وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


فیلم توهین مهران غفوریان به مردم عرب اهواز+معذرت خواهی

دانلود فیلم توهین مهران غفوریان به مردم عرب اهواز + معذرت

فیلم توهین مهران غفوریان به مردم عرب اهواز+معذرت خواهی

توهین مهران غفوریان

دانلود فیلم توهین مهران غفوریان به مردم عرب زبان اهواز و عرب های اهواز که بعد از آن مهران غفوریان از مردم اهواز معذرت و عذرخواهی می کند که جزییات آن را مشاهده می کنید.

توهین مهران غفوریان از ملت عزیز عرب خوزستان و خشم ملت عرب از او

درست یک هفته بعد از لغو مراسم معایده کبری که نماد برگزاری بزرگترین عید اسلامی در اهواز بشمار می آمد با مجوزهای رسمی و حمایت های مالی نهادهای دولتی؛ شومن برنامه های مضحک تلویزیونی که سابقه توهین آشکار به مردم عرب را در کارنامه افتضاحات خود دارد قرار است چند شبی صاحب صحنه ی نمایش بشود.

مهران غفوریان بازیگر نقش های طنز تلویزیون شب گذشته در مراسمی در اهواز رسما از عرب های اهواز پوزش خواست.

مدتی پیش و به دنبال اهانت «اکبر عبدی» به مردم عرب از شبکه سه سیما؛ مهران غفوریان بازیگر نقش های کمدی در این باره به حالت کنایه طی کلیپی گفت: «عرب ها برن خدا رو شکر کنند که بدتر از این به آنها نگفت. «عرب ها» برن شکر کنند خداشونو». انتشار آن کلیپ با این لحن از #غفوریان باعث ایجاد موجی از نارضایتی و رنجش شهروندان عرب شد.

غفوریان شب گذشته در سالن کارگر واقع در منطقه کمپلو اهواز طی مراسمی از مردم عرب استان عذرخواهی کرد و توضیح داد: مدتی پیش به دنبال حادثه منا؛ اقای عبدی سخنی در تلویزیون گفت و بعد از آن شبکه تی وی پلاس با من مصاحبه کرد که من منظورم با دولت سعودی بود و نه عرب ها و من نوکر عرب ها هستم. مصاحبه دقیقا در زمانی بود که همه مردم در حال همدردی با قربانیان بودند.

وی همچنین افزود: هنرمندی که به اقوام اهانت کند هنرمند نیست و خاک بر سر هنرمندی که اقوام عزیز را مورد اهانت قرار دهد و من شخصا ارادت دارم به عرب های عزیزمان.

این بازیگر برنامه های طنز همچنین گفت: برادرم در منطقه عرب ها در اهواز زندگی می کند و با آنها معاشرت داریم.

در خلال سخنان غفوریان؛ مجری برنامه گفت «به افتخار همه قومیت ها» که غفوریان حرف مجری را قطع کرد و گفت اصلا کاری به همه قومیت ها ندارم و من نوکر عربهای اهواز هستم به قرآن.

 


۹۵/۰۴/۳۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی