وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس

ذبح 19جوان توسط داعش همزمان باعید قربان+عکس

ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان

ازاقدامات بی رحمانه ی داعشی ها در عید قربان کشتار و ذبح ۱۹ جوان متهم به جاسوسی همزمان با عید قربان بوده است!!

همزمان با عید قربان به اتهام جاسوسی

بخش رسانه‌ای گروه تروریستی داعش با انتشار فایلی تصویری از تازه‌ترین جنایت خود، ذبح افرادی متهم به جاسوسی را به نمایش گذاشت که هم‌زمان با عید قربان مانند گوسفند در سلاخ‌خانه ذبح شدند. گروه تروریستی داعش روز دوشنبه ۱۹ جوان سوری را در «ریف دیرالزور» در شرق سوریه به شکلی بی‌رحمانه کشتار کرد.

این افراد که در یک سلاخ‌خانه سر بریده شدند، متهم به «جاسوسی برای ائتلاف» آمریکایی موسوم به ضد داعش بودند.

ذبح 19جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس

ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس

صبح امروز سه‌شنبه، بخش رسانه‌ای داعش وابسته به منطقه دیرالزور که داعش آن را «ولایه الخیر» می‌نامد، ویدئویی از این جنایت تحت عنوان «صناعه الوهم» (صنعت توهم) منتشر کرد که در آن چند نفر با دستان بسته در یک سلاخ‌خانه حضور دارند و یک عنصر داعش این افراد را یکی پس از دیگری می‌بَرد و مانند گوسفند سر می‌بُرد.

در بخش دیگری از این ویدئو که به دلیل وحشیگری بی‌حد و مرز قابل انتشار (در این خبر) نیست، چند فرد دیگر از پا آویزان شده‌اند و عناصر داعش آنان را سر می‌بردند اما سرشان را از تن جدا نمی‌کنند.داعش اعلام کرد که موفق شده این هسته جاسوسی وابسته به ائتلاف آمریکا را دستگیر کند و افراد این هسته از طریق اینترنت اطلاعات و تصاویری از مواضع این گروه به ائتلاف می‌فرستادند.

به گفته این گروه تروریستی، آنچه «یک هسته جاسوسی دیگر»، خوانده می‌شود، نیز کشف شده که بزودی اعلام خواهد شد. به گفته داعش، مؤسس این هسته شخصی به نام «حیدر» است که در حال حاضر در ترکیه حضور دارد و پیشتر با جبهه النصره و یگانهای پشتیبانی مردم کُرد فعالیت می‌کرده ولی الان در خدمت ائتلاف آمریکاست.

«أبوس أوس الدیری» که یکی از فعالان معارض در دیرالزور است اعلام کرد که این ویدئو یکی از بدترین ویدئوهایی است که داعش از زمان اعلام خلافت خودخوانده خود منتشر کرده است و انتشار چنین ویدئویی در نخستین روز عید قربان توهین به این مناسبت مقدس است.

منبع: فارس

 

معرفی معجون جادویی داعش به عنوان تقویت کننده نیروی جنسی!!!+عکس

عکس/ قربانی‌های داعش در عید قربان / گروه تروریستی داعش در تازه ترین ...

wwwkhabar.ir/8863906

Translate this page

2 hours ago - ... قربان اعلام کرد/برگزاری عید قربان در روز دوشنبه مجازات دارد · ◇ داعش ۱۹جوان سوری ... خبرگزاری آریا- داعش هر کس را که روز دوشنبه را عید قربان بداند با شلاق مجازات ... بر ذبح شرعی دام های قربانی همزمان با عید قربان در شهرستان های استان خبر داد. ... عکس/ اولین سلفی زیرآب در جهان · ◇ اهدای مدال طلای مجید فرزین توسط ...

قربانی‌های داعش در روز عید قربان+فیلم (16+) / (دیدن این تصاویر برای ...

wwwkhabar.ir/8862538

Translate this page

2 hours ago - ... شماری از مخالفان خود را به جرم جاسوسی در کشتارگاهی در شرق سوریه ذبح... ... خبرگزاری آریا- داعش هر کس را که روز دوشنبه را عید قربان بداند با شلاق ... همزمان با عید سعید قربان کنگانی ها سنت حسنه و موکد قربانی را در عید سعید قربان انجام دادند . ... عکس/ اولین سلفی زیرآب در جهان · ◇ اهدای مدال طلای مجید فرزین توسط ...

جالب‌ ترین تصاویر از ذبح عید قربان در جهان / عکس - صاحب نیوز

sahebnews.ir/.../جالب‌-ترین-تصاویر-از-ذبح-عید-قربان-در-ج.htm

Translate this page

Oct 6, 2014 - همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، مسلمانان در کشور های اسلامی و ... ذبح گوسفند عید قربان در بوسنی ... ذبح گوسفند توسط سوری ها در عید قربان.

داعش در روز عید قربان ۱۹ نفر را در کشتارگاه دیرالزور ذبح کرد + ...

javuni.ir/news/225590

Translate this page

4 hours ago - ... ذبح کرد + تصاویر(۱۸+) گروه تروریستی داعش روز دوشنبه و همزمان با عید قربان ۱۹ جوان سوری . ... داعش 12 نفر را سلاخی کرد+عکس( 18+) - مشرق.

داعش 19 سوری را در "عید قربان" - خانه

khazesh.ir/search/داعش+19+سوری+را+در+

Translate this page

گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایات خود ۱۹ تن را در روز نخست عید قربان به ... در همین زمینه داعش ۱۹ سوری را به طرز وحشیانه ای سلاخی کرد داعش ۱۹جوان سوری را در ...

ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس | مدرنستان |عکس,مدل ...

modernestan.ir/ذبح-۱۹جوان-توسط-داعش-همزمان-باعید-قربا/

Translate this page

1 hour ago - ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس. ازاقدامات بی رحمانه ی داعشی ها در عید قربان کشتار و ذبح ۱۹ جوان متهم به جاسوسی همزمان با عید ...

خبرگزاری فارس - همزمان با عید قربان به اتهام جاسوسی جنایت تازه داعش در ...

www.farsnews.com/13950623000072

Translate this pageFars News Agency

7 hours ago - بخش رسانه‌ای گروه تروریستی داعش با انتشار فایلی تصویری از ... گذاشت که هم‌زمان با عید قربان مانند گوسفند در سلاخ‌خانه ذبح شدند. ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد

ذبح 19جوان توسط داعش | سایت تفریحی نسیم فان,عکس جدید,دانلود

nasimfun.com/tag/ذبح-19جوان-توسط-داعش/

Translate this page

+عکس ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان باعید قربان!!!!+عکس ازاقدامات بی رحمانه ی داعشی ها در عید قربان کشتار و ذبح ۱۹ جوان متهم به جاسوسی همزمان با عید قربان بوده است!

ذبح انسان‌ها در کشتارگاه داعش همزمان با عید قربان + فیلم (16+)

www.mizanonline.ir/.../ذبح-انسان‌ها-در-کشتارگاه-داعش-همزمان-با-عی...

Translate this page

بیان شرح حدیث اخلاقی توسط رهبرانقلاب + فیلم ... ذبح انسان‌ها در کشتارگاه داعش همزمان با عید قربان + فیلم (16+) · خبرگزاری میزان- (دیدن این تصاویر برای کسانی ...

عکس/ قربانی‌های داعش در عید قربان / گروه تروریستی داعش در تازه ترین ...

wwwkhabar.ir/8863906

Translate this page

2 hours ago - خبرگزاری آریا- داعش هر کس را که روز دوشنبه را عید قربان بداند با شلاق ... ذبح شرعی دام های قربانی همزمان با عید قربان در شهرستان های استان خبر داد.

داعش در روز عید قربان ۱۹ نفر را در کشتارگاه دیرالزور ذبح کرد + ...

wwwkhabar.ir/8859862

Translate this page

4 hours ago - گروه تروریستی داعش روز دوشنبه و همزمان با عید قربان ۱۹ جوان سوری را در ... داعش در روز عید قربان ۱۹ نفر را در کشتارگاه دیرالزور ذبح کرد + تصاویر(۱۸+) ... تردید در آمار مرکز آمار این‌بار توسط مرکز پژوهش‌ها/ رشد اقتصادی سال قبل منفی بود ... ۱۶ شهید و دهها زخمی در حملات داعش به دیرالزور · ◇ داعش ۱۹جوان سوری را در ...

مجله اینترنتی: داعش 12 نفر را سلاخی کرد+عکس 18+ / عنوان - مجله ...

eqms.ir › خانه › مهمترین خبرهای روز

Translate this page

9 hours ago - مجله اینترنتی: داعش ۱۲ نفر را سلاخی کرد+عکس ۱۸+ / عنوان ... در ادامه جنایات داعش، عصر روز گذشته عناصر این گروه وهابی ۱۲ فرد اسیر را در استان دیرالزور سوریه بطرز فجیعی ذبح کرده اند. گروه جهان مشرق- در ... رسانه های داعش با انتشار تصاویر این جنایت آن را هدیه این گروه همزمان با فرارسیدن عید قربان عنوان کرده اند.

آخرین اخبار بین الملل - بازدید - افزودن برچسب

https://buzdid.ir/cat/بین-الملل

Translate this page

تلویزیون سوریه از سرنگونی یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی توسط ارتش سوریه خبر داد. ... به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا گروه تروریستی داعش، در روز عید قربان، شماری از مردم سوریه را در روشی همانند سازی ذبح گوسفند در کشتارگاهی ..... کرده اند تا فردا (چهارشنبه) کمپینی را تحت عنوان کمپین عفو اسنودن همزمان با انتشار فیلمی .

Images for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎Report images

Image result for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎

1 hour ago

Image result for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎

Image result for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎

9 hours ago

Image result for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎

9 hours ago

Image result for ‫ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان‬‎

More images for ذبح ۱۹جوان توسط داعش همزمان با عید قربان

داعش 19 سوری را در "عید قربان" - خانه

khazesh.ir/search/داعش+19+سوری+را+در+

Translate this page

گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایات خود ۱۹ تن را در روز نخست عید قربان به ... در همین زمینه داعش ۱۹ سوری را به طرز وحشیانه ای سلاخی کرد داعش ۱۹جوان سوری را در دیرالزور به . ... اسلامی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در بوشهر رونمایی و به‌ آب‌ انداخته شد. ... خودروبررسی بلند مدت سورن توربو ، توسط هفته نامه شرکت ایران خودرو.



۹۵/۰۶/۲۳
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی