وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بیماری زنان پیشگیری از درد سینه درمان خارش سینه درمان درد سینه علت خارش سینه علت خارش سینه در خانم ها علت خارش و درد سینه ها در خانم ها علت در سینه در خانم ها

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

علت خارش و درد سینه ها در خانم ها + درمان خارش درد سینه

علت خارش و درد سینه ها در خانم ها + درمان خارش درد سینه

علل خارش و درد سینه ها در خانم ها + درمان خارش درد سینه

علت خارش و درد سینه ها در خانم ها

سنت از جزقل علت خارش و درد سینه ها در خانم ها + درمان خارش درد سینه را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

گاهی خانم ها دچار خارش یا درد در ناحیه ی سینه ها می شوند که اسباب نگرانی آنها را فراهم می سازد. در این مطلب به طور اجمالی به عوامل ایجاد کننده خارش یا درد در ناحیه ی سینه ها و درمان آن اشاره می کنیم.

علل و درمان خارش و درد سینه ها

در گام اول لازم است که علت اصلی این خارش مشخص شود. در اکثر موارد، دلیل آن مسائل کم اهمیتی مانند استفاده از لباس زیر نامناسب است، اما در برخی موارد همین مشکل می تواند نشان دهنده ی بیماری های جدی تر باشد.

این عضو از بدن زنان بسیار حساس هستند و در برابر کوچکترین ناراحتی واکنش نشان می دهند. خارش یا درد در سینه ها جزو علائم رایج در بین خانم ها هستند که امکان دارد در نتیجه عوامل متعددی بروز کند.در هر حال لازم است که علل احتمالی مشکل ریشه یابی شود و در صورت وجود هر نوع مشکل یا بیماری، نسبت به رفع آن اقدام شود.


علل احتمالی درد سینه ها

درد سینه ها معمولا قبل و یا حین دوره ی قاعدگی طبیعی می باشد و علت اصلی آن تغییرات هورمونی است که در این دوره در بدن خانم ها ایجاد می شود. در این صورت می توانید با استفاده از ژل های مخصوص و یا روغن گل پامچال یا روغن گیاه مریم گلی این نواحی را ماساژ دهید. این کار باعث تسکین درد می شود.

علت دیگر درد و خارش در سینه ها می تواند ناشی از التهابی به نام ماستیت باشد که در دوره ی شیردهی مادران بروز می کند. این مشکل ناشی از التهاب بافت های پستانی می باشد و معمولا با علائم دیگری مانند تب یا خستگی همراه است. در این صورت از درمان های معمول مانند آنتی بیوتیک ها استفاده می شود. البته روش های خانگی و طبیعی مانند استفاده از دم کرده ی آویشن به صورت موضعی نیز کارساز است.

در نهایت باید بگوییم که یکی دیگر از علل احتمالی درد در ناحیه ی سینه ها می تواند ناشی از سرطان التهابی سینه ها باشد. این نوع سرطان رایج نیست، اما زمانی که بروز می کند معمولا باعث ایجاد خارش، التهاب و درد و همچنین قرمزی در ناحیه ی سینه ها می شود که پر از مایع لنف است. تشخیص چنین مشکلی برعهده ی پزشک متخصص است.


علل احتمالی خارش سینه ها

خارش در ناحیه ی سینه ها امر رایجی است و می تواند ناشی از واکنش های آلرژیک پوست نسبت به برخی از انواع محصولات شیمیایی مانند اسپری ها، دئودورانت ها و ترکیبات آلرژن موجود در آنها باشد. تماس این ترکیبات با پوست باعث ایجاد خارش در ناحیه ی سینه ها می شود.بنابراین لازم است که در گام اول نسبت به محصولات بهداشتی که استفاده می کنید هوشیارتر باشید و از محصولات مرغوب تر و سالم تر استفاده کنید.

از طرف دیگر خشکی پوست و عدم رطوبت کافی آن می تواند عاملی برای خارش پوست شود. برای مقابله با این مشکل کافی است که از لوسیون های بدن، روغن های گیاهی و کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست خیلی حساسی دارید بهتر است قبل از انتخاب محصول مورد نظر با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

خارش در ناحیه ی سینه ها همچنین می تواند اولین علامت بارداری باشد. در این صورت معمولا سینه ها با درد خفیفی شروع به خارش می کند. دلیل آن نیز افزایش جریان خون در این ناحیه از بدن است. خوشبختانه این مشکل به تدریج که بدن خود را با تغییرات ایجاد شده وقف بدهد برطرف می شود. در این فاصله می توان با قرار دادن کمپرس آغشته به دم کرده ی گیاه کالاندولا (گل همیشه بهار) خارش را تسکین داد.

اما باید توجه داشته باشید که اگر هر نوع علامت دیگری با خارش همراه شود مانند درد، تومور یا برآمدگی، تغییراتی در شکل سینه ها یا ترشح مایع از آنها باید مسئله را جدی گرفت و به پزشک مراجعه کرد. تمام این مشکلات می توانند نشان دهنده ی وجود عفونت، فیبروآدنوم (شایع ترین توده ی غیر سرطانی سینه)، کیست های خوش خیم و حتی تومور سینه باشد.

در نهایت اینکه خارش سینه ها می تواند صرفا ناشی از لباس زیر تنگ یا با جنس الیاف مصنوعی باشد. اگر مدتی است دچار خارش در ناحیه ی سینه ها شده اید بهتر است ابتدا با تعویض لباس زیر نامناسب عوامل دیگر را نیز در نظر داشته باشید. در صورت ادامه ی این مشکل و همراه شدن آن با علائم دیگر به پزشک مراجعه کنید.


درمان درد و خارش سینه ها

درمان درد و خارش سینه ها متناسب با علل و عوامل آن متفاوت است. اگر مشکل ناشی از واکنش حساسیتی پوست باشد، می توان با استفاده از کرم مرطوب کننده به مشکل پایان داد.

در عوض اگر مشکل ناشی از وجود یک بیماری، عفونت یا مشکلات جدی تر باشد، حتما باید به پزشک مراجعه کرد. در این صورت پزشک با تشخیص علت اصلی مشکل، درمان های لازم را در پیش می گیرد.



علل و درمان خارش و درد سینه ها - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=305549

Translate this page

2 days ago - گاهی خانم ها دچار خارش یا درد در ناحیه ی سینه ها می شوند که اسباب نگرانی آنها را فراهم می سازد. در این مطلب به طور اجمالی به عوامل ایجاد کننده خارش یا درد ...

علل و درمان خارش و درد سینه ها در خانم ها

9sobh.ir/fa/.../علل-و-درمان-خارش-و-درد-سینه-ها-در-خانم-ه...

Translate this page

3 hours ago - گاهی خانم ها دچار خارش یا درد در ناحیه ی سینه ها می شوند که اسباب نگرانی آنها را فراهم می سازد. در این مطلب به طور اجمالی به عوامل ایجاد کننده خارش یا درد ...

درد سینه ها نشانه چیست؟ - عصر ایران

www.asriran.com › عصرایران دو › ماشین

Translate this page

درد سینه یا ماستالژیا ناراحتی شایعی بین خانمهاست.به طوری که از هر 10 خانم 7 نفر در طول زندگی آن را تجربه می کنند. درد سینه یا ماستالژیا مشکل شایعی بین ...

- علت خارش و درد سینه ها در خانم ها - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../علت%20خارش%20و%20درد%20...

Translate this page

6 hours ago - علل و درمان خارش و درد سینه ها. در گام اول لازم است که علت اصلی این خارش مشخص شود. در اکثر موارد، دلیل آن مسائل کم اهمیتی مانند استفاده از لباس زیر ...

بیماریهای زنان،بهداشت زنان،دانستنیهای زنان،دکتر ... - بیتوته

www.beytoote.com/health/hygiene-lady/

Translate this page

پیری زودرس,علت پیری زودرس,دلایل پیری زودرس در خانم ها ... کاندیدیاز، شایع ترین عامل سوزش و خارش تناسلی در زنان .... درد سینه ها در خانم ها نشانه ی چیست؟

بهداشت زنان|بهداشت مادر و کودک|سرطان پستان|خارش و سوزش ...

www.delgarm.com/health/women-s-health

Translate this page

علت نازایی در خانم های عزیز اغلب نگرانی زوجهای جوان در ماههای اول پس از ازدواج ، مشکل .... علت درد در دوران قاعدگی و راه کاهش درد آن درد در دوران قاعدگی یکی از بدترین درد ها ...

خارش و درد در سینه ها - Salamat Iran Healers Parastari.com Hejamat ...

www.iranhealers.com/modules.php?name...file...

Translate this page

Mar 18, 2009 - با سلام علت خارش سینه چی می تونه باشه؟(سینه ها عادی است وهیچ عارضه خاصی هم ندارد) وقتی که سینه ها مکیده می شه نوک سینه به صورت یک رگ درد می ...

پیام زن - خرداد 1377، شماره 75 - پزشک شما

www.hawzah.net/fa/magazine/view/3992/.../پزشک-ش...

Translate this page

با شناخت و رفع علت اضطراب و تحریک عصبی مشکل رفع خواهد شد. ... حدود سه، چهار سال است که در ناحیه چپ قفسه سینه خود احساس درد می کنم و این دردها بیشتر در ناحیه پایین سینه ... شنیده ام یکی از علایم سرطان سینه خارش شدید در ناحیه سینه ها می باشد.

بیماری های زنان زایمان نازایی

doctorzanan.blogfa.com/9005.aspx

Translate this page

گنوره و کلامیدیای درمان نشده می توانند سبب عفونت التهابی لگن در خانم ها بشوند . ... می شوند ، علائم ممکن است به صورت ترشح واژینال و یا خارش و قرمزی واژن باشند . ..... دارو های درمان نازائی و قرص های جلوگیری خوراکی ممکن است که علت درد سینه ها باشند.

30-مطالب مربوط به سینه ها - آموزه های زندگی و زناشویی

www.wifely.blogfa.com/category/8

Translate this page

جلوگیری از خشکی و خارش آلت تناسلی خانم ها ... ۴- ژنتیک : این مورد شایعترین علت کوچی پستان ها در خانم ها می باشد . ... در واقع در حدود ۱۰ درصد از زنان درد متوسط تا شدید سینه را در حدود ۵ روز از ماه تجربه می کنند و در برخی موارد در سرتاسر دوران قاعدگی ...

تغییراتی که دراین 9 ماه در بدن مادران اتفاق می افتد

niniplus.com/index.php?...9...

Translate this page

در اثنای بارداری ممکن است احساس بدن درد داشته باشید: درحالیکه رحم خانم ها در زمان ... ممکن است تغییراتی در سینه ها داشته باشید: اندازه سینه ها در دوران بارداری به علت .... اما قرمز شدن، خارش کف دست ها و پاها همچنین مشکل معمولی در بین خانم های باردار است.

ترشحات نوک سینه در خانم ها - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/.../362-1389-02-26-15...

Translate this page

علت این مسئله ندرتاً می تواند سـرطان بـاشد، اما می تواند نشانه ای از مشکلات ... آیا علائم و نشانه های دیگری در خود مشاهده می کنید، مثل تب، قرمزی، درد در سینه ها، سردرد یا ... علائم این بیماری شامل، خارش، سوزش، قرمز شدگی نوک سینه و محوطه ی قهوه ای رنگ ...

سینه های سالم و زیبا - مطالب ابر خارش سینه ها

breasts.mihanblog.com/post/tag/خارش%20سینه%20ها

Translate this page

درد پستان بیشتر به علت تولید بیش از حد هورمون های استروژن و پروژسترون است. ... بعضی از خانم ها معتقدند که این ناراحتـی مانند حالت تشـدید شده درد سینه ها درست ...

۲۰ مورد مشکوک به سرطان در بانوان – بخش دوم | سالم زی

salemzi.com/.../20-cancer-symptoms-women-are-likel...

Translate this page

Mar 28, 2012 - در بخش اول از این مطلب، با برخی دردهایی که خانم ها جدی نمی گیرند، آگاه شده اید. در. ... سرطان التهابی پستان همچنین باعث خارش، پوسته پوسته شدن و خشک شدن نوک پستان می گردد. ... به بسیاری از زنان به علت قاعدگی غیر معمول و دردناک برای سرطان ... دل درد یا ناراحتی معده می تواند نشانه ای برای سرطان کولورکتال باشد.

دلایل خارش سر و راه های درمان آن - نمناک

namnak.com/8933-دلایل-خارش-سر.html

Translate this page

دلایل خارش سر و راههای درمان خارش سر و دلایل اصلی خارش سر و ماسک موهای مناسب برای ... داشتن پوست خشک می تواند این مسببان اصلی این مشکل باشد که پوست آن ها به اندازه کافی چربی تولید نمی کند. ... پف چشم و درمان آن با ساده ترین روش; ریزش-مو-در-خانم-ها ... علائم و نشانه های ابتلا به سرطان سینه تنها مختص درد و کیست سینه نیست.

علت و درمان عفونت زنان - نمناک

namnak.com/7825-درمان-عفونت-زنان.html

Translate this page

عفونت های زنانه ، عفونت دستگاه تناسلی ، درمان عفونت زنان ، عفونت لگنی ، عفونت را در سایت نمناک بخوانید. ... بد بو، رنگی (کرم یا زرد رنگ به طور معمول)، احساس سوزش، خارش و درد به هنگام نزدیکی بروز می کند. .... این نشانه ها در شما یعنی سرطان سینه!

علت سوزش و خارش نوک سینه - الو دکتر

www.alodoctor.ir/.../علت-سوزش-و-خارش-نوک-سینه

Translate this page

علت سوزش و خارش نوک سینه. ... 1393/12/26 | توسط دکتر: آزیتا صفارزاده | برچسب ها : دکتر آزیتا صفارزاده علت خارش نوک سینه علت سوز نوک سینه ترشح از سینه ... خانمی 25ساله هستم زمانی که عادت ماهانه می شوم از عقب به شدت درد دارم س. ... علت‌های احتمالی کاهش میل جنسی در خانم‌ها · نگران کاهش میل جنسی‌تان نباشید، به زمان آن توجه کنید ...

ترشحات زنان، ترشحات خانم ها، علل ترشحات زنان، ترشحات ...

www.akairan.com/koodak/...lady/tarashohat-zanan.ht...

Translate this page

ترشح شیر نابجا از سینه ها در خانم ها · 18 علت ترشحات غیرطبیعی زنان ... آیا هیچ گونه احساس خارش، درد یا سوزش در محل واژن احساس می شود؟ - آیا شستشوی واژن را انجام می ...

درد سینه ها در خانم ها ناشی از چیست؟

www.wikinaz.ir/.../درد-سینه-ها-در-خانم-ها-ناشی-از-چیس...

Translate this page

علت درد پستان خانم های ناشی از چیست؟ درد سینه های دختر جوان برای چی هست؟ دلیل درد سینه دخترا چیه؟ چیکار کنم درد سینه هام کم بشه؟

توده‌ هایی که با لمس آن ها زنان احساس خراش و سوزش - علم روز

science1.persianblog.ir/.../توده‌_هایی_که_با_لمس_آن_ها...

Translate this page

در حدود ۴۰ درصد از خانم‌ ها در دوره‌ ای از زندگی توده‌ هایی را در پستان خود لمس می‌ کنند. ... با انجام این آزمون‌ ها علت توده ‌های پستانی دقیقا مشخص خواهد شد. .... آیا علائم و نشانه های دیگری در خود مشاهده می کنید، مثل تب، قرمزی، درد در سینه ها، سردرد یا تغییرات ...



۹۴/۰۷/۲۶
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی