وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


قندوز سقوط کرد

پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال کردند.
خبرگزاری فارس: پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال کردند.

«محمد قسیم جنگل‌باغ» فرمانده پلیس ولایت قندوز که با شبه‌ نظامیان طالبان در نبرد بود، اینک میدان جنگ را خالی گذاشت و از این شهر به سمت یکی از فرمانداری‌های قندوز فرار کرد.

صدها نیروی نظامی افغان که در آخرین دقایق نبرد با طالبان از مقر فرماندهی پلیس می‌جنگیدند، نیز از شهر فرار کرده‌اند.

فرماندهی پلیس ولایت قندوز از 4 ساعت به این طرف تحت محاصره شدید طالبان قرار گرفته بود و برعلاوه آن تا ساعتی پیش تنها فرماندهی پلیس و فرودگاه شهر قندوز در اختیار نیروهای دولتی قرار داشت.

اینک با سقوط فرماندهی پلیس به استثنای فرودگاه قندوز تمام شهر به دست شبه‌نظامیان طالبان افتاده و بر اساس گزارش‌ها صدها کارمند دولتی و موسسات خصوصی در فرودگاه قندوز در انتظار آمدن هواپیما هستند.

با این حال، نبرد در اکثر مناطق به صورت کامل با پیروزی طالبان پایان یافته است، اما فرماندهان جهادی که قدرت سیاسی و پایگاه اجتماعی خوبی در قندوز دارند، وارد میدان نبرد با طالبان شده‌اند.

«حمید پویا» رئیس نهاد «بازار رسانه» در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گفت: «میرعلم خان» فرمانده جهادی و چند فرمانده دیگر جهادی اکنون با افراد خود وارد نبرد در شهر شده‌اند.

در حالی که اکثر مناطق شهر قندوز تحت تصرف طالبان قرار گرفته، گفته می‌شود نخستین اقدام آنها خواستار همکاری مردم بوده و تأکید کرده‌اند که جهت برقراری نظام اسلامی و مشروع تلاش خواهند کرد.

با این حال، شبه‌نظامیان طالبان به سمت زندان ولایت قندوز نیز شتافته و دست‌کم 700 زندانی را از قید آزاد کرده و بر اساس گزارش‌ها این زندانیان به سمت فرماندهی شبه‌نظامیان طالبان رفته و برخی دیگر آنها به منازل مسکونی خود رو آورده‌اند.

اکثر این زندانیان به جرم حضور و فعالیت در گروه تروریستی طالبان از سوی نیروهای افغان زندانی شده بودند و برخی دیگر این زندانیان به جرم ارتکاب جرایم جنایی زندانی بودند.

طالبان همزمان که شلیگ‌های شادی در شهر قندوز را آغاز کرده‌اند، آنتن‌های شرکت‌های مخابراتی را نیز نابود کرده و به این صورت تماس‌های تلفنی و انترنتی را به صورت کامل با این ولایت ناممکن می‌کنند.

در بخش‌های از شهر قندوز تصاویر از شهدا و مقام‌های ارشد دولتی مانند «احمدشاه مسعود»، «اشرف‌غنی» و «عبدالله عبدالله» پیش از این نصب شده بود که با مخالفت شبه‌نظامیان مستقر در قندوز مواجه شد.

شبه‌نظامیان طالبان نخست این تصاویر را از دیوارها گرفته و پس از آن آتش زده‌اند.

شهر قندوز به عنوان نخستین شهر افغانستان پس از 14 سال شاهد تصرف کامل توسط شبه‌نظامیان طالبان است و فضای این شهر که روزی مهد فرهنگیان و ادبا بود اکنون به شهر وحشت‌زده‌ای تبدیل شده است.


جدیدترین‌ تحولات قندوز قندوز سقوط کرد/ فرار آخرین مقام ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
12 hours ago - قندوز سقوط کرد/ فرار آخرین مقام دولتی/ طالبان تمام شهر را اشغال کرد/ نابودی آنتن‌ شرکت‌های مخابراتی.
افغانستان ؛ قندوز سقوط کرد/ پرچم طالبان بر فراز ساختمان‌های ...
www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
Translate this page
20 mins ago - افغانستان ؛ قندوز سقوط کرد/ پرچم طالبان بر فراز ساختمان‌های دولتی وحیدی گفت، اعضای طالبان پس از این که صبح امروز از شهر عقب رانده شدند، پس ...
قندوز سقوط کرد، عبدلله بازگشت - شفاف
www.shafaf.ir/fa/.../قندوز-سقوط-کرد-عبدلله-بازگش...
Translate this page
3 hours ago - رئیس اجرایی دولت افغانستان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود به دلیل سقوط قندوز به افغانستان باز خواهد ...
شهر قندوز سقوط کرد - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل
Translate this page
16 hours ago - پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال کردند.
Images for ‫قندوز سقوط کرد‬‎Report images
Image result for ‫قندوز سقوط کرد‬‎
Image result for ‫قندوز سقوط کرد‬‎
Image result for ‫قندوز سقوط کرد‬‎
Image result for ‫قندوز سقوط کرد‬‎
More images for قندوز سقوط کرد
قندوز سقوط کرد | خبرگزاری بین المللی شیعه | شفقنا
fa.shafaqna.com/news/22744
Translate this page
3 hours ago - قندوز سقوط کرد. شفقنا- درست در آخرین روزِ اولین سال کاری حکومت وحدت ملی افغانستان، طالبان کنترل شهر «قندوز» در شمال افغانستان را به دست ...
ایسنا - قندوز سقوط کرد/ پرچم طالبان بر فراز ساختمان‌های دولتی
isna.ir/.../قندوز-سقوط-کرد-پرچم-طالبان-بر-فراز-سا...
Translate this page
14 hours ago - با تشدید نبرد بین نیروهای افغان و شبه‌نظامیان، گفته می‌شود آخرین مقام دولتی افغانستان از شهر قندوز خارج شده و اعضای طالبان این شهر را تقریبا به ...
قندوز افغانستان سقوط کرد - دولت بهار
www.dolatebahar.com/.../قندوز-افغانستان-سقوط-کر...
Translate this page
16 hours ago - مقامات محلی در ولایت قندوز تأکید کردند: طالبان با تصرف زندان مرکزی ... در محاصره طالبان قرار دارد و زندان مرکزی این ولایت نیز سقوط کرده است.
قندوز افغانستان سقوط کرد؛ ساختمانهای دولتی و زندان مرکزی در ...
www.khabaronline.ir/detail/.../centeral-asia-caucuses
Translate this page
20 hours ago - تسنیم نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که طالبان توانسته‌اند با پیشروی به مرکز ولایت قندوز در شمال افغانستان ساختمان‌های دولتی و زندان مرکزی این ...
دفتر والی «قندوز» افغانستان سقوط کرد - مشرق نیوز | آخرین ...
www.mashreghnews.ir/.../دفتر-والی-قندوز-افغانستا...
Translate this page
4 hours ago - دفتر والی «قندوز» افغانستان سقوط کرد. شبه‌نظامیان طالبان پس از آنکه اکثر مناطق شهر «قندوز» افغانستان را تصرف نمودند، دفتر والی این ولایت را ...
اخبار پارسیک - شهر قندوز سقوط کرد
news.parseek.com/Url/?id=11256263
Translate this page
شهر قندوز سقوط کرد. ... شهر قندوز سقوط کرد. شهر قندوز سقوط کرد.
قندوز سقوط کرد - روزنامه شرق
sharghdaily.ir/News/74629/قندوز-سقوط-کرد
Translate this pageShargh
9 hours ago - درست در آخرین روزِ اولین سال کاری حکومت وحدت ملی افغانستان، طالبان کنترل شهر «قندوز» در شمال افغانستان را به دست گرفت و خبرهای تأییدنشده، ...
افغانستان ؛ قندوز سقوط کرد/ پرچم طالبان بر فراز ساختمان‌های ...
www.hnanh.ir/.../افغانستان-؛-قندوز-سقوط-کرد-پرچ...
Translate this page
12 hours ago - اعضای طالبان می‌گویند، ساختمان ولایت را تصرف کرده‌اند و حالا به طرف فرودگاه شهر پیشروی می‌کنند. این بزرگ‌ترین پیشروی طالبان در ۱۴ سال ...
دومین ولسوالی قندوز سقوط کرد | Roushd Agency
www.roushd.com/newsIn.php?id=25532
Translate this page
محلی در ولایت قندوز سقوط ولسوالی دشت ارچی این ولایت را به دست گروه طالبان ... ولسوالی دشت ارچی نیروهای امنیتی افغان به طرف منطقه قرلوق عقب نشینی کردند.
«قندوز» افغانستان به دست طالبان سقوط کرد
www.ettelaat.com/etiran/?p=152336
Translate this pageEttela'at
7 hours ago - پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و گروه طالبان به صورت کامل تمامی شهر را اشغال ...
قندوز سقوط کرد - فیدوس
feydus.ir/ShowNews-631462.aspx
Translate this page
پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال کردند.
قندوز سقوط کرد - پژواک
pajvak.com/main/article/view/.../قندوز-سقوط-کرد
Translate this page
13 hours ago - فارس: پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه‌نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال ...
خبر: شهر قندوز سقوط کرد - خبرگزینی ماهان (روزنامه اینترنتی ...
mahan-daily.ir/post/1756
Translate this page
*خبر: شهر قندوز سقوط کرد. دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ. مقامات افغانستان تایید کرده اند که شهر قندوز مرکز ولایت قندوز در شمال‌شرق افغانستان بدست طالبان افتاده ...
شهر قندوز سقوط کرد - تابناک | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/14348560 - Translate this page
16 hours ago - پس از تشدید نبرد میان نیروهای افغان با شبه نظامیان طالبان، آخرین مقام دولتی از شهر قندوز فرار کرد و طالبان به صورت کامل تمام شهر را اشغال کردند.


۹۴/۰۷/۰۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی