وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


جواب سالومه به تتلو دعوای بین امیر تتلو و سالومه دعوای بین سالومه و امیر تتلو دعوای تتلو با سالومه دعوای جنجالی امیر تتلو با سالومه دعوای جنجالی سلومه با امیر تتلو دعوای سالومه با امیر تتلو

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا

دعوای بین سالومه و امیر تتلو

دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا

دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا

دعوای بین سالومه و امیر تتلو

در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟
دعوای سالومه سیدنیا و امیر تتلو

سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در صفحه شخصی اش از مردم خواست تا بدترین آهنگ های سال ۹۴ را انتخاب کنند تا در برنامه سالی تاک ویژه نوروز به عنوان زرشک طلایی انتخاب شود.

پس از انتشار این متن و انتخاب یکی از آهنگ های امیر تتلو توسط مردم, امیر تتلو واکنش عجیبی به این انتخاب داد.

متن و عکس منتشر شده توسط سالومه :

براى سالى تاک ویژه نوروز زرشک طلایى ویژه خواهیم داشت
بدترین یا ضعیفترین آهنگ یا موزیک ویدیو سال ١٣٩٤ !
شما میتونین اسم موزیک ویدیو هاى مورد نظر خودتون رو اینجا بنویسین !
توجه داشته باشین فقط موزیک ویدیو هایى که در سال گذشته ساخته شده باشند رو بنویسید

انتخاب بدترین آهنگ سال 94

انتخاب بدترین آهنگ سال ۹۴

 

کاربران فضای مجازی لیست زیر را انتخاب کردند و سالومه نوشت:

 

آهنگهای انتخابی توسط کاربران

آهنگهای انتخابی توسط کاربران

از کامنت هاى دیشب شما این پنج آهنگ در لیست زرشک طلایى قرار گرفتن ، لطفا فقط با نوشتن شماره هر آهنگ تکرار میکنم شماره هر آهنگ راى خودتون رو بگین
نکته اول : شما دوستان خیلى از آهنگ هاى تتلو رو نوشته بودین یا ققط اسمش رو زدین اما یکیش رو که بیشتر از همه نوشتین انتخاب شد
نکته دوم : خیلى ها آهنگ خانوم شیوا رو نوشتین که مال چند سال پیش است و زرشک طلایى فقط براى آهنگ هاى سال ٩٤ است
نکته سوم : تجربه نشون داده بعضى از دوستان جنبه طنز و احترام به عقیده دیگران رو ندارن خواهش میکنم اگر توهین کردن لطفا جواب ندین فقط با نوشتن عدد راى خودتون رو بگین . این راى گیرى فقط چند ساعت دیگه خواهد بود . چون برنامه به زودى ضبط میشه

 

امیرحسین مقصودلو نیز در واکنش به این لیست متنی تحریک آمیز  نوشت و طرفدارانش به صفحه سالومه سیدنیا هجوم بردند:

عکس و متن منتشر شده توسط امیر تتلو: ( به دلیل استفاده از الفاظ رکیک مجبور به حذف بخشی از متن تتلو هستیم)

عکس منتشر شده توسط امیر تتلو

عکس منتشر شده توسط امیر تتلو

 

به قرآن من روى این یارو  زالومه هه رو هیچ جا ندیدم با اون قیافشو اون هیکلش !! آخه توجه و معروفیت به چه قیمتى دوزاریه وطن فروش ؟!؟
….  ؟!؟ بسه دیگه بابا …. انقدم بى شخصیتین که یکى فحشتون میده هم با افتخار پخش میکنید
خوب اینم پخش کنید و بگین امیر تتلو …..  ببین من …. کل شبکتون وآدماى فیکش و همتون با هم ….
سى تا تنظیم کننده و چهل تا خواننده بیارین هم من یه آهنگ تنهام همتونو میترکونه بابا !!
در آخر حرومزاده بى آبرو من از تو بى آبرو ترم آشغال !!……..
آخه یه آدم چقدر میتونه دو زارى باشه آخه ؟!؟ خجالت بکشین !! مگه داریم ؟
و جواب سالومه سیدنیا به متن امیرتتلو:

دوستان خواهش میکنم که جواب کسانى که فحش میدن رو ندین !
ما به قول بعضى حروم زاده و …… شدیم فقط به خاطر اینکه " خود مردم" ایشون رو به عنوان بدترین انتخاب کردن
پس شما هم لطفا به انتخابتون احترام بذارین و جواب کسانى که بویى هیچ وقت از ادب و انسانیت نبردن و همیشه دستور حمله با فحش هاى ناموسى و جنسیتى میدن رو ندین
ممنونم

دعوای بین سالومه و امیر تتلو

دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس
seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه
۱ روز پیش - در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟
تصاویر برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیاگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا22 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا1 روز پیش
نتیجه تصویری برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا21 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا23 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا23 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا
ایران خبر - عکس/دعوای عجیب بین مجری من و تو و امیر تتلو
www.irankhabar.ir/fa/doc/.../عکس-دعوای-عجیب-بین-مجری-امیر-تتلو
۲۲ ساعت پیش - در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو :: موتور جست و ...
googl.blog.ir/post/دعوای-امیر-تتلو-و-سالومه-سیدینا-مجری-من-و-تو
۱ روز پیش - کلکل امیر تتلو با مجری ماهواره ای دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو ... کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا مجری من و تو حاشیه ساز شد. ... از اعلام نتایج توسط وی، یکی از آهنگ های تتلو نیز در بین این لیست قرار داشت.
جزییات وماجرای دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو ...
javuni.ir/news/48100
۲۰ ساعت پیش - X کلکل امیر تتلو با مجری ماهواره ای X دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو X ... بعد از اعلام نتایج توسط وی، یکی از آهنگ های تتلو نیز در بین این لیست قرار داشت. ... دعوای سالومه سیدنیا با تتلو ، سالومه سیدنیا ، مجری ماهواره ...
دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو | زد ...
www.zxn.ir/دعوای-عجیب-بین-سالومه-سیدنیا-مجری-من-و-ت.html
۲۲ ساعت پیش - دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس. seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه. 2 ساعت پیش – در ساعات ...
دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس
namnak.nasrblog.com/دعوای-عجیب-بین-سالومه-سیدنیا-مجری-من-و-تو-و-...
۱۶ ساعت پیش - دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو. درگیری تتلو و سالومه سید نیا مجری من و تو. دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر. علت و ماجرای دعوای ...
دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس
tnews.ir/news/d17b58813598.html
۱ روز پیش - دعوای سالومه سیدنیا و امیر تتلو. سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در صفحه شخصی اش از مردم خواست تا بدترین آهنگ های سال 94 را انتخاب کنند تا در ...
دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس
www.pixyab.ir/.../دعوای-عجیب-بین-سالومه-سیدنیا-مجری-من-و-تو-و-امیر-...
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو درگیری تتلو و سالومه سید نیا مجری من و تو دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر علت و ماجرای دعوای عجیب…,دعوای عجیب ...
علت دعوای عجیب امیر تتلو با سالومه، مجری من و تو +تصاویر
www.persianv.com/sargarm/329281.php
۱۵ ساعت پیش - امیر تتلو , عکس امیر تتلو , امیر تتلو و سالومه , دعوای امیر تتلو و سالومه , ماجرای ... سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه ... نتایج توسط وی، یکی از آهنگ های تتلو نیز در بین این لیست قرار داشت.
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو - نمناک
namnak.com/27931-دعوای-امیر-تتلو.html
امیر تتلو و دعوای امیر تتلو با مجری من و تو و کلکل امیر تتلو و سالومه سیدنیا و ... از اعلام نتایج توسط وی، یکی از آهنگ های تتلو نیز در بین این لیست قرار داشت.
جزئیات دعوای بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو + ...
iwl.ir/photo/10122
۱۶ ساعت پیش - جزئیات دعوای بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو + عکس در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو ...
دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکس
feedgah.com/lastnews/.../دعوای-عجیب-بین-سالومه-سیدنیا-مجری-من-و-ت/
۲۳ ساعت پیش - دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو!! عکسدر ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در ...
کل‌کل تتلو و سالومه مجری من‌وتو در اینستاگرام | نوروز 95
www.promdress95.ir/2016/.../کل‌کل-تتلو-و-سالومه-مجری-من‌وتو-در-این/
۲۰ ساعت پیش - جزییات وماجرای دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو ... دعوای عجیب بین سالومه سیدنیا مجری من و تو و امیر تتلو | زد …
دمادم | عکس/دعوای عجیب بین مجری من و تو و امیر تتلو
damadam.ir/ایران-خبر.../اخبار...دعوای...بین...امیر-تتلو/.../1916180
۲۳ ساعت پیش - در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو | خبرخوان
necepatogh.pishkhabar.ir/page-606915.html
دعوای سالومه مجری شبکه من و تو امیر تتلو خواننده رپ ... - تاپ ناز. www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان. ۹ ساعت پیش - سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از ...
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو - تفریحی
tafrihy.net/blog/.../6695-دعوای+امیر+تتلو+و+سالومه+سیدینا+مجری+من+و+...
۱ روز پیش - 13 ساعت قبل ونیامد. کنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه ...
بالاترین: دعوا امیر تتلو و سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو ...
https://www.balatarin.com/permlink/2016/3/5/4119492
۲۰ ساعت پیش - thumbnail به علت انتخاب آهنگ امیر تتلو به عنوان بدترین آهنگ توسط سالومه سیدنیا جنگ لفظی سختی بین امیر تتلو و مجری من و تو پیش آمده است .
دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا +دانلود ...
josar21.ir/دعوای-بین-سالومه-و-امیر-تتلو-دعوای-سال/
۱۴ ساعت پیش - در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟
دعوای بین سالومه و امیر تتلو + دعوای سالومه سیدنیا | لوسی
www.loosi.ir › اخبار
۸ ساعت پیش - در ساعات گذشته دعوای عجیبی بین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و امیر تتلو در فضای مجازی شکل گرفته است. اما دلیل این دعوای لفظی چیست؟


۹۴/۱۲/۱۶
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی