وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دلیل مرگ مهرداد اولادی | زمان و مکان تشییع مهرداد اولادی | فیلم,لت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد، علت مرگ "مهرداد اولادی" مشخص شد + فیلم، مهرداد اولادی درگذشت/ علت مرگ، مهرداد اولادی | علت مرگ “مهرداد اولادی” همانند هادی نوروزی، دلیل مرگ مهرداد اولادی مشخص شد، مهرداد اولادی درگذشت / علت: ایست قلبی، زمان ومکان تشیع جنازه مهرداد اولادی فتوبالیست ایرانی، زمان و مکان تشییع "مهرداد اولادی"، مکان, زمان و تاریخ تشییع جنازه مهرداد اولادی، زمان و مکان مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی، آخرین عکس منتشر شده از اولادی (تصاویر)، آخرین عکس ورزشی


علت مرگ مهرداد اولادی | زمان و مکان تشییع مهرداد اولادی | فیلم


فیلم جزئیات و علت فوت مهرداد اولادی


فیلم گل کوچیک مهرداد اولادی با بچه های پایین شهر


فیلم کامل مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی - بعد از مراسم


دلیل مرگ مهرداد اولادی | زمان و مکان تشییع مهرداد اولادی | فیلم



مهرداد اولادی درگذشت


مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز (ساعت 14:56 - 31 فروردین 95) در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.


علت فوت مهرداد اولادی مشخص شد


 طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار شد، مشخص گردید مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است.


به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت.


زمان و مکان تشییع پیکر مهرداد اولادی


زمان خاکسپاری اولادی مشخص شد


مهرداد اولادی که امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت، به زودی به قائمشهر منتقل خواهد شد.


 مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که ظهر امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت روز دوم اردیبهشت و در زادگاهش، قادی کلای قائمشهر به خاک سپرده می شود.


آخرین پست اینستاگرام مهرداد اولادی


مهرداد اولادی در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از دوست نزدیک و همشهری خود، بهداد سلیمی منتشر کرد که بازگشت او به تمرینات را تبریک گفته بود.


مهرداد اولادی و بهداد سلیمی دو ورزشکار مطرح قائم شهری بودند که رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند و در اکثر مکان های عمومی با هم حاضر می شدند.


  

آخرین عکس ورزش منتشر شده مهرداد اولادی

 

این آخرین تصاویر منتشر شده از مهرداد اولادی در زمین فوتبال است که پس از آن مهم ترین خبری که از او منتشر شد، بدترین خبری بود می توانست نشر داده شود.


 


 


آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت


به گزارش "ورزش سه"، اولادی که در تیم ملوان بازی می‌کرد، همراه با سایر اعضای این تیم در سفر اهواز بازیکنان را همراهی کرده بود و در دقیقه 60 بازی زمانی که قرار بود به بازی بیاید به سرمربی تیم محمد احمدزاده اعلام می‌کند قادر به این کار نیست.


جالب اینکه اولادی که به دلیل تنگی نفس و درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده، به کادر بیمارستان گفته است: از دیشب در پرواز درد قلبم بیشتر شده اما به هر طریقی دیشب را به صبح رساندم. از یک ساعت پیش درد در سینه‌ام به اندازه غیرقابل تحملی زیاد شد به طوری که قادر به رانندگی نبوده و با تماس با اورژانس خودم را به نزدیکترین بیمارستان یعنی اینجا رساندم.


مهرداد اولادی که بدون برانکارد و با کمک پرسنل بیمارستان از درب اورژانس وارد محوطه شده بود، دیروز از ملوانی‌ها اجازه گرفته بود تا در تهران بماند و مشکل سلامتی خود را رفع کند. او هنگام ورود به اورژانس ناگهان دچار دردی بیشتر می‌شود و از حال می‌رود.


به نحوی که توسط پرسنل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود و پیشروی مشکل به حدی زیادی بوده که متاسفانه پرسنل قادر به احیای قلب وی نشده و او مقارن ساعت 14:56 دقیقه فوت شده است.

.


.

درگذشت مهرداد اولادی | علت مرگ | زمان و مکان تشییع | تصاویر


/


۹۵/۰۲/۰۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی