وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ارمیا قاسمی بیوگرافی ارمیا قاسمی تصاویر ارمیا قاسمی تصاویر جدید ارمیا قاسمی جدید ترین عکس های ارمیا قاسمی جدیدترین عکس ارمیا قاسمی عکس ارمیا قاسمی عکس ارمیا قسمی بازیگر سریال آسپرینعکس اینستاگرام ارمیا قاسمی عکس جدید ارمیا قاسمی عکس های جدید ارمیا قاسمی معرفی ارمیا قاسمی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکس ارمیا قاسمی بازیگر سریال آسپرین + بیوگرافی ارمیا قاسمی

عکس ارمیا قاسمی بازیگر سریال آسپرین

عکس ارمیا قاسمی بازیگر سریال آسپرین + بیوگرافی ارمیا قاسمی

عکس ارمیا قاسمی بازیگر سریال آسپرین + بیوگرافی ارمیا قاسمی

 

من ۲ ساله وارد این کار شدم ولی کار اصلیم نیست و گاهی اگه کار خوبی باشه انجام میدم.کارهای دیگه هم از برندهای خوب کت و شلوار بهم پیشنهاد شد که متاسفانه بخاطر یسری مدل تو ایران که بدون دریافت هزینه کار میکنن و برای اینکه عکسشون روی ژورنال باشه و معروف بشن حتی خودشون هم هزینه میکنن،من قبول نکردم چون توقع دارند یا بدون دریافت هزینه کار انجام بدم یا استفاده از بن.چند تا کار تیزر کردم که دیگه اونم انجام ندادم و مشغول فعالیت جدیدم هستم
 من رفتم پیشه یکی از دوستان واسه عکاسی دو سال پیش،عکسمو چندتاشو گذاشتم فیس بوک و دیدم دوستان لطف کردن با عکسها لایک بالا میگرفت،از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد میشد واسه عکاسی که بعضیهاشو میرفتم.
بعد چند وقت هم بهم پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس شد که خودم زیاد دوست ندارم این کار حرفه ام باشه.

راستش نمیخوام از خودم تعریف بکنم ولی من از ۱۵ سالگی تا الان نشده که نمازمو نخونم و همیشه شکر گذار خدا هستم
 ارمیا قاسمی : من رفتم پیشه یکی از دوستان واسه عکاسی دو سال پیش،عکسمو چندتاشو گذاشتم فیس بوک و دیدم دوستان لطف کردن با عکسها لایک بالا میگرفت،از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد میشد واسه عکاسی که بعضیهاشو میرفتم.
بعد چند وقت هم بهم پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس شد که خودم زیاد دوست ندارم این کار حرفه ام باشه.

اگه کسی بخواد مانکن بشه و ازت کمک بخواد بهش کمک میکنی؟

ارمیا قاسمی : خیلی ها ازم کمک میخوان تو این زمینه ولی من بهشون اول پیشنهاد میکنم تو ایران این کار اصلا خوب نیست و دنبالش نرن.
و اگه شرکتی ازم مدل بخواد حتما اگه مدل خوب بشناسم معرفی میکنم،تا الانم بارها این کار رو کردم.

میگن عینک سازی داری توی تهران.درسته یا تکذیبش میکنی؟

ارمیا : من ۵ سال کارم عینک آفتابی بود تا سه ماه پیش،ولی بخاطر مسائل ارزی تصمیم گرفتم این کار رو دنبال نکنم و فعلا دوماهه کار خاصی ندارم تا ماه های آینده هرچی خدا بخواد.

دوست نداری یک روزی بازیگر بشی؟

ارمیا قاسمی : چرا دوست دارم بازیگر بشم و شاید یه اتفاقایی افتاد…!!! ( با خنده)

 اگه مانکن نمیشدی دوست داشتی چه کاره بشی؟

ارمیا قاسمی : ببینین من همین الانم ازم میپرسن نمیگم مدلم یا مانکنم ، چون زیاد علاقه ندارم.من بیشتر به بازیگری علاقه دارم.

بارها خودم به شخصه دیدم یکسری آدمها با عکسهای تو دارن صفحه میزنن و یکسری دروغ میگن با اینجور آدمها چه برخوردی میکنی؟ناراحت نمیشی؟

 من تا الان نزدیکه ۶۵ – ۶۶ تا پیج تقلبی خودمو لایکشو سیو کردم و ریپورت میکنم که بلاکه بشن و دیگه پیج جدید نزنن.ناراحت که میشم چون از طرف من خیلی کارها انجام میدن و چه میشه کرد دیگه
  برای کسایی که دوست دارن راه تورو پیش بگیرن چه حرفی داری؟

من پیشنهاد میکنم به کسایی که میخوان برن تو کار مدلینگ و واقعا میخوان این کار رو دنبال کنند به صورت حرفه ای پس باید با دید یه شغل بهش نگاه کنن ، و هرجایی که بهشون پیشنهاد کار بدون پرداخت هزینه شد قبول نکنن

شاید خیلی از طرفدارات بخوان بدونن ارمیا اهل نماز هست؟

 ببین راستش نمیخوام از خودم تعریف بکنم ولی من از ۱۵ سالگی تا الان نشده که نمازمو نخونم و همیشه شکر گذار خدا هستم
 بالاخره یه آدم سرشناس هستی اینو خوب میدونیم.وقتی میری بیرون و دوست داری بگردی شده بشناسنت و بیان طرفت؟اگه شده اذیت نمیشدی؟برات سخت نبود؟

ارمیا قاسمی : فعلا که به اونجاها نرسیدم ببینم سخته یا نه (همراه با خنده) ولی آره بیشتر اوقات میشناسنم یا جلو میان صحبت میکنیم یا اینکه تو فیس بوک پیغام میدن.در کل دوستان لطف دارند و اگه هم به جایی رسیدم توسط خود همین دوستای گلم بوده که همیشه منو یاری میکنند

اگه فکر میکنی چیزی هست که باید میگفتی به عنوان حرف آخر بگو

ارمیا قاسمی : به عنوان حرف آخر اول از خدا ممنونم بعدم از همه مردم و دوستانی که همیشه من رو یاری کردند و خیلی لطف دارند به بنده.همشون رو دوست دارم و براشون آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم تو این چند مدتی که عکسمو دیدند منو تحمل کرده باشند و یادتون نره هرچی میخواید از خدا بخواید

داستان سریال آسپرین

پس از پایان یافتن فصل اول سریال موفق شهرزاد مخاطبین نمایش خانگی باید منتظر سریال جدیدی بنام آسپرین باشند. آسپرین داستان یک پزشکی است که قصد دارد بر روی یکی از بیماران مرد خود آزمایشات عجیبی و غریبی بر روی او انجام دهد . اما نتایج آزمایشات چیزی خارج از تصور پزشک روی می دهد و اوضاع بیمار از کنترلش خارج می شود و باعث می شود سریال به شرایط پیچیده و معمایی سوق پیدا کند. فصل اول سریال آسپرین در ژانر معمایی و اکشن بهار ۹۵ آماده پخش و توزیع در بازار شبکه نمایش خانگی می شود. نقش اول این سریال را علیرام نورایی برعهده دارد که با نقش نیما ایفای نقش خواهد کرد. نیما که بیمار مورد آزمایش قرار گرفته پزشک است در ادامه سریال حافظه اش دچار اختلال می شود و داستان سریال حول محور بیماری نیما می چرخد. فرهاد نجفی به عنوان تهیه کننده ، نویسنده و کارگردان سریال درباره عدم پخش این سریال از تلویزیون گفته است : به دلیل ممیزی های موجود در  صداوسیما کار در تلویزیون بسیار سخت است و ترجیح می دهم مجموعه آسپرین را در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شود. آسپرین دومین سریال فرهاد نجفی پس از سریال اکشن ماتادور محسب می شود.

***   ***   ***

((سری جدید عکس های ارمیا قاسمی بازیگر نقش شهریار آسپرین))

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های اینستاگرام ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های جدید ارمیا قاسمی

عکس های اینستاگرام جدید ارمیا قاسمی


۹۵/۰۶/۲۸
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی