وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


 استقلالی ها در برنامه خندوانه , دانلود استقلالی ها در خندوانه , دانلود خندوانه 30 خرداد 95 , دانلود خندوانه دیشب 30 خرداد 95 , فیلم آرش برهانی در خندوانه , فیلم استقلالی ها در خندوانه , فیلم امیرآبادی در خندوانه , فیلم حنیف عمران زاده در خندوانه , فیلم هاشم بیگ زاده در خندوانه

دانلود فیلم بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه ۳۰ خرداد ۹۵

دانلود فیلم بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه 30 خرداد 95

دانلود فیلم بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه ۳۰ خرداد ۹۵

بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه

دانلود فیلم حضور بازیکنان استقلال از جمله آرش برهانی و امیرآبادی و هاشم بیگ زاده و حنیف عمران زاده در برنامه خندوانه دیشب ۳۰ خرداد ۹۵ رامبد جوان که قرار داده ایم.

عمران‌ زاده، بیک زاده، برهانی و امیرآبادی به ترتیب برای ادامه گفتگو با رامبد جوان به روی پله‌ های صحنه نشستند و از خاطرات شیرین و بامزه روزهای بازی در تیم استقلال گفتند و سپس با تقسیم در دو گروه دو نفره پانتومیم اجرا کردند.

بعد از پخش گزارشی کوتاه از زمین‌ های زراعت رامبد جوان به قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران با بازی خداداد عزیزی، علی دایی و بازیکن های پیشکسوت اشاره کرد و در خصوص عدم موفقیت و یا کمرنگ شدن قهرمانی فوتبال در دهه های اخیر جویا شد.

آرش برهانی با بیان اینکه در آن زمان تمام بازیکن‌های ما لژیونر بودند و در تیم های اروپایی بازی می کردند، اظهار داشت: بازیکن های آن زمان تکرار نداشتند و دلیل آن هم نبود یک پایه و اساس خوب برای فوتبال است. خداداد عزیزی و یا دیگر دوستان استعداد این رشته را داشتند و از ابتدا اصولی و پایه کار کردند.

وی با اشاره به اینکه در ایران بازیکن ها، پولی در قبال بازی دریافت نمی کنند گفت: در قطر هر بازیکن ۳ میلیون دلار دریافت می‌کند و اصلا نمی شود با دریافتی ایران، به انضمام مالیات و جریمه‌ها مقایسه کرد.

در ادامه هاشم بیک‌ زاده عنوان کرد: من همچنان چند سالی می‌ شود که از باشگاه استقلال طلبکارم.

دانلود فیلم بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه 30 خرداد 95

دانلود فیلم بازیکنان استقلال در برنامه خندوانه ۳۰ خرداد ۹۵

پس از بیان خواسته‌ ها و دردهای فوتبالی مهمان‌ ها هر کدام به تعدادی که توانست روپایی زدند و دست آخر هر کدامشان با بیان حرفشان به مسئولان و جوان‌ های کشور در خصوص رسیدگی به فوتبال توضیح دادند.

مهدی امیرآبادی در پایان خاظرنشان کرد: جوانان اگر واقعا علاقه زیادی به فوتبال و یا هر ورزش دیگری دارند، اصل اساسی موفقیت تمرین، پشتکار و دعای خیر پدر و مادر است. مسئولان هم البته باید امکانات لازم را فرهم کنند. امیدوارم به زودی به جام جهانی راه پیدا کنیم.

آرش برهانی تاکید کرد: دوست دارم همه جوان‌هایی که در کشور من زندگی می‌کنند، در هر زمینه‌ای که استعداد دارند موفق باشند و از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که بیشتر به بازیکن‌ها توجه کند و همانطور که به حق و حقوق باشگاه‌ها می پردازد، حق و حقوق و اعتراضات ما را هم لحاظ کند. متاسفانه ما در ایران اتحادیه ای نداریم که بازیکن ها تشکیل بدهند و وجود و جمع کردن بچه ها هم برای تشکیل این اتحادیه کار بسیار سختی است.

هاشم بیک زاده در ادامه صحبت‌ های برهانی توضیح داد: باید یک آکادمی وجود داشته باشد که بچه‌های ما از زیر پایه کار کنند. ای کاش به این نقطه برسیم که از پول همین مالیات ها و جریمه‌هایی که از ما میگیرند، خرج ساخت آکادمی و تدریس فوتبال برای بچه ها باشیم.

همچنین حنیف عمران زاده در پایان تصریح کرد: این روزها زمان مناسبی برای مدرسه فوتبال است و جوان‌ترها و خانواده‌ها حواسشان باشد که گول جذب مالی باشگاه‌ها را نخورند و همانطور که همه دوستان گفتند باید بگویم که کاش مدیران فوتبالی ما خاک خورده های همین عرصه بودند و کمی بیشتر و بهتر به پیشکسوتان عرصه فوتبال احترام می گذاشتیم و رسیدگی می کردیم.

رامبد جوان در «خندوانه» شب گذشته به عنوان حسن ختام این برنامه گفت: من اصلا از فوتبال و حاشیه های این بازی اطلاعی ندارم اما از نگاه‌های اجتماعی می دانم که هر بازی برای هر فردی جنبه روانی دارد و به نوعی انرژی خود را تخلیه می کند، اما اگر این دوقطبی بودن پیروزی و استقلال جمع شود و بقیه تیم ها هم جایی برای عرض اندام داشته باشند، توازن و تعادل بهتری در فوتبال ما برقرار می شود و هر تیمی هواداران خودش را پیدا می کند. و قول می‌دهیم خندوانه در شب های آتی میزبان پرسپولیسی ها و همه تیم های فوتبال باشد تا همه را در برنامه خندوانه دعوت کرده باشیم.



۹۵/۰۳/۳۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی