وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ماجرای قتل ستایش قریشی | مرگ دختر 6 ساله افغانی در ورامین | عکس و فیلمجزئیات مرگ دختر 6 ساله افغانی ستایش قریشی در ورامین,ماجرای قتل ستایش قریشی کودک افغانی در ورامین,قتل دختر 6 ساله افغانی ستایش قریشی ,قتل ستایش قریشی در ورامین,مرگ دختر جوان در خیراباد ستایش قریشی ,قتل کودک افغانی ستایش قریشی,عکس قاتل ستایش قریشی دختر افغانی در ورامین,قاتل ستایش کیست,مرگ ستایش قریشی دختر شش ساله,عکس جنازه ستایش قریشی,عکس از جسد سوخته ی ستایش قریشی با اسید,مرگ ستایش در تهران,ماجرای قتل ستایش قریش,خاکسپاری ستایش,دادگاه برای قتل ستایش,عکس پسری که ستایش را به قتل رسانده,قتل ستایش دختر 6 سال,ایا قاتل ستایش 6 ساله اعدام میشود,قتل ستایش دختر افغان,حکم قاتل ستایش


ماجرای قتل ستایش قریشی,


مرگ دختر 6 ساله افغانی در ورامین ,


فیلم مصاحبه با نزدیکان ستایش قریشی,


علت مرگ قتل ستایش دختر افغانی در ورامین,


ماجرای قتل ستایش قریشی | مرگ دختر 6 ساله افغانی در ورامین | عکس و فیلم


تحقیقات جنایی درباره جنایتی که در آن دختری 6 ساله به نام «ستایش» قربانی شده درحالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست متهم این پرونده آنچه روی داده را به تنهایی مرتکب شده باشد. این در حالی است که کارآگاهان پلیس 2 شب قبل این پسر را برای بازسازی صحنه قتل به خانه اشان آوردند. 


 


گفته می شود کارآگاهان پلیس علاوه بر پسری که در همسایگی خانه «ستایش» زندگی می کرده از 2 همکلاسی او نیز تحقیق کرده اند و تحقیق درباره این جنایت از یکی دیگر از پسران این محله نیز جریان دارد. با این حال تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ اظهارنظر رسمی از سوی پلیس و دستگاه قضایی مبنی بر اینکه این جنایت با همدستی فرد یا افرادی رقم خورده باشد مطرح نشده است.   


 


یک جنایت دو قربانی


 


ماجرای گم شدن «ستایش» به بیست و یکمین روز بهار امسال در خیرآباد ورامین واقع در جنوب‌شرقی تهران برمی گردد. درست یک هفته قبل از آنکه شبکه های اجتماعی از ماجرا با خبر شوند «ستایش» در کوچه تو در تویی که از خیابان اصلی خیرآباد به سمت غرب می رفت گم شد. 


 


هوا تاریک شد و از ستایش خبری نشد. پدر ستایش بعد از آنکه موضوع را به پلیس گزارش داد، عکس او را روی برگه هایی چاپ کرد و به دست کسبه و اهل محل سپرد تا او را در یافتن دختر بچه اش کمک کنند. 


 


«شیرآقا قریشی» پدر «ستایش» علاوه بر این دختر که مهرماه امسال 6سالش تمام می شد یک پسر و یک دختر دیگر داشت و به صورت روزمرد در منطقه کار می کرد. 


 


اهالی محل در خیرآباد همدیگر را می شناسند و خیلی زود خبر گم شدن «ستایش» سر سفره شام در خانه ها زبان به زبان شد. 


 


کوچه ها و خیابان های خیرآباد را با «بوستان» شماره گذاری کرده اند. بوستانی که این ماجرا در آن رخ داد، کوچه ای است که درابتدا عرض آن به زحمت یک خودرو را در خود عبور می دهد، گمان می کنید بن بست است.


 


 اما در انتهای این کوچه یک راه باریک هست که مثل علامت یک پیچ خطرناک در جاده ها از میان خانه هایی می گذرد. دو پیچ در راه دارید که کاملا قائمه است. حتی اگر دوچرخه برانید هم نمی توانید این مارپیچ باریک را به راحتی بگذرانید. بعد از دو پیچ قائمه مسیر، یک خانه دو طبقه کوچکِ بدون نما هست که دری خاکستری رنگ دارد و اعلامیه مجلس ترحیم ستایش روی آن چسبیده است. 


 


خانه ستایش حیاط ندارد. بعد از خانه آنها 2 در دیگر، یعنی دو خانه دیگر را که رد کنید به دری آبی رنگ می رسید که خانه ای حیاط دار است. آن شب که ستایش گم شد حرف گمشدن این دختربچه در این خانه درآبی هم مطرح شد. 


 


خانه ای که حالا بعد از ازدواج 3 دختر بزرگ خانواده، فقط پدر، مادر و پسری 16 ساله در آن زندگی می کنند. مادر خانواده رو به پسرش کرد و گفت: «امیدجان تو ستایش را ندیدی؟ پدر و مادرش از غروب در به در، در جستجوی او هستند. معلوم نیست چه بلایی سرش آمده است»./منبع:باشگاه خبرنگاران 


.


.


برای دانلود فیلم مصاحبه و دیدن جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید


.


برچسب ها:قتل ستایش قریشی دختر افغانی و عکس قتل او , قتل ستایش قریشی , جزییات قتل ستایش، دختر افغانی , واکنش‌ها به قتل ستایش قریشی ادامه دارد , معمای قتل ستایش کوچولو +عکس , کلیپ مصاحبه با نزدیکان ستایش قریشی , قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در ورامین تهران , عکس و ماجرای قتل ستایش دختر افغانی , ستایش قریشی , عکس های ستایش قریشی , فیلم قتل ستایش قریشی , قتل , جزییات قتل ستایش , درخواست پدر «ستایش قریشی» از مقامات ایران ,تعرض مرگبار پسر 17 ساله به دختر بچه در ورامینجزییات قتل ستایش، دختر افغانی,واکنش ها به قتل ستایش قریشی دختر 6 ساله افغانی+جزییات,ایرانی و افغانی، داغدار ستایش ۶ ساله ,بازسازی صحنه قتل فجیع دختر 6 ساله,گفتگویی با مادر متهم به قتل  ستایشِ 6 ساله,ماجرای قتل ستایش قریشی دختر بچه افغانی در ایران,عکس جسد ستایش دختر افغانی و قاتل او,آخرین وضعیت پرونده قتل دختر افغانی در ورامین,جزئیات کامل قتل دختر 6 ساله افغانی در ورامین,عکس و ماجرای قتل ستایش دختر افغانی,بازتاب‌های قتل دختر شش ساله افغان ,


برچسب ها: ماجرای قتل ستایش قریشی, مرگ دختر 6 ساله افغانی در ورامین, عکس قاتل ستایش قریشی کودک 6 ساله افغانی, فیلم مصاحبه با نزدیکان ستایش قریشی, علت مرگ قتل ستایش دختر افغانی در ورامین, خاکسپاری ستایش قریشی, عکس جنازه ستایش, دادگاه ستایش,


۹۵/۰۲/۰۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی