وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


لینک دانلود مداحی‌های جدید، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم را از این ویژه‌نامه دریافت کنید.
هرآنچه برای سوگواری در محرم‌ 94 نیاز دارید + دانلود
 ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و محرم 94 فرا رسیده و به همین منظور مجموعه کاملی از هرآنچه برای سوگواری در این ماه نیاز است را به صورت روزانه برای شما در صفحه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران قرار می دهیم.


برای نزدیک شدن به خدا(2)؛
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: اگر یک آدم باشخصیت دیدید، او را به دین دعوت کنید. اگر گفت که «من از این چیزها خوشم نمی‌آید» حتماً برایش سوء تفاهم شده است.



مراسم شب سوم محرم در مسجد ارک تهران و مراسم زیارت عاشورا روز سوم محرم در حسینیه صنف لباس فروشان با حضور پرشور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برگزار شد.




در ذهن بسیاری از افراد این سئوال ایجاد شده که چرا برخلاف ضریح و مرقد امامان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است؟



جلسه عزاداری شب سوم محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.



مجموعه‌ای از بهترین مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی‌های عربی برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا با نوای «نزار القطری» آماده دریافت است.



شهید مرتضی مطهری در سال 1348 هجری شمسی در سخنرانی‌های خود به شرح تحریفات وارد شده به واقعه تاریخی عاشورا پرداختند.




فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب سوم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی شب سوم محرم الحرام 1437 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی عبدالرضا هلالی در شب سوم محرم 94 آماده دریافت است.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی عبدالرضا هلالی در شب سوم محرم الحرام 1437 آماده دریافت است.



این تصویر توسط یکی از مستمعین هیئت روضه الزهرا اهواز ارسال شده است.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «عبدالرضا هلالی» در شب دوم محرم 94 آماده دریافت است.



این کلیپ صوتی مرحوم آیت‌الله بهجت معنی عبارت «السلام من الله علیک یا اباعبدالله» را بیان و تفسیر می‌کنند.




فایل‌های صوتی روضه ورودیه کربلا (شب دوم محرم 94 ) با نوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه که در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



"من حقیقتاً هر چه فکر کردم، دیدم نمی‌توانم این مطلب - قمه‌زدن - را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند"...
۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام


جلسه عزاداری شب دوم محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.


عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) یکی از اعمال پرفضیلتی است که تاکید فراوانی بدان شده و ائمه اطهار(ع) روایات و توصیه‌های فراوانی در مورد حفظ و بزرگداشت این شعائر دینی بیان کرده‌اند.




هیئت غریب مدینه امیرکلا؛
فایل‌های صوتی مداحی شب دوم محرم 94 با نوای «کربلایی جواد مقدم» در شهر بابل آماده دریافت است.



نرم افزار «شرح 72 تن» به معرفی اسامی و خلاصه ای از زندگانی یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا می پردازد که همگی مقام شامخ شهادت نائل شدند.




فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب دوم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



سخنرانی‌های محرم(1)؛
حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: اولیاء خدا بیشترین گریه‌های‌شان به‌خاطر رفتار بد نبوده است، بلکه به‌خاطر عشق‌بازی با هدف بوده است.




 فایل‌های صوتی مداحی شب اول محرم الحرام 1437 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.



مداحی زیبای حاج محمود کریمی که برای شهادت حضرت علی اکبر(ع) سروده شده، در ادامه گزارش آماده دریافت است.



در روایتی حضرت صادق علیه السلام، از روزه کامل در روز عاشورا نهی کرده اما به پرهیز از خوردن و نوشیدن تا بعداز ظهر این روز توصیه نموده‌اند.




 فایل‌های صوتی روضه مسلم ابن عقیل در شب اول محرم الحرام 1437 که با نوای حاج حسین سیب سرخی در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده، آماده دریافت است.



مجموعه مداحی های محرم از مرحوم حاج سید محمد کوثری رحمت الله علیه در حسینیه جماران در محضر رهبر کبیر انقلاب (ره) با لینک مستقیم را از سایت باشگاه خبرنگاران دریافت نمایید.




جلسه عزاداری شب اول محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.




فایل های صوتی مداحی و روضه خوانی شب اول محرم 94 با نوای «حاج محمود کریمی» در ادامه گزارش آماده دریافت است.



مجموعه ای از فایل‌های صوتی سخنرانی و روضه خوانی شهید احمد کافی برای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و سوگواری ماه محرم گردآوری شده که در ادامه آماده دریافت است.



در احادیث و روایات اسلامی فضائل بسیاری برای خواندن زیارت عاشورا در ماه محرم ذکر شده است. از این رو در اولین روز ماه محرم الحرام نرم افزار زیارت عاشورا را برای موبایل و تبلت های اندروید، iOS و ویندوزفون آماده کرده ایم که به صورت رایگان قابل دریافت است.




فایل‌های صوتی مداحی شب اول محرم الحرام 1437 در مسجد مقدس جمکران با نوای «حاج مهدی سلحشور» و «کربلایی محمد جواد احمدی» آماده دریافت است.




مجموعه ای از بهترین روضه‌خوانی و مناجات به سبک دشتی با صدای مداحان محمود کریمی، حسن خلج، سعید حدادیان، سید مجید بنی فاطمه، سید مهدی میرداماد، محمدرضا طاهری، حسین سیب سرخی و دیگر ذاکران برای شما گلچین شده است که در ادامه می توانید آنها را دریافت کنید.



از چند روز مانده به ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، همه در تدارک آفرینش جدیدی هستند. آفرینشی از نوع تغییر حال و هوای درونی و بیرونی خود و دیگران. هنرمندان هم از این قافله دور نمانده‌اند.

هرآنچه برای سوگواری در محرم‌ 94 نیاز دارید + دانلود



برنامه هیئت های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم را به تفکیک مناطق مختلف تهران، مداحان و سخنرانان در جدول زیر آمده است.



مجموعه کامل (شب به شب) دهه اول محرم سال 1393 با نوای حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی، که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت فایل فشرده آماده دریافت است. 



برای اولین بار مجموعه‌ای از مداحی‌های قدیمی حاج محمود کریمی را که در محرم سال‌های 1373 تا 1382 اجرا شده، منتشر می‌شود.





بیش از 50 فایل صوتی مداحی و روضه‌خوانی ماه محرم به زبان ترکی و با نوای حاج سلیم مؤذن‌زاده در ادامه گزارش آماده دریافت است.




برای اولین‌بار آرشیو قدیمی و کم یاب از مداحی حاج منصور ارضی در سال های 1363 تا 1380 در مسجد ارک، حسینیه صنف لباس فروشان و بیت رهبری را منتشر می‌کند.



سه آلبوم مداحی کویتی پور به نام های خاموش، غریبانه 1 و 2 به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) آماده دریافت است.



نرم‌افزار بانک پیامک‌های محرم مجموعه کاملی با بیش از 500 پیامک مخصوص ایام محرم و روزهای تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی است.



مجموعه‌ای از بهترین مداحی‌های محلی بوشهر با نوای حاج حسین فخری در ادامه گزارش آماده دریافت است.




این نرم افزار اندروید با مجموعه بیش از هفتاد شعر ویژه ماه محرم جهت استفاده شاعران و سخنرانان مجالس و هیئت های مذهبی طراحی و تولید شده است.




عکس‌های باکیفیت از حرم امام حسین(ع) برای چاپ و طراحی پوستر، بنر و لمینت ویژه محافل مذهبی گردآوری شده است.




یادداشت اختصاصی حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان برای باشگاه خبرنگاران جوان؛
عزاداری دهۀ اول محرم یک نوع اعلام آمادگی برای نصرت است تا صرف سوگواری، و گویی عزاداران به قصد یاری اباعبدالله الحسین(ع) از همان ابتدای محرم به خیمۀ اباعبدالله الحسین(ع) می‌روند که مولایشان را غریب نگذارند.



 مراسم عزاداری حسینی به مدت 11 شب در شبستان امام علی(علیه السلام) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد آقا تهرانی و مداحی حاج مهدی سلحشور و کربلایی محمد جواد احمدی  برگزار می شود.


در آستانه ماه سوگواری و عزای حسینی مراسم «سیاه پوشان» و مراسم اهتزاز پرچم سرخ حسینی بر فراز گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.




مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود - باشگاه ...
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › قرآن و عترت
Translate this page
لینک دانلود مداحی‌های جدید، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم را از این ویژه‌نامه دریافت کنید.
مداحی و نرم افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود - باشگاه ...
khabarfarsi.com/n/14561572 - Translate this page
6 hours ago - به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و محرم 94 فرا رسیده و به ...
لادیز - مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود
ladiez.ir/detail/News/1168/5
5 hours ago - به گزارش پایگاه خبری لادیز؛ ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و محرم 94 فرا رسیده و به همین منظور مجموعه کاملی از هرآنچه برای ...
مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود - سرزمین ...
sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=12283
Translate this page
مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود.
مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود - مهاجر پلاس
www.news.mohajerplus.com/.../123631_مداحی-و-نرم-ا...
Translate this page
محرم الحرام 1437 همراه با باشگاه خبرنگاران جوان/ در حال بروز رسانی؛ لینک دانلود...
مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود www.yjc ...
axahang.rozblog.com/.../مداحی-و-نرمافزارهای-جدید-محر...
Translate this page
۱ ساعت پیش - مداحی شب دوم محرم 1394 با نوای سید مجید بنی‌فاطمه + دانلود · وظایفی که ... مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود (۱۲ نظر) · مداحی شب .
دانلود مداحی و نرم‌ افزارهای جدید محرم 94
jadidtarinadmin.rozblog.com/post/536
Translate this page
4 hours ago - مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود. لینک دانلود مداحی‌های جدید، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم را از این ...
دانلود گلچین نوحه های زیبا از مداح معروف “نزار القطری” :: پیکس ...
pixlove.blog.ir/.../دانلود-گلچین-نوحه-های-زیبا-از-مداح-...
Translate this page
27 mins ago - گلچین مداحی عربی محرم با نوای نزار القطری + دانلود. دانلود مداحی جدید 94 - حاج نزار .... مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود - آوای .
مداحی شب سوم محرم ۱۳۹۴ با نوای حاج میثم مطیعی + دانلود
www.bir14.ir/.../مداحی-شب-سوم-محرم-1394-با-نوای-حاج...
Translate this page
3 hours ago - مداحی شب دوم محرم 1394 با نوای حاج عبدالرضا هلالی + دانلود · مداحی شب دوم محرم ... مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود · مداحی شب سوم ...
استودیویی از جنس اندروید دانلود-هدانا|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=استودیویی-از...دانلود...
Translate this page
45 mins ago - استودیویی از جنس اندروید دانلود-هدانا|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود · علی پروین در ...
دانلود مداحی حسین سیب سرخی شب چهارم محرم | دانلود موزیک
music.webl0g.ir/.../دانلود-مداحی-حسین-سیب-سرخی-ش...
Translate this page
2 hours ago - [جدید] · مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود [جدید] · تاسف رامبد ... برای دانلود مداحی جدید حاج حسین سیب سرخی به ادامه مطلب بروید.
الهام چرخنده: می توانستم جای گوگوش باشم!
www.dkhabar.ir/الهام-چرخنده-می‎توانستم-جای-گوگوش-...
Translate this page
6 hours ago - نظر: پربازدید ها; پربحث ترین ها. مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود · مداحی شب سوم محرم 1394 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود.
اولین کسی که از استقبال عمار تعجب کرد، خودم بودم - باشگاه ...
khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...type...
Translate this page
4 hours ago - منتقد سینما در ادامه با اشاره به بخش‌های جدید جشنواره عمار بیان کرد: اضافه شدن این بخش‌ها ... مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود.
آلبوم و مداحی های ویژه محرم - ToopTarinha
www.tooptarinha.com/moharram/
Translate this page
دانلود نوحه و مداحی جدید مخصوص ایام محرم و صفر از حمید ایوبی ... دانلود گلچین آهنگ و مداحی ویژه محرم 1393 با لینک مستقیم .... شبکه های بیشتر را اینجا ببینید ... نرم افزار. »دانلود فیلم آموزش میانبرهای مفید ورد ۲۰۱۳ – Word 2013 Power Shortcuts ...
"زندگی نهایی"
www.parset.com/N2830165_زندگی_نهایی.html
Translate this page
عکس های جدید بهنوش طباطبایی · عکسهای آرمیتا مرادی · نقاشی های دیجیتالی فانتزی · مدل های مو خنده دار و دیدنی · عکس های ناز کودکان (16) · عکس های شبنم قلی .... آرشیو مداحی «حاج منصور ارضی» از سال‌های 63 تا 80 + دانلود ... دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟
دانلود مداحی های محرم 93 جواد مقدم با بهترین کیفیت(صوتی و ...
mogharrabin.ir/دانلود-مداحی-های-محرم-93-جواد-مقدم-با-ب...
Translate this page
برای دانلود آسان تر هر جلسه تفکیک شده..,دانلود مداحی های محرم 93 جواد مقدم با ... نرم افزار های امنیتی .... کربلایی جواد مقدم - شب دوم محرم 93 - اشکای پر التماسم میاد (شور جدید), 5:12 ... کربلایی جواد مقدم - شب چهارم محرم 93 - اینجا شروع خاتمه در موج گریه هاست ...... درودمشخصات این لپ تاپ را می توانید از سایت ما هم ببینید و با مناسب ترین ...
فیلم مستند بلند «موطن» آماده نمایش در جشنواره حقیقت شد
www.hnanh.ir/.../فیلم-مستند-بلند-موطن-آماده-نمایش-...
Translate this page
6 hours ago - نظر: پربازدید ها; پربحث ترین ها. مداحی و نرم‌افزارهای جدید محرم را اینجا ببینید + دانلود · مداحی شب سوم محرم 1394 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود.
مجله اینترنتی مراحم
www.morahem.com/
Translate this page
اینترنت و نرم افزار .... دانلود مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم ۹۴. دانلود ... دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام پریشان شو ... در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای… .... +تصاویر · تصاویر عمل جراحی پروتز لب (دلخراش – ۱۸+) · چندش آورترین قنادی دنیا را ببینید · آخرالزمان در کشور مسلمان میانمار + عکس و فیلم ...
دانلود نوحه های زیبا - دانلود آهنگ جدید
musicoo.ir/music/دانلود-نوحه-های-زیبا/
Translate this page
دانلود نرم افزار مذهبی. ... چند موسیقی و نوحه زیبا ویژه محرم آماده کردم وبرای دانلود در اینجا میزارم یک فولدر کامل هست که شما با کلیک ... با عرض سلام به همه شیعیان جهان نوحه های جدیدی براتون آماده کردم امیدوارم که این نوحه … ..... مداحی بسیار زیبا با صدای مرتضی پاشایی دانلود مداحی بسیار زیبا با صدای مرتضی پاشایی آنلاین ببینید : ...
دانلود مداحی و متن مداحی حاج - درباره ی ما
wordtech.ir/news/675b601092c299132d2117884fb2c...
Translate this page
آلبوم و مداحی های ویژه محرم 7 ثبت نام کنید به حساب کاربری خود وارد شوید : Follow us ... Internet Download Manager دانلود منیجرنسخه نهایی 6.21.15 WinRar نرم افزار .... خبر شبکه های بیشتر را اینجا ببینید برچسب ها tooptarinha آهنگ آهنگ جدید ادد ...


۹۴/۰۷/۲۵
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی