وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


تزیین عدس پلو روش اصلی تهیه عدس پلو طرز تهیه عدس پلو طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی طرز تهیه عدس پلو خانگی طرز تهیه عدس پلو مجلسی طرز تهیه کباب با فیله حلزونی طرز تهیه کباب بوقلمونطرز تهیه کباب بوقلمون خانگی طرز تهیه کباب بوقلمون مجلسی طرز تهیه کرم کارامل طرز تهیه کرم کارامل نسکافه ای عدس پلو عکس عدس پلو مواد لازم برا تهیه عدس پلو مواد لازم برای تهیه عدس پلو

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی + تزیین عدس پلو + طرز تهیه کرم کارامل نسکافه ای

طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی + تزیین عدس پلو + طرز تهیه کرم کارامل نسکافه ایلو

طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی + تزیین عدس پلو

طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی

برای عدس پلو برنج رو جدا پختم ابکش کردم دم انداختم.بعدم عدس رو جدا پختم ابکش کردم وقتی برنج دم کشید حرارت رو خاموش کردم عدس رو روی اون ریختم و اروم با کفگیر مخلوط کردم در قابلمه رو نیم ساعتی گذاشتم .مقداریشو با زعفرون ابزده قاطی کردم برای تزیین.پیاز داغ و کشمش هم جدا سرخ کردم.برای فیله حلزونی:سینه مرغ رو از استخوون جدا کردم نوارهای باریک برش زدم بعدم بصورت حلزونی رول کردم و با خلال دندون فیکس کردم.حالا داخل ظرفی پلاستیکی مقداری آبلیمو .نمک.آب پیاز .کمی فلفل قرمز ریختم فیله ها رو یکساعت داخلش گذاشتم .بعدم زعفرون ابزده رو روی فیله ها ریختم و نیم ساعت زمان دادم تا حسابی خوشرنگ بشن داخل تابه رو با کمی روغن چرب کردم فیله ها رو مرتب قرار دادم ده دقیقه هر طرف رو سرخ کردم بعدم سرو کردم قبل از سرو خلال ها رو به راحتی درآوردم. خییییلی ترد شده بود چون نوارها باریک بودن و داخل اب پیاز مونده بودن

طرز تهیه کرم کارامل نسکافه ای :
یه بسته پودر کرم کارامل رو با دو لیوان شیر .یک ق غ خامه ،یک ق چ پودر نسکافه.یک ق چ پودرکاکائو.یک ق غ شکر مخلوط کردم روی حرارت گذاشتم تا شروع به حباب زدن کرد و دونه های شکر حل شد بعد هم داخل قالب سیلیکونی اول کاراملی که داخل پاکتش بود ریختم بعدم مایع رو داغ داااغ روی اون ریختم و بمدت ۱ساعت داخل یخچال گذاشتم موند تا کاملا سفت شد طعمش خییییلی بهتر از کرم کارامل معمولیه

ممنونم از همراهیتون مهربونا heart
. .امیدوارم درست کنید و خوشتون بیاد smiley

طرز تهیه عدس پلو با فیله حلزونی


۹۵/۰۶/۲۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی