وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


مرگ بهمن گلبارنژاد ,

فیلم برخورد گلبارنژاد در المپیک ,صحنه تصادف بهمن گلبارنژاد آپارات,فیلم آخرین مصاحبه بهمن گلبارنژاد,واکنش ها به فوت بهمن گلبارنژاد,کلیپ حادثه گلبارنژاد, بهمن گلبارنژاد درگذشت, بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 ,علت مرگ بهمن گلبارنژاد ,صحنه تصادف منجر به مرگ گلبارنژاد در المپیک,فیلم فوت بهمن گلبارنژاد,حادثه گلبارنژاد در ریو,در گذشت بهمن گلبارنژاد ,ویدیو مرگ گلبارنژاد در المپیک, بهمن گلبارنژاد ,گلبارنژاد ,گلبارنژاد در جاده ریو,آخرین خبر از در گذشت بهمن گلبارنژاد ,

عکس و فیلم حادثه بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 ریو+واکنش ها

عکس و فیلم حادثه بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 ریو+واکنش ها

علت مرگ بهمن گلبارنژاد

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان که در رقابت‎های جاده امروز (شنبه) به دلیل سانحه از دور رقابت‎های این رشته کنار رفته بود، درگذشت. گلبارنژاد در میانه راه مسابقات جاده رشته دوچرخه‎سواری بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو در یک شیب تند دچار حادثه شده بود.در حالی که پیشتر اعلام شده بود این ورزشکار 42 ساله حال مساعدی دارد اما گویا به دلیل شدت سانحه دار فانی را وداع گفته است.

آخرین گفت‌وگوی مرحوم گلبارنژاد/ "خدا کنه کشته ندیم"

مرگ گلبار نژاد شوک بزرگی بود که به ورزش ایران وارد شد. دوچرخه سوار ایرانی در پارالمپیک به دلیل شیب تند جاده و لغزش ناگهانی، با دیواره های کناره جاده برخورد کرد و دار فانی را وداع گفت. 

علیرضا قاسمی دوچرخه سوار تیم ملی تصویری از آخرین گفت و گوی تلگرامی خود با گلبارنژاد را منتشر کرد که به خوبی نشان می داد جاده مسابقه چه وضعیتی دارد. 

آخرین گفت‌وگوی مرحوم گلبارنژاد

پیام تسلیت رئیس اتحادیه دوچرخه‌سواران در خصوص درگذشت بهمن گلبارنژاد +توییت

برایان کوکسون، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین توییت خود از حادثه رخ داده برای دوچرخه سوار کشورمان بهمن گلبار نژاد اظهار تاسف کرد و مراتب همدردی خود را با خانواده و مردم ایران ابراز داشت.

گفتنی است؛ بهمن گلبارنژاد از جانبازان سرافراز کشورمان بود پس از سال‌ها تلاش در این عرصه و کسب موفقیت‌های بسیار، در آخرین مسابقه در حین عبور از جاده بعد از شیبی تند دچار حادثه شد و از ناحیه گردن آسی جدی دید و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی در توییت خود نوشت: "از حادثه پیش آمده غمگین شدم و با خانواده و مردم همدردی می کنم".

===================

فیلم لحظه دلخراش سانحه دوچرخه سواران در پارالمپیک ریو

لحظه‌ی برخورد دوچرخه سواران در چند قدمی خط پایان مسابقات پارالمپیک 2016 ریو را مشاهده می کنید.

لینک دانلود                 لینک کمکی

فیلم فوت بهمن گلبارنژاد به دلیل سانحه در دوچرخه سواری پارالمپیک 

در این فیلم لحظه اعلام فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان توسط جواد خیابانی را می بینید.

لینک دانلود                 لینک کمکی

فیلم آخرین صحبتهای مرحوم بهمن گلبارنژاد در ریو 

در این فیلم آخرین صحبتهای مرحوم گلبارنژاد در ریو می بینید.

لینک دانلود                 لینک کمکی

====================

واکنش چهره‌ها به درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی 

در پی درگذشت "بهمن گلبارنژاد" چهره های ورزشی، سیاسی و هنرمند کشور با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.

مرگ بهمن گلبارنژاد

محمود واعظی نوشت:

"درگذشت آقای بهمن گلبارنژاد جانباز و ورزشکار دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در بازیهای پاراالمپیک موجب تاثر و تالم شدید گردید. این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی کشور و همه ایرانیان تسلیت می گویم.وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمودواعظی."

محمد باقر قالیباف نوشت:

"حادثه از دست دادن بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار تیم ملی ایران در مسابقات پاراالمپیک ریو، تلخ و بهت آور بود. برایش از درگاه خداوند منان غفران واسعه و علو درجات خواهانم."

علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال نوشت:

"تسلیت به جامعه ورزش و خانواده گلبارنژاد."

علی دایی نوشت:

"پای بهمن گلبار نژاد قهرمان عزیز ما در جنگ برای ایران از بین رفت ، خودش امروز برای پرچم ایران ، روحت شاد قهرمان"

نیوشاضیغمی نوشت:

"روحت شاد قهرمان.درگذشت ورزشکار پاراالمپیک کشورمون آقای بهمن گلبار نژاد رو تسلیت می گم."

احمد ایراندوست نوشت

"بهمن گلبارنژاد تنها نماینده ایران در رشته دوچرخه سواری ، دارنده مدال برنز رشته دوچرخه سواری مسابقات پارا آسیایی و جانباز جنگ تحمیلی بود..روحت شاد که باز برای بالا بردن پرچم کشورمان در پارالمپیک جان خود را از دست دادی الفاتحه.خداحافظ بچه آبادان."

نیما کرمی نوشت:

خبر تلخ بود .پهلوان جانباز ورزشی کشور درمسابقات ریو درگذشت .روحت شاد .

لیلا رجبی ورزشکار  رشته پرتاب وزنه در المپیک 2016 نوشت:

"خدا رحمت کنه و به خانوادش صبر بده روحشون شاد"

شهره سلطانی نوشت:

"تسلییت به جامعه ورزش و مردم ایرانبهمن گلبار نژاد نیز ."

اشکان خطیبی نوشت:

"تسلیت به خانواده بهمن گلبارنژاد و جامعه ى ورزشى کشور."

منبع:باشگاه خبرنگاران/

 برچسب ها مرگ بهمن گلبارنژاد , فیلم برخورد گلبارنژاد در المپیک , صحنه تصادف بهمن گلبارنژاد آپارات , فیلم آخرین مصاحبه بهمن گلبارنژاد , واکنش ها به فوت بهمن گلبارنژاد , کلیپ حادثه گلبارنژاد , بهمن گلبارنژاد درگذشت , بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 , علت مرگ بهمن گلبارنژاد , صحنه تصادف منجر به مرگ گلبارنژاد در المپیک , فیلم فوت بهمن گلبارنژاد , حادثه گلبارنژاد در ریو , در گذشت بهمن گلبارنژاد , ویدیو مرگ گلبارنژاد در المپیک , بهمن گلبارنژاد , گلبارنژاد , گلبارنژاد در جاده ریو , آخرین خبر از در گذشت بهمن گلبارنژاد ,


۹۵/۰۶/۲۸
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی