وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری , اختلاف رضویان و مدیری , اختلاف مدیری و رضویان , جواد رضویان , ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد , مهران مدیری

ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد

ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد

ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری

ماجرای اختلاف رضویان و مدیری از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد می‌ شد دریافت که آیتم سه شو یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

شوخی تند و تیز رضویان با مدیری در سه شو

جواد رضویان مجری و کارگردان برنامه ترکیبی طنز «سه شو»، شب گذشته در آیتمی کمدی شوخی تند و تیزی بامهران مدیری داشت.

جواد رضویان این روزها با دو برنامه «سه شو» و سریال «در حاشیه ۲» روی آنتن است و سریال «جایزه بزرگ» را هم در نوبت بازپخش دارد. این کمدین شب گذشته در برنامه «سه شو» در آیتمی که با بازی مهران غفوریان پخش شد، شوخی عجیبی را با مهران مدیری ترتیب داد.

آیتمی که تلافی جویانه به نظر می‌رسید و شبهه ایجاد اختلاف میان رضویان و مدیری را تأیید کرد. در این آیتم رضویان نقش مدیری را بازی می‌کرد و غفوریان هم جای رضویان ظاهر شد. در طول آیتم رضویان (مدیری) و غفوریان (رضویان) بر سر تسویه حساب مانده از پروژه‌های مشترک قبلی‌شان با یکدیگر بگو مگوی بامزه‌ای داشتند.

آیتمی که می‌شد از محتوای آن فهمید رضویان حدود سی میلیون از یک پروژه و ۵۰ میلیون از مجموعه دیگری که مدیری در مقام بازیگر همکاری داشته، طلبکار است! از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه این دو چهره کمدی شد، می‌شد دریافت که آیتم مذکور یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

ضبط برنامه «سه شو» و «در حاشیه ۲» این اواخر همزمان شده بودند و همین مسئله موجب شد تا رضویان بارها درخواست کند تا بخش‌های مربوط به او را در سریال مدیری زودتر ضبط یا کوتاه کنند تا او به برنامه خودش بپردازد.

ضمن اینکه او به غفوریان هم نیاز داشت و تلاش زیادی کرد تا بازیگر و کارگردان سری مجموعه «زیر آسمان شهر» را نیز با خود همراه کند. مسئله‌ای که چندان به مذاق سازندگان «در حاشیه ۲» خوش نیامد. حالا رضویان در واقع با تولید و پخش آیتم دیشب، طعنه عجیبی هم به مدیری زد. «سه شو» دو روز پایانی هفته حوالی ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما پخش می‌ شود.

گردآوری: سایت تفریحی دز فان

Search Results

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون

Translate this page

1 day ago - اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!!, از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم "سه شو" ...

اختلاف جواد رضویان با مدیری علنی شد! - فرادید

faradeed.ir/fa/.../اختلاف-جواد-رضویان-با-مدیری-علنی-...

Translate this page

19 hours ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم "سه شو" یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/087465.php

Translate this page

2 hours ago - اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد! ... روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد ..... ماجرای رفتن سینماگران ...

ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد + عکس

www.yeknice.com/.../ماجرای-اختلاف-جواد-رضویان-با-مه...

Translate this page

23 hours ago - ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد + عکس/اختلاف رضویان و مدیری/خبر های جدید از اختلاف رضویان و مدیری/علنی شدن دعوای رضویان و ...

مشکل جواد رضویان با مدیری چیست ؟ / علنی شدن اختلاف جواد ...

www.persianv.com/pic/view/012178.php

Translate this page

19 hours ago - ... با مدیری چیست ؟ / علنی شدن اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری ... خبرهای پیشین که زمینه ساز تصور اختلاف بین جواد رضویان و مهران مدیری شد. رضویان: از در حاشیه .... شبکه های ماهواره ای! / ماجرای رفتن سینماگران به خارج + تصاویر ...

ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد + عکس ...

clinton.ir/ماجرای-اختلاف-جواد-رضویان-با-مهران-مدی/

Translate this page

12 hours ago - ماجرای اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد + عکس. اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری. ماجرای اختلاف رضویان و مدیری از روی حواشی اخیری.

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! | | ناگفتنی ها

nagoftaniha.com/.../اختلاف-جواد-رضویان-با-مهران-مدیر...

Translate this page

از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم “سه شو” یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است. شوخی تند و تیز رضویان ...

اخبار پارسیک - اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!

news.parseek.com/Url/?id=11792280

Translate this page

20 hours ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم "سه شو" یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

- اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../اختلاف%20جواد%20رضویان%20...

Translate this page

1 day ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم "سه شو" یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی ش-روز نو|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...اختلاف-جواد-رضویان-با-مهران-...

Translate this page

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی ش-روز نو|خبرپو, مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... دسترسی شما به سایت به دلیل ارسال ورودی های غیر مجاز مسدود شده است ...

Search Results

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! - تی نیوز

tnews.ir/news/DCBE55942896.html

Translate this page

35 mins ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم “سه شو” یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

اختلاف مهران مدیری با جواد رضویان علنی شد! +عکس – سایت ...

www.campirani.ir › سرگرمی

Translate this page

4 hours ago - اختلاف مهران مدیری با جواد رضویان علنی شد! ..... بیوگرافی بهارک صالح نیا + ماجرای کشف حجاب بهارک صالح نیا+عکس · ((تصاویر) روحانی در مجلس) ...

آرازپرس- اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!!

www.arazpress.ir/.../اختلاف-جواد-رضویان-با-مهران-مدی...

Translate this page

1 day ago - خبرنامه سیمرغ. کانال تلگرام سیمرغ. telegram · سیمرغ · شرایط ارائه خدمات · درباره سیمرغ · تماس با سیمرغ · تبلیغات در سیمرغ · استخدام در سیمرغ.

اخبار پارسیک - اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!

news.parseek.ir/Url/?id=11792280

Translate this page

14 hours ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم "سه شو" یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

مشکل جواد رضویان با مهران مدیری! - نمناک

namnak.com/5606-مشکل-جواد-رضویان-و-مهران-مدیری-...

Translate this page

جواد رضویان از سال ۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را ...

مشکل جواد رضویان با مدیری چیست ؟ / علنی شدن اختلاف جواد ...

topak.ir/.../مشکل-جواد-رضویان-با-مدیری-چیست-؟---ع...

Translate this page

19 hours ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم “سه شو” یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

مشکل جواد رضویان با مدیری چیست ؟ / علنی شدن اختلاف جواد ...

tozibae.ir/.../مشکل-جواد-رضویان-با-مدیری-چیست-؟-عل...

Translate this page

18 hours ago - علنی شدن اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری + تصاویر ... شو» در آیتمی که با بازی مهران غفوریان پخش شد، شوخی عجیبی را با مهران مدیری ترتیب داد.

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!!

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3184025

Translate this page

2 hours ago - از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه جواد رضویان و مهران مدیری شد، می‌شد دریافت که آیتم سه شو یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

سقوط امپراطوری مهران مدیری! - فرارو

fararu.com/fa/news/.../سقوط-امپراطوری-مهران-مدیری

Translate this page

سقوط امپراطوری مهران مدیری! ... اما همه چیز برای او از نوروز 72 با داریوش کاردان شروع شد و با ساعت خوش ادامه پیدا کرد. ... نان مدیری را، ماجرای اختلاف بر سر قهوه تلخ پیش آمد و سال 88 مدیری از تلویزیون جداشد ... اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!! - تیتر24 - Titr24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID.../gg==

Translate this page

1 day ago - شوخی تند و تیز رضویان با مدیری در "سه شو". جواد رضویان مجری و کارگردان برنامه ترکیبی طنز «سه شو»، شب گذشته در آیتمی کمدی شوخی تند و ...



۹۴/۱۰/۲۸
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی