وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


برچسب‌ها: تلگرام اینستاگرام قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام روش جدید قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام tlgrm.me گذاشتن لینک تلگرام در اینستاگرام گذاشتن ایدی تلگرام در اینستاگرام قرار دادن لینک اینستاگرام در تلگرام قرار دادن لینک در اینستاگرام گذاشتن لینک در اینستاگرام قرار دادن لینک کانال تلگرام در اینستاگرام ساخت لینک اینستاگرام
در آپدیت جدید برنامه اینستاگرام و قوانین تازه این شبکه اجتماعی دیگر نمی توانید لینک آیدی تلگرام در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید. اما در این جا ترفندی به شما آموزش می دهیم که به راحتی لینک آیدی تلگرام خود را در دسترس قرار دهید. 

قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام


مدتی است کاربران اینستاگرام بخاطر قانون و سیاست جدید این شرکت، کمی رنجیده خاطر و ناراحت شده اند. در برنامه اینستاگرام با نوشتن Telegram.me در قسمت web بیوگرافی، دیگر قادر نیستید تا دنبال کننده های خود را به صفحه پروفایل خود در برنامه تلگرام هدایت کنید. اما اکنون با یک تغییر ساده در آدرس آیدی تلگرام، می توانید این محدودیت را دور بزنید.

کافی است به جای عبارت Telegram.me از /http://tlgrm.me استفاده کنید. یعنی اگر یوزر شما در تلگرام Nasser می باشد، باید به صورت زیر لینک را وارد کنید.


۹۵/۰۲/۲۳
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی