وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


 , دورهمی 27 شهریور , دورهمی باحضور داوود نماینده , داوود نماینده در دورهمی 27 شهریور 95 X, قسمت جدید دورهمی داوود نماینده , بیوگرافی داوود نماینده , عکسهای داوود نماینده در دورهمی , دانلود فیلم داوود نماینده در دورهمی , ویدیو داوود نماینده در دورهمی , داوود نماینده 27 شهریور 95 

مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری امشب (شنبه ٢٧ شهریور ماه) ساعت ٢٣ با حضور داوود نماینده دوبلور و گوینده با سابقه تلویزیون روی آنتن می رود.

نماینده در گفتگوی امشب درباره مشکلات گویندگی در ایران، فعالیت های حال حاضرش و زندگی شخصی خود با مدیری به صحبت پرداخته است.

آیتم نمایشی نیز امشب با داستانی جدید پخش خواهد شد.


بیوگرافی داوود نماینده

داوود نماینده (زاده ۱۳۲۹ - تهران) گوینده و دوبلور ایرانی است.

وی از سال ۱۳۴۷ و پس از اول شدن در امتحان دکلمه و فن بیان در تهران، به رادیو معرفی شد. پس از ورود به رادیو زیر نظر خانم پژوهش و آقای مانی که از اساتید گویندگی آن زمان بودند، آموزش‌های لازم را دید و گویندگی را آغاز کرد. نماینده سال ۱۳۵۵ به همراه اکبر زنجانپور، صدرالدین شجره، باقی، شمشیرگران و مریم شیرزاد به دنیای دوبله پیوست.

او پس از انقلاب - بنا به ادعای خودش اولین مجری تلویزیون بوده که مقابل دوربین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

دوبلهٔ او در فیلمهای مستند شاخص است. مستند حس برتر که در سال ۱۳۶۸ از شبکه اول تلویزیون به نمایش درآمد مورد توجه بینندگان قرار گرفت. او در دوبله صدایی یکنواخت و لحنی جدید دارد و تقریباً کم پیش می‌آید که احساس را به صدایش راه دهد. به گفتهٔ وی بهترین دوبله او مستند سیاره زمین Planet Earth در یازده قسمت بوده است که در نوروز ۱۳۸۹ از شبکه ۵ پخش گردید. وی پیش از این نیز همین مستند را دوبله کرده بود. اما در دوبله دوم، ۲ ویژگی بارز وجود داشت: ۱- ترجمهٔ جدید و بسیار شیوا ۲- صداگذاری بدون زیر صدا با صداهای اصلی فیلم مستند که برای اولین بار در عرصه فیلم مستند درایران صورت پذیرفت. این برنامه به تهیه‌کنندگی و صداگذاری سید بهزاد زهرایی به مدت ۵۵۰ دقیقه از شبکه ۵ در ۲ نوبت و پس از آن در تمامی شبکه‌های استانی و همین‌طور شبکه مستند و شبکه ۳ سیما پخش گردیده است.

*********************************************

راهنمای دانلود :

پس از کلیک بر روی لینک دانلود مورد نظر خود،به صفحه ای هدایت می شوید؛لطفا ۶ ثانیه صبر کرده و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک نمایید،سپس دانلود با لینک مستقیم آغاز خواهد شد(این حالت فقط ۲ بار در روز برای هر IP ایجاد میشود و بار سوم شما بدون هدایت به هیچ صفحه ای فایل مورد نظر خود را دانلود خواهید کرد)

*********************************************

 

لینک دانلود بزودی ...


۹۵/۰۶/۲۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی