وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

 رقص , رقص زن , رقص زنان , رقص زنان رشت , رقصیدن زنان رشت , عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت , فیلم رقص , فیلم رقص زنان رشتی , کلیپ رقص , کلیپ رقص زنان

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

رقص زنان

چند روزی است که عکس ها و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت و رقص زنان در میدان شهدا رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و عمده مردم با دیدن این تصاویر فقط ابراز تأسف کرده و به مسئولان برگزاری این بی عفتی و بی حیایی گلایه می کنند.

بنابراین گزارش، در حالی که شهرستان انزلی پایتخت تئاتر کشور است، شهردار رشت روز ۱۲ دی ماه را روز تئاتر نامیده و آنگونه که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال را سال تئاتر دانسته بود با هماهنگی نهادهای دولتی محفل فساد را برای اهالی هنر و تماشای آن از سوی مردم فراهم آورد.

انتخاب خیابان هایی که گروه های مثلا تئاتر از آن رد شدند در نوع خود قابل توجه بود؛ حضور در خیابان هایی که مزین به نام شهداست و رقاصی زنان در این خیابان ها اشک دلسوزان انقلاب و خانواده شهدا را در آورد.

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

انجام حرکت های عجیب و غریب، پوشش های کاملا نامتعارف، آرایش های آنچنانی که این روزها، حتی در خیابان های شهر کمتر به چشم می آید، اختلاط راحت و البته بی مزاحمت دختر و پسر، رقاصی و حرکات موزون، استفاده از ماسک هایی که در جشن های خاص غربی مورد استفاده قرار می گیرد، تنها و تنها، بخشی از هنرنمایی این حضرات بازیگر در راستای افتتاح تئاتر دائم و جشن روز رشت بود.

مردم و عابران پیاده ای که عصر دیروز مشغول عبور از مرکز شهر رشت بودند، با صحنه! هایی مواجه شدند که برای همگی اعجاب آور بود. نکته قابل تامل اینکه این هنرنمایی در جایی برپا می شد که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا همین چند روز پیش، پیکر بیش از ۸۰۰۰ نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد.

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

میدانی که نام شهدای بزرگواری را بر خود داشته و دارد که در عملیات سرپل ذهاب در حالی که تنها چند روز از آغاز جنگ تحمیلی می گذشت، در راه استقلال این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

تصاویر زیر با عرض معذرت از خانواده شهدا و مردم شهید پرور ایران جهت اطلاع از بی بند و باری صورت گرفته به نمایش در می آید تا مردم خود نفوذ فرهنگی را قضاوت کنند.

منبع: شفاف

گردآوری: سایت تفریحی دز فان

عکس های جدید رقص زنان در میدان شهدا رشت

www.yeknice.com/.../عکس-های-جدید-رقص-زنان-در-مید...

Translate this page

10 hours ago - عکس های جدید رقص زنان در میدان شهدا رشت/رقص زنان رشت/عکس های رقص دختران رشت در میدان شهدا/تصاویر رقص در میدان شهدا/فیلم لو رفته رقص در ...

رقص زنان در میدان شهدای رشت + گزارش تصویری - تابناک با تو

tabnakbato.ir/.../رقص-زنان-در-میدان-شهدای-رشت-گزار...

Translate this page

چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و عمده مردم با دیدن این تصاویر فقط ابراز تأسف مرده ...

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت - مطالب جدید

newspost.ir/عکس-های-رقص-زنان-در-میدان-شهدا-رشت/

Translate this page

8 hours ago - ۱ hour ago – چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت ... ۶ hours ago – عکس های جدید رقص زنان در میدان شهدا رشت.

عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت

omidoarezo.com/.../عکس-های-رقص-زنان-در-میدان-شهدا-...

Translate this page

رقص , رقص زن , رقص زنان , رقص زنان رشت , رقصیدن زنان رشت , عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت , فیلم رقص , فیلم رقص زنان رشتی , کلیپ رقص , کلیپ رقص ...

رقص زنان در میدانی به نام شهدا! +عکس - فردا

www.fardanews.com/.../رقص-زنان-در-میدانی-به-نام-ش...

Translate this page

23 hours ago - شهدای ایران: چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان ... مردم و عابران پیاده ای که عصر دیروز مشغول عبور از مرکز شهر رشت بودند، با صحنه! ... بیش از 8000 نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد.

عکس رقص مختلط دختران و پسران در میدان شهدا رشت - اولی ها

avaliha.ir › اخبار › اجتماعی

Translate this page

12 hours ago - چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه ... عکس های رقص دختران و پسران در میدان شهدا رشت را در زیر مشاهده ...

گروه خبری گیلان آنلاین - رقص زنان در جشن روز رشت! + تصاویر

www.guilanbarkhat.ir/index.php?mod=content...

Translate this page

7 days ago - آیا به راستی ظرفیت های شهر رشت، اینها و این رفتارها هستند؟ ... در جواب کسایی که گفتن هنرو رقص چه ربطی به دین داره چه ربطی به شهدا داره باید بگم اگه وصیت نامه ... پا به پای مردانشان تلاش می کنند، برای نشان دادن زحماتشان لازم نیست عده ای رقصنده را به میدان آورد. .... فیلم رقص زنان در خیابان های رشت منتشر شد!

رقص زنان در میدان شهدای رشت /عکس - سایت سرگرمی داناترین‌ها

danatarinha.ir › اخبار › اخبار روز

Translate this page

12 hours ago - عکس های رقص زنان در میدان شهدا رشت را مشاهده می کنید که با انتقادهای ... که عکس ها و کلیپ هایی از رقص زنان در خیابان های رشت و رقص زنان در میدان ...

Search Results

رقص زنان در میدان شهدای رشت - قطار وبگردی

www.ghatar.com/.../رقص-زنان-در-میدان-شهدای-رشت/

Translate this page

17 hours ago - رقص زنان در میدان شهدای رشت. ۰ کلیک. برچسب‌ها: یاد شهدا، تئاتر‌، رقص زنان، رشت ... پلیس فتا: عکس های لورفته سوشا مکانی به ما ربطی.

«رقص» زنان در میدان شهدای رشت! + عکس | فیدگاه - آخرین اخبار ...

feedgah.com/.../رقص-زنان-در-میدان-شهدای-رشت-عکس/

Translate this page

«رقص» زنان در میدان شهدای رشت! + عکس. ... 9 دی. 1. 0:09. شهدای مدافع حرم، کابوس لیبرالیست های مسلمان ..... 15:16. پاسخ جانانه یک مدافع حرم در اسارت داعشی‌ها + فیلم ...

عکس های جدید رقص زنان در میدان شهدا رشت | کلینتون

clinton.ir/عکس-های-جدید-رقص-زنان-در-میدان-شهدا-رشت/

Translate this page

17 hours ago - دانلود فیلم · دانلود سریال ... عکس های جدید رقص زنان در میدان شهدا رشت. 0 ... چند روزی است که عکس ها و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت.

فیلم رقص زنان در میدان شهدا رشت

iruni.ir/search/?q=فیلم+رقص+زنان...میدان+شهدا+رشت

Translate this page

تصاویر منتشر شده از سیاهچال های داعش، گواه زندگی دردناک زنان ایزدی زیر سایه این گروه تروریستی است. به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ...

هدف شهرداری از اجرای کارناوال رقص و حرکات موزون در روز رشت - ۸دی

www.8deynews.com/.../هدف-شهرداری-رشت-از-اجرای-کا...

Translate this page

6 days ago - عشق های پاک فراموش شده جامعه امریکا که در فیلم “ثانیه ها” متولد می شود+تصاویر ... کارناوال نمایشی رشت برگزار شد(از انتشار برخی تصاویر پیشاپیش از .... تو شیشه کردید و اصلن براتون مهم نیست که زنان و دختران این شهر و مملکت از زور ... جایی که روزی به شهدای ذهاب و مدافع حرم انتساب داشت امروز رقص وپایکوبی .

فیلم: رقص محلی در خیابان های رشت - صفحه اصلی - شما نیوز

shomanews.com/.../فیلم--رقص-محلی-در-خیابان-های-ر...

Translate this page

3 days ago - بزرگترین کارناوال نمایشی کشور در رشت با مشارکت ۴۲ گروه نمایشی مصادف با «روز رشت» ... جزئیات خودکشی دختر جوان در میدان رسالت+ تصاویر ... عکس: دختر 3 ساله شهید در تشییع پدر ... زنان زیبا و البته بدون آرایش را بشناسید.

اخبار رقص - تی نیوز

tnews.ir/Tags/رقص

Translate this page

پای کارناوال عجییب و غریب روز رشت به شبکه “من و تو” هم باز شد+فیلم پای کارناوال عجییب و غریب ... رقص زنان در میدانی به نام شهدا! ... رقص زنان در میدان شهدای رشت !

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

Translate this page

تیپ متفاوت بازیگران زن مشهور در اکران خصوصی فیلم شکاف + تصاویر · تیپ جذاب بازیگران زن ... پوششهای نامتعارف و رقص زنان در میدان شهدای رشت!+ تصاویر ...

رقص زنان در میدانی به نام شهدا +عکس :: فردانیوز - پژواک

pajvak.com/.../رقص-زنان-در-میدانی-به-نام-شهدا-عکس

Translate this page

23 hours ago - رقص زنان در میدانی به نام شهدا +عکس. ... چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه های اجتماعی دست به ... روز پیش، پیکر بیش از 8000 نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد.

رقص زنان در میدانی به نام شهدا +عکس - آر کمپ

www.rcamp.ir/.../رقص-زنان-در-میدانی-به-نام-شهدا-عک...

Translate this page

17 hours ago - چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه های اجتماعی ... بیش از 8000 نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد. ... جام نیوز :: JamNews – رقص زنان در میدانی به نام شهدا +عکس.



۹۴/۱۰/۲۰
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی