وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ماجرای طلاق رضا شفیعی جم و همسرش + فیلم,

عکس و فیلم ماجرای طلاق رضا شفیعی جم و همسرش + فیلم,

عکس و فیلم ماجرای طلاق رضا شفیعی جم و همسرش ,

ماجرای طلاق رضا شفیعی جم و همسرش + فیلم,

عکس و فیلم  طلاق رضا شفیعی جم و همسرش + فیلم,

 طلاق رضا شفیعی جم و همسرش,

رضا شفیعی جم ، شام ایرانی,

رضا شفیعی جم در فیلم شام ایرانی درباره زندگی شخصی و جدا شدن از همسرش گفت. رضا شفیعی جم به همراه محمدرضا شریفی نیا و برزو ارجمند در تازه ترین سری شام ایرانی میهمان خانه های یکدیگر میشوند.

رضا شفیعی جم در تازه ترین سری فیلم شام ایرانی به صراحت از زندگی شخصی اش صحبت کرد و اعلام کرد که سالهاست از همسرش جدا شده است.


در اولین قسمت از فصل تازه شام ایرانی شفیعی جم میهمان محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و محمدرضا شریفی نیا است.


شفیعی جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند گفت: پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم!


 شفیعی جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند گفت: پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم!

 

او ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم.


او ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم.

شفیعی جم گفت: البته این را هم بگویم که خانواده ما هم تقریبا از طیف خانواده های سنتی است یعنی خانواده ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

 

این بازیگر طنز که همچنان به واسطه ایفای کاراکتر بامشاد در سری نقطه چین شناخته میشود با مخاطب قرار دادن جوانترها گفت: اینکه 400سکه یا 500 سکه مهریه تعیین میکنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید زیاد کار درستی نیست.

شفیعی جم در قسمت اول فصل دوم "شام ایرانی" خورشت بادنجان را به عنوان غذای اصلی به مهمانان خود ارائه کرد. جالب اینجاست که وی حوصله دِسِر درست کردن نداشت و فقط تعدادی کیک را از قنادی خریده و با گرم کردن آنها در مایکروویو آن را برای مهمانان خود سرو کرد.

 

رضا شفیعی جم در شام ایرانی ، شام ایرانی ، پاورچین

رضا شفیعی جم در شام ایرانی

 

او در قسمتی از این فیلم به اصرار مهمانان آواز معروف بی وفایی مربوط به سریال نقطه چین را نیز برای مهمانانش اجرا کرد و البته خنده آنها را موجب شد.

یک نکته جالب دیگر در شام ایرانی صحبتهایی بود که محمدرضا شریفی نیا درباره شایعاتی که پیرامون ازدواج دوم وی وجود دارد مطرح کرد. شریفی نیا با بیان اینکه چون او زیاد نقش مردان دوزنه را بازی کرده مخاطبان فکر میکنند وی در زندگی واقعیش هم دوزنه است گفت: من یک بار بیشتر ازدواج نکردم که آن هم بعد از سالها به اتمام رسید.

 

در ادامه عکس هایی از رضا شفیعی جم می بینید.

 

پاورچین ، عکس رضا شفیعی جم

عکس های رضا شفیعی جم - گریم متفاوت رضا شفیعی جم


 

 

عکس رضا شفیعی جم ، طلاق بازیگران معروف ایرانی

عکس های رضا شفیعی جم -رضا شفیعی جم در نقش گل مراد

 

طلاق بازیگران معروف ایرانی ، رضا شفیعی جم

عکس های رضا شفیعی جم - طلاق رضا شفیعی جم از همسرش

 

رضا شفیعی جم ، شام ایرانی

عکس های رضا شفیعی جم - نقش متفاوت از شفیعی جم 

رضا شفیعی جم ، حرفهای رضا شفیعی جم درباره طلاق همسرش


۹۵/۰۱/۳۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی