده-بازی-ایران-و...
Translate this page
11 hours ago - پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94,پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی94,دانلود با ... پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه بازی ایران قطر 25 دی 94.

ترکیب امید ایران در بازی برابر چین - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../ترکیب-امید-ایرا...
Translate this page
بازی تیم های امید ایران و چین از ساعت 20 به عنوان آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی المپیک ریو برگزار ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 19:05 | چاپ مطلب.

نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 - نتایج زنده | اخبار ...

varzeshonline.blogsky.com/.../28/.../نتیجه-بازی-امید-ا...
Translate this page
نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 ... گزارش زنده؛ امید ایران 0 - امید چین 0 ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:12 | چاپ مطلب. نظرات (0). برای نمایش ...

پخش انلاین بازی ایران و چین 28 دی 94

sarbehava.ir/1394/10/28/3561
Translate this page
۲ ساعت پیش - زمان و ساعت پخش زنده…,پخش انلاین بازی ایران و چین 28 دی 94,انجمن ... ۳ روز پیش - نتیجه بازی امید ایران و قطر 25 دی 94 + دانلود گل های بازی و .

پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94

www.sar3damusic.ir/post/1377
Translate this page
11 hours ago - تقریباً ۳۴۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۵ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدزمان و ساعت پخش زنده بازی ایران - چین (انتخابی…, پخش زنده بازی ایران ...

ترکیب تیم ملی امید ایران برابر چین امروز دوشنبه 28 دی 94

khabarde.nasrblog.com/.../ترکیب-تیم-ملی-امید-ایرا...
Translate this page
2 hours ago - پیش‌بینی جلالی از نتیجه دیدار امید ایران برابر چین و عربستان. 01:01 ... جلدایران ... پخش زنده بازی ایران و چین 28 دی 94 - سایت تفریحی و بروز.

زمان و ساعت بازی امید ایران و چین در انتخابی المپیک 2016 ریو

news.jbums.ir/.../زمان-و-ساعت-بازی-امید-ایران-و-چین-د...
Translate this page
3 days ago - نتیجه مسابقات جام کشتی تختی در روز جمعه 25 دی ماه ... به گزارش سایت خبری جیبامز تیم های امید ایران و چین در دوشنبه 28 دی 94 از ساعت 20:00 به ...

برنامه بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../برنامه-بازی‌های-تیم-امید-در-انت...
Translate this page
Jan 4, 2016 - ساعت بازی های تیم امید ایران در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو اعلام شد. ... ایران  چین / دوشنبه 28 دی ساعت 19:00 به وقت ایران ... کند، دیداری که فروردین سال جاری در تهران برگزار شد و ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

اخبار هندبال - قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/handballl-هندبال/0/20
Translate this page
تماشاگر - ورزشی - 1 ساعت پیش - دوشنبه 28 دی 1394، ساعت 14:37 - - 29865751 ... حال برگزاری است مقابل عربستان قرار گرفت و بازی را با نتیجه [&] - به گزارش .... در ادامه رقابت های قهرمانی هندبال آسیا تیم ملی ایران باید فردا مقابل چین به میدان برود ...

فیلم/ خلاصه و گلهای دیدار ایران - سوئد - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../فیلم-خلاصه-و-گلهای-دیدار-ا...
Translate this page
سوئد 3 - ایران 1. ... اعتماد به نفس سرمربی چین برای بازی با ایران · آب و هوا - تهران. صاف. رطوبت : ۵۷ درصد ... فیلم/ خلاصه و گلهای دیدار ایران - سوئد. سوئد 3 - ایران 1.

نتایج زنده لیگ برتر, نتایج زنده فوتبال ایران و جهان - خبر پو

khabarpu.com/pu/varzesh-pu/livescore.htm
Translate this page
مشاهده آنلاین نتایج زنده لیگ برتر فوتبال ایران و کشورهای معتبر اروپایی, سایت نتایج زنده فوتبالایران و ... جم پو,خرید جم کلش اف کلنز ارزان,خرید جم بازی clash of clans ... ۱۶:۰۰. بسکتبال لیگ برتر از شبکه سه. دوشنبه ۲۸ دی. ایران. -. چین. ۲۰:۰۰.

اخبار فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران [ www.Iritf.org.ir ]

www.iritf.org.ir/newsf.asp
Translate this page
دوشنبه 28 دی 1394 - 14:05 .... با توجه به اینکه تکواندو (کیوروگی) در برنامه بازی های پارالمپیک 2020 قرار ... خدابخشی بهترین بازیکن و ایران بهترین تیم جهان شد ...

پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران | پوشش خبری لیگ برتر 94

volleyballiran.com/
Translate this page
28 دی 1394, 13:23 ... والیبال ایران: تیم والیبال پیکان تهران در دیدار نزدیک و تماشایی با نتیجه3 بر 2 از سد سایپا گذشت و پیروز دربی پایتخت لقب گرفت.

نتایج زنده مسابقات فوتبال - توپ 90

www.top90.ir/livescore
Translate this page

لیگ برتر انگلیس - هفته 22. شبکه سه. 22:30. بارسلونا - اتلتیک بیلبائو. لالیگا اسپانیا - هفته 20. دوشنبه، 28 دی 1394. شبکه سه. 20:00. امید ایران - امید چین.

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

collections.rozblog.com/.../نتیجه-و-فیلم-خلاصه-باز...
Translate this page

2 mins ago - نتیجه امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, بازی…,نتیجه و فیلم خلاصه ...

نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل های بازی و ...

libarshad1388.blogsky.com/.../بازی-امید-ایران-و-چین-...
Translate this page

9 mins ago - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94 گزارش زنده :امید ایران 3 - امید چین 1 دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 ...

نتیجه بازی ایران و چین 28 دی 94 - دانلود رایگان با لینک ...

new4news.rozblog.com/.../نتیجه-بازی-ایران-و-چین-2...
Translate this page
9 mins ago - 8 hours ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران قطر جمعه 25 دی 94 sarbehava.ir/1394/10/25/3342 نتیجه .

نتیجه بازی ایران و چین 28 دی 94

www.sar3damusic.ir/post/1399
Translate this page
28 mins ago - About 1310000 results (0.77 seconds) Search Resultsنتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94tafrih30t.rozblog.com/post/119Translate this page8 hours ago ...

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران چین دوشنبه ۲۸ دی ۹۴

www.fastcamp.ir/.../28/نتیجه-و-فیلم-خلاصه-بازی-گ...
Translate this page
6 mins ago - نتیجه امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران چین دوشنبه28 دی 94, فیلم گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, بازی امید ایران چین 28.

نتیجه زنده مسابقات انتخابی المپیک/ ایران 3 - چین یک

www.mizanonline.ir/.../نتیجه-زنده-مسابقات-انتخابی-...
Translate this page
30 mins ago - تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک 2016 به مصاف چین رفته که این دیدار در نیمه دوم در جریان است. ... کد خبر: 123581. تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 20:03. ارسال · چاپ · ذخیره ... در ادامه توپ به مدافع تیم حریف برخورد کرد و ارسلان مطهری با فرصت‌طلبی گل اول بازی را به ثمر رساند. دقیقه 39 (گل): ...

گزارش زنده؛ امید ایران 3 - امید چین 1 :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-امید-ایران-3-امید-...
Translate this page

36 mins ago - امیدهای ایران در سومین بازی خود از مرحله گروهی مقدماتی المپیک با حریفی دیدار می کنند ... دوشنبه 28 دی21:05 ... کد خبر: 1297700/24 زمان: 19:56 1394/10/28 بازدید: 18,528 ... ایران 1 – چین 0 (دقیقه 38، ارسلان مطهری) : سانتر علیاری جلوی دروازهچینی ها ...

خلاصه و نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل های باز

gianonline.parsiblog.com/.../خلاصه+و+نتیجه+بازی+ام...
Translate this page

6 mins ago - منبع»:libarshad1388.blogsky.com/ نتیجه بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94 امروز امشب دیروز دیشب نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

نتیجه بازی امید ایران و چین در انتخابی المپیک 2016 ریو ...

news.jbums.ir/.../نتیجه-بازی-امید-ایران-و-چین-در-انت...
Translate this page

42 mins ago - نتیجه بازی امید قطر و سوریه هم گروه های ایران در انتخابی المپیک 2016 ریو ... به گزارش سایت خبری جیبامز تیم های ایران و چین از ساعت 20:00 به ...


نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

news99.blog.ir/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-و-گل-های-...
Translate this page
5 mins ago - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94 نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 1394 نتیجه امید ایران چیندوشنبه ...

نتیجه امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94 - یک پاتوق

1patogh.ir/tag/نتیجه-امید-ایران-چین-دوشنبه-28-دی-94
Translate this page
21 mins ago - نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران چین دوشنبه ۲۸ دی ۹۴. بازدید: 1 views; دسته ... کارت زرد: لیو بین بین دقیقه ۲۳ از چین؛ چانگ فیا دقیقه ۴۵ از چین. امید ایران:.

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

patogh.rozblog.com/post/1878
Translate this page
33 mins ago - نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود گل ها و خلاصه نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امروز دیروز خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 امشب…,نتیجه و ...

روزنامه ابتکار - عملیات صعود از دیوار چین

ebtekarnews.com/index.php?newsid=32348
Translate this page
36 mins ago - شاگردان محمد خاکپور 18 ژانویه (28 دی ماه) ساعت 20 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به ... تیم امید فوتبال ایران که دو بازی قبلی خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد (السد) قطر به ... صعود تیم امید علاوه بر نتیجه بازی با چین، به نتیجه دیدار سوریه با قطر هم ...

ترابی بهترین بازیکن دیدار امید ایران و چین شب دوشنبه 28 ...

khabarche.ir/.../ترابی-بهترین-بازیکن-دیدار-امید-ای...
Translate this page
9 mins ago - بازیکن چین شب دوشنبه بیست و هشتم دی ماه 1394 خبر ترابی بهترین بازیکن ... فارس، تیم ملی امید ایران موفق شد با نتیجه سه بر دو امیدهای چین را شکست دهند و به ...

یوز - آخرین اخبار ایران ٣ امید چین ٢

yooz.ir/news/?...ایران%20٣%20امید%20چین%20٢
Translate this page
17 mins ago - متاورزش- تیم‌های امید ایران و چین از دور سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌‌های انتخابی المپیک و از ساعت 20 امشب ... در سومین بازی خود از گروه دو برابر چین به میدان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید. 22:02 - 1394 دوشنبه 28 دی.

پیروزی 3 بر 2 امیدها برابر چین/ مسیر المپیک ایران از ژاپن ...

khabaronline.ir/detail/500771/sport/iran-soccer
Translate this page

44 mins ago - تیم ملی امید ایران که در بازی با قطر ، شکستی با نتیجه نزدیک را تجربه کردند، در بازی با چین با تمام توان به سمت صعود به المپیک پیش رفتند.

نتیجه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 + دانلود خلاصه 3-2 و گل ...

newclip.blog.ir/.../نتیجه-بازی-امید-ایران-و-چین-28-دی...
Translate this page

2 mins ago - نتیجه امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, بازی نتیجه ...

بازی امید ایران چین 28 دی 94 - کلکسیون

collections.rozblog.com/.../بازی-امید-ایران-چین-28-دی...
Translate this page
3 mins ago - نتیجه امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, فیلم خلاصه بازی امید ایران چین دوشنبه28 دی 94, فیلم گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94, بازی…,بازی امید ایران چین 28 دی ...

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94

tafrihy.net/.../3380-نتیجه+و+فیلم+خلاصه+بازی+گل‌ها... - Translate this page
7 mins ago - 8 ساعت قبل 28 دی 94 نتیجه و فیلم خلاصه بازی گلهای امید ایران قطر جمعه 25 دی 94 و ساعت بازی های بعدی: جمعه 25 دی ، ایران - قطر ، ساعت 19، دوشنبه 28 دی نتیجه ...

نتیجه بازی تیم امید ایران و امید چین :: سهام داران

tabarok1.blog.ir/.../نتیجه%20بازی%20تیم%20امید%...
Translate this page
44 mins ago - نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تیم امید ایران و امید چین امروز دوشنبه 28 دی 94. ۲۸ دی۹۴. نتیجه بازی تیم امید ایران و امید چین. خلاصه بازی تیم امید ایران و امید چین.

فیلم خلاصه بازی امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94 | دانلود ...

model2016-photo.ir/.../فیلم-خلاصه-بازی-امید-ایران-چ...
Translate this page
21 mins ago - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 tafrih30t.rozblog.com/post/119 ۱۰ ساعت پیش - نتیجه و خلاصه بازی امید ایران و چین 28 دی 94 نتیجه و فیلم خلاصه ...

دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین (28دیماه94) - جنجال ها

janjalha.ir › سرگرمی
Translate this page
13 mins ago - خانه / سرگرمی / دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین (28دیماه94) ... نتیجه بازی : ایران 3-2 چین ... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های امید ایران چین دوشنبه 28 دی 94.

دانلود خلاصه بازی ایران چین - نتایج زنده | اخبار فوتبال

varzeshonline.blogsky.com/.../دانلود-خلاصه-بازی-ایرا...
Translate this page
5 mins ago - دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین (28دیماه94). قهرمانی زیر ... نتیجه بازی :ایران 3-2 چین. دانلود ویدئو ... تاریخ ارسال: دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 21:59 | چاپ مطلب نظر ...

الف - پیروزی ۳ بر ۲ امیدها برابر چین/ مسیر المپیک ایران از ...

alef.ir/vdcfetdmvw6d0ta.igiw.html?32txt
Translate this page
41 mins ago - پیروزی ۳ بر ۲ امیدها برابر چین/ مسیر المپیک ایران از ژاپن می گذرد. بخش ورزشی الف،28دی 94. تیم ملی امید ایران که در بازی با قطر ، شکستی با نتیجه نزدیک را ...
۹۴/۱۰/۲۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی