وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


زمان تاریخ وام ازدواج دانشجویی 94-95،وام ودیعه مسکن 94-95،پرداخت وام اشتغال دانشجویی 94-95

جزئیات وام ازدواج دانشجویی 94-95، وام ودیعه مسکن 94-95، وام اشتغال دانشجویی 94-95 / نحوه پرداخت و بازپرداخت

ورود به سامانه درخواست وام ازدواج دانشجویی

تا پایان شهریور ماه 94 و مرحله سوم ارائه تسهیلات وام برای دانشجویانی که ثبت نام کرده اند ... جهت استفاده از سامانه درخواست وام ازدواج دانشجویی لطفا از مرورگر Internet

جزئیات وام ازدواج دانشجویی 94-95 + نحوه پرداخت و بازپرداخت
جزئیات وام ودیعه مسکن 94-95 + نحوه پرداخت و بازپرداخت
جزئیات وام اشتغال دانشجویی 94-95 + نحوه پرداخت و بازپرداخت

خبرنامه دانشجویان ایران: سال 1393 پردغدغه ترین سال برای دریافت وام ازدواج به شمار می رود. به طوری که اوایل سال بیشترین اخبار درباره پرداخت شدن یا نشدن این وام منتشر شده است. سختی دریافت وام ازدواج، کابوسی برای جوانان شده است.

به گزارش تهران پرس، سال 1393 پردغدغه ترین سال برای دریافت وام ازدواج به شمار می رود. به طوری که اوایل سال بیشترین اخبار درباره پرداخت شدن یا نشدن این وام منتشر شده است. سختی دریافت وام ازدواج، کابوسی برای جوانان شده است. در حالی که سقف دریافت وام ازدواج تنها سه میلیون تومان است! مبلغ خیلی کمی که در قبال هزینه های هنگفت برای ازدواج "هیچ" است.

دلایل توقف پرداخت وام ازدواج

اردیبهشت ماه 1393 بود که با متوقف شدن پرداخت وام ازدواج، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تشریح دلایل توقف این وام گفت: نبود بودجه، به صرفه نبودن پرداخت وام برای بانکها و تکالیف زیاد صندوق ملی قرض الحسنه از مهمترین دلایل توقف وام ازدواج جوانان است. همچنین طرح دو فوریت وام ازدواج را تعدادی از نمایندگان به مجلس ارائه داده بودند که دو فوریت آن تصویب نشد و یک فوریت آن به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

وی افزود: با تشکیل این جلسه من نیز به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان در مجلس حاضر شدم و ضرورتهای پرداخت وام ازدواج را اعلام کردم. در این جلسه نمایندگان مخالف و موافق صحبت کردند که مخالفان معتقد بودند قانون تسهیل ازدواج که از سال 84 تصویب شده است چرا اجرایی نمی شود؟

به گفته معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، قرار بود به صندوق ملی قرض الحسنه بودجه اختصاصی برای وام ازدواج بدهند که متاسفانه سپرده های مردم در این صندوق کم شده است و از سوی دیگر تکالیف متعددی را به صندوق واگذار کرده اند. همچنین پرداخت وام ازدواج دیگر اولویت این صندوق نیست و بانکها نیز به دلیل کارمزد پایین حاضر به پرداخت وام ازدواج نیستند.

بخت وام ازدواج باز می‌شود؟ یا وام ازدواج پرداخت نمی‌شود؟

خرداد ماه 1393 بود که محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت  از مصوبه جدیدی برای تسهیل پرداخت وام ازدواج خبر داد و گفت: بانک مرکزی موظف شد که سریعا نسبت به رفع موانع اعطای وام ازدواج اقدام کند. نوبخت توضیح نداده ‌است که چه موانع دیگری جز کمبود منابع بر سر راه پرداخت وام ازدواج وجود دارد که بانک مرکزی باید آنها را رفع کند اما گفت: با توجه به ابلاغ سیاست کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه نهادها موظف شدند در جهت تسهیل ازدواج اقدام کنند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: در بودجه سال 93 هیچگونه اعتباری برای پرداخت وام ازدواج در نظر گرفته نشده و در سال جاری وام ازدواج پرداخت نمی‌شود.

همان روزها بود که معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: در بودجه سال 93 هیچگونه اعتباری برای پرداخت وام ازدواج در نظر گرفته نشده و در سال جاری وام ازدواج پرداخت نمی‌شود.

محمدرضا شیخ‌زاده اظهارکرد: در سال‌های 91 و 92، بانک‌ها در حوزه پرداخت وام ازدواج فعالیت خاصی نداشتند و در سال جاری نیز به دلیل عدم پیش‌بینی اعتبار برای پرداخت وام ازدواج در بودجه، وام ازدواج به جوانان پرداخت نمی‌شود. بنابراین وزارت ورزش و جوانان درصدد است از خیران ازدواج برای این منظور کمک بگیرد.

وی با بیان اینکه وام ازدواج به طور کلی مساله کارشناسی شده‌ای نیست، عنوان کرد: یکسان بودن مبلغ این وام برای همه اقشار منطقی نیست، زیرا هزینه‌های یک فرد روستایی و شهری برای ازدواج بسیار متفاوت است.

وعده سرخرمن برای دادن وام ازدواج!

همچنین خردادماه 1393 علی کاییدی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 5/1 میلیون زوج ایرانی در انتظار دریافت وام ازدواج هستند و نباید برخی از بانک ها زوج های جوان را برای دریافت این تسهیلات مسخره کنند!

علی کاییدی افزود: متاسفانه برخی از بانک ها برای دادن وام ازدواج به زوج های جوان وعده های سر خرمن می دهند و هر روز مراجعه جوانان به بانکها به روز بعد موکول می شود و این موضوع در واقع نوعی بی احترامی و بی توجهی به جوانان محسوب می شود. چرا نباید بانک مرکزی نسبت به پرداخت وام ازدواج به 5 / 1 جوان ایرانی اقدام کند و هر روز برنامه ای جدید برای آنان داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وعده های سرخرمن، عدم پرداخت وام ازدواج و داشتن ضامن های معتبر از جمله مشکلاتی است که برای دریافت وام ازدواج سه تا پنج میلیون تومان سر راه جوانان ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکنون خیلی از زوج های جوانان ما گرفتار دریافت این رقم وام هستند، گفت: گرچه این میزان وام ازدواج تاثیر چندانی در مخارج ازدواج زوج های جوان ندارد اما برای برخی از جوانان این میزان نیز در زندگی شان تاثیرگذار است. در این میان سختی دریافت وام ازدواج به کابوسی برای جوانان تبدیل شده اما هر روز شنیده می شود که اختلاس های چند هزار میلیاردی در برخی از بانک ها صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر بانک ها بتوان علاوه بر کاهش اختلاس های میلیاردی، تسریع در پرداخت وام ازدواج به جوانان کشورمان را شاهد باشیم.

اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره وام ازدواج

تیرماه 1393 بود که وزارت امور اقتصادی و دارایی با انتشار اطلاعیه ای در خصوص احتمال برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام ازدواج اعلام کرد: هرگونه تصمیمی از سوی دولت مبنی بر پرداخت وام ازدواج از محل صندوق توسعه ملی، خلاف سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز سیاست های دولت یازدهم است.

در ادامه این اطلاعیه آمد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر، سخنان رسمی و غیررسمی در خصوص تصمیم دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی جهت تامین اعتبار وام ازدواج مطرح شده است، بدینوسیله وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن تکذیب این موضوع اعلام می کند که چنین تصمیمی قطعا مخالف سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه های دولت یازدهم بوده و به هیچ عنوان در دستور کار دولت یا به طور خاص، این وزارتخانه قرار ندارد.

پرداخت وام ازدواج جوانان از سر گرفته شد

سرانجام مردادماه بود که در رسانه ها خبری در رابطه با از سر گرفته شدن پرداخت وام ازدواج به زوجین منتشر شد. با پیگیری های مسئولین مربوطه وام ازواج جوانان به میزان دو هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شد و بر این اساس وام ازدواج جوانان از مرداد ماه در شعب بانک ملی به متقاضیان پرداخت گردید.

اما تکلیف از دست رفتن فرصت ثبت نام زوجینی که مهلت ثبت نام وام شان به پایان رسیده بود، هرگز مشخص نشد!  

توقف کامل پرداخت وام ازدواج 5 میلیونی

آبان ماه 1393 بود که توقف کامل پرداخت وام 5 میلیونی ازدواج و تبدیل آن به 3 میلیون تومان با اطلاعیه بانک مرکزی در سامانه وام ازدواج و بازگشت بانک مرکزی به مصوبه پیش از سال 90 کلید خورد.

بانک مرکزی در حالی در سامانه وام ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین را مبلغ 30 میلیون ریال اعلام کرده که چند هفته قبل تر مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، اولویت پرداخت را با وام 3 میلیون تومانی و نه 5 میلیون تومانی اعلام کرده بود.

این در حالی بود که پیش از این تصمیم بانک مرکزی، بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار در سال 90 بانکها به متقاضیان واجد شرایط وام 5 میلیون تومانی می پرداختند، اما با مشکلات ایجاد شده برای پرداخت وام ازدواج و افزایش تعداد افراد در صف دریافت تسهیلات ازدواج، این وام به 3 میلیون تومان کاهش یافت.

وام ازدواج تا ۶‌میلیون تومان افزایش‌می‌یابد

بهمن ماه 1393 بود که موید حسینی صدر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تهیه طرحی برای افزایش مبلغ وام ازدواج جوانان به ۶ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرحی تحت عنوان ساماندهی وام ازدواج جوانان در مجلس تهیه شده که قرار است پس از تعطیلات مجلس در قالب دوفوریتی در خانه ملت مطرح شود. براساس این طرح مبلغ وام ازدواج جوانان به 6 میلیون تومان برای سال 94 افزایش می یابد و پرداخت وام نیز بدون نوبت خواهد بود. اگر زوجی بخواهد که به جای دریافت وام، خرید انجام دهد، می تواند تا 10 میلیون تومان از کارخانه هایی که مایلند محصولات خود را قسطی بفروشند، کالا بردارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این حالت کارخانجات با بانک ها طرف هستند و متقاضیان دریافت کالا به جای وام به بانک معرفی می شوند و بعد می توانند از کارخانجات کالا بردارند و بانک قسط کارخانجات را پرداخت می کند.

وی در پایان گفت: اکثریت نمایندگان این طرح را امضا کردند و اگر به دنبال جمع کردن امضاهای بیشتر بودیم قطعا همه نمایندگان آن را امضا می کردند. این طرح بار مالی هم برای دولت ندارد و منابع آن از محل منابع قرض الحسنه بانک ها تامین می شود.

البته این طرح نواقص و نقدهایی را نیز به دنبال خود داشته است. پرداخت وام ازدواج تا اواسط اردیبهشت ماه 1394 متوقف شده است تا بخشنامه جدید به بانک ها ابلاغ شود. حال باید منتظر ماند و دید در سال 1394 چه تدابیری برای متقاضیان وام ازدواج صورت می گیرد؟ آیا روند پرداخت وام ازدواج به زوجین مشمول میسر می شود؟

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات وام ازدواج دانشجویی، اشتغال و ودیعه مسکن دانشجویان را تشریح کرد.

 


ذالفقار یزدان مهر با اشاره به جزئیات وام های ازدواج، اشتغال و ودیعه مسکن دانشجویی گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی یکی از استراتژی‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم این بود که بتوانیم از منابع بخش غیردولتی و خصوصی نیز استفاده کنیم.

 


وی ادامه داد: در همین راستا اخیرا با حضور مقام عالی وزارت علوم، تفاهم‌نامه همکاری مابین صندوق رفاه دانشجویان و صندوق کارآفرینی امید منعقد شد که به موجب این تفاهم‌نامه حمایت ویژه‌ای از ازدواج دانشجویی شد و همچنین برای ودیعه مسکن دانشجویان متاهل و اشتغال دانشجویان به ویژه دانشجویان فنی و حرفه ای تسهیلات ویژه‌ای لحاظ شد.

 


وام ازدواج دانشجویی

 


رئیس صندوق رفاه دانشجویان یادآورشد: صندوق رفاه دانشجویان به هر دانشجویی که در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام کند، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وام ازادواج ارایه می دهد در صورتی که زوجین هر دو دانشجو باشند به هر یک، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام تعلق می گیرد که در مجموع ۳ میلیون تومان می شود.

 


وی افزود: صندوق کارآفرینی امید نیز به دانشجویانی که از طریق صندوق رفاه معرفی می شوند، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وام ازدواج به صورت قرض الحسنه ارایه می دهد یعنی اگر هر دو دانشجو باشند ۳ میلیون تومان به آنها وام ارایه می شود.

 


یزدان مهر افزود: این وام‌ها علاوه بر وام ازدواجی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می شود.

 


وام ودیعه مسکن

 


رئیس صندوق رفاه دانشجویان به وام ودیعه مسکن دانشجویی اشاره کرد: در تهران به دانشجویان متاهلی که مسکن، اجاره و یا رهن می کنند، اگر داوطلب باشند و ثبت نام کنند، حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وام ودیعه مسکن ارایه می دهیم. براساس تفاهم نامه منعقد شده، مقرر شد که اگر دانشجویی از سوی صندوق رفاه دانشجویان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شود، به همین میزان وام ودیعه مسکن از صندوق کارآفرینی امید دریافت کند.

 


وی یادآورشد: صندوق رفاه دانشجویان در کلان شهرها حدود ۶ میلیون تومان و سایر شهر‌ها حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وام ودیعه مسکن دانشجویی می پردازد، همچنین به همین میزان نیز صندوق کارآفرینی امید وام ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه ارایه می دهد.

 


شرایط بازپرداخت وام ها

 


یزدان مهر خاطرنشان کرد: شرایط بازپرداخت وام ها با هم کمی متفاوت است. اگر دانشجو سربازی را به اتمام رسانده باشد بعد از فارغ التحصیلی وام ازدواج وی قسط بندی می شود در غیر این صورت بعد از زمان سربازی، قسط بندی صورت می گیرد.

 


وی ادامه داد: ولی وام ازدواج صندوق کارآفرینی امید در ۳۶ قسط قرض الحسنه باید بازپرداخت شود.

 


وام اشتغال دانشجویی

 


رئیس صندوق رفاه دانشجویان به وام اشتغال دانشجویی اشاره کرد و افزود: دانشجویانی که از طریق صندوق رفاه دانشجویان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می توانند وام اشتغال دریافت کنند. وام اشتغال در ۶۰ قسط قرض الحسنه باید بازپرداخت شود.

 


زمان معرفی صندوق رفاه برای دریافت وام ها

 


وی درخصوص اینکه این وام ها از چه زمانی به دانشجویان تعلق می گیرد افزود: حداکثر ظرف یکماه آینده ما می توانیم شیوه نامه خود را نهایی کرده و درخواست دانشجویان را ثبت و برای دریافت وام به صندوق کارآفرینی امید معرفی کنیم.

 

 

جزئیات وام ازدواج دانشجویی 94-95، وام ودیعه مسکن 94-95
libarshad1388.blogsky.com/.../جزئیات-وام-ازدواج-دانشجویی-94-95،-وام-ود...
۴۱ دقیقه پیش - ذالفقار یزدان مهر با اشاره به جزئیات وام های ازدواج، اشتغال و ودیعه مسکن دانشجویی گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی یکی از استراتژی‌های صندوق ...
وام ازدواج 20 میلیونی به دانشجویان دانشگاه آزاد 94-95 + شرایط ...
libarshad1388.blogsky.com/.../وام-ازدواج-20-میلیونی-به-دانشجویان-دانش...
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرید ذاکر گفت: برای دریافت وام ازدواج ۱۰میلیون تومانی دانشگاه آزاد تعداد ۱۸ هزار و ۳۲ دانشجو ثبت نام کرده اند که تاکنون ۵۰ درصد این متقاضیان این ...
درصد طلاق در ازدواج دانشجویی 94-95 / آمار طلاق دانشجویان ...
libarshad1388.blogsky.com/.../درصد-طلاق-در-ازدواج-دانشجویی-94-95-آمار...
۴۱ دقیقه پیش - درصد طلاق در ازدواج دانشجویی 94-95 / آمار طلاق دانشجویان .... Jan 26, 2015 - حجت الاسلام امینی کارگاه های آموزشی ازدواج، جشن مختصر ازدواج دانشگاهی، .... مراحل مصاحبه گزینش آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94-95 + جزئیات و نتیجه نهایی ...
ثبت نام نوزدهمین جشن ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم ...
ezdevaj.nahad.ir/
ثبت نام نوزدهمین جشن ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها. ... زوج های دانشجو بر اساس استان و دانشگاه از 23 دی به مشهد مقدس آغاز و جزئیات بیشتر ...
ثبت نام وام دانشجویی نیمسال 95 دانشگاه آزاد وملی ترم 94 - 95 ...
download-series.ir/2015/10/.../ثبت-نام-وام-دانشجویی-نیمسال-95-دانشگا...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام ازدواج 20 میلیونی به دانشجویان دانشگاه آزاد 94-95 + شرایط ... شرایط ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ترم 94. ثبت نام وام دانشجویی نیمسال ...
آغاز ثبت نام وام ازدواج دانشجویی از مهر 94 - کنکور
konkur.in › دکتری › اخبار دکتری
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات پرداخت و بازپرداخت 3 وام دانشجویی اعلام شد ..... بنابراین تاکنون تمامی تقاضاهای مربوط به وام ازدواج که از دانشگاه‌ها ابلاغ شد، پرداخت شده ...
وام 10 میلیون تومانی ازدواج دانشگاه آزاد شرایط دریافت-رایتمن
rightman.ir › گوناگون
۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی ازدواج دانشگاه آزاد - بر اساس مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی ... رایتمن سایت آزمون دکتری کنکور کارشناسی ارشد آزاد 94 95 جذب هیات علمی نتایج آزمون ... مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه وام ازدواج دانشجویی.
شرایط دریافت وام ازدواج دانشجویی :: دانلود آهنگ جدید با لینک ...
lfc94.blog.ir/tag/شرایط%20دریافت%20وام%20ازدواج%20دانشجویی
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «شرایط دریافت وام ازدواج دانشجویی» ثبت شده است ... 90sport.blogsky.com/1394/01/04/post-111/ثبت-نام-وام-ازدواج-94-95.
جزئیات پرداخت و بازپرداخت ۳وام دانشجویی اعلام شد | منابع ...
www.1az4.ir/phd-tests-news/جزئیات-پرداخت-بازپرداخت-وام-دانشجویی/
۱ روز پیش - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات وام ازدواج دانشجویی، اشتغال و ودیعه مسکن دانشجویان را تشریح کرد.
جدول شهریه کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور سال 95-94 ...
iranimag.com/detail/1811160/article/5
شهریه دانشجویان پیام نور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به میزان ۱۵ درصد . ... Net ) وام ازدواج دانشجویی : معاون دانشجویی دانشگاه آزاد از افزایش خدمات ارائه وام ازدواج دانشجویی در سال ۹۴ خبر داد و ... جزئیات ۲۳ وام‌ دانشجویی + جدول (93/7/11) - ایران کنفرانس . ... رایتمن سایت آزمون دکتری کنکور کارشناسی ارشد آزاد 94 95 جذب هیات علمی نتایج آزمون .
دریافت وام اشتغال در سال 94-95 - نتایج زنده
www.zamoone.com/article/.../دریافت-وام-اشتغال-در-سال-94-95-نتایج-ز...
ثبت نام در دبیرستان های نمونه دولتی 94-95 مشاهده. اخبار وام اشتغال .... Feb 22, 2015 - میزان وام مسکن جانبازان در سال 94 تعیین شد + جزئیات ..... جانباز .... Sep 14, 2010 - 5 ) عدم اشتغال به کار در زمان دریافت وام دانشجویی( به استثنای کار دانشجویی).
ثبت نام وام دانشجویی سال 95 | دانلود آهنگ | سرگرمی | محرم 94
tir94.ir/tag/ثبت-نام-وام-دانشجویی-سال-95/
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... دانشجویی سال 95. میزان وام شهریه دانشگاه علی کاربردی 94 – 95 چقدر هست؟ ... انواع وام شهریه دانشگاه آزاد / تقاضای ۲۰ هزار وام ازدواج در سال ۹۴ …. جامع علمی– کاربردی .... چقدر است؟ …. جزئیات اعطای وام به دانشجویان دکتری پیام نور …
ALL-BLOG.IR | تگ | وام ازدواج دانشجویی
www.all-blog.ir/tags/وام%20ازدواج%20دانشجویی
۴ روز پیش - وام ازدواج 20 میلیونی به دانشجویان دانشگاه آزاد 94-95 + شرایط . ... ثبت نام وام دانشجویی نیمسال 95 دانشگاه آزاد وملی ترم 94 - 95 . ..... اسلامی از جزییات نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 94-95 خبر داد. ..... دانشجویی ...
سایت ثبت نام عمره دانشجویی دانشگاه آزاد لبیک 94 95 | بروز ...
newsdownload.ir/2015/05/17/سایت-ثبت-نام-عمره-دانشجویی-دانشگاه-آزا/
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت ثبت نام عمره دانشجویی دانشگاه آزاد لبیک 94 95 .... عمره دانشجویی در سایت لبیک آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان و ازدواج دانشجویی دانشگاه .... شرایط و جزئیات دریافت وام حج عمره دانشجویی 94 94 ویکنـا 94 عمره دانشجویی سال 94 ...
تقویم آموزشی - اخبار پیام نور
pnunews.com/1495/تقویم-آموزشی-دانشگاه-پیام-نور-در-سال-95-94/
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تقویم آموزشی سال 94-95 پیام نور .... جزئیات رسیدگی به شکایات دانشگاهی/ مهلت ارایه اعتراض به هیات عالی · زمان و نحوه ثبت نام در آزمون تافل دانشگاه پیام نور ... موسائی چهارگود در ثبت‌ نام دور جدید وام 10 میلیونی ازدواج دانشجویی ...
ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی/شرایط و ضوابط ثبت نام
istclub.ir/.../ثبت-نام-نوزدهمین-مراسم-ازدواج-دانشجویی-شرایط-وضوابط-ث...
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من از ازدواج های دانشجویی که هرسال برگزار می شود، بسیار خشنود و خرسندم. ... رضوی؛ شرایط وضوابط ثبت نام در نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی سال تحصیلی 94-95 به شرح زیر می باشد. ... حمایت سه جانبه‌‌ از دانشجویان متقاضی وام ازدواج.
شرایط ثبت نام وام خود اشتغالی سال 1394 - جک لایو
new94-ir.joklive.ir › new94.ir
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دریافت وام اشتغال در سال 94-95 – نتایج زنده ... شرایط وام مسکن سال 1394 – اخبار روز,سرگرمی و تفریحی. ..... ثبت نام وام دانشجویی ترم 95.
مبلغ و میزان دقیق وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی 94-95 ...
feedsara.rzb.ir/post/3301
۵ روز پیش - میزان وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی درسال تحصیلی 94-95 اعلام شد .... هزار ریال و وام مسکن دانشجویان متاهل از مبلغ ۷۵۰ هزار ریال به یک میلیون و ... طبق اعلام دبیرخانه ..... جزئیات اعطای وام به دانشجویان دکتری پیام نور ..... میزان ...
مبلغ و میزان دقیق وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی 94-95 ...
www.freecamp.ir/post/780
۵ روز پیش - میزان وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی درسال تحصیلی 94-95 اعلام شد .... هزار ریال و وام مسکن دانشجویان متاهل از مبلغ ۷۵۰ هزار ریال به یک میلیون و ... طبق اعلام دبیرخانه ..... جزئیات اعطای وام به دانشجویان دکتری پیام نور ..... میزان ...
وام ازدواج - راهنمای دریافت تسهیلات وام ازدواج در سال 94
www.tashil-bank.ir/vam-ezdevaj.php
تسهیلات وام ازدواج دانشجویی. وام ازدواج 94. وام ازدواج سال 1394. مبلغ وام ازدواج در سال 94. وام 50 میلیونی ازدواج. شرایط وام ازدواج. تسهیلات ویژه ازدواج دانشجویی. وام ازدواج ...
دکتری PhD سایت دکتری | اخبار دکتری 95 | سوالات آزمون ...
www.phdl.net/
تکمیل ظرفیت دکتری 94 - 95 آزمون دکتری 94 - 95 زمان ثبت نام اعلام نتایج ... دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات وام ازدواج دانشجویی، اشتغال و ودیعه ...
ذاکر عنوان کرد: تغییر در سقف بیمه حوادث دانشجویی/ اعطای وام ...
www.iscanews.ir/news/502986
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام جزئیات گزارش عملکرد صندوق رفاه و وام‌های این صندوق، از تغییر در ...
ثبت نام وام دانشجویی نیمسال 95 دانشگاه آزاد وملی ترم 94 – 95 ...
blog.downloadroz.ir/ثبت-نام-وام-دانشجویی-نیمسال-95-دانشگاه-آ.html
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ترم ۹۴ ثبت نام وام دانشجویی نیمسال ... وام ازدواج ۲۰ میلیونی به دانشجویان دانشگاه آزاد ۹۴-۹۵ + شرایط …
همیشه آنلاین - آخرین خبرهای پیام نور - اخبار دکتری
pnu.hamisheonline.com/
ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور .... رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات وام ازدواج ...
آغاز ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 94-95 و شرایط پذیرش
www.oloompezeshki.com/license...test/لیسانس-به-پزشکی-دوره-8.html
آغاز ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 94-95 و شرایط پذیرش کنکور دوره هشتم ... آخرین فرصت جابجایی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری 94 · وام ازدواج و مسکن به ...
ثبت نام وام ازدواج 10میلیون تومانی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد ...
bardsiriau.ac.ir/.../ثبت-نام-وام-ازدواج-10میلیون-تومانی-ویژه-دانشجویان-د...
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - براساس مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی و موافقت ریاست این دانشگاه در خصوص تشویق جوانان به ازداواج، دانشجویانی که از ششم شهریور ازدواج کنند به هر ...
سایت ثبت نام عمره دانشجویی جدید سال 94 | جدید دانلود 94
3downloadnew2015.com/.../سایت-ثبت-نام-عمره-دانشجویی-جدید-سال-94...
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت ثبت نام عمره دانشجویی94, سایت ثبت نام عمره دانشجویی 94, 94, سامانه ... دانشجوییشرایط و جزئیات دریافت وام حج عمره دانشجویی 94 94 | ویکنــا ثبتنام ... نام حج عمره دانشجوییآغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان و ازدواج دانشجویی | دانشگاه .... های معین جدید 94 95 · عکس باربی عروس زیبا جدید واقعه ای کارتونی زنده جدید ...
جزئیات جدید ثبت نام وام ازدواج - نمناک
namnak.com/2241-جزئیات-جدید-ثبت-نام-وام-ازدواج.html
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدت زمان انتظار دریافت وام ازدواج کوتاه می شود ... باید کمتر از 25 سال سن داشته باشند، پسران و دختران فاقد پدر و یا دانشجوی دانشگاه یا طلبه باشد.' ...
ثبت نام متقاضی ازدواج - هلو - کافه بلاگ
hooloo.cofeblog.ir/post/5960
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج - سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ve.cbi.ir/conditions.aspx .... جستجو استفاده می‌کنند ... 21 . ثبت نام وام ازدواج 94-95 - نتایج زنده ... نام مقدماتی دانشجویان ... 23 . ثبت‌ نام دور جدید وام 10 میلیونی ازدواج دانشجویی - اخبار پیام نور ... آخرین اخبار و جزئیات از نحوه ثبت نام وام ازدواج آذر 93
وام دو میلیونی بدون ضامن سال 94 | جدید 94
news.downloadfrees.in › دسته‌بندی نشده
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سعید کاردار: پرداخت وام ازدواج دانشجویی 10 میلیونی بدون . ….. 5 میلیونی … ... دریافت وام اشتغال در سال 94-95 – نتایج زنده. 18 آوریل 2015 ... میکن … برچسب ها: جزئیات پرداخت وام 15 میلیون تومانی بانک مهر,وام بدون ضامن,وام بدون …
تغییر در سقف بیمه حوادث دانشجویی/ اعطای وام به کارکنان ...
www.ghatreh.com/.../تغییر-سقف-بیمه-حوادث-دانشجویی-اعطای-وام-کار...
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام جزییات گزارش عملکرد صندوق رفاه و. ... احتمالا تا آخر سال گزارش عملکرد سال تحصیلی 94-95 نیز منتشر می شود، گفت: طبق آخرین گزارش ... او علت این رشد چشمگیر را وام های ازدواج ویژه دانشجویی اعلام کرد و افزود: دانشجویانی که از تاریخ 6 ...
خبر دانشگاه - روزنامه آفرینش - سرفصل

۹۴/۰۸/۱۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی