وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


اسامی بازیگران ایرانی در جشنواره کن 2016 افتتاحیه جشنواره کن 2016 جشنواره کن جشنواره کن 2016 عکس بازیگران ایرانی در جشنواره کن 2016 عکس بازیگران در جشنواره کن 2016 عکس جشنواره کن 2016 عکس مراسم کن 2016 فیلم برگزیده در جشنواره کن 2016 فیلم جشنواره کن 2016 مراسم افتتاحیه جشنواره کن 2016 مراسم جشنواره کن

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ + عکس مراسم کن ۲۰۱۶

مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶

مراسم افتتاحیه جشنواره کن 2016 + عکس مراسم کن 2016

مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ + عکس مراسم کن ۲۰۱۶

مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶

در این قسمت از جزقل مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ + عکس مراسم کن ۲۰۱۶ را برای شما عزیزان قرار داده ایمم

مراسم افتتاحیه کن ۲۰۱۶ در سالن گراند تئاتر لومیر برگزار شده است که عکس هایی از مراسم افتتاحیه را در ادامه مشاهده می کنید.
افتتاحیه کن ۲۰۱۶ در گراند تئاتر لومیر

مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ ساعاتی پیش برگزار شد.

این مراسم مثل همیشه در سالن مجلل و زیبای گراند تئاتر لومیر grand theatre lumiere با حضور هیئت داوران و گروه های هنری مختلف برگزار شد.

عکس هایی از مراسم افتتاحیه در سال گراند تئاتر لومیر را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس افتتاحیه جشنواره کن 2016

عکس افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶

عکس افتتاحیه جشنواره کن 2016

عکس افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶

عکس افتتاحیه جشنواره کن 2016

عکس افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶

 

در حالی که روز ۱۶ آوریل لیست فیلم های بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کن منتشر می شود، روز گذشته نام فیلم افتتاحیه معلوم شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برای اولین بار در تاریخ جشنواره بین المللی فیلم کن، یک کارگردان زن افتتاح این رویداد بزرگ هنری را بر عهده گرفت. جشنواره امسال روز چهارشنبه ۱۳ می با اکران فیلم فرانسوی La Tete Haute  ساخته امانوئله برکوت رسما آغاز به کار خواهد کرد. از آغاز قرن جدید معمول نبوده که یک فیلم تماما فرانسوی زبان افتتاحیه جشنواره کن را بر عهده بگیرد. این فیلم تصویرگر کودکی تا نوجوانی یک پسر خلافکار به نام مالونی است در حالی که قاضی و نیروهای مصلح اجتماع می خواهند وی را نجات دهند. در ساخته جدید امانوئله برکوت چهره هایی از سینمای فرانسه نظیر بونویی ماییمل، سارا فورستیه، راد پارادو و… حضور دارند.

جالب است بدانید که در سال های گذشته فیلم های افتتاحیه آثار پر زرق و برقی بودند که به ستاره باران شدن مراسم فرش قرمز و توجه رسانه ها و خبرگزاری ها کمک شایان توجهی می کردند. سال گذشته فیلم پر حاشیه «گریس موناکو» ساخته الیویر دهان و با بازی نیکول کیدمن افتتاح کننده مراسم بود. سال ۲۰۱۳ «گتسبی بزرگ» باز لورمن با بازی لئوناردو دی کاپریو اکران شد. سال قبلش قرعه به نام «امپراطوری طلوع ماه» وز اندرسون افتاده بود. فیلمسازی که امسال با «هتل بزرگ بوداپست»ش جوایز زیادی را به خود اختصاص داد. «نیمه شب در پاریس» وودی آلن، «رابین هود» رایدلی اسکات و انیمیشن تحسین شده «بالا» ساخته کمپانی پیکسار از دیگر فیلم های افتتاحیه چند سال اخیر جشنواره بین المللی فیلم کن بوده اند.

گفتنی است امسال در حالی La Tête Haute به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب می شود که بسیاری شانس آثاری چون «مرد غیرمنطقی» وودی آلن را بیشتر می دانستند. جشنواره بین المللی فیلم کن امسال که در دوره شصت و هشتم خود به سر می برد از ۱۳ تا ۲۴ می در شهر کن فرانسه برگزار خواهد شد. پیش از این برادران کوئن به عنوان روسای هیئت داوران برگزیده شده بودند.

فیلم افتتاحیه جشنواره کن

فیلم افتتاحیه جشنواره کن


۹۵/۰۲/۲۳
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی