وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


عکس های سولمازمتقی بدنساز و قهرمان پرورش اندام زن ایرانی

عکس  کیمیا صبوری بدنساز و قهرمان پرورش اندام زنان ایرانی بدنسازان زن ایرانی عکس زنان بدنساز ایرانی زندگینامه تصاویر و عکس های شیرین نوبهاری عکسهای دختر و زنان بدنساز ایرانی

شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (1) شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (2)

شیرین نوبهاری در پرورش اندام زنان ایران نامی آشناست. او متولد شهر مشهد و تحصیلکردۀ رشتۀ معماری از دانشگاه الزهرا مشهد است.
شیرین نوبهاری از سال ۸۶ بصورت حرفه ای به پرورش اندام پرداخته است و به نوعی قهرمان بدنسازی ایران در ردۀ زنان محسوب می شود.

خانم نوبهاری در فضای مجازی از شما عکس هایی منتشر شده با اسم سولماز متقی اطلاع دارید ؟

  • بله متاسفانه اوایل عکس های من بدون اطلاع من با یک اسم جعلی در سایت ها منتشر شدن . این اسم جعلیست

خانم نوبهاری تحصیلاتتون چقدره و چه رشته ای خوندید ؟

  • مهندسی معماری خوندم در دانشگاه الزهرا مشهد

مجرد هستید یا متاهل ؟

  • مجرد هستم

شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (3) شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (4)

شرایط خانواده شما چگونه هستش و چندتا فرزندید ؟

  • سه تا برادر و دو تا خواهر دارم و کلا 8 نفریم ، پدر و مادرم استاد دانشگاه بودن . یکی از خواهرام فوق لیسانس صنایع غذایی و دیگری فوق لیسانس فیزیو لوژی ورزشی دارند برادرانم یکیشون مخترع هستند و دوتای دیگری لیسانس کامپیوتر و حسابداری دارند و شوهر خواهرم عضو تیم موی تای ایران، قهرمان کشور هستند

از چه سوالی بدنسازی رو شروع کردید و چند ساله حرفه ای کار میکنید؟

  • از سال 86 شروع کردم و 8 ساله بصورت حرفه ای کار میکنم.

چی شد که به این رشته علاقه پیدا کردید و مشوق شما چه کسانی بودن ؟

  • از ایروبیک و کم کم رو اوردم به تمرین بدنسازی ، پدرم و عموهام از کشتی گیرای قدیمی بودن  همیشه علاقه ی خاصی به تیپ بدنی درشت و عضلانی داشتم . پدرم و یکی از برادرام منو تشویق کردند که این رشته رو دنبال کنم

خانواده شما همه ورزشکار هستند ؟

  • نه دوتا خواهر دارم  یکیشون غریق نجات هست و دیگری هم تکواندو کارن اما برادرانم ورزش خاصی انجام نمیدهند

شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (5) شیرین نوبهاری اینستاگرام + بیوگرافی و عکس شیرین نوبهاری (6)

 

تقریبا در ماه چقدر برای بدنسازی هزینه میکنید آیا درامدی هم دارید ؟

  • بستگی به دوره داره فقط مکمل برای هر دوره بیش از  ٢ میلیون بدون تغذیه در میاد .. بله درآمد من از طریق مربی گری این رشته هستش و در صدد تاسیس سالن هستم

۹۴/۱۱/۲۵
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی